Dec 29, 2007

Η σφραγιδα του χρονου



Για τον καθενα απο μας ο χρονος που περνα, δε σφραγιζεται μονο απο γεγονοτα αλλα κυριως απο τους ανθρωπους που εμπλεκονται στα γεγονοτα, αυτους που ερχονται στη ζωη μας που φευγουν απο τη ζωη μας η που μενουν παντα διπλα μας.
Απο τοτε που ηρθα στην Αμερικη δεν ετυχε να αποκτησω καποια κολλητη φιλη. Ειτε γιατι δεν ειχα χρονο ειτε γιατι ειχα αλλες προταιρεοτητες αλλα κυριως γιατι δεν αισθανθηκα αυτο το κλικ που φερνει τους φιλους κοντα.
Το χειμωνα του 2004 σε καποιο φορουμ παρατηρησα οτι εγραφε μια κοπελλα απο την Ουασινγτων. Της μιλησα καμμια δυο φορες κι εκεινη αγρον αγοραζε και ζευγη βοων δυο. Μεχρι που μια μερα εγραψα με κεφαλαια γραμματα "Βρε γειτονισσα κοιτα εδω που σου μιλανε". Ετσι εγινε η αρχη. Μετα τηλεφωνηθηκαμε, γνωριστηκαμε και μιλαγαμε σχεδον καθε μερα στο τηλεφωνο. Ενα πρωι του Απριλη κατεφθασα στο σπιτι της στο Τζωρτζταουν με μια αγγαλια τριανταφυλλα και να μη τα πολυλογω απεκτησα και την πρωτη μου κολλητη στην Αμερικη.
Η αγαπη ηταν αμοιβαια κι αυτα δεν στα λεει κανεις, τα αισθανεσαι.
Περασαν ομως τρια χρονια, τοση ηταν η θητεια του καλου της εδω κι ετσι το Γεναρη που μας περασε, η φιλη μου τα μαζεψε και εφυγε για την μακρυνη Αυστραλια. Τωρα πια συναντιομαστε τα καλοκαιρια στην Αθηνα γωνια Ερμου και Πλατεια Συνταγματος και αλα μπρατσετα το παλιο ντουεττακι της Ουασινγτων μεταμορφωνεται σε χαρουμενες φιλεναδες Αθηναιες.
Γιατι η Σοφη ειναι πια φιλη για μια ολοκληρη ζωη. Και δοξα ναχει ο Μπιλ Γκεητς που μπορουμε και βρισκομαστε συνεχως σε επαφη.
Στη Σοφη μου, που ερχεται εδω και με βλεπει καθε μερα ειναι αφιερωμενο το σημερινο ποστ. Στη Σοφη που ειναι παντα διπλα μου.
Μου λειπεις ρε παιδακι μου, δεν μπορω να τρεχω μονη μου στα μαγαζια.

Η φωτογραφια απο το Leopold's Kafe & Konditorei στο Τζωρτζταουν. Εκει που παιρναμε ενα πιατακι με 5 παστακια και τα κοβαμε στη μεση για να τα δοκιμασουμε ολα.

11 comments:

fevis said...

Γλυκό και τρυφερό ποστ... Δεν υπάρχει τίποτα πολυτιμότερο απο τις αγαπημένες κολητές (πέρα από τα παιδιά αμς εννοείται)... Εγώ που φέτος έχασα την δική μου το ξέρω πολύ πολύ καλά...

δεσποιναριον said...

Ευτυχως που η αγαπη δεν εχει ορια και μπορουμε να αγαπαμε πολλους ανθρωπους. Φιλια κουκλα μου.

Anonymous said...

DESPINAKI TI WRAIA LOGIA POY LES GIA TO SOFAKI MAS

Justine's Blog said...

Δεσποινάριον,
οι φιλίες δύσκολα χτίζονται μετα τα 30. Είναι αυτή η δυσκολία, η δυσπιστία,η αλλαγή της ιεράρχησης των προτεραιοτήτων. Είναι και η χαμένη αθωότητα. Ολα μαζί.
Κι εγώ όπως κι εσύ νιώθω αυτό το έλλειμμα της γυναικείας φιλίας εδώ στο Μόντρεαλ. Και για να το αναπληρώσω έγραψα πέρισι το μυθιστόρημα Ψηλά Τακούνια Για Πάντα. Για να επαναφέρω στη μνήμη τις ιστορικές, ανεπανάληπτες γυναίκες της ζωής μου.
Πάντως, τη φίλη σου τη συναντάς πού και πού στην Ερμού. Αλλά αυτό το λίγο δεν φτάνει, έτσι;
Το καθόλου; Αυτό είναι οριστικό και αμετάκλητο.
Καλή Χρονιά με Δεσποινομαγειρέματα!

Anonymous said...

Χρόνια πολλά Δεσποινάκι μου.
Συγκινήθηκα πολύ με το ποστ σου.
Και όχι μόνο με αυτό.
Σε διαβάζω αρκετά συχνά και σε χαίρομαι.
Όλο έλεγα να σου γράψω...όχι εδώ..τώρα έμαθα πως μπορώ να γράψω κι εδώ και το κάνω...και πέρναγε ο καιρός έτσι..κι εγώ όλο ΘΑ έγραφα.
Καλή πρωτοχρονιά καλή μου με την οικογένειά σου και τους φίλους σου που όσο μακριά και να είναι σε σκέφτονται και σε αγαπάνε.
Φιλιά πολλά
Μαρία

δεσποιναριον said...

Ανωνυμε σε ευχαριστω, ξερω οτι μας αγαπας και τις δυο. Φιλακια και καλη χρονια σε σενα και στην αγαπημενη σου.

δεσποιναριον said...

Ιουστινη μου ποσο δικιο εχεις, οι φιλιες δε χτιζονται ευκολα οταν εισαι μεγαλος. Και ναι ισως επειδη ειναι προσφατος ο χωρισμος, ισως να μη μου φτανει. Οταν ομως συμβαινει το χαιρομαι μεχρι βαθεια στο μεδουλι μου. Και δεν μπαινω στη διαδικασια να σκεφτω το οριστικο και το αμετακλητο χρονιαρες μερες δεν μπορω πως να το πω. Τελικα καλη μου ειπαμε να μη μας παρει η δινη της μελαγχολιας αλλα απο οτι βλεπω και διαβαζω μας παιρνει και μας σηκωνει. Στροφη πλευσης λοιπον προς τις χαρες που ειναι διπλα μας και στα ματια που λαμπουν γυρω μας.
Φιλια γλυκεια μου.

δεσποιναριον said...

Αφησα εσενα για το τελος Μαρια μου και σε θα το πιστεψεις. Χτες βραδυ σε σκεφτομουνα με μια ευχη που μου ειχες στειλει περσυ. Αντιγραφω απο το πρωτο ποστ "Ελαβα σημερα μια ευχη απο τη φιλη μου την Μαρια και μου αρεσε παρα πολυ. Να εχεις μου λεει να θυμασαι.. να εχεις να ονειρευεσαι .. και να εχεις να ελπιζεις.." Ηταν η πιο ωραια ευχη για το 2007. Κι εγω λοιπον τη στελνω πισω σε σενα γιατι τα ειπες ολα. Χαρηκα οσο δεν μπορεις να φανταστεις που ηρθες εδω. Σε φιλω γλυκα Μαρακι μου.

Anonymous said...

Η αγαπημένη μου ευχή...μια πολύ καλή φίλη μας μου την έστειλε κάποια άλλη πρωτοχρονιά...τη δανείστηκα γιατί μου άρεσε πολύ και είμαι σίγουρη πως χαίρεται που η ευχή της άρεσε και σε σένα...

Anonymous said...

αντε τωρα να το πω!!!

εγω ημουν::::))))

αχ ρε Μαρια!!

S

δεσποιναριον said...

Δεν αντεξε..