Dec 2, 2007

Η πιο γλυκεια αισθηση




Οταν προκειται να ταξιδεψω για αναψυχη, δυο τρεις μερες πριν με κυριευει μια γλυκεια ηρεμια. Δε βιαζομαι καθολου να φυγω. Χαιρομαι καθε στιγμη .. απολαμβανω την προσμονη, βαζω κρεμες και μασκες και χαλαρωνω. Ξερω οτι οταν αρχισει το ταξιδι ο καιρος περνα γρηγορα και πριν γυρισω να δω ολα εχουν τελειωσει. Θυμαμαι μια φορα πριν 2 χρονια σε ενα ταξι απο το Σαρλ ντε Γκωλ στο Παρισι εβαλα σημαδι ενα κτιριο και σκεφτηκα.. κοιτα σε μια βδομαδα θα το ξαναδω οταν το ταξιδι θαχει τελειωσει. Απο τοτε αυτο το κτιριο το βλεπω μπροστα μου οταν ξεκιναω οποιοδηποτε ταξιδι. Χαζομαρες, αλλα ετσι ειναι οι ανθρωποι, φιαχνουν καταστασεις και ζουν με αυτες.
Το παλευω εδω και μερες στο κεφαλι μου. Να παρω λαπτοπ μαζι μου στο ταξιδι η οχι; Απο τη μια θελω να καταγραφω καθε μερα αυτα που βλεπω, θελω να εχω επαφη με τον κοσμο και να μη διακοψω τις ιντερνετικες μου επαφες. Απο την αλλη παλι λεω, βρε Δεσποινα, οι διακοπες ειναι για να σπασουμε την ρουτινα και να κανουμε διαφορετικα πραγματα. Θα περασεις πιο γρηγορα απο τον ελεγχο, ειναι και εξτρα βαρος, θα εχεις περισσοτερο χωρο για ψωνια. Και αφου βεβαιωθηκα οτι υπαρχει συνδεση και στα δυο ξενοδοχεια που θα μεινω, τωρα μου τα γυριζω. Οσο περναν οι μερες κλινω στην εκδοχη ενος μικρου μπλοκ για σημειωσεις, αντε να παρω και το καλο μου στυλο - να θυμηθω και πως το πιανουν.. μαλλον ξερω πως το πιανουν.. οπως η Σταη - και αν παθω στερηση θα δανειστω για λιγο το λαπτοπ του καλου μου - που δεν υπαρχει περιπτωση να το αφησει σπιτι - Ο κυβος λοπον ερριφθη, το λαπτοπ θα με περιμενει να γυρισω.
Αυριο η μερα θα κυλησει μαλλον γρηγορα γιατι κανονισα δυο meetings, ενα το πρωι κι ενα το απογευμα, οποτε σπαει η μερα. Για πρωτη φορα θα αφησω πισω μου υπευθυνο ενα παιδι που αρχισαμε να συνεργαζομαστε τον Απριλη. Αλλα δεν εχω κανενα ενδοιασμο. Ειναι προθυμος, ικανος και ξυπνιος. Εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Εν τω μεταξυ εδω εχει πιασει ενα ψοφοκρυο, αντε ναναι 1-2 βαθμοι εξω. Χτες τη νυχτα με ξυπνησε μια παγωμενη βροχη που επεφτε τσικ τσικ στο φεγγιτη. Τουλαχιστο εκει που παω ειναι γυρω στους 15 βαθμους, πολυ ανετη θερμοκρασια για βολτες.
Στολισα και το δεντρο χτες το πρωι και κλεινω το ποστ με τρια αγαπημενα στολιδια και με πολλα φιλια για την καινουργια εβδομαδα..




Οι δυο κοσμοι (μου)



3 comments:

fevis said...

Τι ωραία!!! Μόνο εγώ δεν έχω στολίσει ακόμα αλλά που θα μου πάει... :-)

Anonymous said...

καλο ταξιδι κουκλα μοθ. και το στυλο θα θυμηθεις γρηγορα πως να το χειριστεις..

καλα να περασεις αν και εμενα θα μου λειψουν οι μουσικες σου.. αλλα θα χαιρομαι που θα κανεις βολτες δε μερη πιο ζεστα και με τον πρινς στο πλαι σου..

Αλλωστε ποσες φορες σουλατσαρω εγω ενω εσυ δουλευεις σκληρα.. να μην ειμαστε και πλεονεκτες

μαργαριτα

δεσποιναριον said...

@fevis Εκ των πραγματων Ευακι μου. Οταν γυρισω στα μεσα Δεκεμβρη θα τρεχω σαν την παλαβη .. και τοτε θα βρω και τα δικα σου στολισμενα.

@μαργαριτα Μαζευτηκες εσυ αγαπη μου μου? Αντε αρκετα.. σειρα μας τωρα .. και τωρα που ειπες για μουσικες θα σου αφησω αποψε ενα τραγουδι να σου κανει παρεα μεχρι να γυρισω.. Φιλια!!