Dec 18, 2007

Τα εκατοστησαμε.



Καλησπερα.
Σημερα συμπληρωσαμε τα 100 ποστς.
Αυτο αντιστοιχει περιπου σε 2 ποστς την εβδομαδα μεσα σε ενα χρονο. Αρχισα να γραφω εδω την περασμενη Πρωτοχρονια ετσι απλα γιατι ανακαλυψα το μπλογκερ και με ενθουσιασε η ιδεα. Για δυο τρεις μηνες κανεις δεν ηξερε οτι υπαρχει αυτο το μπλογκ. Μετα το ανεφερα πρωτα στην γλυκεια μου Λειντυ Μπλου η οποια εβαλε το λινκ μου στο δικο της και μου εκανε την τιμη να με αφησει να γραφω και στο μπλογκ ερειπεια και χαλασματα.
Με τον καιρο αρχισα να γραφω πιο συχνα και ξερω οτι μερικοι φιλοι το διαβαζουν και χαιρονται μαζι μου η μοιραζονται την καθημερινοτητα μου . Μπορει να μη γραφουν εδω αλλα μου το λενε διαφορετικα. Με εφερε σε επαφη με αλλα αξιολογα μπλογκς και ενδιαφεροντα ατομα και ολα αυτα τελικα, για μενα εδω που βρισκομαι ειναι ζωτικη αναγκη. Η μοναξια της
Αμερικης εκτος απο κοινωνικη ειναι και μοναξια κουλτουρας. Χανεσαι στο πληθος.
Πολλες φορες εγραψα κατεβατα και μετα τα εκανα ντηλητ. Κι αυτο γιατι οταν τα διαβαζα ξανα κατι δε μου πηγαινε καλα. Ετσι οταν εμαθα για το καινουργιο βιβλιο της Μανινας Ζουμπουλακη " Πως να γραψεις" απο διαφορα αλλα μπλογκς, το παρηγγειλα αμεσως.



Ειναι το πρωτο βιβλιο που διαβασα στις διακοπες μου. Δεν εχω καμμια προσδοκια να γινω συγγραφεας, αν ειχα ανησυχιες, θα γινει ειχαν εκδηλωθει στα νειατα μου, αλλα επειδη ειμαι υπερμαχος του "γηρασκω αει διδασκομενος" μου αρεσει διαρκως να βελτιωνομαι.
Το βρηκα εξαιρετικα ενδιαφερον. Διαβασα πραγματα που ποτε δεν ειχα σκεφτει σε σχεση με το γραψιμο. Ανακαλυψα πολλα απο τα λαθη μου που ισως ακομα επαναλαμβανω λογω κεκτημενης ταχυτητας, αλλα εμαθα να ξαναδιαβαζω το κειμενο και να αυτοκρινομαι. Βρισκομαι αρκετα χρονια στην Αμερικη και το στοιχημα (με τον εαυτο μου) ηταν παντα, οτι δε θα ξεχασω ουτε θα προδωσω ποτε τη γλωσσα μου. Καποτε η μαμα της Ντανυς μου ειπε: Βρε Δεσποινακι τι accent αμερικανικο ειναι αυτο που μας εφερες; Επαθα πλακα, ρωταγα με αγωνια ολους τους γνωστους μου αν παρατηρουν κατι το "εξωτικο" στα ελληνικα μου και ευτυχως ολοι απαντουσαν αρνητικα. Και κατεληξα στο συμπερασμα οτι η μαμα της Ντανυς πεταξε μια απο τις γνωστες της μπαρουφες.
Οταν ημουν μαθητρια εγραφα καλες εκθεσεις, και η σερ Σεμπαστιεν με εβαζε να τις διαβαζω στην ταξη αλλα τοτε τα θεματα ηταν περιορισμενα και οχι απαραιτητα ενδιαφεροντα. Οταν ενα θεμα δε σε ενδιαφερει δε πα να χτυπιεσαι, δε γραφεις καλα.
Με τον καιρο ασχοληθηκα περισσοτερο με "technical writing" , reports, papers, documentation, αρτηριοσκληρωτικα κειμενα που δε χωραει συναισθημα ουτε ψυχη. Ετσι λοιπον αυτο εδω το μπλογκ μου εχει δωσει αυτη την διεξοδο.
Να τα χιλιασουμε λοιπον.
Πριν λιγο καιρο ανακαλυψα το μικρο widget που μου δειχνει απο που ερχονται οι επισκεπτες μου. Με μεγαλη εκπληξη ειδα περιπου εικοσι ατομα την ημερα απο διαφορα μερη. Αυτοι που ξερω εγω ειναι λιγωτεροι απο δεκα και μαλιστα δεν ερχονται καθημερινα. Εξ αλλου βλεπω επισκεψεις απο Λευκωσια, Τρικαλα, Περαμα οπου δε γνωριζω κανενα. Σε αυτους που ερχοντα ετσι σιωπηλα, θελω να ευχηθω καλες γιορτες και να τους πω οτι μου δινουν μεγαλη χαρα. Παρεα ειναι και καποιος που απλα στεκεται για λιγο διπλα σου.

Αυτα για σημερα.
Αυριο οπως ειπε και η Μαργαριτα αν ειμασταν στην Ελλαδα τωρα, θα απεργουσαμε με τους μηχανικους, αλλα ειμαστε αλλου γι αλλου και εχουμε δουλεια. Καληνυχτα και ονειρα γλυκα.

Υ.Γ. Τα αρκουδακια του τιτλου περνανε εντεκα μηνες το χρονο επανω στη σιφονιερα της Δαφνης. Το Δεκεμβρη κατεβαινουν και καθονται γυρω απο το δεντρο. Φετος αυξηθηκαν κατα ενα και γινεται συνωστισμος γι αυτο τα εβαλα μπροστα σε μια μπαλκονοπορτα. Ο καινουργιος ειναι στη μεση με το μπλε πρασινο πουλοβερακι. Τον λενε Ermenegildo ( αλα Zegna)


8 comments:

Blue said...

Όχι μόνο να τα χιλιάσεις τα ποστ... να τα δεκαχιλιάσεις! Και να είναι πάντα τόσο γλυκά κι αισιόδοξα όσο είσαι κι εσύ Δεσποινάκι... Να είναι πάντα γεμάτα ζωντάνια όπως είσαι κι εσύ!
(Είσαι σίγουρη ότι δεν ξέρεις κανέναν από τη Λευκωσία??? Γιατί εγώ ξέρω ένα φαντασματάκι που σε διαβάζει απαρατήρητο από εκεί :) )
100 φιλάκια από θάλασσα μεριά... ένα για κάθενα από τα ζεστά ποστάκια σου

fevis said...

Να τα χιλιάσεις τα ποστς σου καλή μου.. Και μην σου κάνει εντύπωση.. Τα λόγια της καρδιάς ταξιδεύουν μακριά.. και ακούγονται δυνατά και καθαρά παρόλη την απόσταση...

Anonymous said...

καλα στο ειπα οτι εχεις κατι συγγγραφικο στο αιμα σου... Οσο για την μαμα της Ντανυς δεν την ξερω αλλα πιο μεγαλη μπαρουφα δεν εχω ακουσει.. Εχει ακουσει ποτε τους σημερινους ρεπορτερ και δημοσιογραφους τι ελληνικα μιλανε? Ασε δε τι διαβαζει η φοβερη αδερφη στις εκθεσεις.. Το να μην προδινει τη γλωσσα σου ειναι κατι σαν στοιχημα για τη ζωη σου οταν ζεις σε μια ξενη χωρα τοσα χρονια.. Εγω εφυγα μικροτερη και ειχα πολυ λιγες ευκαιριες να μιλαω την γλωσσα μου - βλεπεις εσεις με εγκαταλειψατε και ο σειχης μεχρι τον Αοριστο εφτασε και μα τα αρχαια του τι σθζητηση να κανεις..? Ο ταν στην Ελλαδα πιανω το εαθτο μου να ψαχνει την ελληνικη λεξη η να μην θυμαται κατι νοιθω μια τεραστια ντροπη και ζηταω απο τους αλλους συγνωμη..

αλλα ως γνωστον εγω ζω απο τα τραγουδια και ετσι κραταω λεξεις στο μυαλο μου..

Αυτα περι γλςσσας .. Αυτο που καιρο θελω να σου προτεινω ειναι το μπλπγκ πιτσιρικος...

καλες γορτες

Μαργαριτα.

δεσποιναριον said...

Τωρα τι να πω, αυτα που διαβαζω σημερα ηταν τα δωρακια για τα γεννεθλια του μπλογκ. Σας ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου. Αι αμ σπητσλες !!!!!

Τι μου λες μαι λειντυ, που να το φανταστω εγω οτι ειναι εκει ενα φαντασματακι?

Βοηθαει λιγο και το ιντερνετ Ευα μου. Καλα απορω τι κουμαρα καναμε πριν απο το ιντερνετ!

Μαργαριτα τον επισκεπτομαι συχνα και τον πιτσιρικο. Καυστικωτατος. Εσενα σου εχω assignment για τον καινουργιο χρονο. Να μαθεις στον Alois παρακειμενο και δοκιμασε και υπερσυντελικο. Με μισα πραγματα τι να μιλησει ο ανθρωπος.

Anonymous said...

Εγω ειμαι απο αυτα που διαβαζουν και δεν γραφουν..αλλα τα χουμε πει..και ξερεις ::))!

Ν α τα χιλιασεις ..Δεσποινα μου
και να ξερεις πως καθε φορα φευγω απο δω με κοσμοπολιτικο αερα...!!!)))

Scarlett!

Anonymous said...

Δεν εχω χασει ουτε ενα ποστ απο
αυτα τα 100 ασχετως αν δεν σχολιαζω...
Να τα χιλιασεις,να τα δεκαχιλιασεις..να γραφεις μεχρι το το μετρημα να ειναι ακατορθωτο!:-)))
Στο εχω ξαναπει..γραφεις και περιγραφεις πολυ ομορφα,τα γραπτα σου δημιουργουν
ζωντανες εικονες!
Συνεχισε ετσι..
Πολλα φιλια
G.

δεσποιναριον said...

Α κοιτα ηρθαν οι φιλεναδες μου να μου πουν χρονια πολλα. Αυριο εχουμε τα εκατοστα πρωτα γεννεθλια!

Σκαρλετ πολλα φιλια καρδια μου και χρονια πολλα. Χτες σε σκεφτομουνα, ειχαν μπερδευτει τα κροσσια στην μπουχαρα.

Γ. η τελος παντων Α. ολο με μπερδευεις, δε ευχαριστω και χαιρομαι που ξαναρθες. Φιλια και χρονια πολλα και σε σενα.

done for said...

Αργοπορημένες ευχές για τα 100 ποστ και πολλές ευχές για όμορφα, ζεστά χριστούγεννα.