Dec 15, 2007

Μια βδομαδα μας εμεινε.





Ξημερωνει Κυριακη
Σημερα υποσχεθηκα στον ξεπορτη εαυτο μου οτι δε θα παω πουθενα.
Ε φτανει εχτες που τρεχαμε ολη τη μερα. Του Ερρικου του ειχα μια εκπληξη. Να παει να ταχυδρομησει τα πακεττακια που εφιαξα για Ελλαδα. Δεν τις αντεχω αυτες τις ουρες και εξ αλλου επρεπε να τελειωσω τα αλλα δωρα για τους φιλους και για τα παιδια εδω. Και για τον ιδιο φυσικα αλλα δε θα γραψω τι του πηρα μηπως και διαβασει το ποστ. Το δικο του το δωρο ειμαι σιγουρη οτι θα του αρεσει αλλα μου βγηκε το λαδι να το μεταφερω και να το τυλιξω και να του βαλω και κορδελλα γιορταστικη. Στα γονατα στο πατωμα να το τουμπαρω απο δω κι απο κει και μετα, οταν επι τελους τα καταφερα, το εσπρωξα σιγα σιγα και το εβαλα πισω απο ενα φικο στην τραπεζαρια. Δε τοχει δει ακομα - χε χε - Αλλοιως θα εκανε τα κομεντς του, οπως εκανε για καθε αλλο δωρο που με εβλεπε να φερνω και να τοποθετω κατω απο το δεντρο.
- Α! τι εχουμε εδω.. ετοιμος ο τενεκες το λαδι, για να εχετε ολο το χρονο!
- Α να και το πακεττακι με το ανοιχτηρι του τενεκε!
Ελεγε διαφορα
Το πρωι λοιπον τελειωσα με τα δωρα εγω και εφυγε αυτο το βαρος απο πανω μου. Ειχα αρχισει απο την Πεμπτη το βραδυ βεβαια. Ειχε το Bloomie's private sale - αυτο σημαινει οτι σε ειδοποιουν απο πριν και κανουν μια επι πλεον εκπτωση 15% αν χρησιμοποιησεις την δικη τους καρτα. Αυτα τα ψωνια τα ευχαριστηθηκα πολυ γιατι δεν ειχε κοσμο μετα τις 6 που πηγα εγω και ειχα 2-3 σε καθε οροφο να με εξυπηρετουν, για να μη γραψω και το αλλο το τελειο. Στα ανδρικα παω να πληρωσω και ηταν δυο κυριοι πριν απο μενα. Οταν σταθηκα λιγο πιο πισω εκαναν χωρο και μου λενε, περαστε, οι κυριες προηγουνται. Χαμογελασα και προχωρησα, ποια? εγω η υπερμαχος της ισοτητας των δυο φυλλων και κορη του μεγαλυτερου φεμινιστη του μεταπολεμου .. ναι εγω τρελλαινομαι για τζεντλμεν.
Κανονικα θα μπορουσα να τα παω στον τελευταιο οροφο να μου τα τυλιξουν κιολας αλλα αυτο θα επαιρνε δυο ωρες και με ειχε κοψει λορδα. Τα τυλιγω μονη μου και τα στολιζω με διαφορα στολιδια και θα μπορουσα να ειμαι και επαγγελματιας δωροτυλιχτης, δυο χερακια θελει και κεφι.
Χτες παλι συμπληρωσα οσα μου λειπανε κι εκανα ψωνια για τα παιδακια των φιλων μου. Εχουμε λοιπον 5 κοριτσακια ηλικιας 9-11 ετων, που ξαφνικα φετος μεγαλωσαν και ειναι δεσποινιδουλες. Οσο ειναι μικρα ειναι τρελλα να ψωνιζεις για τα παιδια. Εγω προσωπικα χαζευω στα παιδικα και καπως ετσι μου φευγει ο χρονος απο τα χερια. Εξ αλλου για τα παιδια ειναι τα Χριστουγεννα περισσοτερο. Τωρα εχει ομορφα πραγματα και για αγορακια. Αλλα παντα για τα κοριτσακια υπαρχουν περισσοτερες εναλλακτικες οπως αλλωστε και για τις κυριες σε σχεση με τους κυριους.
Οταν ηταν τα δικα μου μικρα, παντα εβρισκα του κοσμου τα πραγματα για τη Δαφνη, ενω με τα αγορια παιδευομουνα, και παιδευομαι ακομα δηλαδη.
Πηρα και ωρισμενα πραγματα και για το παρτυ του επομενου Σαββατου και μερικα δωρακια για τους συνεργατες μου στο γραφειο, εκει δεν εχω και πολυ να σκεφτω, παιρνω συνηθως φαγωσιμα, τρουφιτσες, πανετοννε, ποτα και τετοια.
Εφερα και μια ετοιμη σουπα cioppino - η ακαματρα δε μαγειρεψα χτες - και επι τελους καθησαμε παρεα στο σπιτι μας και φαγαμε. Ο Ερρικος απεφανθη οτι πιο νοστιμα τρωμε εδω παρα στο Σαν Φρανσισκο αλλα αυτο δεν ισχυει. Ειναι που μαζευτηκαμε, αναψαμε το τζακι, και ηρεμησαμε χτες βραδυ, αυτο βασικα κανει το φαγητο πιο νοστιμο.
Αποψε περιμενω τα αγορια για φαγητο οποτε θαχουμε και παρεουλα. Θα τελειωσω τα πακεττα και θα φιαξω τη λιστα για το παρτυ. Αυτη η ρημαδολιστα αλλοιως αρχιζει, στη διαδρομη αλλαζει και στο τελος δεν εχει καμμια σχεση με την αρχικη.
Αλλα εχω ενα συστημα βρε παιδι μου, οχι οτι κι οτι.
Γλυκα φιλια


7 comments:

Blue said...

Το ζηλεύω το συστημά σου Δεσποινάκι.... Τα θαλάσσωσα πάλι, όπως κάθε χρόνο κι αγόρασα διπλά δώρα για κάποιους και τίποτα για αλλους.... Κάθομαι τώρα και πακετάρω και... κάθε 5 λεπτά κουνάω το κεφάλι μου απελπισμένη... Ευτυχώς που έχω ακόμα χρόνο να διορθώσω τα πραγματα ...
Γλυκά γιορτινά φιλάκια με φιόγκους κι αστεράκια ...

δεσποιναριον said...

Ε ναι μη δωσεις βιβλιο με παραμυθια σε καποια θεια ας πουμε. Ελα εχεις μια βδομαδα ακομα. Παντως αυτο που εκανες σημαινει οτι αυτους με τα διπλα δωρα τους εχεις ιδιεταιρη αδυναμια.

Blue said...

Φαντάζεσαι ... να δώσω λέει το dvd του Shrek 3 στη στριμμένη θεία Γιούλη ... (δεν με ξεπλένει ολόκληρος ο Δούναβης!!!)

δεσποιναριον said...

Στη στριμμενη θεια Γιουλη να παρεις ενα ζευγαρι παντοφλες. Ειχα λειντυ μου κι εγω μια στριμμενη θεια (Θεος σχωρεστην) που τιποτα δε της αρεσε.. μια φορα η μαμα της εκανε δωρο μια πολυ ομορφη ασπρη τσαντα. Και η θεια ειπε "αντε τωρα να βρω παπουτσια να ταιριαζουν" η δε μαμα ειπε (μετα σε μας) "Να με φτυσετε αν της ξαναπαρω δωρο"
Και κοιτα πριν τι ρομπες εχει για να τα ταιριαξει. :)

Blue said...

Καλά ακόμα γελάω με αυτό που έγραψες.... Μου έχει πει κι εμένα κάτι παρόμοιο η Θεία ... πρόπερσυ όταν της πήρα μια όμορφη μπεζ ζακέτα ανκορά... "Πωπω αυτή θα αφήνει χνούδι σε όλα μου τα ρούχα"
Περσυ λοιπόν της πήρα παντόφλες αλλά... την ίδια ιδέα είχαν και ο αδελφός και η μια αδελφή μου... κι έτσι γκρίνιαζε που δεν κανουμε συνεννόηση από πριν για να μην παίρνουμε τα ίδια...

Anonymous said...

εγω προσωπικα δεν ειμαι καθολου χ-μας φαν ..και καθε φορα εχω το αγχος των δωρων. Ειμαι της θεωριας τα δωρα τα κανω οταν εχω διαθεση σ' αυτους που αγαπαω και ξερω οτι δεν ειναι σαν την στριμμενη θεια..που δεν θα το εκτιμησουν.. Ευτυχως που τα βαφτιστηρια ανηψια κλπ ειναι σε μια ηλικια που τους αρεσει το σοπινγκ Τι κανω λοιπον .. Τους αφιερωνω μια μερα .. ψωνιξοθμε μαζι ( πληρωνω εγω.) τρωμε μαζι και μαθαινω απειρα πραγματα για τη ζωη τους που μπροστα στη μανα τους δεν θα μου λεγανε ποτε..

Χρονοβορο αλλα υπεροχο..

Εγω ετσι και αλλοιως δωρα δεν περνω , δεντρο δεν εχω , κουραμπιεδες δεν κανω αλλα τους τρωω..Α, ο σειχης φετος ΔΕΝ δουλευει τα Χριστουγεννα . εχει εφημερια στις 31...

δεσποιναριον said...

Πολυ ωραιο αυτο με τα παιδια Μαργαριτακι. Το να αφιερωνεις χρονο σε καποιον εχει μεγαλυτερη αξια απο οποπδηποτε δωρο. Αν ερθω εκει θα με πας σοπινγκ? Να δεις ποσα θα σου πω?
Καλη βδομαδα