Jan 14, 2008

Τις ροδες μου μεσα





Καλημερουδια,
Η εβδομαδα μου αρχισε λιγο επεισοδειακα.
Εκει που οδηγουσα αμεριμνη στο δακτυλιο της Ουασινγτον το πρωι, και σιγοσφυριζα χαρωπα ενα τραγουδακι της Χαρουλας, και ενω βρισκομουν μονο 3 λεπτα απο το γραφειο μου, ακουσα ενα θορυβο.
Θα ορκιζομουνα οτι ηταν ελικοπτερο απο πανω, μεχρι που αρχισε να κραδαζεται λιγο και το αυτοκινητο. Καλα αμεσως καταλαβα οτι επροκειτο περι ελαστικου που τα εφτυσε αλλα αντε να σταματησω εκει που ημουνα, πανω στην εξοδο μιας ραμπας που οδηγουσε το Μπαλτιμορ-Ουασινγτον Παρκγουεη. Πανω στις ραμπες δεν εχει χωρο να σταματησεις και ολοι ερχονται απο πισω βολιδες. Επρεπε να βγω στο παρκγουεη και να σταματησω καπου που να μην αποτελω κινδυνο για τους αλλους και για μενα. Ετσι αναγκαστηκα να χαμηλωσω ταχυτητα και να προχωρησω λιγο ακομα και να σταθω σε ενα τριγωνακι αναμεσα στο παρκγουεη και σε μια αλλη ραμπα που ερχοτανε απο δεξια μου. Ουτε καν στην ακρη του δρομου. Απο δεξια και απο αριστερα τα αυτοκινητα περναγαν με μεγαλες ταχυτητες, και φυσικα ουτε λογος να βγω να δω τι εγινε.
Ανοιξα λιγο την πορτα και εβγαλα κεφαλι και ειδα την πισω μου ροδα να εχει γινει λαστιχακια. Α και εβγαζε και καπνους απο την τριβη. Φυσικα πηρα τηλεφωνο το ΑΑΑ και ηρθαν σε 20 λεπτα, ναναι καλα. Επειδη ομως οδηγησα ετσι μεχρι να βρω να σταματησω φοβηθηκα μηπως υπαρχει καποια ζημια στη ροδα επισης και ετσι φορτωσαμε με τον ευγενεστατο Ινδουλη το αυτοκινητο στην πλατφορμα και βουρ στο μηχανικο μου.
Τον οποιο μηχανικο μου δεν τον αλλαζω με τιποτα.
Μας πηρε μια ωρα να φτασουμε στο μηχανικο γιατι ειχε ανυποφορη πρωινη κινηση. Επισης ο ινδουλης επρεπε να βαλει βενζινη κι εγω ηθελα να τον ρωτησω πως ξεκιναει το πρωι χωρις βενζινη αλλα ειπα να μην του κανω ανακριση του ανθρωπου, ο οποιος μου ανακοινωσε οταν ηρθε, οτι ετρωγε πρωινο οταν τον ειδοποιησαν για μενα, και αισθανθηκα τυψεις που τον εκοψα πανω στο τσαι.
Μεταξυ μας χεστηκα αν ετρωγε. Εγω μιση ωρα να κανω το σταυρο μου μπας και δε με δει κανεις και μου την πεσει δεξιοθεν η αριστεροθεν.
Α και εβρεχε!
(Και εκανε κρυο αλλα αυτο εννοειται μηνα Γεναρη)
Ετσι λοιπον εκανα το θαυμαστο ταξιδι Παρκγουεη-Ροκβιλ αφ'υψηλου στην νταλικα με τον ινδουλη να κραταει το τιμονι με το ενα χερι και με το αλλο να μιλαει στο κινητο ΙΝΔΙΚΑ!
Και σημερα ειχα βαλει κατι τακουνια θεοψηλα (γιατι ειχα κατα νου τα ψηλα τακουνια της φιλης μου) και δεν ξερω αν εχετε σκαρφαλωσει νταλικα με 12ποντο, αλλα μετα απο αυτο σκεφτομαι σοβαρα να παω στο Ελλαδα εχεις ταλεντο!
Επισης λες και τοξερα, εβαλα το ασπρο μου παλτο, που το εκανα καταμαυρο γιατι στην καθοδο απο την νταλικα αναγκαστηκα λογω υψους σκαλοπατιου να καθησω σε ενα απο αυτα.
Τελεια σας λεω!
Στο μηχανικο με περιμενε ο καλος μου που τον ειχα ειδοποιησει ναρθει να με παραλαβει, δηλαδη τον ξυπνησα τον καυμενουλη, και ανεβαλε και ενα μητινγκ που ειχε νωρις για αργοτερα.
Τελος παντων το πιο τρελλο δε σας το ειπα ακομα!
Πριν ακριβως 3 μηνες και ακριβως στο ιδιο σημειο, μαλλον 500 μετρα πιο πριν, επαθα το ιδιο με την πισω δεξια ροδα. Εκει καταφερα να σταματησω στην ακρη. Και θυμηθηκα ξανα το προηγουμενο μου ταξιδι στην νταλικα με δυο χιλμπιλλις που με ειχαν βαλει στη μεση και δε καταλαβαινα τι στον διαολο λεγανε ετσι βλαχοαμερικανικα που μιλαγανε. Κατι σαν τους αδελφους Μαριο και τον Λουιτζι σε προχωρημενη ηλικια και με βωλους κατω απο τη γλωσσα.
Τουλαχιστο τωρα ημουνα πιο ανετα!
Την περασμενη φορα πηρα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ λαστιχα ειδικα για χειμωνα και ημουνα πολυ χαρουμενη και αισθανομουνα να παταω σε πουπουλα. Αλλα πικρες οι βουλες του αλλαχ γιαβριιιμμμμ!!! Μια Δευτερα πρωι καραδοκει ενα καρφι, και σου αλλαζει τα πεταλα.
Καλα δεν παραπονιεμει πολυ, ειμαι καλα δεν επαθα τιποτα μες την κινηση..και τελικα ουτε η ροδα επαθε τιποτα, μου παρηγγειλε το ελαστικο και αυριο το παραλαμβανω.
.. αλλα η γκαντεμια ρε γαμωτο!!!!!
Α δε σας φιλω σημερα μηπως και ειναι κολλητικο!

19 comments:

roadartist said...

πο πο..κάνε κανένα ευχέλαιο χαχα Δεσποινάκι..όντως ατυχίες μαζεμένες.. Δεν πειράζει.. Πάνω απο όλα η υγεία, αφού δεν επαθες τιποτα αλλο ΟΛΑ ΚΑΛΑ :) ΦΙΛΙΑ!

fevis said...

Μα τι έγινε πια... Εμάς το Σάββατο μα έπεσε το πίσω τζάμι του αυτοκινήτου...

Anonymous said...

επειδη δεν χρειαζεται να τριτωσει το κακο( βεβαια μπορει η διαδρομη αφ'υψηλου να ειναι ωραια) σου συστηνω η να αλλαξεις ολα τα ελαστικα η να αλλαξεις διαδρομη . Γιατι η λυση της χρησης ΜΜΜ που εχω διαλεξει εγω και χρονοβορα ειναι και στο Αμερικα δεν συνηθιζεται...με κοψοχολιασες παλι μολις ειχα περαει σε ενα πιο λαιτ μουντ..

Φιλακια και κρεμασε και ενα φθλαχτο σαν τους φορτηγατζηδες..Δ. προσεχε τα ελαστικα!!

Μ.

Penelope said...

Πολύ ζωντανά το περιέγραψες το συμβάν αφού μου ήρθε η είκονα στα μάτια μου εσένα με τα τακούνια και το άσπρο παλτό να κάθεσε στα σκαλιά της νταλίκας.....!!! Μου έφτιαξες το κέφι πρωί πρωί Σε φιλώ και σε χαιρετώ...

Constademon said...

Λοιπον ειναι παρατηρημένο οτι λάστιχο μας πιάνει πάντα οταν φοράμε κάτι άσπρο! Εγω τρεις φορες εχω πάθει λάστιχο, τις 2 φορούσα ασπρο πουκάμισο, και την τρίτη άσπρο παντελόνι. Και οχι στην επιστροφή που λες "Δεν πειράζει σπίτι παω, θα αλλάξω" αλλα στο πήγαινε!!
Αχ σε καταλαβαίνω κούκλα μου, πως σε καταλαβαίνω!!

δεσποιναριον said...

@roadartist Χααα το σκεφτηκα κι εγω αυτο με το ευχελαιο, αλλα αντε να βρω παπα εδω που ειμαι. Εχω ενα μπουκαλακι με ενα παλιο αγιασμο καπου, εχεις δικιο καλο μου, αρκει που δεν επαθε κανεις τιποτα γιατι οταν σκαει ενα λαστιχο σε μεγαλες ταχυτητες γινεσαι χωρις να το θελεις και δημοσιος κινδυνος, Φιλια.

@fevis Βρε Ευακι αυτο το ειχε παθει κι ο καλος μου μια φορα. Καποτε με τα παραθυρα που ανοιγανε με μανιβελιτσα τιποτα δε συνεβαινε, τωρα με τα αυτοματιξ ολο και κατι κολλαει.

@penelope. Γελας ε; Μα κι εμενα με πιανουν τα γελια με κατι τετοιες κατσατασεις. Ευτυχως που δε τα παιρνω σοβαρα και αυτοσαρκαζομαι. Φιλια γλυκεια μου.

@M σιγα μην αλλαξω ολα τα ελαστικα. σιγα μην αλλαξω διαδρομη, εχω βρει την πιο συντομη. Μη μου κοψοχολιαζεσαι ηταν μια απλη συμπτωση, το ιδιο ειπα και στον πριγγιπα μου που εκλινε προς το μερος μιας κονσπιρασυ. Βρε η μαμα καποτε μου ειχε στειλει ενα σκορδο, λες να το κοτσαρω στο παρμπριζ!!

@constademon Καλως ορισες πανω στα ατυχηματα με πετυχες. Μα ειναι κατασταση αυτη πια; Τι θα ειπε και ο ινδουλης ο νταλικιερης δηλαδη; : )

Justine's Blog said...

Δεσποινάριον καλό μου,
Κατηγορούμαι ως ηθικός αυτουργός των Ψηλών Τακουνιών; Είπαμε να τα φοράς αλλά σε εσωτερικούς χώρους το χειμώνα. Φοράς τις μποτούλες με τα τακούνια παλτφόρμα στην οδήγηση και μέσα στο τσαντάκι παίρνεις τα Ferragamo ή τα Jimmy Choo! Ελεος, δεν μπορεί να μην ξέρεις τα βασικά περί Ψηλών Τακουνιών.
Λυπάμαι για την πρωινή ατυχία σου στη γέφυρα, αλλά σώζεσαι απο τον αισιόδοξο τόνο της ματιάς σου.
Αλλωστε, ήταν ένα φοβερό ερέθισμα για να μας παίξεις Αλκηστούλα με Αμάξι!
Καλή σου μέρα και φόρα σκόρδα (όταν κυκλοφορείς με ψηλά Τακούνια, ιδιαίτερα Manholo Blanhik και κοντή στενή φουστίτσα.
Τα φιλιά μου απο ηλιόλουστο λαμπερό Μόντρεαλ, που αντανακλάει μέσα στα ολόλευκα χιόνια!
Ιουστινάκι

δεσποιναριον said...

Α χα χα οχιι δεν κατηγορεισαι εσυ τα καρφια κατηγορουνται. Και τα τακουνια ανηκουν σε μποτες καρντια μου. Εξ αλλου δεν ειχα σκοπο να κανω εκδρομη με νταλικα, απο το γκαραζ στο παρκινγκ στο ασανσερ στο γραφειο. Λοιπον η μονη περιπτωση που εχω εξτρα κατι σε τσαντακι ειναι ενα ζευγαρι φλατ γοβιτσες μπαλλετο στυλ μηπως και με κουρασουν τα αλλα. Μου εχει τυχει σε σοπινγκ να με χτυπησουν τα αλλα. Να μην αναγκαστω να παρατησω το εξπεντισιον στη μεση.
φφφφφ!! Συμβαινουν αυτα καρντια μου και ναταν ολες μου οι σκοτουρες. Ασχετα αν δεν μπορω να εξηγησω την συμπτωση.
Αυτα τα Τζιμμυ Τσου βρε παιδι μου χρειαζεσαι ειδικο γοβοδανειο για να τα αγορασεις.
Α! χιονισε κι εδω για ενα τεταρτο και σταματησε, τωρα ξανα ηλιος, για εκφοβισμο ητανε. Φιλια Ιουστινακι μου!

Justine's Blog said...

Καλά το πάς, με τις μπαλαρινούλες στην καβάτζα! Διαβασμένη και με πτυχίο άριστα! Αλλοίμονο τώρα να κόψουμε την επιδρομή του shopping, λόγω Ψηλών Τακουνιών!
Εδώ η μέρα τελείωσε λαμπερά όπως άρχισε. Μεσημεριανό σε γαλλικό μπιστρό με τις φίλες μου και τώρα τα κεφάλια μέσα για βραδυνό γράψιμο.
Δυστυχώς, με την κοπάνα δεν δραπετεύω απο τη δουλειά. Υπάρχει πάντα χρόνος μέχρι τα μεσάνυχτα για την πληκτρολόγηση των ιδεών!
Βραδυνά χαιρετίσματα.
Εξω απο το παράθυρο του γραφείου μου γέρνει ήδη ο ήλιος ξανθοπόρφυρος! Τρελλαίνομαι μα τα χρώματα του λυκόφωτος στην πόλη μου!

δεσποιναριον said...

Τωρα δε ξερω γιατι μουρθε στο νου ενα περιποιημενο Croque Madame και πεινασα!! Καλη συνεχεια και εμπνευσμενο βραδυ! Φιλια.

Blue said...

Αν είναι να περνάω όλες τις καθημερινές αναποδιές με το κέφι που τις περνάς εσύ Δεσποινάκι, καθόλου δεν με νοιάζει κι αν με κολλήσεις!
Καλημέρα και πολλά φιλάκια!

Penelope said...

Και μια που μιλάτε για ψηλά τακούνια και τσαγκάρηδες να σας πω και εγώ ένα κουτσομπολιό, ο Manolo μένει λίγο παραπάνω από εμένα! Μόνο εσυ θα συναντάς διάσημους δεσποινα μου.Σε φιλώ και χαιρετώ

δεσποιναριον said...

@lady blue. Χααα ναι ας μην ητανε ενα απλο λαστιχο και θα σουλεγα αν θα ειχα κεφι.

@penelope. Τι λες παιδι μου εισαι γειτονισσα του Μανολο? Δηλαδη στην ιδια λαικη ψωνιζετε; ααααα! Καποτε ο καλος μου ετυχε να παει στη θερινη κατοικια του παλαιου παπα Ιωαννη στο Καστελ Καντορφο κι εχει μια φωτογραφια χειραψιας μαζι του. Η φωτο ειναι απανω στο τζακι και τα παιδια οταν τον εβλεπαν στην τιβι ελεγαν παντα α ο φιλος του νταντυ με τα ασπρα. Χα χα ολοι περναμε μια στιγμη που μας αγγιζει η δημοσιοτητα. Ακομα και ο παπας (ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ)
Πολλα φιλακια Πηνελοπη μου κι ελπιζω να σταματησε η βροχη σας. Εμας μας φλερταρι ο χιονιας αλλα ακομα δεν το αποφασισε. Ας το καθυστερησει λιγο ως το Σαββατοκυριακο.

Anonymous said...

Τωρα ξερω τι μου λειπει . ψηλα τακουνια..Οι μετακινησεις μου ειναι ηδη ακρως επικινδυνες .. φαντασου τοτε που διαλυσα το χερι μου να μην φορουσα εσπαντριγ ισια αλλα κατι σε τακουνι.. Ολο το νοσοκομειο θα ειχα περασει απο τα κοκαλακια μου.. ξερω δεν ειναι ιδιαιτερα θηλυκο αλλα το φλατ παπουτσι τοθλαχιστον στην Κ. Ευρωπη ειναι σιγουρο..

Μ.

δεσποιναριον said...

Κυριως στα καλντεριμια που κυκλοφορεις εσυ ματια μου. Ε και κοιτα και λιγο κατω δε βλαφτει. Φιλακια Μαργαριτα μου.

Penelope said...

Ανοίγουν οι καγκελωτές πόρτες και βγαίνει με την τζαγκ του και τον οδηγό του και μπαίνει πάλι με το ίδιο τρόπο, κάτσε να τον δω στον δρόμο και θα πάω να του ζητήσω αυτόγραφο(for Johnny's embarrasment) γιατί τα τακούνια του μόνο στις βιτρίνες τα έχω δει και στο sex and the city...

δεσποιναριον said...

Οχι που θαβγαινε βολτα με τα ποδια. Νομιζω οτι ειναι και λιγο "σκοτεινος τυπος" αλλα θα μας πεις εσυ οταν τα πειτε! :))))

zero said...

Καλημερουδια.
Μωρε φιλα μας εσυ και κολλα μας.
χιχχιχιχι

δεσποιναριον said...

Χα χα τελικα ολους τους φιλησα απο χτες,, σ'εσενα θα κανω σκοντο; Ματς μουτς ζερο μου!