Nov 3, 2007

Λολα να ενα ....




Με γεια μας. Καιρο τωρα παιδευομαι με τα χρωματα γιατι να πω και την αληθεια.. το μαυρο αρχισε να με ψυχοπλακωνει καπως. Δε λεω το μαυρο ειναι το καλυτερο background για φωτογραφιες, τις αναδυκνειει, αλλα ειναι αυτο που λεμε η πρωτη εντυπωση.. θελω οταν μπαινει καποιος εδω η πρωτη εντυπωση να ειναι χαρουμενη..
Και τι ειναι πιο χαρουμενο απο ενα εντονο ελπιδοφορο και ζωηρο πρασινακι.. διανθισμενο νε λιγο σαπιο μηλο - το χρωμα της μοδας της δεκαετιας του 60 - και ελαχιστο γκρι για να κραταει την ισορροπια.
Τη φωτογραφια στον τιτλο την εβγαλα περσυ το Νοεμβρη στο San Francisco στην πλατεια Ghiradelli. Σοκολατα και jazz .. ενα βημα πριν απο τον παραδεισο. Σε ενα μηνα θα ξαναπαω εκει και απο τωρα εχω κανει συγγεκριμενα πλανα που θα ξαναπαω γιατι περσυ μεσα σε 4 μερες το γυρισα βιαστικα σχεδον ολο. Φευγω σε ενα μηνα ακριβως και το αλλο Σαββατοκυριακο θα σας πω για τα πλανα που.. θα παω κι αλλου.. (μειδιαμα που δε βλεπετε)
Κυριακη πρωι λοιπον σημερα με τον δευτερο καφε. Μουφυγε το Σαββατοκυριακο ( οταν λεμε Σαββατοκυριακο εννοουμε σαφως το Σαββατο.. οταν ξημερωσει Κυριακη εχει τελειωσει) .. με νοικοκυρια στην καινουργια κουζινα. Εχω κουραστει πολυ αλλα χαλαλι. Δεν τα καταφερα να παω στο Georgetown που ηθελα.. ισως το αλλο Σαββατο. Πεταχτηκα ομως για 2 ωρες στο Bloomingdale's που ειχε σπεσιαλ προσφορες κουζινικα χτες και τα ηθελα ολα.. αλλα τελικα πηρα 2 τηγανια αντικολλητικα γιατι μου ειχανε χαλασει και ενα σετ ταψακια για ορεκτικα που τα ερωτευτηκα.. θα τα βγαλω καποια στιγμη στην ταβολα.
Το παλληκαρι μου λειπει στη Ρωμη και εδω που τα λεμε ετσι συγγεντρωνομαι καλυτερα και θα τα τακτοποιησω ολα πιο γρηγορα. Εν τω μεταξυ εχω και τρομερη δουλεια στο γραφειο.. ενα καινουργιο προτζεκτακι που απαιτει το bookeeping του πτωχου μυαλου μου συνεχως εν εγρηγορσει και φτανει η ωρα 6 και ψαχνω να βρω το τελευταιο εγγεφαλικο μου κυτταρο μεταξυ χαρτιων και υπολογιστη. Θα το στρωσω κι αυτο ομως.. καλα ναμαστε..
Λεγαμε λοιπον για τα χρωματακια τα πρασινακια και τα ροζακια.. αποφασισα καθε μηνα να αλλαζω και εικονα στον τιτλο και μαλιστα εχω βρει τι θα βαλω το Δεκεμβρη.. με ενθουσιαζει αυτο το παιχνιδι με τα μπλογκς . Εχω μαζεψει και υλικο και πρεπει καποια στιγμη να το τακτοποιησω κι αυτο.. Μια ζωη τακτοποιω και μια ζωη ολα ειναι σκορπια.. και ξερω γιατι.. γιατι ο καλος μου ειναι πιο νοικοκυρης απο μενα και οσα δε φτανω τα κανω κρεμασταρια..
Απο χτες ψαχνω να βρω 4 μπαταριες και ξερω οτι εχουμε .. αλλα δεν τις βρισκω.. θα παρω τηλεφωνο Ρωμη και θα μαθω..
Η φωτογραφια σημερα ασχετη εκτος οτι ειναι η εποχη των ωραιων μηλων εδω ..και ταιριαζει με πρασινο.. εφιαχνε καποτε η μαμα κατι ωραιες φωλιτσες ζυμη με μηλα και τα εψηνε στο φουρνο.. θα παρω Αθηνα να μαθω..
γλυκα κυριακατικα ροζ φιλια..

2 comments:

Blue said...

Τι χαρούμενο και ζεστό πρασινάκι είναι αυτό....!!! Μεγειά!!
Μου φαίνεται μπήκαμε σε περίοδο αλλαγών και τακτοποιήσεων.. Μαζί με το στρωσιμο των χαλιών κάνουμε κάνουμε ανακαινίσεις και στα μπλογκ.... έκανα κι εγώ μια μικρούλα αλλαγή...έβαλα ετικέτες...(μέχρι εκεί έφτασα... που να βρω χρόνο για περισσότερα !!)
Καλή εβδομάδα Δεσποινάκι!

δεσποιναριον said...

Καλη εβδομαδα και σε σενα γλυκεια μου. Να μου φιλησεις τα ζουζουνια σου.