Sep 17, 2007

Στην αγαπη μου που με παρατησε φθινοπωριατικα για να τρεχει στα Παρισια..




Ακόμα κι αν φύγεις
για το γύρο του κόσμου
θα' σαι πάντα δικός μου
θα είμαστε πάντα μαζί

Και δε θα μου λείπεις
γιατί θα 'ναι η ψυχή μου
το τραγούδι της ερήμου
που θα σ' ακολουθεί (*)

α.. και μη ξεχασεις τα μαρον γκλασε μωρο μου... και τα καλισον ντε Νις..
.. με εχει βαρεσει η μοναξια αλυπητα και θελω κατι να γλυκαθω..
εχει μεινει ενα νερατζακι στη γιαλα απο εκεινα που μου εδωσε η μαμα πριν φυγω..
.. παντως μικρα τακανε...
αποψε δε θα μου γλυτωσει..
ειναι κι εκεινα τα σοκολατακια με γεμιση φουντουκι...
η πιο καλη παρεα για να αντιμετωπισω τις μετα-τις-εκλογες ποικιλες μπουδρολογιες..
.. εκει ειναι το κακο .. θα τις ακουω μονη μου και δε θαχω εσενα διπλα να σχολιαζεις το καθε σχολιο...
..κι εγω δε μπορω βρε παιδι μου να κανω διαλογο με την τηλεοραση..





(*)..απο το γνωστο τραγουδακι του Λακη Παπαδοπουλου σε στιχους Μ. Κριεζη...

4 comments:

Blue said...

εεεεππππ.....Κλείδωσε τα σοκολατάκια και τα λοιπά γλυκάκια στο ντουλάπι Δεσποινάκι!!! (το νερατζάκι μόνο μπορείς να αφήσεις έξω αφού είναι και μικρό)
Θέλεις να γυρίσει και να σε βρει 5 κιλά παραπάνω??

δεσποιναριον said...

μμμμ μιχο λεπτο ειμαι μπουκωμενη..μολιχ τελειωχω θα χου πω..

Anonymous said...

Τι να σε κανω καημενη εκει που εισαι μακρυα.. Θα πηγαιναμε μαζι για παπουτσια και μετα θα πιναμε προσεκο κοιτωντας ΤιΒι .

και μετα το νεραντζακι θα το μοιραζομασταν..

φιλακια

Μ.μαγιοπουλα

δεσποιναριον said...

Μια χαρα τα καταφερες.. τι παπουτσια μου λες εχεις δει τι χοντρομποττακια κυκλοφορουν φετος.. α πα πα.. χμ τωρα που το σκεφτομαι.. βλεποντας τα τελευταια γεγονοτα θα μουρμουραγαμε συνεχεια σαν κι εκεινους τους 2 γερους στο μαππετ σοου.. τα μαρον δε τα σκεφτηκες.. τα καλλισον αν δε τα εχεις δοκιμασει δοκιμασε τα.. . να πας και στο Φραγκοναρ να παρεις μια κολωνια λεμονι.. αχ με επιασε νοσταλγια..να μου φιλησεις τον πριγγιπα μου... ματς μουτς..