Nov 18, 2007

Σαν γιορτη



Λεει ο λαος μας, Κυριακη κοντη γιορτη, αλλα σημερα αισθανομαι σα να ειναι πραγματικα γιορτη. Πρωτον γυρισε ο πριγγιπας μου χτες αργα και σημερα δεν ηπια καφε μονη μου. Με μια μικρη βαλιτσουλα τρολλευ εφυγε με δυο γυρισε. Η αλλη η επι πλεον η βαρια ηταν γεματη δωρα, απο αυτα που μου αρεσουν, βιβλια, περιοδικα, σιντακια. Δε λεω καλο το ιντερνετ αλλα αλλη η χαρη του περιοδικου και του βιβλιου. Ειναι σα να γυρισα απο βολτα στην Αθηνα φορτωμενη με καλουδια. Ξερει τι διαβαζω ξερει, τι μου αρεσει και γεμιζει τη βαλιτσα του.
Τωρα τελευταια με τους περιορισμους στα αεροδρομια και τα τελωνεια μας εχουν δημιουργησει προβλημα. Απαγορευεται το ενα .. απαγορευεται το αλλο, οχι πανω απο 23 κιλα κλπ. Οι πτησεις τσιμα τσιμα, να τρεχεις απο το ενα τερμιναλ στο αλλο να προλαβεις και να ευχεσαι οι βαλιτσες σου να σε ακολουθουν. Ειναι και το τελευταιο χουνερι που παθαμε τον Ιουλιο στη Ρωμη οπου ΟΛΕΣ ..οι 3 βαλιτσες μας με την ομορφη καλοκαιρινη μας συγκομιδη, και με δωρα για τα παιδια, εμειναν για 3 βδομαδες στο Φιουμιτσινο και κανεις μα κανεις δεν ηξερε που βρισκονται. Πανω εκει που ειχαμε απελπιστει και στειλαμε χαρτια για αποζημιωση (ψιχουλα) στην αεροπορικη εταιρεια, νατες οι βαλιτσες. Αλλα μετα απο αυτο ειπαμε τερμα τα πολλα πολλα, μια μικρη και τελειωσε. Ελα ομως που ειναι τελειως σπαστικο αυτο. Οταν πας καπου για πανω απο μια βδομαδα, οπως και να το κανουμε δε σε φτανει μια μικρη τρολλευ. Αλλα το κυριωτερο, οταν πας καπου ολο και κατι θα ψωνισεις, εγω θα ψωνισω, δε μου λεει να παω καπου και να φυγω ετσι, μ'αρεσει να μυριζω τα σαπουνια που εφερα απο τη Μασσαλια και αυτο με μεταφερει νοερα αμεσως εκει. Μ'αρεσει να σερβιρω τη σαλατα μου στη σαλατιερα που εφερα απο τη Deruta, και να ακουω το αγνωστο συγκροτηματακι που πουλαγε σιντι στο παλιο λιμανι της Κοπενχαγης. Τωρα πια θες να πας ταξιδι και σκεφτεσαι.. τι να παρω τι να αφησω, και οταν εισαι εκει ... να το παρω να μη το παρω, τι επιτρεπεται, τι οχι. Καποτε εφερνα κρασια απο την Ελλαδα, πολλα σπιτικα απο φιλους στην Κρητη. Τωρα δε γινεται πια. Βεβαια μπορεις να τα στειλεις φορτωτικη, αλλα πρωτον στοιχιζει ο κουκος αηδονι και δεν ειναι το ιδιο, παει η χαρα των ψωνιων.
Βεβαια γλυτωνεις απο το αλλο βασανο.
Λεει η μαμα του: Να σας παρω παιδι μου 5 κιλα κουραμπιεδες να παρετε μαζι σας. Οχι μαμα δεν επιτρεπεται .. ασε που εχουμε και περιορισμους. Λεει η δικια μου, μα εγω τα εφιαξα τα 8 γλυκα του κουταλιου για σας. Θα τα τρωμε οταν ερχομαστε.
Ετσι εχουν τα πραγματα με τις βαλιτσες αλλα ο πριγγιπας μου, απτοητος κουβαλησε του κοσμου τα πραγματα. Και δωρα απο φιλους και δωρα για τα παιδια και απ'ολα.
Εχω λοιπον ενα βουνο εντυπα να βουτηξω και να τα ρουφηξω, οσο μου επιτρεπει ο χρονος σημερα.
Χιλια γλυκα φιλια !!!!

4 comments:

Blue said...

Καλώς τον δέχτηκες Δεσποινάκι. Και καλή διασκέδαση με τις βουτιές στα έντυπα!

Anonymous said...

kalos ton dexthkes... Auto me tis balitses exei ginei efialths.. molis brhka lysh gia to ladaki mou.. nomizo oti tha eimai san to Xatzchristo me to kalathaki kai hn karo petseta otan gyrisw.. O Erricos eixe tyxh efyge prin ginei pali o xamos me ta akraia kairika fainomena..

tora me epiase kai mia stenoxwria giai egw den prolaba na dwsw to kati tis moy . den peirazei yparxei kai taxydrmeio..mhn erthoun ola mazemena..

filakia M.

δεσποιναριον said...

@lady

Μαι λειντι σε ευχαριστω, και μη νομιζεις οτι δεν ηρθα στο σπιτι σου, δυο φορες εγραψα σχολια στο παραμυθι που ηταν τοσο ομορφο .. αλλα παλι δεν τα ειδα, θα ξαναπροσπαθησω το βραδυ, σε φιλω γλυκα.

δεσποιναριον said...

@M. Μα τι λες αγαπη μου, εγω ειδα κατι φωτογραφιες σε κουτουκια που ηταν οτι πιο ομορφο. Ε λιγο ζηλεψα με την παρεα αλλα .. θα βρεθουμε ξανα.. θα βρεθουμε ξανα.. που λεει και το ασμα. Με μια προσμονη ζουμε.
Αυτο με τα καιρικα φαινομενα εχει αλλαξει αρδην εδω και 2 χρονια. Εκει που οπου πηγαινε γινοταν Ο ΧΑΜΟΣ, τωρα φερνει τη λιακαδα. Ακομα και με το Θεουλη τα εχει καλα πλεον.
Τι λαδι, Μεσσηνιας φανταζομαι ε;