Dec 30, 2007

Sing a song


Κι εκει που με ειχανε περιτριγυρισει τα "εντ οφ δε γηαρ μπλουζ", ηρθε η Lady Blue και με εβαλε στο παιχνιδακι με τις μουσικες. Και με εβαλε σε διλημματα και σε σκεψεις γιατι ειναι πραγματικα αδυνατον να ξεχωρισω πεντε κομματια και να πω αυτα ειναι τα αγαπημενα μου. Πιστευω οτι καθε μουσικη εχει κομματια διαμαντια και τα ακουω ολα αναλογα με τη διαθεση. Λογικο ειναι εδω που βρισκομαι να εχω καποια νοσταλγια και καποια ιδιεταιρη αγαπη στην Ελληνικη μουσικη γι αυτο διαλεξα κυριως ελληνικα κομματια.
Πριν το συνειδητοποιησω ειχα μαζεψει εδω γραφοντας το ποστ πανω απο δεκα και αυτο ειναι γκραντε ζαβολια στο παιχνιδι. Που θα παει θα τα καταφερω να αφαιρεσω μερικα απο τη λιστα που μαλλον θα τα αφιερωσω στο τελος σε αγαπημενα ατομα. Ζοριζομαι στην αφαιρεση.



Αρχιζω με κομματι απο την Καρμεν του Μπιζε οπως το ερμηνευσε η μεγαλυτερη ντιβα ολων των εποχων. Προκατειλημμενη? Αμε σε απιστευτο βαθμο!



Πολλες φορες εχω βαλει εδω στο μπλογκ τραγουδια του Νιονιου. Και φυσικα καταλαβατε οτι τον λατρευω. Για μενα ειναι ο μεγαλυτερος τραγουδοποιος που ειχαμε και εχουμε χωρις να αποκλειω το Μανωλη Ρασουλη τον Παντελη Θαλασσινο και πολλους που μου κρατανε συντροφια εδω που βρισκομαι. Ενα τραγουδι του Νιονιου λοιπον που με αγγιζει.



Ο Μανος Χατζιδακις ειναι ο αγαπημενος μου Ελληνας συνθετης, και φυσικα το χαμογελο της Τζοκοντας ενα απο τα εργα του που λατρευω. Κριμα να μη μπορω να βαλω και Λοιζο και Μικη και Μικρουτσικο αλλα ειπαμε πεντε μονο. Μαι λειντυ πολυ με ζορισες σημερα.



Οι Πυξ Λαξ, οι Κατσιμιχεοι, και αυτοι που ακολουθησαν τη δεκαετια του 80 και του 90 μεχρι σημερα, ο Μαχαιριτσας, ο Πλιατσικας εχουν ξεχωριστη θεση στην καρδια μου. Το τραγουδι Μια βραδυα στο Λουκι πιστευω οτι εχει εκπληκτικη εναλλαγη στη μουσικη αλλα δυστυχως δε το βρηκα εκει που εψαχνα. Ενα αλλο αγαπημενο λοιπον απο την παλιοπαρεα.



Για να μην αφησω εξω το ξενο ρεπερτοριο φερνω ενα τραγουδι που χρονια τωρα με μαγευει. Sweet Dreams απο την Annie Lenox και τους Eyrithmics.

Και τωρα θα σας πω ποια εβγαλα με πονο καρδιας.
1. Το Τζιβαερι, Παραδοσιακο τραγουδι που εγινε το αγαπημενο μου οταν σε μια γιορτη στην Αθηνα η Τινα παρηγγειλε στον Γιαννη που επαιζε κιθαρα να μου το αφιερωσει.
2. Imagine με τον John Lennon, οραμα για ενα καλυτερο αυριο που ποτε δεν ερχεται.
3. Μαρκος Βαμβακαρης, Τα ματοκλαδα σου λαμπουν, με αγαπη για τον Μαικλ που οταν πιανει τον τζουρα αναστεναζει ο πλανητης.
4. O Pastor - Madredeus - Η μεσογειακη μου αγαπη
5. Nina Simone - Ain't Got No...I've Got Life η μεγαλη της Τζαζ

Τωρα υποτιθεται οτι πρεπει να πεταξω κι εγω το μπαλλακι, δεν εχω ακομα παρεες στα μπλογκς και χρονιαρες μερες ολοι ειναι απασχολημενοι. Τελος παντων αν θελει κανεις το μπαλλακι ας μου σφυριξει.

Μουσικα φιλια!

4 comments:

zero said...

Πολυαγαπητο αγνωστο Δεσποιναριον...
Ανοιγοντας το ποστ σου με Καρμεν - Μαρια Καλλας ...υποκλινομαι.
Ευχομαι Ευτυχισμενο το 2008 για σενα και την οικογενεια σου.

δεσποιναριον said...

Αγαπητο ζερο εχεις και τις δικες μου ευχες για ευτυχια και χαρα και οτι αλλο λαχταρα η καρδια σου.

Dr_MAD said...

Ουγκχμφ!
Εμένα 3 μου είπαν να επιλέξω όταν μου ανάθεσαν το μπλογκοπαίγνιο! Πολύ όμορφες επιλογές όλες και σε συγχαίρω που έδειξες προτίμηση στα ημεδαπά. Χρόνια Πολλά με Υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα (και το imagine κάποτε θα επαληθευτεί. Μη σκας για το δίσεκτο. Τό'χουμε!)

Τα ματόκλαδά σου λάμπουν βρε ;-)

δεσποιναριον said...

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !!!!!!!! τωρα μολις το συνειδητοποιησα το δισεκτο. Α τα ματζουνια μου και τα χαιμαλια μου! Χρινια Πολλα και σε σενα!