Jan 23, 2008

Μια βαρκα για την done for

6 comments:

Blue said...

Χα.... Δεσποινάκι !!!
Παρόμοια ιδέα είχαμε ... κι εγώ ... κάποια βάρκα της αφιέρωσα (αν και είμαι σίγουρη ότι δεν την έχει καν προσέξει...)
Καλημέρα και φιλάκια!

done for said...

Είχα σκεφτεί ότι η ιδέα είχε σχέση με βαρκούλα και μόλις είδα τη φωτογραφία, νόμισα ότι τα μάντεψα όλα. Μετά άρχισε η μουσική, κι η πολύ όμορφη έκπληξη. Θαλασσινά φιλάκια. :-)

δεσποιναριον said...

Φιλια και στις δυο σας. Μου κανει καλο κι εμενα με ηρεμει. Κουραστηκα να σκεφτομαι χτες και σημερα και θελω να ξανοιχτω στο πελαγος εστω και με τον ηχο και με μια φωτογραφια. Ειναι μερες που αυτο μας φτανει γιατι σε ολα τα αλλα καπου σκονταφτουμε.

roadartist said...

Δέσποινα μια τόσο όμορφη φωτογραφία μπορεί να σε κάνει να ταξιδέψεις πραγματικά!
Για τέτοιες στιγμές αξίζει η ζωή στην Ελλαδίτσα μας.. Για μια βαρκάδα σε μια τόσο πανέμορφη θάλασσα.. Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο ταξίδι.. :) Φιλιά γλυκά!

δεσποιναριον said...

Ετσι ειναι roadartist μου γλυκεια. Κι εγω ετσι οπου παω τις κουβαλαω μαζι μου αυτες τις στιγμες. Διαβαζα χτες τη διαμαρτυρια σου και δεν βρισκω πια λογια να πω γι αυτο δε λεω τιποτα. Γλυκα φιλια σε σενα!

roadartist said...

Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα. Για εμένα ακόμα κ αυτό που έγραψες εδώ έχει σημασία :)