Nov 10, 2007

Του Νοεμβρη


Απελπιστικα κουραστικη η εβδομαδα που περασε.
Κουραστηκα..κουραστηκα..κουραστηκα..
Εννοω κουραστηκα στο γραφειο.. δε θελω να μιλαω για τη δουλεια μου.. ακριβως επειδη με κουραζει πνευματικα, θελω τις ελευθερες ωρες μου να ασχολουμαι με ανεμους και υδατα.


Ο Νοεμβρης ακομα δεν μπηκε κοντευει να βγει. Αυτες οι δυο τελευταιες εβδομαδες ειναι που ολα τα φυλλα κιτρινα .. κοκκινα θα βρεθουν στο χωμα και ο Δεκεμβρης θα μας βρει με γυμνα κλαδια. Επιασε και ψοφοκρυο. Την Τριτη -πρωτη μερα του ψοφου- την πατησα.. βγηκα απο το σπιτι με ενα σακκακι .. και το βραδυ που χρειαστηκε να παω καπου μετα το γραφειο, ξεπαγιασα.

Απ'οτι βλεπω ομως και στην Ευρωπη δε παει πισω ο χειμωνας. Σκεφτομαι τη φιλεναδα μου που υποτιθεται οτι πεταει σημερα για Αθηνα απο Γερμανια. Ελπιζω να τα καταφερε. Τωρα που το σκεφτομαι μαλλον ετσι ειναι.. θυμαμαι να φευγω απο το αεροδρομιο του Μοναχου με 2 μετρα χιονι.. ειναι οργανωμενοι αυτοι. Μουρθε στο νου ενα χαριτωμενο .. ο μικρος μου γιος γεννηθηκε στο Μοναχο (βαυαρος μωρος). Σε καποια πτηση προς Αθηνα σταθηκαμε τρανζιτ στο αεροδρομιο του Μοναχου, ο μικρος .. μικρος 4 χρονων. Του λεω..ξερεις ε; εδω γεννηθηκες.. Μετα απο αυτο, στο σχολειο του πηγε και ειπε οτι γεννηθηκε σε αεροδρομιο. Καλα το τι ειχανε ακουσει οι δασκαλοι των παιδιων μου δε λεγεται. Καποια αλλη στιγμη που θαχω κεφια θα τα γραψω.

Στην Αθηνα παλι ευτυχως που ο πιλοτος της Ολυμπιακης ηταν καπατσος και προσγειωσε το αεροπλανο με το μωρο μεσα την Παρασκευη που φυσαγε τοσο. Μολις βγηκε απο το αεροπλανο με πηρε τηλεφωνο λιγο ταραγμενος..

Οι σημερινες εκλογες με αφηνουν παντελως αδιαφορη.. ουτε αγωνια εχω ουτε τιποτα.. μια λυπη εχω και φυσικα περιεργεια οπως ολοι τι θα γινει αυριο. Δε θαθελα να ξημερωσει το τελος του σοσιαλισμου στην Ελλαδα. Θα δουμε.

Γενικα παντως ειμαι χαρουμενη .. ισως επειδη πλησιαζουν οι γιορτες... σιγουρα παντως γιατι με πηρε η μικρη τηλεφωνο.. οτι εκλεισε εισητηρια κι ερχεται την μεθεπομενη Τεταρτη και θα μεινει μαζι μας για 5 μερες. Ειναι η γιορτη των ευχαριστιων για τους Αμερικανους και τα καταφερε να παρει αδεια. Αντε πια να μαζευτουμε.. οι αλλοι δηλαδη γιατι εγω ειμαι μαζεμενη.. τουλαχιστο για 3 βδομαδες ακομα. Στις 3 Δεκεμβρη θα παω στο Monterey και μετα προς τα πανω San Francisco. Ο καιρος ειναι παντα πιο γλυκος εκει και απο τωρα ονειρευομαι βολτες στην αμμουδια με γλαρους.. γιατι δε σας ειπα.. στο Monterey θα μεινω πανω στο κυμα, και φυσικα θα φερω και φωτογραφιες.

Εβγαλα φωτογραφιες τα δεντρα στη γειτονια μου, σα τελευταια πινελια απο το φθινοπωρο. Χτες πηγα βολτα στα μαγαζια, οι εκπτωσεις του Nordstrom γινονται 2 φορες το χρονο μονο και ειναι εκπληκτικες για ρουχα και παπουτσια. Με το που παω να μπω μεσα.. τσουπ να η φιλη μου η Wei που εκανε την ιδια σκεψη με μενα.. σε λιγο γκλινγκιτι γλον να η κουμπαρα στο κινητο.. να με πληροφορησει οτι παει κι εκεινη εκει.. μα καλα ολες οι γυναικες τελικα απο την ιδια στοφα ειμαστε.. βεβαια στο καταστημα γινοταν της π... το καγγελο, αλλα μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος.. καλα περασαμε..

Αυτα για τωρα.. επειδη εχω και αυριο τη μερα οφ.. μπορει να επανελθω.
Γλυκα Κυριακατικα φιλια..


4 comments:

Blue said...

Ωραίες οι φωτογραφίες Δεσποινάκι! Μου θυμίσαν Autumn in New York... Η μόνη εποχή που δεν μου φαινόταν αβάσταχτη η ξενητειά...
Ελπίζω να βρήκες ωραία πράγματα στις εκπτώσεις!
Εδώ όλες οι βιτρίνες μες στην μαυρίλα είναι! Δε σου κάνει η καρδιά να αγοράσεις τίποτα!

δεσποιναριον said...

A my lady from far away, κι εδω εχει μαυριλα και γκρζιλα αλλα το κοκκινο ενδιαμεσα σε τραβαει σα μαγνητης.. αρχισε μαλιστα να ανοιγει και να γινεται μανταρινι τωρα.. μα φυσικα .. δε γυρισα με αδειες σακκουλες στο σπιτι..

Anonymous said...

Προσγειωθεικαμε και εμεις οι μαργαριτες με τα αυτια μας βουλωμενα και βρηκαμε ολη την οικογενεια με αλλες ιωσεις.. Αλλα κανονισα νυχτερινες εξοδους (εχω πανω απο ο κεφαλι μου την φοβερη αδερφη που μου διορθωνει τα λαθη- ΦΡΙΚΗ) πηρα και τον πρινς τηλεφωνο..ειχε πιο πολυ αερα

Ελπιζω να ψωνισες πολλα φωτεινα πραγματα ..Επειδη εχω μπουχτισει να βλεπω τα κοσμοιστορικα γεγονοτα του σοσιαλιστικου κινηματος -- τρομαρα τους-- διαβαζω περιοδικα μοδας.. κρεμουλες παποθσακια κλπ..

Τωρα θα ξεναγησω την αδερφη στην κουζινα σου.. Α ,ρε αλματα της τεχνολογιας..

ματς μουτς ευρωπαικα...Μαργαριτα

δεσποιναριον said...

Σας φιλω αμφοτερες σταυρωτα .. να περασετε ομορφα και οικογενειακα.. και αν πατε στο τηγανι για μαριδες φατε και κανενα φρεσκο μπακαλιαρακι και για μενα.