Sep 16, 2007

Αγαπημενη μου Σοφη...



.. μου λειπεις αφανταστα.. τα πρωινα σου τηλεφωνηματα.. βρεχει.. πηρες ομπρελλα? ντυθηκες ζεστα.. θα χιονισει ..φυγε πηγαινε σπιτι.. ελα θα φιαξω κοτοπουλο νταν..
το καφεδακι που μας εφιαχνε ο Μαικ σε κεινο το μπρουτζινο εσπρεσσο μεηκερ.. οι βολτες μας τις λιακαδερες μερες αγκαζε.. δυο τρελλες ελληνιδες στο Τζωρτζταουν.. παρτοοο σου παειιιιι.. η τσαντα αναποδα καπελλο.. τα φαγακια στο Λεοπολντ η στο Λα Σωμιερ.. η Γιασεμουλα.. τα παλιοσκιουρακια που τα ταιζες φουντουκια.. εμενα που με ταιζες παστακια απο το Μαντλεν..

Α και τα ντουεττακια μας ... θυμασαι.. αν θυμηθεις τ'ονειρο μου... ε;;;;;;


Σημερα γιορταζεις.. σου ευχομαι να ζησεις και σου στελνω χιλια φιλια.. .. Σοφακι μου... αγαπημενη μου φιλεναδιτσα..

8 comments:

Blue said...

Ένα Χρόνια Πολλά και χίλιες ακόμα ευχές για τη Σοφία κι από μένα!

δεσποιναριον said...

Ελπιζω να ερθει να το δει..

Scarlett said...

Λοιπον πριν ευχηθω σε αυτο το τοσο ομορφο και συγκινητικο ποστ να πω οτι μου λειψε και μενα η φιλη μου αντανακλαστικα μολις το διαβασα και ακομα της το κραταω που δεν ηθελε στη γιορτη της να βαλω αυτο που της εφτιαξα :(...


και ξερω πως ειναι..
παρα πολυ καλα ξερω πως ειναι αυτο το συναισθημα Δεσποινα μου...
σε καταλαβαινω..και το παραπονο της απουσιας που βγαινει το εισπραττω


το μονο παρηγορο ειναι οτι μονο με αυτες τις απουσιες καταλαβαινεις ποσο δυνατε ς ειναι καποιες φιλιες ...πολυτιμες...
.... ποια η αξια τους στο χρονο

..και ποσο επιφανειακες και ρηχες ειναι καποιες αλλες !

Στο Σοφακι -αληθεια που ειναι και λειπει;- μην απαντησεις εδω θα της στειλω μειλ να μαθω τα νεα της...

ευχομαι να ζησει σαν τα ψηλα βουνα!!:) και πολλα πολλα..
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Scarlett

δεσποιναριον said...

Ελπιζω να το δει κι αυτο..
ΧΜ!!! ποτε γιορταζε η φιλη σου.. καιρος ειναι να αρχισω να ψαχνω τα εορτολογια.. μα τελειως αναισθητη καταντησα..
Η Σοφη αττενιζει το Λυκαβηττο.. ως το Νοεμβρη που θα πεταξει στο Νοτιο Ημισφαιριο.. εχει κανει τη ζωη της καλοκαιρια.. αποδημητικο πουλι η Σοφη..

Blue said...

Δεσποινάκι αν δεν τα δει, σε παρακαλώ να της τα μεταφέρεις εσύ. Κρίμας να παν τόσα φιλιά χαμένα.;)

Σκα η φίλη σου είναι γνωστή στριμμένη. Και ακοινώνητη. Και ντροπαλή.:$

δεσποιναριον said...

Μπαι δε γουεη το ειδε.. και δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν απανταει.. μου ταπε πριβε.. νομιζω οτι συγγινηθηκε.. πρεπει να της μαθω πεντε πραγματα ..

done for said...

Πολλές ευχές κι από μένα. :-)

Anonymous said...

Oyps kallio arga para pote ! Xronia polla gia tin Xofh mas !