Dec 23, 2007

Αποηχος



Καλη σας μερα και Χρονια Πολλα.
Χτες σχεδον ολη μερα ειχα ετοιμασιες για το Χριστουγεννιατικο Παρτυ. Μεχρι το βραδυ που αρχισαν να ερχονται οι φιλοι και οι συναδελφοι δεν καθησα ουτε στιγμη. Εφιαξα μπολικα μεζεδακια και αν θελετε να παρετε μια ιδεα (η ενα μεζε) καντε κλικ στο

ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ

Περασαμε ομορφα, αν και δεν ηρθαν ενας δυο πολυαγαπημενοι φιλοι γιατι ενεσκηψε ιος χρονιαρες μερες και ειλικρινα μου ελειψαν. Μερικοι ανθρωποι ειναι η ψυχη των παρτυ και εχουν ενα χαρισμα να ενωνουν ολους τους υπολοιπους σε μια παρεα. Νομιζω οτι ευχαριστηθηκαν ολοι γιατι δεν εμεινε σχεδον τιποτα και μερικοι -οι πιο κολλητοι-εμειναν και μεχρι αργα. Οι φιλοι μου φερνουν και τα κοριτσακια τους που ειναι αρκετα μεγαλα και ταιριαζουν μεταξυ τους. Στον κατω οροφο υπαρχει ενας χωρος που τους αρεσει να μαζευονται με μεγαλη TV και ανετους καναπεδες και κανουν το δικο τους παρτυ, φερνουν βιντεακια , παιζουν επιτραπεζια παιχνιδια και διασκεδαζουν. Ερχονται απανω μονο για να φορτωσουν τα πιατα τους και μετα εξαφανιζονται παλι. Ανταλασσουν και Χριστουγεννιατικα δωρα μεταξυ τους και φυσικα τα ανοιγουν επι τοπου.
Κατοπιν εορτης τα μαζεψα ολα γιατι ειμαι απο τους ανθρωπους που οταν ο νεροχυτης ειναι ανω κατω, δεν μπορουν να κλεισουν ματι. Επεσα ξερη και με ξυπνησε κατα τις 7 η ωρα η μαμα που ειδε λεει το νουμερο μου στον τηλεφωνητη της και ηθελε να δει αν θελω κατι. Το μονο που ηθελα ειναι να κοιμαμαι ακομα. Σα μπαγιατικο μυδι αισθανομαι σημερα.
Αποψε και αυριο εχει φαγητο εξω και μετα παλι τα Χριστουγεννα περιμενω την κουμπαρα και τα παιδια για ενα πολυ ζεστο και χαλαρο Χριστουγεννιατικο γευμα. Θα ανοιξουμε δωρακια θα μασουλησουμε μελομακαρονακια και με την κουμπαρα θα κουλουριαστουμε στον καναπε και θα αναλυσουμε τα ανοιξιατικα μοντελακια και τα παστελ σκανδαλα!
Σημερα βρεχει του σκωτομου και κανει και κρυο. Προγραμματιζω μεσημεριανο υπνο ελπιζοντας οτι δε θα θυμηθει κατι η μαμα, και ελπιζω να αργησει το βραδυ γιατι εδω που τα λεμε βαριεμαι οχι τοσο να τρεχω εξω αλλα να ετοιμαζομαι για εξω.
Γιορτινα φιλια!


7 comments:

fevis said...

Πολλά πολλά γιορτινά φιλιά και σε σένα!!!!

fevis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
δεσποιναριον said...

Ευχαριστω Ευη μου. Παιρνω τα φιλια και τρεχω για χουζουρι!

Blue said...

Μόλις γύρισα από μια κάπως πρωτοποριακή παράσταση "La Boheme" στη Λυρική. Έβαλα λοιπόν ένα ποτηράκι κρασί και στρογγυλοκάθησα να διαβάσω για το πάρτυ...
Να είσαι καλά Δσεσποινάκι μου και να μας γράφεις για πολλά πολλά χρόνια τα νέα του Χριστουγεννιάτικου πάρτυ!
Πάω τώρα και μια βόλτα από την τάβολα να πάρω καμμιά ιδέα για το τραπέζι που θα κάνω εγώ την Πρωτοχρονιά!

δεσποιναριον said...

Ρομαντικες βολτες στο Καρτιε Λατεν εσυ χτες βραδυ ε; Ενα ποτηρι κρασι ειναι η φυσικη συνεχεια μιας τετοιας παραστασης.
Εχουμε καιρο ως την Πρωτοχρονια αλλα το παραδοσιακο νομιζω ειναι η χοιρινο η θαλασσινα η συνδυασμος. Μπορεις ομως να γινεις κι εσυ πρωτοποριακη με σουσι !!!!!

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Δέσποινα,
Μπράβο που έχεις το κουράγιο να κάνεις πολύκοσμα πάρτις. Θέλει μαγκιά κι αυτοθυσία το θέμα.
Λοιπόν, εμένα μου άρεσε η συζήτηση μετα κουμπάρας στον καναπέ. Προτείνω να αγοράσετε την πρωτοχρονιάτικη Vogue, που έχει όλα τα μοντέλα της κρουαζιέρας έτσι για να ανεβεί το ηθικό.
Παρατήρηση: ξεσάλωσαν οι τσαντάδες του καλοκαιριού. Η Channel το παίζει σε Pucci χρώματα και ο Louis Vuitton ακολουθεί κατα πόδας.
Επανάσταση σου λέω.
Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, αισιοδοξία και χαμόγελα!
Ιουστίνη

δεσποιναριον said...

Mα την εχω ηδη στα χερια μου τη Vogue Ιουστινη μου και σκεφτομουνα μαλιστα οτι ισως ειναι το πιο ωραιο τευχος που εχω κρατησει στα χερια μου εδω και μερικα χρονια ισως, με ξαφνιασε ευχαριστα. Τωρα πρασινο κραγιον δε νομιζω να τολμησω αλλα τα ασπρα του Βαλεντινο δε με χαλανε καθολου ))))))
Καλα Χριστουγεννα και σε σας!