Oct 31, 2007

τι ναχει μεινει απο το μινι;





Περιμενω το τρολλευ εξω απο το πολυτεχνειο.
- Εσυ δεν εισαι στη σχολη μου?
- Ναι σε εχω δει στο αμφιθεατρο
- Με λενε Ντανυ
- Εμενα Δεσποινα.. κι εσυ προς τα κει πας?
- Ναι δε παμε με τα ποδια να περπατησουμε λιγο..

Καπως ετσι αρχιζει μια νεανικη φιλια που ανθιζει για πεντε υπεροχα ξενοιαστα και τρελλα χρονια.
Μαζι περπατησαμε.. μαζι διαβασαμε.. εγω στα ελεγα μια φορα κι εσυ εγραφες καλυτερα απο μενα.. μαζι στα εδρανα ..μαζι και στη διπλωματικη.. θυμασαι Υδρευση Δυτικης Αττικης. Μαζι με 2 τεμπεληδες που ομως ηταν ωραιοι..
Μαζι παιζαμε πατ πατ στη Γλυφαδα με το Ντινο και το Γιωργο.
Μαζι πρεφα στην αρχιτεκτονικη με την Ποπη.. και στου Τασουλη..
Μαζι πλακωστρωσαμε το Λουμπαρδιαρη..
Μαζι στη Σκιαθο με κατι μυστηριους...
Μαζι στη Σκοπελο με τις αγαπες μας και με το Φωτη και με τις γκομενιτσες του Φωτη..
Μαζι στην Κορινθο στης Ερσης με το Νικο και με τον Χρηστο και με το Δημο να παιζει κιθαρα.
Μαζι και στη Σοβιετικη Ενωση κοντεψαμε να βρεθουμε σε πορεια για την πρωτομαγια..
Μαζι στα ..βορρεια μερη σε μια μυθικη χειραψια..
Μαζι στο Πηλιο και δεν πεφτεις για υπνο αν δε πλυνω τα ποδια μου στο παγωμενο νερο..
Μαζι ονειρα για το τι θα κανουμε στο Λονδινο..
Μαζι αγαπησαμε κι αλλαξαν τα σχεδια μας.. εσυ πηγες στο Λονδινο κι εγω Αμερικα με την αγαπη μου.
Μαζι ξενυχτι και κουβεντες που δε κατεληγαν πουθενα .. μαζι τρελλαιναμε το δικο σου που μας καταλογιζε ..βραστα παπαγαλακια..
Μαζι στο ακαταλογιστο.. Χευδεν διναμε ραντεβου και μαζι βρισκομασταν στη Δεριγνυ.. οι αλλοι περιμενανε Χευδεν..
Μαζι στις κοντρες με την Τασια και τη Λιντα (που δεν εγιναν ποτε) και με τις αλλες με το Νικο που μου πεταχτηκαν τα ματια εξω..
Μαζι και τις προαλλες στο περιβολι τ' ουρανου με τη Μαριω να μας στελνουν βοτκιτσες πορτοκαλι και να αναλυουμε τα ψυχολογικα μας..
Μαζι ρε Ντανακι...
Οι δικοι μου σε αγαπουσαν και οι δικοι σου με λατρευαν.. ο γλυκος σου μπαμπας νομιζε οτι εσυ κοντα σε μια σοβαρη φιλη θα μαζευοσουν.. τελικα.. βρηκαμε ισορροπιες.. μαζι στην τρελλα .. μαζι και στα σοβαρα.. η μια αμολαγε καλουμπα και η αλλη παταγε φρενο..
Και μετα μεγαλωσαμε και κουμπαριασαμε ..
Πριν φυγω για Αμερικα μου εδωσες μια καρτουλα που εγραφε ειναι ωραιο να εχεις ενα φιλο αλλα ειναι ακομα πιο ωραιο να εχεις δυο φιλους... και η ζωη πηρε το δρομο της αλλα εγω εχω ακομα δυο φιλους..
Μια βολτα με το μινι και το σνουπυ στο παρμπριζ να ξανακαναμε και τι στον κοσμο..
Χρονια πολλα για τη γιορτη σου σημερα.. και να χαιρεσαι και το γιο σου..
Παντα σ' αγαπαω.. παω προς το τηλεφωνο.. και να μη ξεχασω να σου θυμησω οτι σε μερικες μερες γιορταζω και να με παρεις κι εσυ γιατι αν περιμενω να το θυμηθεις.. σωθηκα.. θα βρω και τον μπελα μου που δε στο θυμησα..


2 comments:

Blue said...

Σήμερα λέμε: Χρόνια Πολλά στη φίλη της Δέσποινας...
(Αυτό το τελευταίο, να της θυμίσεις τη δική σου γιορτή, μου θύμισε κι εμένα τη δική μου - γνωστή και μη εξαιρετέα - αφηρημένη φιλενάδα! Έρχονται γιορτές που πρέπει να τις θυμίσω!)

δεσποιναριον said...

Σ'ευχαριστω καλη μου.. Ναι καπως ετσι ειναι ας ξεχνανε οτι θελουν.. αρκει να μη χαθει η αγαπη.. αυτο μετραει