Jan 12, 2008

Τριχες





Ποτε δεν ειχα καλη τυχη στα κομμωτηρια. Μια ζωη ψαχνομαι και τελικα ολο και κατι μου φταιει.
Μια ο καθενας θελει να κανει το δικο του, την αλλη μενει εγκυος η κομμωτρια και τρεχα να βρεις αλλη, την παραλλη λες εσυ ανταυγειες και σου φιαχνουν στο κεφαλι κατι σαν τον Βεζουβιο σε εξαρση.
Πριν τρια χρονια το εψαξα σοβαρα το θεμα και ειπα να δοκιμασω ενα απο αυτα που διαφημιζει το Washingtonian σαν τα καλα της περιοχης. Η αληθεια ειναι οτι πετυχα σε ενα απο αυτα, μια νεαρη κοπελλα που οχι μονο με ακουγε και εκανε οτι της ζητουσα αλλα ηταν διακριτικη και ευγενικη και εκανε και ωραια κουρεματα. Σε δυο μηνες ομως βρηκε αλλη δουλεια σε σουπερ απσκεηλ κομμωτηριο αλλα μιαμιση ωρα απο το σπιτι μου και παει την εχασα κι αυτη.
Εν τω μεταξυ ειχα καλαρει μια τσαπερδονα εκει που ηταν και πιο πεπειραμενη και με το ετσι με το αλλοιως τρυπωσα στην πελατεια της. Εκει αρχισε το βασανο. Για να κλεισω ραντεβου επρεπε να τηλεφωνω δυο μηνες πριν. Οταν εφτανα, και παρ'ολο που της εκαναν τη σχετικη ανακοινωση, εκεινη εστηνε την παρλα και περιμενα. Μεχρι που στο τελος λεω, για κατσε, δε γινεται ετσι δουλεια, εμπαινα και ελεγα παω να βρω τη Μαγκυ και κανενας φυσικα δε με σταματουσε.
Με τα πολλα αρχιζε η βαφη η οποια διαρκουσε κι εγω δε ξερω ποσο γιατι καθε τοσο κατι επρεπε να δει, καποια της μιλαγε και πηγαινε λεγοντας. Και οταν συγγεντρωνοταν σε μενα μιλαγε συνεχεια, ακαταπαυστα και δεν υπηρχε περιπτωση να παρω σειρα στον "διαλογο". Αλλα ειπα κομματια να γινει μ' αρεσει το αποτελεσμα. Εφτασε ομως κι εδω ο κομπος στο χτενι κυριολεκτικα, οταν τα Χριστουγεννα του 2006 αποφασισε να λειψει για βακανς. Καλα βρε χρυση μου, χρονιαρες μερες παρατας ετσι τις πελατσσες. Πηγα να το προσπερασω κι αυτο και ζητησα να με χτενισει καποια αλλη, αλλα χρειαζομουνα και φρεσκια βαφη. Μου προσφερανε να παω μια μερα για βαφη και μετα απο τρεις μερες για κουρεμα. Καπου εκει πηρα αναποδες και τους ειπα γεια χαρα και ξαναβγηκα παγανια για κομμωτηριο.
Διαλεξα λοιπον σε ενα που ειχε παρει το ματι μου παλι στην ιδια γειτονια. Παιρνω τηλεφωνο και κλεινω αυτη τη φορα με τον ιδιοκτητη, που ειναι ο τοπ κομμωτης, τον Μαικλ και τη βοηθο του ειδικη στις βαφες την Σηλα. Πηγα για πρωτη φορα λιγο πριν φυγω για ταξιδι.
Κακιστη ιδεα δεν την συνιστω!
Εδω εχω το εξης προβλημα. Ο Μαικλ ειναι καταπληκτικος και ποτε κανεις δε με ειχε κουρεψει και χτενισει τοσο ομορφα. Η ειδικη ομως που δε ξερω γιατι την εχει περι πολλου ειναι ζωντοβολο. Πρωτον παντα την περιμενω να ερθει γιατι παιρνω το πρωτο ραντεβου κι εκεινη ερχεται μιση ωρα καθηστερημενη. Τοσο που ο Μαικλ ντρεπεται και μου παραγγελνει καφεδες και κεικ. Ποτε δεν εχει πετυχει το χρωμα που θελω και το παρακανει στις ανταυγειες. Δυο φορες ελειπε και με δωσανε σε μια νεαρουλα που πραγματικα εκανε θαυματα με τις βαφες. Οπερ σημαινει οτι δε φταινε οι βαφες αλλα το ζωντοβολο. Οταν ομως ζητησα να με βαφει παντα η μικρη δεν το δεχτηκαν, η πριματονα ο Μαικλ μου λεει: Α!! μονο με τη Σηλα συνεργαζομαι, ειναι καταπληκτικη! Ε στραβοματα θα εχω. Η Σηλα ειναι επισης Περσις και δε ξερω πως της εχει κατσει οτι ειμαστε απο το ιδιο σοι. Οχι γλυκεια μου, καμμια σχεση με Ξερξη εγω, πηγα να της πω μια μερα, εσεις εισθε βαρβαροι κι εμεις πεφωτισμενοι, αλλα ειχα προβλημα στο να μεταφρασω το πεφωτισμενοι.
Την τελευταια φορα που ημουν εκει κι σε απελπιστικη οπτικως κατασταση, με τα αλουμινοχαρτα στο κεφαλι σαν τη μαγισσα Ξαντρα, με την μαυρη προστατευτικη ρομπα και λιγο ξαναμμενη απο το ζεστο αερα που μου ειχανε βαλει να φυσαει απο πανω μου, ηρθε ο Μαικλ και με πηρε απο το χερι να με γνωρισει λεει σε καποιον.
Τωρα εγω τι να κανω, παω μαζι και με παρουσιαζει ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στον γοητευτικο ελληνικης καταγωγης δημοσιογραφο και συγγραφεα Τζωρτζ Πελεκανο που ειχε ερθει για ενα απλο κουρεματακι και ηταν ο ανθρωπος νορμαλ. Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι η πρωτη εντυπωση ειναι καθοριστικη και ηθελα να ανοιξει η γη να με καταπιει. Μετα μου ειπε ο Μαικλ: Μαλλον δεν ηταν καλη ιδεα να σε φωναξω ετσι που ησουνα. Οχι του λεω δεν ηταν και οταν ερθει ο αλλος Τζωρτζ, ο Κλουνευ, πες του να περιμενει μετα το χτενισμα.
Τωρα τους θυμηθηκα γιατι παω απο κει σε μερικες ωρες, αλλα ετσι και με διαολισουν αλλη μια φορα, βγαινω στη γυρα για κομμωτη! Μπαι δε γουεη ο Μαικλ ειναι Κουμπανερο και οταν κραταει το ψαλιδι και χορευει ολοκληρος αναρωτιεσαι τι θα απογινει με το μαλλι σου αλλα τελικα αυτους τους φοβους τους απεβαλα απο τη πρωτη κιολας φορα.
Φιλια και καλο Σαββατοκυριακο.

Υ.Γ. Θυμαμαι οταν ημουν μικρη με επαιρνε η μαμα στο κομμωτηριο του κυριου Γιαννακη και της Κυριας Φωφης που ηταν θειοι της Ελενας Ναθαναηλ και χτενιζοταν κι εκεινη εκει καμμια φορα. Ηταν εξαιρετικοι, η κυρια Φωφη στις βαφες και ο κυριος Γιαννακης στο κουρεμα. Οταν εγινα 18 πηγα να μου κανουν μες. Ετσι τις λεγαμε τοτε τις ανταυγειες και η κυρια Φωφη ηθελε να με πεισει να κοψω το μαλλι κοντο γιατι ελεγε οτι μονο σε μαλλι σαν της Εφης Μελα (οι παλιοτεροι ισως θυμουνται το πρωτο μας μοντελο) ταιριαζουν τα μες. Φυσικα δεν δεχτηκα να κοψω τη μαλλουρα. Να ειναι καλα στον παραδεισο και οι δυο γλυκυτατοι εφυγαν πριν αρκετα χρονια, ηταν και αρκετα μεγαλυτεροι και απο τη μαμα. Οι καλυτεροι κομμωτες που γνωρισα ποτε!

12 comments:

Natalia said...

κάποτε θα σου συστήσω το Γιάννη
όταν έρθεις Ελλάδα

κουρεμα, βαφή, ανταύγειες, χτένισμα
όλα αυτός

μεγάλο ταλέντο!

ΥΓ πολυ γλαφυρό κείμενο
θα είχες κέφι Δεσποινα

fevis said...

Εγώ ευτυχώς το έχω λύσει αυτό το πρόβλημα γιατί έχω και ένα θέμα με το μαλλί μου και θα υπέφερα... Ο Βαγγέλης με κουρεύει και ο Τάσος με βάφει, και οι δύο θεϊκα... Και από χτένισμα η Δώρα σκίζει... :-)

Penelope said...

O Pelecanos λοιπόν στα μέρη σου κυκλοφορεί! και έχω ακούσει τόσα για αυτόν!So you had a very interesting day!!!Συμβαίνουν καμμιά φορά και στα κομμωτήρια Λοιπόν εγώ βρήκα το μυστικό της επιτυχίας με του κομμωτές και κομμώτριες βρήκα ένα Φιλανδό ο οποίος είναι εντελώς mute,(the finnish are famous for that) ακολουθεί τις οδηγίες πιστά και δεν με ζαλίζει με τα small chat.
Τελικά πως τα έκοψες? Σε φιλώ και καλό σ/κ

Penelope said...

θα το ξαναγράψω το σχόλιο μου γιατί μάλλον δεν σώθηκε??? So ο κ. Πελεκάνος από τα μέρη σου κυκλοφορεί λοιπόν...!!! έχω ακούσει και διαβάσει για αυτόν αρκετά... Very interesting meetings συμβαίνουν καμμιά φορά στα κομμωτήρια... Εγώ βρήκα το μυστικό περί τρίχας και chat..βρήκα κομμώτη Φιλανδό ο οποίος εντελώς mute (χαρακτηριστικό όλων των φιλανδών) και ησύχασα από την ψιλοκουβέντα και είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στην απόχρωση της ανταύγειας... Τελικά πως τα κούρεψες??? Σε φιλώ και καλό σ/κ

Blue said...

Αυτή η Σήλα ... μάλλον για καβαλημένο καλάμι μου ακούγεται...
Ως νεαρή και άπειρη θα ήταν σαίνι αλλά από τα πολλά "Χρυσοχέρα μου" θα πήραν τα μυαλά της αέρα και δεν το παλεύει πια και πολύ!
Περιμένω ανταπόκριση από κομμωτήριο!
Φιλάκια Δεσποινάκι!

δεσποιναριον said...

@natalia Ευχαριστω Ναταλια μου, ελπιζω να μην μου πεφτει μακρυα, αλλα μπρος στα καλλη τι ειναι το καυσαεριο;

@φεβις. Ο Βαγγελης εχει ιντερνασιοναλ φημη. Μια φιλη μου που μενει Γερμανια πηγαινει στο Βαγγελη για κουρεμα μολις πατησει το ποδι της στην Αθηνα. Αυτο ειναι dedication.

@πηνελοπη. Οντως οι φινλανδοι ειναι λιγολογοι. Οι Κουβανεζοι ον δη αδερ χαντ γλωσσα δε βαζουν μεσα.

@λειντυ μου, σας εφερα το πριν και μετα.

Justine's Blog said...

Δεσποινάριον,
Το θέμα κομμωτήριο΄είναι ιερό και ταυτόχρονα τραυματικό.
Εδώ στη Βόρεια Αμερική, οι κοπελλίστες δεν ξέρουν να κουρεύουν.!!! Την πρώτη τη δεκαετία της παραμονής μου στο Μόντρεαλ είχα μετέλθει όλα τα χάι coiffure και με κατακρεουργούσαν. Με το που πέρναγε μια εβδομάδα, νάσου το μαλλί όλο άσχετες μύτες.
Ασε που η κολορίστ είχε ένα τουπέ χιλιάδων καρατίων. Ασε που πλήρωνα κι ένα κάρο λεφτά να παρκάρω στο κέντρο. Ασε που έκλεινα και μια εβδομάδα πριν το ραντεβού. Ζωή μαρτύριο και απόλυτη καταπίεση!
Λοιπόν, μια μέρα λαμπερή αποφάσισα να πάω στο κομμωτήριο του γειτονικού εμπορικού κέντρου, απο απελπισία για το χάσιμο του χρόνου!
Κι εκεί έπεσα πάνω στη χιλιανή Κλόντια, η οποία βγάζει τα ωραιότερα κεφάλια στο κούρεμα! Θεά άνευ εκτπώσεως! Απόλυτη, μοναδική θεά του ψαλιδιού.
Υστερα ήρθε η γαλλοκαναδέζα Ιζαμπέλ , που κάνει τα ωραιότερα χρώματα (τα θέλει τα μπινελίκια της καμιά φορά που πάιρνει αυθαίρετες πρωτοβουλίες και μετά στρώνει!)
Τέλος, συμπληρώθηκε η τριανδρία της κομμωτικής με τη γιαπωνεζούλα Νορίκο, που χτενίζει θεϊκά. Εσχάτως , απέκτησα και βοηθό για το λούσιμο, την ελληνίδα κα Στέλλα με την οποία ανταλλάσσουμε πολιτικά κουτσομπολιά. Ηρθε κι έδεσε και η Κορεάτισσα μανικιουρίστ, που φτιάχνει απίστευτα χεράκια , ποδαράκια. Εξοχα τα κορίτσια μου!
Μιλάμε για το σαλόνι των υπέροχων καλλονών, που το επισκέπτομαι παίρνοντας ραντεβού την προηγούμενη ή την ίδια ακόμη μέρα!
Στην Αθήνα πάλι, βρήκα ένα καλό γείτονα κομμωτή και μου φτιάχνει τα μαλλάκια κάθε εβδομάδα.
Και γενικώς τα κομμωτήρια είναι σπουδαία υπόθεση και σοβαρή στη ζωή μιας γυναίκας, γι αυτό καλά έκανες κι έφερες το θέμα στην επιφάνεια και μας επέτρεψες να εκφραστούμε επ αυτού!
Φιλάκια (οι άντρες μου βλέπουν φούτ!!!)

δεσποιναριον said...

Αχ ασε τα δοκιμασα και τα πλησιον, απλα ειναι αυτο που ανεφερα οτι ημουν ατυχη. Το ωραιοτερο χτενισμα ΕΒΕΡ μου το εκανε μια σπανιολα σε κομμωτηριο ξανοδοχειου ατο Σαν Φερναντο στην Ανδαλουσια απο αυτα που δε χρειαζεσαι ραντεβου και το χτενισμα (εν ετει 2005) με λουσιμο μασσαζ και λοιπες σποιλινγκ ντητεηλς 8 ευρω παρακαλω! Και δε χορταινα να με βλεπω στον καθρεφτη. Αυτο ειναι κελεπουρι αλλα αντε να τρεχω τωρα Ανδαλουσια καθε φορα που ξερμαλλιαζομαι. Κομματι ασυμφορο! Φιλια Ιουστινη μου.

Anonymous said...

Tha koureues ta mallia sou poli konta?

δεσποιναριον said...

Aγαπητε/η ανωνυμε/η
Τωρα οχι πια. Το πολυ κοντο μαλλι στις γυναικες κατα τη γνωμη μου θελει τελειο προσωπο και αυτο δε το διαθετουν πολλες. Ολες οι γυναικες με το μαλλι και τα κολπα που του κανουμε προσπαθουμε να διασκεδασουμε τις ατελειες μας και να γλυκανουμε τα χαρακτηριστικα μας. Επισης το κοντο μαλλι θελει και νεανικο προσωπο. Καποτε τα ειχα κοψει πααααρα πολυ κοντα σχεδον πανκυ, αλλα παρηλθον οι χρονοι εκεινοι. Τωρα πια προσπαθω να αναδειξω οτι εχει περισσεψει.

MARI said...

δεσποιναριον νόμιζα ότι είμαι η μονακή ή μάλλον απο τους λίγους που ασχολούνται με τρίχες και που δίνω και τέτοια έμφαση όμωςλέπω ότι υπάρχει κλαμπ και μάλιστα μεγάλο . Έχετε πληροφορίες που μάλλον τις χρειάζομαι όπως ποιός είναι ο διεθνούς φήμης Βαγγέλλης ; Εγώ έχω οργώσει το σύμπαν και έχω γίνει απο κουρούπα μέχρι χάλια αδιόρθωτα όμως , και αυτό γίνεται για τουλαχιστον τέσσερα χρόνια και άκρη δεν έχω βρεί και δεν ξέρω αν θα βρω ποτέ βλέπω στο δρομο βέβαια διάφορα υπέροχα κουρέματα με στυλ εξαιρετικό που σημαίνει ότι υπάρχει κάπου αυτό που ψάχνω αλλά ακόμα δεν το έχω βρεί.Ξέχασα ν αναφέρω το πόσα χρήματα εχω ξοδεύσει επ αυτού με όλα αυτά τα πειράματα και αποτέλεσμα μηδεν Ελπίζω και περιμένω στις δικές σας ενδιαφέρουσες πληροφορίες

δεσποιναριον said...

Καλημερα Μαρι. Θα ρωτησω τις γνωστες μου στην Αθηνα και θα επιστρεψω με περισσοτερες πληροφοριες. Το μονο που γνωριζω αυτη τη στιγμη ειναι οτι λεγεται Βαγγελης Χατζης και ειναι καπου στην Κηφισσιας.