Oct 14, 2007

Παρλα Σαββατιατικη



Τα Σαββατα μιλαω με τη μαμα καμια ωρα στο τηλεφωνο.. παντα με περιμενει 2 το μεσημερι ωρα Ελλαδας.
..αν αργησω να παρω λιγακι φιαχνει σεναρια.. ειπα δυο και πεντε και δεν εχει παρει ακομα.. θα κοιμαται.. θα φιαχνει καφε..
..τις πιο πολλες φορες ετσι ειναι φιαχνω ενα διπλο καφε να κρατησει για την επισκεψη..
..συνηθως εκεινη εχει τελειωσει το φαγητο και τσιμπολογαει τα φρουτακια της..
.. μιλαμε για ολους και για ολα.. τι κανουν οι θειες .. τα αλλα της εγγονια.. ο νοικαρης απο κατω.. τι μαγειρεψε,..
..αναλυουμε τις τηλεοπτικες σειρες.. τον καιρο ..ολα τα κακως κειμενα και καταληγει παντα στο οτι.. εμεις δεν μπορουμε να διορθωσουμε τον κοσμο..
.. οταν εκεινη εχει κεφια αισθανομαι κι εγω καλυτερα..
..Τωρα τελευταια μ'αρεσει (κι εκεινης της αρεσει) να τη ρωταω διαφορα πραγματα απο τα παλια.. απο τα παιδικα της χρονια..
.. πολλες ιστοριες τις εχω ακουσει επανειλημμενα, αλλα τωρα στεκομαστε σε λεπτομερειες.. μαθαινω για τη γιαγια τη Δεσποινα στην Αθηνα πριν 80 χρονια, για την προγιαγια τη Δαφνη.. μαθαινω πραγματα για τον μπαμπα που δεν ηξερα..
.. δεν υπαρχει πιο ευχαριστη κουβεντα για τους ηλικιωμενους απο το να ανασκαλευουν τα νιατα τους..
.. και μετα η μαμα επαναφερει την κουβεντα στο σημερα και με ρωταει σοβαρα σοβαρα..
..Δεσποινα ανανεωσες την γκαρνταρομπα σου για το φθινοπωρο..
.. μα μαμα τωρα ανανεωνω την κουζινα μου..
.. καλα με κατσαρολες θα κυκλοφορεις? τι σκατα κυρια εισαι?? ( η ακριβης εκφραση της )
.. ελα μου ντε.. (ισως δε θαπρεπε να την απογοητευσω στο επομενο τηλεφωνημα..)
.. τωρα αν της πω οτι αγορασα μια θαυμασια βρυση για τον καινουργιο μου νεροχυτη.. θα ακουσω παλι τον εξαψαλμο..
..τουλαχιστο ας βαλω μια πετσοκομμενη κυριλε φωτογραφια ..
.. τροπος του λεγειν δηλαδη καθησαμε στο πρωτο πεζουλι που βρηκαμε γιατι μας ειχαν κουρασει τα τακουνια...




3 comments:

Blue said...

Τώρα ζήλεψα....
Η δική μου μαμά γιατί δεν με προτρέπει ποτέ να ανανεώσω την γκαρνταρόμπα μου και θεωρεί ανανέωση τις καινούργιες συνταγές μαγειρικής και ... τις νεες κατσαρόλες...???

δεσποιναριον said...

Μαι λειντυ πρεπει να σου πω την ιστορια που με τραβαγε στα 22 να μου αγορασει ψηλοτακουνα.. (δε της αρεσαν τα μποττακια μου) ειχα ενα θλιμμενο υφος .. μεχρι και ο καταστηματαρχης με λυπηθηκε.. "Κυρια μου γιατι το ταλαιπωρειτε μικρο κοριτσακι;" της λεει.. (χαμογελο ικανοποιησης εγω) φουρκα η μαμα.. "Μα δεν ειναι μικρο πατησε τα 22 ειναι ολοκληρη δεσποινις. " Τελικα δε πηραμε τακουνια.. δυο εναντιον ενος..
Ασε ειδα κι επαθα να ξεφυγω απο τις οργαντινες στα 13.. απα πα σκετο φρου φρου με ηθελε..

Anonymous said...

χαχα...πόσο μου λείπει η μαμά μου και εμένα :(