Dec 17, 2007

Κουρασμενη καληνυχτα





Δυο λογακια αποψε γιατι ειμαι πτωμα στην κουραση, ειμαι ομως και ευχαριστημενη. Το πρωι καταφερα να λυσω καποιο προβλημα στη δουλεια που με παιδευε μια βδομαδα και ερχοταν στο μυαλο μου το Σαββατοκυριακο. Οταν αφηνω εκκρεμοτητες τις Παρασκευες λες οπως και να κανουμε μου το χαλαει λιγο.
Και με το λαπτοπ ειχα καποια καλα νεα.
Αποψε μετα απο μια ωρα στο τηλεφωνο με το σερβις του κομπιουτερ και μετα απο μερικα τεστακια που μου ζητησανε να κανω, η διαγνωση ηταν οτι δεν ειναι το hard drive αλλα το mother board. Αυτο σημαινει οτι τα αρχεια δεν εχουν καταστραφει. Προς το τελος της εβδομαδας θα ερθει καποιος στο σπιτι να το αλλαξει. Και ευτυχως ειναι ακομα σε γκαραντι. Να τα δω πρωτα και μετα θα πανηγυρισω. Αλλα τουλαχιστο ελπιζω.
Μεχρι τοτε ακομα στο παλιο μακ καταφερα να ξανακατεβασω τις φωτογραφιες απο την Καλιφορνια και να φιαξω ενα ποστακι στην tavola bianca.
Και μετα σου λενε οτι η Δευτερα ειναι η χειροτερη μερα.
Οχι παντα.
Ακουσα οτι αυριο θα εχει παγωνια σε ολη την Ελλαδα.
Κι εδω περιμενουμε υπο το μηδεν.
Κουκουλωθειτε.
Νυσταγμενα φιλια.




3 comments:

Blue said...

Πωπω... To Rockfeller center....
Πως καταφέρνεις και μου θυμίζεις τις όμορφες στιγμές της ξενητειάς... Με σένα Δεσποινάκι κοντεύω να ξεχάσω ότι 4 χρόνια μέτραγα τις μέρες να γυρίσω πίσω... :)

fevis said...

Είδες? ¨οπως έλεγε και η Σκάρλετ, σήμερα είναι μια άλλη μέρα... Φιλιά..

δεσποιναριον said...

@λειντυ Αλλο το Χριστουγεννιατικο βιντεακι κι αλλο η καθημερινη πραγματικοτητα. Μπορει να σε πεισω δηλαδη να ερθεις να με επισκεφτεις στην Ουασινγτον? Ας αρχισω το ψησιμο!

@Ευη χα χα ακομα το λεει αλλα πριν το πει τα εχει παρει την προηγουμενη μερα με ολους. Φιλια κι απο μενα.