Jan 27, 2008

Ενα Σαββατοβραδο παρεα με σκληρους δισκους και αλλα ενδιαφεροντα.





Οι παλιοι φιλοι θα θυμουνται οτι πριν απο εναμισυ μηνα περιπου εδω στο ιδιο μερος κλαιγομουνα γιατι νομιζα οτι τα εφτυσε ο σκληρος δισκος του λατρευτου μου λαπτοπακιου και τα ειχα βαψει μαυρα. Επισης θα θυμουνται οτι με χαρα μου τοτε, και μετα απο τηλεφωνικη συνεννοηση με τον πακιστανουλη της DELL, πληροφορηθηκα οτι ειχε χαλασει το mother board. Η καλη DELL, εστειλε τοτε αντιπροσωπο και μου εφερε και εγκατεστησε καινουργιο.
Και ποιος Θεος με φωτισε πριν μια εβδομαδα να κανω ενα πληρες back up .. δε ξερω. Γιατι την επομενη ΧΡΟΥΤΣ ΧΡΟΥΤΣ στην αρχη ..και μετα... το χαος.
Αντε ξανα συνδεση με Πακισταν.
Αυτη τη φορα ομως ηταν ο σκληρος δισκος. Εμ τι να σου κανει παλιωσε .. ισως ειναι και που τοχω τρελλανει το λαπτοπακι, μια πανω μια κατω μια στο κρεββατι, μια στον καναπε, αρχισε να με βαριεται μεχρι που παραιτηθηκε.
Η καλη DELL, μου εστειλε την περασμενη Πεμπτη ενα καινουργιο σκληρο δισκο και περασα ενα ονειρεμενο Σαββατοβραδο φορτωνοντας συστηματα, προγραμματα, κατεβαζοντας απντεητς και μεταφεροντας αρχεια.
Παντως μου πηρε λιγωτερο απ' οτι φανταζομουνα, και τωρα ειμαι ετοιμη παλι να αρχισω τα παιχνιδια με το λαπτοπακι.
Ευτυχως που εχω και το παρωχημενο παλιο μακιντος και δε χανω τις επαφες μου σε καταστασεις εκτακτης αναγκης. Το μονο προβλημα ειναι να συντονιζω καθε φορα τα δαχτυλα στις αναγκες του καθε μηχανηματος. Μικρο το κακο.

Το Σαββατοβραδο λοιπον ηταν τελειως αγγαρεια και με βρηκε τις μικρες ωρες να προσπαθω να ξεμπερδεψω, αλλα το πρωινο του Σαββατου ηταν εξαιρετικα ομορφο με ψωνιστικη εξοδο μετα της ωραιοτατης κουμπαρας μου σε ωραιοτατο καινουργιο καταστημα στην λεωφορο Ουισκονσιν.

Ελπιζω να μην εχω αλλες εκπληξεις με τα παλιομηχανηματα, βαρεθηκα πια!

Καλη εβδομαδα σε ολους και πολλα φιλια!

14 comments:

roadartist said...

ω παναγία μου!! Λες να κανω και εγω ενα back up ?? Τα επαιξα τωρα με τη φωτο! :(

δεσποιναριον said...

Οχι βρε χρυσουλι μου .. μη πανικοβαλεσεαι. Κανε ενα μπακ απ που και που για νασαι σιγουρη η τουλαχιστο να φυλας και τις υπεροχες φωτογραφιες σου σε σιντι. :))))

Justine's Blog said...

Αγαπημένο Δεσποινάριον,
Ετσι εξηγείται που έπεφτε κάθε φορά το μπλόγκ σου και δεν μπορούσα να σου γράψω. Το έχεις κάνει αποθήκη το μηχάνημα, προσθέτεις ό,τι βρίσκεις στην καμπούρα του!
Αντε με γειά ο καινούριος σκληρός και γίνε πιό ευγενική μαζί του. Μην τον φορτώνεις σαν παλιομάγαζο και τα ξαναπαίξει!
Οσο για τα ψώνια, κι εγώ είχα επισκέπτες-μια τρελλή κουμπάρα απο την Οττάβα- και το εξαντλήσαμε το θέμα οριζοντίως και καθέτως! Εξαλλες αγορές σε καλές τιμές γιατί υπάρχει μέσα μας αυτή η αμερικανιά των εκπτώσεων.
Αλλά εμένα μου έκατσε η νέα συλλογή με τις καλοκαιρινές τσάντες σε πάλ αποχρώσεις!!!
Φιλακια κυριακάτικα
Ιουστινάκι ψωνισμένο

Dr_MAD said...

Εγώ και η τεχνολογία είμαστε εχθροί. Επίσης όταν μου κανει στραβή το δικό μου laptop του δίνω και καταλαβαίνει (μιλάμε για ξύλο -όχι πλάκα). Πάντως εύχομαι να μην έχεις ξανα κανα τέτοιο δυσάρεστο. Είναι ποοοολύ σπαστική κατάσταση

Καλή εβδομάδα κούκλα ;-)

δεσποιναριον said...

Χααααααααα βρε καρντια μου ναι, πως να δικαιολογηθω τωρα, του φερθηκα ασχημα και απορω πως με αντεχει ακομα. Σχεση φεηταλ το λαπτοπακι κι εγω.
Οσο για τα περι μοδος και καταναλωτικης φυσεως θεματα, κι εμενα βρε παιδακι μου μενει το ματι μου στις καινουργιες συλλογες. Αλλο πραμμα το φρεσκο! Α και θελω μπλε ρουα!!!!! Φιλακια! ¨

δεσποιναριον said...

@mad
γιατρουλη ..σπαστικη δε θα πει τιποτα αλλα παει περασε. Καλη εβδομαδα και σε σενα.

Blue said...

Το παρολίγον πάθημα έγινε μάθημα με τα μπακ απ Δεσποινάκι μου!
Και όχι μόνο δικό σου! Παλιά έκανα μια φορα το δίμηνο μπακ απ... από τότε που πήγες να την πάθεις κάνω κάθε εβδομάδα!
Φιλάκια πολλά

δεσποιναριον said...

@μαι λειντυ

Ειδες βρε παιδι μου, βγαινει και κατι καλο απο την μπλογκομουρμουρα μου. Φιλακια και σε σενα και καλη εβδομαδα!

Ra Ma said...

"Πήρες backup?", το πρώτο πράγμα που λέγαμε στους πελάτες μας! Είδες, σε έσωσε!
Υπάρχει κάποιο νέο για τον πάτερ γιατί έχω ένα άγχος?

δεσποιναριον said...

Καλως ορισες radio marconi στην πρασινη σελιδα μου. Νεο για τον πατερ μπα, μαλλον ηρθε να κατσικωθει εδω, αλλα μας φερεται πολυ μελισταλαχτα τελευταια αλλα αυτο εμενα με διολιζει γιατι ειναι μια ιδιοτητα που απεκτησε τελευταια, παλια δεν την ειχε. Θα σας κραταω ενημερους. Μολις ξεκουμπιστει θα το μαθετε:)

Vrakas Kostas said...

Πολυ σκληρος για να πεθανει αλλα πεθανε!Και ο δισκος και..ο Χριστοδουλος!
Ζωη σε λογου μας!Καλη βδομαδα Ντεπυ!
υγ.Ακουγεται κυνικο,αλλα..δεν ειναι!Χαρηκα που πεθανε ο Χριστοδουλος.Ηταν αφορητοι οι πονοι που ενοιωθε παρα τα παυσιπονα που του χορηγουσαν!Γιατι με τον καιρο,επρεπε να αυξανουν την δοση,που την συνηθιζαι ο οργανισμος του και ηταν ετσι μη δραστικη!
Λυτρωθηκε!

δεσποιναριον said...

Καλη βδομαδα Κωστα μου. Εχεις δικιο. Ησυχασε ο ανθρωπος. Ετσι ειναι η γεννηση και ο θανατος ειναι οι πιο ανθρωπινες μας στιγμες. Και παρ' ολο που τελικα το ενδιαμεσο μετραει σ' αυτους που μενουν, ειναι κριμα οποιος και νασαι να φτανεις να υποφερεις τοσο. Ετσι ζωη σε μας και φωτιση στους επερχομενους. Ιδωμεν!!

Anonymous said...

twra pou eida to post, thimithika oti prepei na kanw ena format kai to diko mou to pc, alla pote den to apofasizw...eneka varemaras fysika :) Kali evdomada!

δεσποιναριον said...

Το γοργον και χαριν εχει τζαστγιου. Καλη εβδομαδα επισης.