Dec 26, 2007

Αντιστροφη μετρηση




Περασαν κι αυτα τα Χριστουγεννα και του χρονου να ειμαστε καλα να ξαναγιορτασουμε. Τωρα το μονο που θελω να κανω ειναι να χαλαρωσω και να ξεφυγω. Χτες στο Χριστουγεννιατικο τραπεζι περασαμε πολυ ομορφα, φαγαμε, ηπιαμε, ανοιξαμε δωρακια και χαλαλι η κουραση και το ξεπατωμα. Ομως το επομενο τετραημερο -της Πρωτοχρονιας- η κουζινα μου δε θα με δει. Με τιποτα δε θα με βρει ο καινουργιος χρονος πανω απο μια κατσαρολα. Α πα πα!

Περασα απο το γραφειο σημερα - παρεα με ενα μικρο χανγκοβερακι που εσερνα μαζι μου απο χτες - για να τελειωσω μερικες δουλειες που δε θελω να τις βρει ο καινουργιος χρονος. Σημερα ηταν εργασιμη μερα στη χωρα των βαρβαρων. Ηταν επισης σκοτεινη, βροχερη, κρυα, και γενικα ενα ματσο βιολες!

Εγινε και κατι αλλο που με στεναχωρεσε λιγο.
Παραμονη Χριστουγεννα, η μαμα βγαινοντας απο ενα ταξι μπροστα στο σπιτι της στην Αθηνα, μπουρδουκλωθηκε και επεσε κατω. Ευτυχως δεν επαθε τιποτα εκτος απο μερικους μωλωπες στο προσωπο πραγμα που ηταν αρκετο ομως να την κανει να αναβαλλει τα σχεδια της και να μη παει στο τραπεζι που ηταν καλεσμενη χτες. Ειναι πολυ κοκεττα η μαμα για να κανει εμφανιση με μωλωπες. Κατα βαθος ειναι ευχαριστημενη που δεν επαθε κατι πιο σοβαρο και σημερα ηταν και στα κεφια της γιατι πηγαν διαφοροι φιλοι και την ειδαν και της εκαναν παρεα. Αυτο λοιπον με στεναχωρεσε περισσοτερο γιατι δεν ειμαι εκει να της σβουριξω ενα φιλακι να περασει πιο γρηγορα.



Πεντε μερουλες λοιπον μας εμειναν μεχρι να τελειωσει ο χρονος. Καντε τους απολογισμους σας, παρτε τις αποφασεις σας για την καινουργια χρονια, μονο πεντε μερουλες για να εντυπωσιασετε τον Αγιο Βασιλη. Εγω παντως εχω παψει προ καιρου να κανω ανακεφαλαιωση, δε βγαινει τιποτα. One day at a time.
Πολλα φιλια!

6 comments:

roadartist said...

Καλημέρα σου. Πότε ήρθαν και πότε πέρασαν ε?.. Περαστικά στη μαμά σου .. και καλή συνέχεια στις γιορτινές σου μέρες.. δεν τελείωσαν :))

δεσποιναριον said...

Σ' ευχαριστω. Οχι δεν τελειωσαν καθολου, τωρα σειρα αλλων να κανουν γιορτες κι εγω να πηγαινω σιναμενη κουναμενη. :))))))

Blue said...

Ευτυχώς που δεν έπαθε τίποτα χειρότερο η Κυρία Δαφνη και όσο για τους μώλωπες... είμαι σίγουρη ότι ο καινούργιος χρόνος θα τη βρει όμορφη και πάλι...
Φιλάκια Δεσποινάκι μου!

δεσποιναριον said...

Ευτυχως δε λες τιποτα. Τρομαξε παντως πολυ και αυτα τα ναρκισσιστικα τα χρησιμοποιει για να διασκεδασει εμας και την ολη κατασταση. Φιλακια κι απο μενα.

fevis said...

Εγώ πάλι, έναν e- απολογισμό θα τον κάνω τις προεσεχείς ημέρες... Περαστικά στην μανούλα και φιλάκια...

δεσποιναριον said...

Απο το λιγο που σε γνωρισα, μια χαρα χρονος ητανε. Ψιλοαναποδιες και μικροαπογοητευσεις παντα υπαρχουν. Κι ο επομενος να ειναι ακομα πιο καλος. Φιλακια καλο μου, σ' ευχαριστω.