Dec 19, 2007

White Christmas





"If we don't make Christmas an occasion to share our blessings, all the snow in Alaska won't make it white"
Bing Crosby

Το ακουσα σημερα το βραδακυ καθως γυρνουσα απο τη δουλεια στο ραδιοφωνο και μου φανηκε πολυ γλυκο. Αυτες τις μερες εχω καταργησει το ipod και ακουω μονο χριστουγεννιατικα τραγουδια. Η αποσταση σπιτι - γραφειο ειναι 5-6 τραγουδια δρομος.

Δυο μερες μου μεινανε για το παρτυ και προβλεπω να τρεχω μεχρι τελευταια στιγμη. Χτες τηλεφωνησα στη Τζενουλα που εχει το ζαχαροπλαστειο στο Rockville και μετα το γραφειο θα παω να παρω κουραμπιεδες και μελομακαρονα. Τι καλα θα ητανε να ειχα ενα φουρνο κοντα μου, ομως για κατι τετοια πρεπει να οδηγω σαραντα λεπτα one way εννοειται. Χαλαλι ομως τα γλυκα της Τζενης ειναι υπεροχα. Ειναι ενα νεαρο ομορφο κοριτσι που φιαχνει μονη της ολα τα γλυκα με συνταγες της γιαγιας της. Τα Χριστουγεννα φιαχνει και διπλες που ειναι το αγαπημενο μου Χριστουγεννιατικο γλυκο.
Προπερσυ (τελος του 2005 προς 2006) ειχα ερθει τις γιορτες στην Αθηνα. Ολοι οι δικοι μου που ξερουν ποσο μου αρεσουν οι διπλες ηρθαν να με δουν με ενα κουτι διπλες ανα χειρας, και φιλη της πεθερας μου η κυρια Κατινα μου εφιαξε ξεροτηγανα που ειναι η κρητικη παραλλαγη χωρις αυγα αλλα εξ ισου νοστιμα.
Σταματω τωρα αυτες τις γλυκειες αναμνησεις που μου φερνουν τρελλη λιγουρα και ευχομαι αυτα τα Χριστουγεννα να δωσετε αγαπη και να παρετε αγαπη.
Πολλα Χριστουγεννιατικα φιλια.


Υ.Γ. Η φιλη μου η Sidney μου εστειλε φωτογραφιες απο τη βολτα μας στο Pebble Beach και τις εβαλα εδω.


3 comments:

Blue said...

Χθες αργά τη νύχτα κατάφερα να τελειώσω τη δουλειά που έπρεπε να παραδώσω σήμερα ... Είχα στριμωχτεί λίγο την τελευταία εβδομάδα και είχαν μείνει πίσω οι προετοιμασίες για τις γιορτές. Έπεσα λοιπόν με τα μούτρα σήμερα... Τα μελομακάρονα ψήνονται στο φούρνο και έχουν ψηθεί ήδη μια δόση κουραμπιέδες ... περιμένω να σχολάσει η κόρη μου να τους αχνίσουμε παρέα!Δεν το χάνει με τίποτα! Δίπλες δεν φτιάχνω ... έφτιαξε η μαμά μου που είναι ειδική σε αυτά και θα μου φέρει. Την επόμενη φορά που θα κάνεις γιορτές στην Aθήνα Δεσποινάκι θα σου φέρω κι εγώ δίπλες από της μανούλας μου να δοκιμάσεις και την Υδρέϊκη συνταγή :)
Φιλάκια πολλά

Anonymous said...

τι το ηθελες αυτο με τις διπλες ..Θυμαμαι πως τις μελωναμε με την μαμα μου ..και την μυρουδια απο τους κουραμπιεδες.. Μελομακαρονα καναμε μεν καθε χρονια αλλα μονα για να καταληξουμε οτι η γιαγια η Ασπασια ( Σμυρνια βλεπεις ) εκανε τα καλλιτερα.. Εφυγαν ολες και εμεις μαλλον ανεπροκοπες και αταλαντες οσον αφορα τι γλθκισματα τρεχοθμε στα ζαχαροπλαστεια.. φετος δε ... τιποτς.. Δεν μου στελνουν βλεπεις κανενα πακετακι με καλουδια χρονιαρες μερες... κακουργα ξενητεια ΑΑΑχχ.

Αντε και καλο παρτυ .. καλα να εισαστε ..
Εγω αποχωρω για μια βδομαδα ..απο τον κοσμο του διαδικτυου ..
Μ.

δεσποιναριον said...

@my lady Καλα καταλαβα οταν ανοιξα το μπλογκ οτι μου μυρισε κατι. Καλη επιτυχια και στα υπολοιπα. Α! τωρα καταλαβα γιατι ωρες ωρες μου θυμιζεις την Λασκαρινα, τωρα εξηγουνται ολα.

@Μαργαριτα μου θα πω στην πεθερα μου να σου στειλει κι εσενα, ειναι το χομπυ της να μας ταχυδρομει γλυκα. Μαλιστα ειναι ονομαστικα για τον καθενα, για να μη παραπονιομαστε ( λεει ) Μεχρι και στην Ντεμπορα εστειλε φετος. Δεν ειμαστε αταλαντες αγαπη μου, απλα δεν εχουμε ωρα, αν και καποια στιγμη θα βρω ωρα και θα φιαξω κατι αλλα μετα το παρτυ. Πριν ουτε συζητηση να βαλω στη μεση αλευρια και βουτυρα.
Θα μου λειψεις!