Oct 16, 2007

Καθε φορα που σε βλεπω κι αλλο τραγουδι μουρχεται στα χειλη..


Ηταν στον τοιχο της τραπεζαριας ακριβως πανω απο ενα Παρισακι με σινικη

..ασπρο ..γαλαζιο..μπλε..πρασινο και τερακοτα..
τα πιο ωραια χρωματα

με ταξιδευε
με ταξιδευει



Καλοκαίρι
η γαλάζια προκυμαία θα σε φέρει
καλοκαίρι
καρεκλάκια, πετονιές μέσ' το πανέρι
μες τη βόλτα αυτού του κόσμου που μας ξέρει
καλοκαίρι
πλάι στα μέγαρα, στις τέντες με τ' αγέρι
καλοκαίρι
με χρυσούς ανεμιστήρες μεταφέρει
την βανίλια με το δίσκο του στο χέρι
την κοψιά μιας προτομής μέσ' το παρτέρι
καλοκαίρι
μ' ανοιχτό πουκαμισάκι στα ίδια μέρη

***

και στο Πισκοπιό ρομάντζα
γλυκιά μου Φραγκοσυριανή




Βγήκανε τ' άστρα
κι οι κοπέλες με τ' άσπρα
κατεβαίνουν στην κάτω γειτονιά.
Τα παλληκάρια
παρατάνε τα ζάρια
κι ανταμώνουν στου δρόμου τη γωνιά.

***
Κυπαρισσάκι μην αργείς
Σαν θέλεις σκύψε να με δεις
Είμαι μικρή κι είσαι ψηλό
Το βράδυ θα σ΄ονειρευτώ
Αγάπη μου πως σ΄αγαπώ.

***

Έλα ρομαντικά ν’ αγαπηθούμε
εγώ ο Μιμίκος νάμαι κι εσύ η Μαίρη
Έλα στης Πλάκας τις ανηφοριές να πλανηθούμε
να περάσουμε κι απ’ το σπίτι του Σεφέρη



Τις Κυριακές από νωρίς στα καφενεία
κι ύστερα γήπεδο στοιχήματα καυγάς
ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία
είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά

***

Εδώ τελειώνει η μουσική για την οδό ονείρων
Εδώ τελειώνουν τα όνειρα
που μου δανείσατε οι ίδιοι μια βραδυά
δίχως να το γνωρίζετε
Τώρα είναι αργά
Κι όλοι οι φίλοι μου έχουν αποκοιμηθεί
Εγώ αθεράπευτα πιστός σ’αυτόν τον δρόμο
θα ξαγρυπνήσω ως το πρωί
για να μαζέψω τα καινούρια όνειρα που θα γεννήσετε
Να τα φυλάξω
και να σας τα ξαναδώσω μια άλλη φορά
πάλι σε μουσική
Καληνύχτα

και επαιζε ο Μανος πιανακι...


Φωτογραφιες..Λεπτομερειες απο εργο του Γιωργη Βαρλαμου

Στιχοι..Νιονιος,Μαρκος,Μ.Κακογιαννης,Μανολης Αναγνωστακης,Κωστουλα Μητροπουλου,Μανος Χατζιδακις


2 comments:

Blue said...

Ο ουρανός, ο μεγάλος ουρανός
Είν' ακόμα σκοτεινός
και η νύχτα κυλά
Μα εκεί ψηλά
κοίτα ένα άστρο που δειλά
Μοναχό φεγγοβολά και μας χαμογελά

Μούρθε κι εμένα ένα στα χείλη....

δεσποιναριον said...

:) ελπιζω εσυ να εχεις ανασκουμπωθει και να βγαζεις φωτογραφιες με φουρτουνες και καταιγιδες.. σε φιλω γλυκα..