Jan 24, 2008

Πατερ τις ευλογιες σας!



Πριν απο καμμια δεκαρια χρονια, ενας συναδελφος απο γκρουπ μας εδω στη δουλεια, αποφασισε να παρατησει την επιστημη και να ακολουθησει το δρομο του Θεου.
Αποφασισε να γινει ιερεας στην καθολικη εκκλησια.
Βεβαια πριν παρει αυτη την αποφαση ειχε στο ματι μια κοπελουδα απο τη γραμματεια, αλλα δε του εκατσε τελος παντων και μαλλον απογοητευτηκε.
Θυμαμαι τοτε οτι ξαφνικα αρχισε να λεει πως παντα τον τραβαγε ο λογος του Θεου και ηθελε να προσφερει εργο στην εκκλησια και διαφορα αλλα αουτ οφ δε μπλου, που τοτε σε μας τους υπολοιπους φαινοτανε τελειως ουρανοκατεβατα γιατι μεχρι τοτε δεν ειχαμε μυριστει κατι τετοιο.
Μεχρι τοτε ξεραμε ενα ατομο με μια ισχυρογνωμοσυνη που εσπαγε καρυδια. Και με μια βροντωδη φωνη που ολοι στον οροφο ακουγαμε τι ελεγε ειτε θελαμε ειτε οχι.
Ε τελος παντων τον αποχαιρετησαμε και ειπαμε ΟΥΦ! αμε στο καλο να ξεκουφανεις αλλους.
Στα χρονια που περασαν καθε τοσο μαθαιναμε νεα του απο ενα ατομο στο γκρουπ που ειναι ας πουμε ο κουτσομπολης της παρεας.
Περασανε λοιπον τα χρονια και φετος με την αρχη του χρονου ο εν Χριστω αδελφος αποφασισε να εγκαταλειψει την καθολικη εκκλησια και να πιασει την επιστημη εκει που την αφησε.
Καλα γενικα εμας μας ηρθε καποιος κολπος στην αρχη πρωτον γιατι αμεσως μολις το ζητησε εγινε και αυτα φυσικα ειναι πολιτικες και ρουσφετια που δεν λειπουν απο πουθενα, αλλα κυριως γιατι οι περισσοτεροι δεν τον χωνευαμε.
Επισης μας ετρωγε να μαθουμε τι εγινε και παρατησε το παπαδιλικι.
Δε χρειαστηκε φυσικα να ρωτησουμε - εκτος απο ενα συναδελφο που δεν εχει φιλτρο στο στομα του και αμεσως ρωτησε αν τον πεταξαν με τις κλωτσιες απο την εκκλησια - φροντισε ο ιδιος να μας ενημερωσει.
-Εγω ειμαι απο την Καλιφορνια και εχω ανοιχτα μυαλα και δεν συμφωνω με τους κανονες που με καταπιεζουν , ειπε.
Τον ειχαν λοιπον συμβουλο μιας ομαδας νεαρων παιδιων κι εκεινος πηγε και τους εφιαξε ιστοσελιδες στο facebook.
Που πας βρε αθεοφοβε μετα απο τοσα σκανδαλα που εχουν προκυψει στην καθολικη εκκλησια με παιδακια και τα βγαζεις στο ιντερνετ. Τι περιμενες, να σου πουν και μπραβο; Δεν ηξερες δε ρωταγες;
Οχι τιποτε αλλο τωρα θα τον εχουμε επι καθημερινης βασεως να μας τα κανει πεπονια γιατι τοσα χρονια η χαρη του Μεγαλοδυναμου δεν εκανε τιποτα,.
Ελπιζω τουλαχιστο να του ερθει καμμια αλλη φαεινη και να μας αποχαιρετισει παλι η εστω να κανει μια βολτα μεχρι τη γραμματεια οπου εχουμε τις κουκλαρες. Αμην!





Στην tavola η λειντυ μπλου τηγανησε ψευτοκεφτεδες.

14 comments:

Unknown said...

τι ομορφογραμμένο! να τον χαιρόσαστε το συνεργάτη σας, φαίνεται πολύ σίγουρος για τις επιλογές του και πολύ μα πολύ ειλικρινής στα αλλεπάλληλα ψέμματά του...
αν είμασταν κοντά, για δωράκι γνωριμίας θα σας χάριζα ωτοασπίδες...

Blue said...

Όσο διάβαζα το ποστ σου,σκεφτόμουν ότι κάτι μου θύμιζε αυτή η ιστορία...Και ξαφνικά θυμήθηκα, τι μου θύμιζε... Στα δεκάξι μου, πάνω σε μια εφηβική κρίση, είχα αποφασίσει να σπουδάσω Θεολογία και να γίνω ιεραπόστολος. Ήμουν στη δευτέρα Λυκείου... είχα ολοστρόγγυλο 20 στα Θρησκευτικά εκείνη τη χρονιά και ο Θεολόγος ήταν ενθουσιασμένος μαζί μου! Συγγενείς,γνωστοί και φίλοι άκουγαν τις ιδέες μου με γουρλωμένα μάτια...
Λίγους μήνες μετά ερωτεύτηκα έναν συμμαθητή μου και τα σχέδια μου να γίνω η νέα Μητέρα Τερέζα ξεχάστηκαν. Αχ! νιάτα!
Αλήθεια τι ηλικίας είναι ο εν λόγω συνάδελφος? έχει περάσει τα δεκάξι φαντάζομαι!

roadartist said...

:))) Με έκανες και γέλασα!
Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.. πόσο μάλλον του ιερωμένου.. :)

Penelope said...

Μου έκανε εντύπωση η ευκολία που έχει να αλλάζει επαγγέλματα και προσανατολισμούς!! Μην ανησυχείς δεν μου φαίνεται να καθήσει πολύ στο γκρούπ σας κάτι θα βρεί πάλι..
Βλέπεις υπάρχουν δύο τρείς τύποι ανθρώπων στη γή με τα ίδια στερεότυπα και ανακυκλώνονται. Σε φιλώ και καλό σ/κ.

δεσποιναριον said...

@abttha ευχαριστω για τα καλα λογια, Ωτοασπιδες ΝΑΙ ειναι μια λυση.

@lady Τι μου λες μαι λειντυ καλα κι εγω ειχα 20 θρησκευτικα επειδη ειχα μαθει απ' εξω μερικα απολυτικια και ο θρησκευτικος το εβρισκε σουπερ, αλλα ποτε δεν ειχα τασεις μοναχισμου. Μπααα μεγλος ειναι σαν κι εμενα αλλα ποιος σου ειπε οτι ο ανθρωπος μονο στα δεκαξι αποφασιζει για αλλαγες καρριερας η ερωτευεται. Ι γκατ νηουζ φορ γιου!!!!

@roadartist Αβυσσος αλλα δεν εχω καμμια ορεξη να την ψαξω περεταιρω δοξα τω Θεω υπαρχουν πιο ενδιερουσες αβυσσοι!!! Φιλια γλυκεια μου!!!!

fevis said...

Μήπως να πάει στην Λεγεώνα των Ξένων ή κάτι εξ ίσου αποτελεσματικό? :-)

δεσποιναριον said...

@penelope Ευτυχως ειναι 5 γραφεια παρακατω και υπαρχει αρκετη μονωση αναμεσα. Και δε συνεργαζομαστε αμεσα, αλλα αν αρχισει να επιμενει παλι για πραγματα που δεν εχει δικιο θα του ορμηξουμε ολοι μαζι. Φιλια Πηνελοπη μου

δεσποιναριον said...

Ευη μου!! Να παει να παει!!! Να παρει τα βουνα χα χα.. Υπεροχο Σ/Κ ναχεις κουκλα μου!!!!

Vrakas Kostas said...

Να τον στειλεις στο Ελλαδισταν!
Οπου ναναι "χηρευει" η θεση του Χριστοδουλου!
Κανουν "κρα" εκει για κατι τετοιους ανισοροπους!

Καλημερα αγαπητη μου!

δεσποιναριον said...

Βρε Κωστα, τι να σου πω μ' αρεσει η συχνοτητα που εκπεμπεις. Σκεφτηκα να το γραψω κι αυτο αλλα φοβηθηκα το λιθοβολισμο. Ειμαι βλεπεις καινουργια στις μπλογκοθαλασσες και ... ντρεπομαι!!!!

Vrakas Kostas said...

Απεταξαμην!!!
Την εντροπην εννοω!
Ειμαστε αρκετα μεγαλοι για να κατανοουμε!
Ξανα καλημερα δεσποιναριον!

zero said...

Ωχ τι μου θυμησες τωρα. Μια φιλη μου που εφευγε απο το σπιτι της χαραματα για να παει στην εκκλησια και πηγαινε στον γκομενο της. Εγω την ιστορια την εμαθα απο μια κοινη μας φιλη και την επαιρνα τηλεφωνο και την δουλευα οτι φευγει απο το σπιτι της πρω'ι'νιατικα για να παει να προσκυνησει.
...η ευλογημενη.
Μιλαμε για πολυ γελιο.

Pastaflora said...

Νομίζω ότι ο τύπος θα έπρεπε να κάνει πολιτική καριέρα στην Ελλάδα!

δεσποιναριον said...

:) zero μου παντου τα ιδια γινονται πιστεψε με. Μονο που με τον τυπο δε γινεται να πεσει δουλεμα στο περιβαλλον της δουλειας..οποτε πεφτει απο πισω..


@ pastaflora Ασε βρε πασταφλορα μου, δε μας φτανουν οι δικοι μας;