Nov 23, 2007

Black Friday



Η επομενη των Ευχαριστιων εδω ονομαζεται Black Friday. Ειναι η μεγαλυτερη καταναλωτικη μερα στην Αμερικη. Ολα τα καταστηματα εχουν τρομερες ευκαιριες και τρεχουν ολοι απο τη νυχτα να βρουν μια καλη θεση στις ουρες που δημιουργουνται απ εξω. Και δε μιλαμε για 8 η 9 το πρωι, μιλαμε για 4 τα χαραματα και για καταστασεις αμοκ που σκοτωνεσαι για μια θεση παρκινγκ. Οι περισσοτεροι καταστηματαρχες η επιχειρησεις κανουν το μεγαλυτερο τους τζιρο. Αυτα σας τα περιγραφω απο μαρτυριες και απο εικονες που εχω δει στην τηλεοραση. Γιατι δεν εχω παει ποτε ουτε για χαζι να δω τι γινεται απο κοντα. Οχι δεν εχω αγοραφοβια, αλλα εχω αλλεργια στα ψωνια οταν παιζω αγκωνιες με αγνωστους και οταν περιμενω σε ουρες για το ταμειο. Ασε που οπως μου ειπανε μπορει να μου παρουν και το παλτο νομιζοντας οτι προβαρω καποια ευκαιρια.
Ετσι μετα απο μια μερα ρεμπελη οπου αλλος μαγειρεψε (υπεροχα ομολογω) επεται αλλη μια μερα ρεμπελη, περιπου ομως γιατι θελω να κανω πλανα για τις γιορτες. Χριστουγεννιατικες καρτες στελνω συνηθως ηλεκτρονικα, αλλα ειναι και μερικοι συγγενεις σε μεγαλη ηλικια, που δεν εχουν σχεση με υπολογιστες και εκει πρεπει να στειλω χειρογραφες, ετσι για να μη ξεχναμε και την τεχνη του γραφειν. Αυτες συνηθως τις ετοιμαζω το Σαββατοκυριακο μετα τις Ευχαριστιες. Μετα πρεπει να σκεφτω Χριστουγεννιατικα δωρα. Το προβλημα ειναι οτι τις γιορτες τα ταχυδρομεια εχουν περισσοτερη κινηση και πρεπει να ταχυδρομηθουν τα δωρα εγκαιρα για να φτασουν στην ωρα τους περα απο τον Ατλαντικο. Μου εμεινε αυτο το Σαββατοκυριακο και το επομενο να σκεφτω και να πραξω. Παντως ο μεγαλος πονοκεφαλος ειναι να βρω τι θα παρω, οταν το αποφασισω, η μιση δουλεια τελειωσε.
Επισης θελω να κανω μερικα τραπεζια σε συναδελφους δικους μου και συναδελφους του καλου μου και σε φιλους. Εδω αρχιζει το ζορι γιατι ηδη μερικα Σαββατοκυριακα ειναι κλεισμενα και αν δε στειλω τις προσκλησεις τη Δευτερα ολο και καποιος θα με προλαβει.
Ηδη ενω τα γραφω αυτα εχω αρχισει να αγχωνομαι.
Οταν ξαναρθω θα ειμαι πιο οργανωμενη με λιστες.
Δε πειραζει που χασαμε παλι τις ευκαιριες..
Θα παμε αυριο..
Αποψε θα κατσω σπιτι.


No comments: