Jan 2, 2008

7+1



Μεσα σε πεντε μερες ελαβα τη δευτερη προσκληση για μπλογκοπαιγνιο. Αυτη τη φορα απο την αγαπημενη fevis. Εφτα και ενα σημαντικα γεγονοτα που διαμορφωσαν το 2007 στη ζωη μου. Ας τα παρω λοιπον χρονολογικα.

1. Τον περασμενο Γεναρη οπως εγραψα και παλιοτερα εφυγε η αγαπημενη μου φιλεναδα απο την Washington. Δεν ειναι οτι εχασα τη φιλη, γιατι η φιλη ειναι παντα εκει, αλλα εχασα την καθημερινη επαφη, το πρωινο τηλερφωνημα στο γραφειο, τη Σαββατιατικη βολτα στα μαγαζια, αυτο το εξτρα το γυναικειο το χαβαλετζιδικο, αυτο που με εκανε και χαμογελουσα τοσο πολυ.

2. Καπακι, σε δυο βδομαδες εφυγαν τα δυο μου αγορια που ανοιξαν τα φτερα τους, και ετσι μειναμε δυο ατομα σε ενα σπιτι αδειο με συγυρισμενα δωματια και καθαρα μπανια χωρις το καθημερινο comedy hour του βραδυνου φαγητου. Ευτυχως δεν ειναι μακρυα και τα βλεπουμε συχνα. Απολυτη ηρεμια, ολα στη θεση τους, κενο. Αυτο που λενε εδω empty nest, αλλαξε τους ρυθμους μου απιστευτα.

3. Τον Ιουνιο ταξιδακι στην Umbria με βαση την Perugia και με αρκετες επισκεψεις και στην Toscana. Απο την Ιταλια κατεβηκαμε Αθηνα να δουμε τους αγαπημενους μας και να κανουμε μερικα μπανακια.

4. Το πως διαμορφωνεται η διαθεση του ανθρωπου εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο τη σχεση του με τα ατομα που αγαπα. Η μαμα μου λοιπον στην αρχη του καλοκαιριου περασε μια καταθλιψη που εβλεπα οτι την καταβαλλει πολυ ασχημα. Ατελειωτες ωρες στο τηλεφωνο για να μην αισθανεται μονη, ακομα και οταν πηγα το καλοκαιρι κι εμεινα αρκετα μαζι της, τα ιδια. Ξαφνικα ομως κατα τον Αυγουστο αλλαξε 180 μοιρες διαθεση. Εγινε η παλια μαμα με την κοκετταρια της, κομμωτηριο της με τις φιλες της, τις επισκεψεις της με τα ολα της. Αυτο απο τοτε δεν εχει αλλαξει τιποτα και ειναι για μενα τεραστια ανακουφιση να ακουω τη χαρουμενη φωνη της και την αισιοδοξια της οταν μιλαμε. Δεν ειναι ευκολο να μεγαλωνει κανεις. Ομως τα καταφερε γιατι στο τελος το θελησε μονη της.

5. Τον Νοεμβρη ειπαμε να κανουμε μια ανακαινιση στο σπιτι, κι ενω ειχαμε αποφασισει να ανακαινισουμε την κουζινα μονο, καταληξαμε να κανουμε πολλες αλλαγες καινουργια πατωματα, βαψιματα κλπ. Για ενα μηνα φυσικα δεν ειχαμε κουζινα, δεν ξεραμε που ειναι τα πραγματα μας, χαωδης κατασταση. Του καλου μου του βγηκε το λαδι γιατι ταυτοχρονα εκανε και 2 ταξιδια στην Ευρωπη αλλα το αποτελεσμα ηταν υπεροχο. Αξιζε τον κοπο η ανακατωσουρα.

6. Το Δεκεμβρη εκανα το ταξιδακι στην δυτικη ακτη της Αμερικης οπως περιεγραψα σε προηγουμενα ποστς. Γνωρισα καινοιυργια μερη και καινουργιους ανθρωπους και κυριως περασα υπεροχα με την κορουλα μου.

7. Το Γεναρη αρχισα να γραφω εδω αργα και που χωρις καλα καλα να ξερω τι εστι μπολγκινγκ. Απλα μου αρεσε αυτο που μπορουσα να κανω. Τωρα τελευταια πηγα πιο κει, διαβασα και αλλα μπλογκς, επικοινωνησα με μερικους ανθρωπους εστω και απο μακρυα, αλλα για μενα αυτη η επαφη ειναι ανεκτιμητη. Τωρα δε βλεπω την ωρα να κουλουριαστω στον καναπε αγγαλια με το λαπτοπ και να δω τι εγινε σημερα. Να διαβασω τα καθημερινα σχολια, τις κριτικες, τις αποψεις, μεσα απο τα ματια η την ψυχη των αλλων. Αυτο το αφησα προς το τελος γιατι ουσιαστικα, οσα ποστς εχω γραψει το Δεκεμβρη, δεν τα εγραψα ολο το χρονο.

Last but not least..



+1 Η αγαπη μου, απο το Γεναρη ως το Δεκεμβρη παντα να με κοιτα στα ματια. Κι ετσι συνεχιζω να χαμογελω.

Προσκληση στην lady blue, την done for και την natalia εαν φυσικα θελουν να θυμηθουν το χρονο που περασε με 7+1 σημαντικα γεγονοτα που τον διαμορφωσαν.



12 comments:

Dr_MAD said...

Απίστευτη η χρονοκάψουλά σου και ιδιαιτέρως γεμάτη. Μ'αρέσει που η χρονιά σου άφησε τέτοια πληρότητα. Είμαι σίγουρος όμως πως οι στόχοι της φετινής χρονιάς θα είναι εξίσου συναρπαστικοί. Να είμαστε γεροί και του χρόνου από εδώ να το επαναλάβουμε το παιχνιδάκι και σε μεγαλύτερη χρονοκάψουλα!

Τα φιλιά μου να στείλεις προς FL μεριά, εκεί που μεγάλωσα (Jacksonville) και με παραλήπτες τη mom μου και το μικρό μου bro. Γιατί τα στέλνω κι από δω και δε φτάνουν όπως μου λένε. Αχ πατριδούλα μου!

Παραληρώ, μη δίνεις σημασία ;-)
Το τσουρέκι είναι δικό σου? Γιάμι!
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ

Blue said...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση Δεσποινάκι. Καλή ιδέα είναι μια ανασκόπηση... Θα κάτσω το βραδυ με ησυχία να την κάνω... Ακόμα βλέπεις δε τέλειωσε η εορταστική περίοδος εδώ, και το σπίτι είναι κέντρο διερχομένων...
Καλη σου μέρα Δεσποινάκι μου
Φιλάκια

fevis said...

Ευχαριστώ πολύ!!!!!!Φιλάκια...

Roadartist said...

Χρόνια καλά και πολλά!!! Πάντα χαμόγελα απο εδω και περα! Καλή χρονιά :))

δεσποιναριον said...

Γιατρουλη μου, γιου αρ αμερικαν? δε το πιστευω.. τα φιλια πετανε ηδη προς το νοτο.

Μαι λειντυ, τωρα που εχεις επισκεψεις να τις χαρεις, εχουμε καιρο, ενα ολοκληρο χρονο, καλη σου μερα.

Τελικα Ευα μου ο απολογισμος που δεν ηθελα να κανω πριν λιγες μερες αποδειχθηκε και λιγο ψυχοθεραπεια.

Η πιττα απο το ζαχαροπλαστειο της Στελλας στο Ροκβιλ. Η αλλη στην κορυφη με τα μαυροκουκια απο το ζαχαροπλαστειο Πελιτ στην Πευκη.. ηρθε με το ταχυδρομειο ..καλα που δε μου την εφαγε ο ταχυδρομος!!

Ευχαριστω καλλιτεχναρα μου, δεν εχω παραπονο, τα χαμογελα χαμογελα, μακαρι να ειναι και το 2008 ετσι.

Στοχους συγγεκριμενους δεν εχω ακομα ειμαι και ανθρωπος της τελευταιας στιγμης, οπως ερχονται τα παιρνω και τα διαμορφωνω στο δρομο. Φιλια σε ολους.

Anonymous said...

αχ!!

θα πεθανω!!!(δεν λεγαμε το πρωι
να μας πεσει το λοτο??
40 λεπτα ειχε το συμπαν στη διαθεση του να συνομωτησει..)

δεν ξερω αν εχει ακομα συνελθει!!..ξερεις εσυ!

φιλια!!πολλα :)
(το αλλο θελω πολυυυ να το δω).
Δεσποιναριον..ποσο γεματη η χρονια σου..!κι ομορφη..
τη φιλη δεν τη χανεις..οι δοκιμασμενες φιλιες αντεχουν τα παντα!
σκασε της κι ενα φιλι απο μενα!

τα παιδια ας πεταξουν..να εισαι εσυ γερη..να τα μαζευεις παλι στη φωλια..
σε φιλω!!

S

δεσποιναριον said...

Βεβαιως .. αν και σε λιγο θα μπει εδω και θα το παρει απο μονη της... ελπιζω να συντονιστει... φιλια κι απο μενα ματια μου.

Anonymous said...

MAS EXEI GINEI SINITHIA NA SE DIABAZOYME KATHE MERA!

FILIA APO MISTO KAI MARINA

YG H THEIA DEN GRAFEI STA SXOLIA???

δεσποιναριον said...
This comment has been removed by the author.
δεσποιναριον said...

Μακια σας μακια σας! Μπα ειναι απασχολημενη με ηλιοθεραπειες!

Anonymous said...

Πολύ συγκινητικό το σημείο 2.
Η απόλυτη ηρεμία και τάξη, τα συγυρισμένα δωμάτια και τα καθαρά μπάνια είναι κάτι που μου λείπει τα τελευταία χρόνια. Για να μην γκρινιάζω, λοιπόν, σκέφτομαι πόσο σπάνια και πολύτιμη θα είναι στο μέλλον όλη αυτή η "ακαταστασία", όταν θα έρθει η σειρά μου για empty nest...

done for said...

Μπήκα και το πρωί, αλλά με ζάλισαν οι μυρωδιές του καπνιστού κρέατος και οι φωτογραφίες στην tavola και δεν το πρόσεξα.
Ευχαριστώ για την πρόσκληση. :)