Jan 1, 2008

Της πρωτοχρονιας τα ροδια


Το εθιμο το θελει. Παρτε απο ενα ροδι και σπαστε το με δυναμη στην εξωπορτα. Κι οσα σπορακια ξεχυθουν τοσες ναναι οι χαρες και οι ευτυχιες που θα μετρησετε το 2008.





...............
Στη μέρα που απ' τη ζήλεια της στολίζεται μ' εφτά λογιώ φτερά
ζώνοντας τον αιώνιο ήλιο με χιλιάδες πρίσματα
εκτυφλωτικά, πέστε μου, είναι η τρελή ροδιά
που αρπάει μια χαίτη μ' εκατό βιτσιές στο τρέξιμο της
ποτέ θλιμένη και ποτέ γκρινιάρα - πέστε μου, είναι η τρελή ροδιά
που ξεφωνίζει την καινούργια ελπίδα που ανατέλλει;
.................

Στις πεντε αγαπες μου τις μεγαλες, στα ονειρα τους και στις προσδοκιες τους.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Σε ολους
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ





Η φωτογραφια ειναι απο παγκο λαικης στο ferry building farmers market στο Σαν Φρανσισκο και το αποσπασμα απο το ποιημα του Οδυσσεα Ελυτη: Η τρελή ροδιά.

8 comments:

Dr_MAD said...

Καλη Χρονιά κούκλα και επισήμως πλέον. Εύχομαι το ρόδι σου να πέταξε ατέλειωτα σπυριά. Να είσαι πάντα γερή και με πείσμα για όσα ποθείς. Κάνω και ποδαρικό στα σχόλια, οπότε φέτος την ανάγκη μου να μην την έχεις, ούτε του συναφιού μου. Φιλι σμουτς ;-)

δεσποιναριον said...

Καλη Χρονια γιατρουλη, σ'ευχαριστω για το ποδαρικο και για τις ευχες. Οι ενεσεις γελιου και χαρας που κανεις εσυ ειναι οτι πρεπει για την καινουργια χρονια! Φιλι κι απο μενα!

fevis said...

Την πρώτη μέρα της καινούρας χρονιάς σου στέλνω ένα μεγάλο χαμόγελο, ένα φιλί, πολλές ευχές και μια χιονοστιβάδα θετικής ενέργειας... Think pink....:-)

δεσποιναριον said...

PINK ε? χμμμ... κατι σε ζινφαντελ!!!
Φιλια Ευη μου!!!!

Anonymous said...

XRONIA POLLA KAI KALH XRONIA S ESENA KAI STHN OIKOGENEIA SOY

FILIA POLLA

MISTOS +MARINA

δεσποιναριον said...

Φιλια και τις καλυτερες ευχες μου και για τους δυο σας. :)))

Justine's Blog said...

Δεσποινάριον του Μaryland,
Διάλεξες ένα απο τα ωριαότερα ποιήματα του Ελύτη, την Τρελλή Ροδιά για να ανοίξεις το 2008! Πεθαίνω για κάθε λέξη του, που είναι ζωντανές και χορταστικές σαν τους σπόρους του πρωτοχρονιάτικου ροδιού σου.
Εύχομαι πολλές γλυκές στιγμές με τους αγαπημένους σου, πολλά όμορφα ψώνια στην πρωτεύουσα του καταναλωτισμού και πολλά υπέροχα ταξίδια στον κόσμο.
Καλή Χρονιά
Ιουστίνη

δεσποιναριον said...

Ιουστινακι του Μοντρεαλ, τελικα ειχες δικιο για το Bazaar. Ειχε πεσει ενα τευχος παλια στα χερια μου και μου αρεσε, ειναι παιδι μου πιο νοικοκυρεμενο με τις ενοτητες του, με τα ιν και αουτ, με πολλες ωραιες φωτογραφιες. Παντως αουτ για μενα τα μαυρα και ιν τα ασπρα (οχι θα ξεφευγα απο τη σκακιερα!)
Υγεια να υπαρχει και ολα θαναι ομορφα κι αυτο το χρονο. Καλη χρονια και σε σενα.