Oct 20, 2007

Παρλα Σαββατιατικη .. και μου γινεται συνηθεια..



Θυμαστε κατι τετραδια αντιγραφης που ειχαμε παλια;
Ειχαν στο κατω μερος γραμμες για το κειμενο και το μισο επανω ηταν λευκο για να ζωγραφιζουμε.
Κατι σαν τα μπλογκ σημερα.. βαζουμε πανω τη φωτογραφια και μετα το κειμενο.
Ο ιδιος πονοκεφαλος..τι να ζωγραφισω; Οχι μονο επρεπε να βρω κατι σχετικο αλλα να βαλω και τα δυνατα μου να ειναι ομορφο.
Στο τετραδιο μια δυο φορες επειδη ηθελα να ειναι ξεχωριστο ειχα παει στη θεια Νικη που ηταν καλλιτεχνις και ζωγραφιζε πολυ ομορφα (περιεργα πραγματα η μαμα που ηταν αδερφη της, ανθρωπο ζωγραφιζε γαιδαρος εβγαινε)
η δασκαλα αμεσως το καταλαβαινε και ρωταγε..
Δεσποινα εσυ τοφιαξες?
Οχι δεσποινις.. η θεια μου η Νικη που ειναι καλλιτεχνις..(με καμαρι)
Πολυ ωραιο αλλα να ζωγραφιζεις εσυ!

Εδω και αρκετο καιρο θελω να κανω ρημοντελινγκ και στο μπλογκ, λιγο χρωμα βρε παιδι μου.. κατι αλλο.. εκανα διαφορα σχεδια και τα φυλαξα και δεν λεω να αποφασισω ακομα, θα το ψειρισω ακομα το θεμα κι ελπιζω μεχρι την πρωτοχρονια να εχω κατασταλαξει..

Μια και αρχισα με τα μπλογκς παλι.. να ομολογησω οτι δεν εχω ντιρεκτ κονεξιον με τις παγκοσμιες ημερες μπλογκ.. οτι παρει το ματι μου.. και γενικα αυτες οι μερες πιατευω οτι ειναι απλα για να θυμιζουν σε ολους κατι που πρεπει να θυμουνται καθε μερα..
Ετσι εχασα το τραινο για να προσθεσω επικαιρα το συμβολακι για μια ελευθερη Βιρμανια και το αλλο που εβαλα προχτες για ενα καθαρο περιβαλλον.. εξαφανιστηκε.. δε πειραζει πιστευω οτι ειμαι συνειδητοποιημενη πανω σε μερικα θεματα κι αυτο μετραει..

Εν τω μεταξυ, αποφασισα να ανοιξω αλλο ενα δωματιο δοκιμαστικα και να μαζεψω αγαπημενα βιντεακια...λιγο ξεχωριστα μονα τους σε ενα δωματιο χωρις μουσικη VOILA!

Ο πασατεμπος στα μπλογκς μου απαγορευεται ρητως και δια ροπαλου.. δε θα μου γεμισετε τον τοπο τσοφλια..

Γλυκα φιλια..

7 comments:

Anonymous said...

... to pop corn epitrepete ? :-p
Filia Despoinaki moy !

δεσποιναριον said...

εξαρταται.. αν το μοιραστουμε ..επιτρεπεται..

δεσποιναριον said...

α βαλε και καμμια υπογραφη.. με ποιον ανονυμους θα μοιραστω το ποπ κορν μου?

Blue said...

Ακόμα τα ίδια τετράδια αντιγραφής έχουν στις πρώτες τάξεις δημοτικού... Αλλά τώρα μπορούν να κολλάν και φωτογραφίες αν δεν είναι καλλιτέχνες τα μικρούλια. Πάω να τσεκάρω το νέο δωμάτιο. Φιλάκια!

Anonymous said...

λυσε μου απορια .. αναμεσα σε δουλεια και κουζινα (με μελλον)ποτε βρισκεις το κουραγιο και την μουσα για το μπλογκ?? οσο για τα τετραδια τα σχολικα με την μπλε κολλα και το διαφανες καλυμα για την αντιγραφη.. πολλες φορες σκεφτομαι ποσες εικονες ειχαμε στο μυαλο μας .πως φανταζομουνα εγω ορισμενα πραγματα, τοτε που δεν μας τις σερβιριζαν ετοιμες τα μιντια..... φιλακια νοσταλγικα
Μαργαριτα
ΥΓ Εγω παντως παντοτε προτιμουσα το μπουτι.. δεν ξερω για τον Λουι..

δεσποιναριον said...

Φιλακια λειντυ μου.. :)

Μαργαριτακι ειναι που αυτο το Σαββατο δεν ειχαμε εργατες..
.. τις εικονες τις εχουμε παντα κουκλα μου και απο φαντασια .. παλι καλα παμε.. φαντασου να βλεπαμε και περισσοτερη τιβι ..

Σημερα επαθα πλακα.. μουφυγε το ελαστικο της ροδας οπωε οδηγουσα στο δακτυλιο.. ευτυχως ημουνα στο αριστερο καναλι και η ροδα βγηκε προς το δασος.. ευτυχως που καταφερα να σταματησω χωρις να πεσει κανεις απανω μου.. εμαι ακομα σοκαρισμενη.. εχασα κι ενα ραντεβου που ειχα στη νασα..εκει πηγαινα.. αλλα ειμαι καλα.. περισσοτερα το βραδακι που θα κουρνιασω..

Anonymous said...

ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ


Στην τελευταία ντυμένες μόδα,
ωραίες, τρυφερές, χαριτωμένες,
με μύρα στολισμένες και με ρόδα
κυρίες ιδανικές κι εκλεπτυσμένες,

τις φωτισμένες κοσμούν βιτρίνες
μεγάλων και λαμπρών καταστημάτων.
Ποτέ τους δεν ξαπλώνουνε σε κλίνες
ερώτων ή σ' ανάκλιντρα θανάτων-

για κείνες είναι ζωή τους όλη
μια στάση αυστηρά καθορισμένη'
κι ουτ' έχουνε ποτέ αργία ή σκόλη
και ώρα για ξεκούραση δοσμένη'

Μον' όταν βράδυ τα φώτα σβήνουν
κι η Νύχτα με το Θάνατο φιλιούνται
εκείνες απαλά τα μάτια κλείνουν
και δίχως να τις βλέπουμε, κοιμούνται.

---

Γιώργης Χολιαστός