Jan 22, 2008

Κυριακατικη βολτα


Ο ηλιος ελαμπε αλλα ο υδραργυρος ειχε κατεβει αρκετα κατω απο το μηδεν.
Εβγαλα την καμερα απο την τσαντα να αποθανατισω την βολτα αλλα τα χερια μου ηταν τοσο παγωμενα στα γαντια που κοντεψε να μου πεσει απο τα χερια.



Στη διαδρομη μεχρι το Leopold's καθε τοσο μπαιναμε για 2 λεπτα σε καποιο καταστημα για να μη ξυλιασουμε. Σε λιγα λεπτα η μυτη μου ηταν κατακοκκινη και το προσωπο τοσο παγωμενο που αρχισα να λεω ΟΕΟΕΟΕ για να μη κοκκαλωσουν τα χειλη. Τα πιο τελεια Αυστριακα φαγητακια και γλυκα μας αποζημιωσαν οταν φτασαμε. Καθησαμε δυο ωρες και φαγαμε το πιο ωραιο σνιτσελακι και ηπιαμε τον πιο ωραιο καφε της Ουασινγτον. Να μη σας λεω τωρα και για τις σαχερ τορτες και σας πιασει καμμια λιγουρα.




Μπρρρρρρρρ !!!!!
Ουτε να σας φιλησω δεν μπορω, ακομα κανω οεοεοεοεοεοεοε!!!

11 comments:

Roadartist said...

χε χε χε..εδώ σήμερα μόνο κάπως χάλασε ο καιρός.. Αλλά οκ καμία σχέση με εκεί :)

fevis said...

Και σνίτσελ και σάχερ τόρτες? Έλεος πια... Δεν έχεις οίκτο μέσα σου?

Blue said...

Με τέτοιο γεύμα, αποζημιωθήκατε για το κρύο που τραβήξατε!
Σε λίγες μέρες που θα Φλεβαρίσει, θα αρχίσουμε να βλέπουμε πιο κοντά την Άνοιξη... Υπομονή!

Anonymous said...

Δεν εχεις κουκλα μου τα αξεσουαρ κρυο της αρκουδας?? να σου στειλω κανενα γιατι εμεις φετος δεν.... Την Κυριακη ειχε τον καραηλιο μονο ηλιαση που δεν παθαμε!! Οσο για τις σαχερ μιαμ μιαμ.. Εμεις λογω καρναβαλιου τρωμε κραπφεν... μιαμμμμ.. και μετα μου λες για πρασινες σουπες και κουραφεξαλα.. Στον υδατανθρακα ειναι η απολαυση..

Μαργαριτα

done for said...

Ζηλεύωωω. Διαβάζω για κρύο, βροχές και χιόνια και με πιάνει λιγούρα για χειμώνα. (Κι ακόμα να κάνω κλικ στην Tavola.)

δεσποιναριον said...

@roadartist. Μακαρι ναχα τους χειμωνες της Αθηνας, φιλακια!

@fevis. Ε πως να μη φαω ενα γλυκακι .. να μεινω με την σνιτσελιλα? δε λεει.

@lady Αχ μη το λες λεηντυ μου, εδω ο Φλεβαρης και ο Μαρτης δεν αστειευονται. Αλλα τουλαχιστο μεγαλωνουν οι μερες

@margarita Βρε εχω αξεσουαρ, εκτος απο σκουφι μυτης, παιρνω κι ενα κασκολ και φουρ φουρ φουρ το φερνω 3 γυροβολιες αλλα δεν ειμαι συνηθισμενη σε τετοια κρυα η ντελικατη!!!!!

@done for χααα εμενα με εχει πιασει λιγουρα για καλοκαιρι. Μη πας ταβολα ακομα τα χτεσινα φασολια εχω. Ελα αυριο το πρωι απο δω ομως.

zero said...

οεο

zero said...

Κοιτα πλακα, που το εγραψες τοσο καλα που κρυωσα κι'εγω.

δεσποιναριον said...

zero temperatures oeoeoeoe

Dr_MAD said...

Schnitzel? Να τι θα φτιάξω αύριο! Κι εδώ έχει πολύ κρύο. Βέβαια, πριν λίγο που επικοινώνησα με mom μου είπε ότι κάτω FL έχει 25 βαθμούς! Θέλω ήλιο!

PS: Να τον μηνύσεις κούκλα μου τον Cavalli που σε αντιγράφει. Δε θα του περάσει έτσι!

δεσποιναριον said...

Ναι φαε λιγο κρεατακι να δυναμωσεις.
Εμ αλλο Φλοριντα αλλο Φλωρινα γιατρουλη!
Ειδες μη δουν οτι εχεις μια επαναστατικη ιδεα, παλιομασκαλτσονηδες!!