Dec 27, 2007

Παει ο παλιος ο χρονος.





Οι ημερες αναμεσα στα Χριστουγεννα και την Πρωτοχρονια μου φαινονται παντα μελαγχολικες.
Ετσι ειναι οταν κατι τελειωνει.
Τελειωσα κι εγω τις δουλειες στο γραφειο, εκεινες που δεν ηθελα να τις τρεναρω μεσα στο Γεναρη, και αυριο θα προγραμματισω τις επομενες. Δεν θα αρχισω τιποτα καινουργιο γιατι αν κολλησω, θα με κυνηγαει το τετραημερο.
Η παραμονη Πρωτοχρονιας κανονιστηκε για το Cesco στην Bethesda και την Πρωτοχρονια θα παμε στο σπιτι του Νικιτα που ειναι βεβαιο οτι θα περασουμε υπεροχα γιατι ειναι ισως ο καλυτερος οικοδεσποτης που εχω γνωρισει.

Φερνω σημερα μερικες ακομα φωτογραφιες απο την προσφατη επισκεψη μου στην Καλιφορνια για φωτισω την γκριζιλα της Παρασκευης.
Ειναι απο το Carmel. Ειναι μια κουκλιστικη πολη λιγο πιο νοτια απο το Monterey σχετικα μικρη αλλα συγγεντρωνει πολυ χρημα. Ως εκ τουτου εχει μια φανταστικη αγορα και πανακριβα σπιτακια. Δημαρχος του Carmel το 1986 διετελεσε ο Clint Eastwood ο οποιος διαθετει και "σπιτακι" εκει. Οσο εκανα βολτες στην πολη, ειχα το νου μου μηπως και συναντηθουμε αλλα ... ατυχησε.
Σε ενα παλιο ιταλικο ρεστοραν στο il fornaio στο κεντρο της πολης παντως ορκιζομαι οτι ειδα ενα τυπο γυρω στα εβδομηντα που τον εχω δει στο σινεμα και ακομα δεν εχω θυμηθει ποιος ηταν. Ισως κανενας κομπαρσος, τη μνημη μου μεσα!
Οι τελευταιες φωτογραφιες στο σλαιντ ειναι απο το μοναστηρι Carmel Mission



Φιλια σε ολους!

Υ.Γ. Καλα ειναι τωρα σοβαρα πραγματα αυτα? Στο κεντρικο δελτιο ειδησεων του ΑΝΤ1 μολις στο 39ο λεπτο ανεφεραν οτι δολοφονηθηκε σημερα η Μπεναζιρ Μπουτο. Τα 39 πρωτα λεπτα αφιερωμενα εξ'ολοκληρου στην υποθεση Ζαχοπουλου. Ο κοσμος καιγεται και .....

12 comments:

Blue said...

Πίνω τον καφέ μου και χαζεύω τις όμορφες φωτογραφίες...
Καλημέρα Δεσποινάκι

δεσποιναριον said...

Καλημερα μαι λειντυ. Ευτυχως τελικα ητανε το mother board και οχι ο σκληρος δισκος. Το αλλαξαν και ολα ειναι στη θεση τους. Κριμα θαταν να χασω τις αναμνησεις μου πριν καλα καλα γινουν αναμνησεις.

Justine's Blog said...

Δεσποινάκι,
Ενιωσα σχεδόν εξαπατημένη που δεν είναι δικές σου φωτογραφίες απο την Καλιφόρνια, αλλά τις ιντερνετικές διαφημίσεις των τόπων. Με έκανες να έχω άλλες απαντοχές απο σένα.
Λοιπόν, το Μόντρεαλ λάμπει μέσα στο Χριστουγεννιάτικο ήλιο, που χαριεντίζεται με τη λευκάδα του χιονιού, γι αυτό σου στέλνω φωτεινές πινελιές για τη μέρα σου.
Δεν θέλω να σε πνίγει η νοσταλγία, όπως προσπαθεί να το κάνει και με μένα.
Κράτα γερά! Καλή Πρωτοχρονιά και Ύπέροχο Καινούριο Χρόνο να έχεις γεμτάο υγεία, ευτυχία και καλούδια.
Ξέχασα να σου πώ ότι και το Bazaar δίνει μια καλή εικόνα του τί έρχεται αυτό το καλοκαίρι των υποσχέσεων!
Φιλιά πρωινά

δεσποιναριον said...

Ιουστινη μου οι φωτογραφιες στα σλαιντς ειναι δικες μου. ΟΛΟΔΙΚΕΣ ΜΟΥ.. εγω τις τραβηξα και δεν ειναι απο λινκς. Πως σου περασε τετοια ιδεα. Οπου παιρνω φωτογραφιες απο λινκς το αναφερω. Και μερικες φορες βαζω και λινκς ετσι πληροφοριακα για οσους ερχονται γιατι υπαρχουν εκει και λεπτομερειες που ειναι ενδιαφερουσες. Γιατι αισθανθηκες εξαπατημενη λοιπον? Ποτε μα ποτε δεν διεκδικω κατι που δε μου ανηκει.
Σε παλιοτερα ποστς που εγραφα απο το ταξιδι εβαλα μια δυο φωτογραφιες απο το ιντερνετ γιατι δεν ειχα ωρα να κατεβασω τις δικες μου., και εκει το ανεφερα.

Σε ευχαριστω για τις ευχες και αντευχομαι Καλη και δημιουργικη χρονια, φιλια κι απο μενα.

Justine's Blog said...

Δεσποινάριον,
Χίλια συγγνώμη, αλλά ανοίγοντας τις παραπομπές σου, έπεσα πάνω σε ιντερνετικές συνδέσεις και δεν μπορούσα να αναοίξω τις φωτογραφίες σου. Δεστο μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα΄ή είμαι εγώ εντελώς βλάξ ;
Μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες σου, προπάντων εκείνες της Ιταλίας, γιατί εγώ κάθε Μάιο καταθέτω την ψυχή μου σ΄αυτά τα μέρη.
Συγγνώμη αν σε πλήγωσα, απλώς θέλω να βλέπω τον κόσμο με τα μάτια της δικής σου μηχανής. Αξίζουν όσο τίποτε.
Φιλιά

δεσποιναριον said...

To slide show το βλεπεις καρντια μου? Στο τελος του ποστ? Εκει ειναι η δικη μου σφτραγιδα. Οι παραπομπες ειναι οντως ιντερνετικες συνδεσεις αλλα εσκεμμενα. Ελπιζω να το βλεπεις. Μονο ενας φιλος μου παραπονεθηκε οτι δεν μπορουσε να το δει γιατι χρειαζοτανε ενα τρεχαγυρευε upgrade. Οταν ειναι πολλες οι φωτογραφιες ειναι δυσκολο να μπουν μια μια. Η Ιταλια ειναι κι εμενα αγαπημενος προορισμος. Δε με πληγωσες καθολου απλα απορησα. Ισα ισα η γνωμη σου μετραει και δε βλεπω την ωρα να διαβασω και το βιβλιο "Στις αγορες του κοσμου" που μου φαινεται εξαιρετικα ενδιαφερον. Χαρα μου που σε γνωρισα και οχι.. η νοσταλγια δε θα μας παρει απο κατω .. κι αλλα φιλια πολλα πολλα. λ

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Δέσποινα,
Κατάλαβες πως ταυτίσθηκα απόλυτα μαζί σου, γιατί γουστάρεις φωτογραφίες, γουστάρεις μαγαζιά, είσαι μακριά απο την πατρίδα και σου αρέσει να καταθέτεις τα εσώψυχά σου.(Ασε που κάνεις και θαύματα στη ζαχαροπλαστική! Εγώ μόνο μέχρι μαγειρική φτάνω)
Στείλε στο μέιλ μου τη διεύθυνσή σου για να λάβεις τις Αγορές του Κόσμου απο τη συγγραφέα με υπογραφή και χίλια γλυκά φιλιά.
Δώρο Πρωτοχρονιάς για υπέροχο επώνυμο shopping στην Ευρώπη! Την Αμερικής την κατέχεις, είμαι βεβαία!

ΥΓ. Δεν παίζει το slide show για κάποιο ανεξήγητο λόγο, παρόλο που έχω το καινούριο Vaio Vista !!!

δεσποιναριον said...

ΑΑΑΑ !!!! ενθουσιαστηκα τωρα! Φυσικα και θα σου γραψω, το βραδακι οταν γυρισω σπιτι. Δε με βλεπεις αλλα το χαμογελο εχει φτασει στα αυτια μου!!!!

zero said...

Ευχομαι καλη Πρωτοχρονια.
Οσον αφορα για τον κοσμο, μην σκας, αυτος ο κοσμος δεν σωζεται με τιποτα ...τοσο ζωα που ειμαστε.

fevis said...

Υπέροχα σπιτάκια όντως... Πολύ θα μου άρεσε να είχα ένα εκεί... Φιλιά και να περάσεις υπέροχα!!!

δεσποιναριον said...

Zερο μου διαολιζομαι οταν ενα ελληνικο καναλι με παγκοσμια εμβελεια δεν μπορει να αξιολογησει τα παγκοσμια γεγονοτα μονο και μονο για χαρη εσωτερικης καταναλωσης και ακροαματικοτητας. Πως να το πω, ντρεπομαι. Καλα δεν μπορουμε να γινουμε λιγο πιο αξιολογητικα ζωα πια? Καλη Πρωτοχρονια και σε σενα.

δεσποιναριον said...

Ετσι σκεφτηκε και ο Κλιντ Ευακι αλλα του περισσευανε μερικα εκατομυρια ντολαρς.
Φιλια καλη μου και τις καλυτερες ευχες μου.