Nov 28, 2007

Πεντε και μια



Κανονισα παρτυ Χριστουγεννιατικο στο σπιτι για τις 22 Δεκεμβρη.
Λιγο νωρις αρχισα να το σκεφτομαι, αλλα ο χρονος ειναι περιορισμενος, και θελω αυτη τη φορα να τα οργανωσω λιγο πιο καλα, να μη τρεχω τελευταια στιγμη, να ειμαι ξεκουραστη οταν θαρθει ο κοσμος, πραγμα που συνηθως δε συμβαινει.
Το αφηνω γιατι αγχωνομαι.

Το Σαββατο εχω τρεις φιλους τραπεζι και εχω βρει κατι υπεροχες φθινοπωρινες συνταγες.

Την Κυριακη θα στησω το Χριστουγεννιατικο δεντρο. Περσυ για πρωτη φορα αγορασα ενα ψευτικο. Ειναι αρκετα μεγαλο και εχει τα φωτακια (μικρα ασπρα λαμπακια) ηδη επανω. Ειναι ομορφο και επρεπε να το ειχα κανει πριν πολλα χρονια. Αλλα μια η μυρωδια του ελατου μεσα στο σπιτι που παντα μ'αρεσε, μια η οικογενειακη παραδοση, ολο το ανεβαλα. Καπου αρχισε να με ενοχλει η εικονα των ξεραμενων δεντρων στα πεζοδρομια οταν τελειωναν οι γιορτες και τα στημενα δασακια που βλεπω τωρα στα φυτωρια και που ειναι καταδικασμενα να μαραθουν. Μια χρονια ειχα παρει ενα μικρο ελατο ζωντανο σε μια τεραστια γλαστρα. Οταν τελειωσαν οι γιορτες το φυτεψα στον κηπο. Επιασε και θεριεψε. Μετακομισαμε ομως και ελπιζω οι καινουργιοι ιδιοκτητες του να μου το φροντιζουν.

Εν τω μεταξυ μας εχει πνιξει το ξερο φυλλο ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ. Πριν τρια χρονια ειπα να παρω τσουγγρανα να τα μαξεψω, να κανω κι εγω τη γυμναστικη μου στη φυση βρε αδερφε. Αλλα αφου υστερα απο τεσσερεις ωρες μαχης, το αποτελεσμα ηταν μερικες φουσκαλες στα χερια, ενα πιασιμο στη δεξια ωμοπλατη απο το ρουφηχτηρι των φυλλων που ειχα ζαλωθει, και ουσιαστικα ενας κηπος γεματος φυλλα - μιας και φυσαγε αερας και μου τα σκορπαγε - ειπα δε πειραζει θα δωσω κατι παραπανω στον κηπουρο που δεν βγαζει φουσκαλες, και εχει και επαγγελματικο ρουφηχτηρι, να τα μαζεψει. Και οντως σε μια ωρα ολα ηταν λαμπικο. Βαζουμε και τα φυλλα μετα σε μια γωνια και γινονται λιπασμα και τιποτα δε παει χαμενο.

Τριτη χαραματα - πεντε και μια - φευγω για μινι διακοπες. Και πριν λιγες μερες η ντιτζιταλ καμερα αρχιζει να μου κανει κολπακια. Τι γραμμουλες στη οθονη, τι αναποδα ειδωλα. Τα εφαγε τα ψωμια της. Η πλακα ειναι οτι φωτογραφιες βγαζει αλλα δε βλεπεις τι βγαζεις.. στα τυφλα, κλικ και μετα ψαχνεις να δεις αν πετυχες το στοχο. Αντε να πας τωρα ταξιδι χωρις μηχανη. Εκανα μια συντομη ερευνα αγορας και χτες πηγα και πηρα μια καινουργια. Χτες βραδυ την πασπατευα να δω τα κολπα της, να εγκαταστησω τα προγραμματακια της, να βρω ποιο βισμα παει που.. εμπλεξα με καλωδια, πιξελς, διαβασα και λιγο το μανιουαλ - πραγμα που απεχθανομαι μετα βδελυγμιας - και δοκιμασα διαφορα σετινκγς. Ειμαι ομως ευχαριστημενη και με το καινουργιο μου παιχνιδι, και που δεν ειχα την ατυχια να μου χαλασει η μηχανη .. την αλλη εβδομαδα.

Να μη βαλω ακομα Χριστουγεννιατικη μουσικη ε?

Μουααααααααατς!

Φωτογραφια: Whole Foods market

ΥΓ. Ασχετο, καθως γραφω αποψε βλεπω τον Ευαγγελατο στις Αποδειξεις, να δειχνει ποσο βρωμικα ειναι τα ρουχα που αγοραζουμε και γιατι πρεπει να τα πλενουμε η να τα δινουμε στο καθαριστηριο πριν τα φορεσουμε. Φανταζομαι την αλλη εβδομαδα θα μας δειξει σε τι βρωμονερα τα πλενουν στα καθαριστηρια. Μπλιαχ...

2 comments:

Blue said...

Με γεια το καινούργιο παιχνιδάκι σου Δεσποινάκι και με το καλό να στολίσεις... Κι εγώ από εβδομάδα λέω να αρχίσω σιγα-σιγα... για να μπαινουμε στο κλιμα!
(Μα τι κάθεσαι και βλέπεις κι εσύ Ευαγγελάτο παιδί μου ... Τόσες σκοτούρες έχουμε ολημερίς να μας τρελαίνει κι ο Ευαγγελάτος ?)

δεσποιναριον said...

Ευχαριστω μαι λειντυ, και οταν θα κανω παρτυ στην Αθηνα, θα ερθεις φυσικα ετσι δεν ειναι;
Τι να κανω.. μου βγαλανε το μεγκα μου βγαλανε το αλτερ, μονο ο ευαγγελατος εχει μεινει να με ενημερωνει .. τελος παντων αν αυτες ειναι αποδειξεις, εγω ειμαι η μονικα μπελουτσι..