Dec 22, 2007

Christmas Party




Αποψε περιμενω φιλους στο σπιτι για Χριστουγεννιατικο κοκτεηλ παρτυ και εχω να ετοιμασω ενα σωρο πραγματα. Ευτυχως δεν εχω εξωτερικες δουλειες και θα ασχοληθω με πιατελλες και ντεκορασιον. Τα ποτα τα αναλαμβανει ο καλος μου.
Χτες και προχτες το βραδυ μετα το γραφειο με φαγαν οι δρομοι να τελειωσω τα ψωνια για τα φαγητα. Περασμενες δεκα γυριζα σπιτι. Ολα ομως ειναι εδω, κουραμπιεδες , μελομακαρονα, βρηκα και υδρεικα αμυγδαλωτα, κι ενα σωρο τυρακια, σαλαμακια, τουρσακια κλπ που θα τα δειτε κατοπιν εορτης.
Χτες με επιασε ο οιστρος κι εφιαξα κομματακια απο φιλετο γαλοπουλας σε σαλτσα απο λεμονι και φασκομηλο, και θα τα περασω σε οδοντογλυφιδες με καστανο μαζι. Αυτο ειναι δικη μου επινοηση και ελπιζω να αρεσει. Μερικες αλλες ιδεες πηρα απο μια παλια αναρτηση του Νηστικου Αρκουδιου και απο ενα αρθρο στο Hemisphere που ειναι το περιοδικο της UNITED και το χαζευα στο ταξιδι.
Κι επειδη ο χρονος κυλαει γρηγορα και εχω να παρω και τη μαμα τηλεφωνο για τον Σαββατιατικο μαραθωνιο πηγαινω, και πριν τα Χριστουγεννα θα φιαξω ποστακι στην ταβολα μπιανκα με μπλογκοπαρτυ! Μεχρι τοτε ο Εγγλεζος, ο Βαυαρος μου καρυοθραυστης κι εγω σας στελνουμε γιορτινα φιλια.


4 comments:

Anonymous said...

Εύχομαι το αποψινό πάρτυ να έχει απόλυτη επιτυχία και να σε συνεπάρει!
Επιτρέψτε μου να αφιερώσω αυτό το τραγούδι:
http://www.youtube.com/watch?v=7l74d1fmZbw&feature=related
Είναι ιδανικό να το απολαύσεις κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας σου. Γεμίζει τα κύτταρα ενέργεια με τρόπο μαγικό!

δεσποιναριον said...

Ειναι υπεροχο οπως και εσυ Χαρα μου. Με συγγινησες, Φιλια!

Blue said...

Λοιπόν... Πως πήγε?
Παρά τους ξέφρενους ρυθμούς των ημερών φροντίζω να τσεκάρω κάθε τόσο μήπως δω ανταπόκριση από το πάρτυ...
Φιλάκια πολλά Δεσποινάκι μου...

δεσποιναριον said...

Χα χα, ναι η απεσταλμενη σας στην Ουασινγτον ξυπνησε επι τελους! με εξαιρετικα μειωμενη ενεργεια γιατι χτες την ξοδεψε ολη! Σημερα κανουμε ρη-τσαρτζινγκ!!!