Jan 6, 2008

Και του χρονου



Με το ποστ αυτο λοιπον κλεινει ο κυκλος των εορταστικων αναρτησεων.
Σημερα ειχα σκοπο να ξεστολισω το σπιτι, αλλα ο καλος μου με παρακαλεσε να το αφησω αλλη μια εβδομαδα. Την επομενη εβδομαδα θα εργαζεται στο γραφειο του εδω στο σπιτι και θελει λεει να αισθανεται ακομα οτι ειναι γιορτες. Χαλανε χατηρια στα παιδια? Οχιιιι ποτε λεμε!

Ετσι κι εγω που δε θελω να βλεπω πια κουραμπιεδες, πιττες, και κουζινες, θα παω μια βολτα μεχρι το Μπλουμις να δω αν εχει μεινει τιποτα στο νουμερακι μου στα αφτερ Κρισμας σεηλς. Τι κακο κι αυτο μονο τα εξτρα σμωλ και τα εξτρα λαρτζ μενουν απουλητα.
Οπως σας ειχα υποσχεθει εγραψα την συνταγη για την καβουροσαλατα της Ελιζαμπεθ αλλα πρεπει να πατε στην κουζινα για να τη δειτε.

Τι κακο κι αυτο, εχω αρχισει να πηζω με τα τρια μπλογκς, στο τσακ ειμαι να τα κανω ολα ενα.

Θελω να σας ευχηθω να σας ζησουν οι Φωτηδες και οι Φωτεινουλες αν εχετε και αυριο οι Γιαννηδες, κι αν γιορταζετε κι εσεις, να σας χαιρονται. Εγω δεν εχω ουτε το ενα ουτε το αλλο.

Μεχρι πριν δυο χρονια ζουσε ο γλυκος μου ο νονος που τον ελεγαν Γιανκο και γιορταζε. Παντα πηγαιναμε του αη Γιαννιου. Εφυγε ο νονος, κι εμεινε η γλυκεια αναμνηση και η εικονα ενος σοφου σκεπτομενου ανθρωπου με χρυση καρδια να μου κραταει συντροφια. Και ο σταυρος της βαφτισης φυσικα για να εχω κατι χειροπιαστο μαζι μου.

Επισης μερα που ειναι θυμηθηκα που μου ελεγε η μαμα οτι η γιαγια η Δεσποινα ειχε επισκεφτει τους αγιους τοπους και ειχε βαφτιστει στον Ιορδανη. Παλια οσοι βαφιτιζονταν στον Ιορδανη ποταμο επειρναν και το προσωνυμιο "Χατζη". Σε μια αναφορα της γιαγιας ως "Χατζηδεσποινα Παυλιδου" νομιζα οτι ηταν καποιο αστειο αλλα τοτε ετσι συνηθιζοτανε.

Και του χρονου λοιπον, και εαν εισθε καλικατζαρος, περιπεραστε εξω περικαλω!

Γλυκα φιλια (απο τον πολυ κουραμπιε τρομαρα μου)


19 comments:

Penelope said...

Καλημέρα καλήσπερα δεν ξέρω τι να σου πω πια... με αυτή την διαφορά που έχουμε... αλλά και η δικιά μου η γιαγιά πήγε εκει και βαφτίστηκε!
Όπως μου είπε η μαμά μου ήταν για αυτήν όνειρο ζωής... Σε φιλώ

Anonymous said...

Χαχα...όχι δεν είμαι καλικάντζαρος..ελπίζω δηλαδή ότι δεν είμαι...
καλή χρονιά Δεσποινάκι μου....
αχ ούτε εγώ θέλω να ξεστολίσω....άντε λίγο ακόμα ας τα αφήσουμε....και του χρόνου μετά...
φιλιά πολλά
Μαρία

δεσποιναριον said...

Καλως την Πηνελοπη μου. Εξι ωριτσες τρεχετε μπροστα εσεις, οποτε το καλημερα ειναι μια χαρα ανα πασα στιγμη.

Μαρια μου εχω μια φιλη που ξεστολιζει στο τελος του Γεναρη. Δε θα το τραβηξω τοσο αλλα μια βδομαδα ακομα δε βλαφτει. Φιλια Μαρακι και καλη χρονια σε σας ολους.

Justine's Blog said...

Αγαπημένο Δεσποινάριον,'
Ξεστόλισα κιόλας απο την Τετάρτη κι έδωσα όλα τα γλυκά, μελό και κουραμπιέδες στην Πολωνή κυρία που μου καθαρίζει.
Ούφ! έφυγαν κι αυτές οι Γιορτές , είπα μέσα μου κι ευχαριστήθηκα.
Βέβαια, αύριο έχουμε επέτειο γάμου και ήδη εισέπραξα τα τρομερά δωράκια μου απο τον καλό και γενναιόδωρο σύντροφο των 19 χρόνων γάμου και 29 χρόνων σχέσης( μαθουσάλειος έρως; κι όμως έτσι είναι!)Να τα eκατοστήσουμε υγιείς και ξένοιαστοι απο τα γύρω μας που αλλάζουν!!!
Φιλιά

δεσποιναριον said...

Ω τετοια να ακουω και να χαιρομαι. Αρα οι γιορτες δεν τελειωσαν για σενα ακομα. Ευχομαι να ζησετε παντα ετσι αγαπημενοι και να ειστε καλα. Αυτο το με τα γυρω που αλλαζουν πολυ μου αρεσε, μου επιβεβαιωνει οτι εμεις ειμαστε αναλλοιωτοι στο χρονο, σταθερα σημεια αναφορας δροσιας και νεοτητας (αχ τι ειπα παλι η ονειροπαρμενη!) Ιουστινακι τις καλυτερες ευχες μου μεσα απο την καρδια μου!!!!

Pastaflora said...

Μια ζεστή καλημέρα κι από μένα! Μήπως τελικά η κανονική χρονιά δεν ξεκινάει την 1η Ιανουαρίου αλλά στις ...7 του μήνα;

Blue said...

Και του χρόνου να είμαστε καλά Δεσποινάκι να ξαναστολίσουμε (Είμαι σε φάση ξεστολίσματος κι έχω και τα μικρά στο σπίτι... να αρπάζουν από εδώ να κρύβουν από κει και κάθε τόσο να ρωτάν γιατί πρέπει να ξεστολίσουμε και πότε θα έρθουν τα επόμενα Χριστούγεννα... Αχ!!)Καλά κάνεις και τα αφήνεις μια εβδομάδα ακόμα! Αν δεν είχα δουλειά το επόμενο Σ/Κ θα τα άφηνα κι εγώ!
Πάω να δω τη συνταγή για την καβουροσαλάτα... Σκοπεύω να τρέφομαι αποκλειστικά με σαλάτες για τους επόμενους δύο μήνες!

δεσποιναριον said...

Ω καλως την πασταφλορα στο μακρυνο μου μπλογκ. Τι να σου πω τωρα, ολα ενα κονσεπτ ειναι, μας βαζουν οροσημα και περιθωρια κι εμεις τρεχουμε και δε προλαβαινουμε. Θαρθω να σε επισκεφθω συντομως.

δεσποιναριον said...

Καλημερα μαι λειντυ. Για τα μικρα τα επομενα Χριστουγεννα θα φανει αιωνας, για μενα τα Χριστουγεννα ερχονται καθε χρονο και πιο γρηγορα.
Καλη αποτοξινωση λοιπον και παω γιατι με περιμενει μια μερα παραφορτωμενη, Φιλια!

roadartist said...

Καλησπερα!! Να τα κάνεις ένα και καλό :) Για να μη κουράζεσε.. σε φιλώ Δεσποινάκι..και εμείς σήμερα ξεστολίσαμε :)

Anonymous said...

αισθανομαι περιεργα .. τοσος κοσμος φαινεται στολιζει και ξεστολιζει και χαιρεται τις γιορτες ...εγω εβαλα ξανα στο κουτακι που ηρθε απο χερια αγαπημενα - και παλι ευχαριστω- το μοναδικο μου φετινο στολιδι και ελπιζω οι επομενες γιορτες να περασουν καλιτερα .. νομιζω οτι θα αρχισω να ξαναπηγαινω στην Ελλαδα αθτες τις μερες. με την τρελοοικογενεια μου αδυνατον να μελαγχολησει κανεις..

Αντε και εμπρος για ενα καλλιτερο 2008 σε ολους..

Μαργαριτα

zero said...

Ελα ρε Δεσποιναριον με τα ωραια σου ποστ και τσουρεκια.
Φιλια.

Το φλουρι σε ποιον επεσε?

fevis said...

Εγώ δεν το ήξερα το άλλο blog, τώρα όμως που το ανακάλυψα το λινκάρισα και θα μπω να το εξερευνήσω... Φιλιά πολλά, πάντα γλυκά, ασχέτως κουραμπιέ...

Anonymous said...

telos oi giortes ta kefalia mesa
se dibazoyme kai se niwthoyme konta mas kathe mera mas kanei kalo kai hremoyme

filakia polla

mistos marina

δεσποιναριον said...

@roadartist χμμμμ θα το σκεφτω μερικες μερουλες. Κατι μερες σαν τις σημερινες που εχω διαλυσει στη δουλεια τα δυο μπλογκς με μαρανανε. Φιλακια κοριτσακι!

@Μαργαριτα. Να παμε μαζι του χρονου το λες? Καλως μου ξαναρθες εδω!

@ζερο Επεσε μισο μισο αναμεσα σε μενα και στον κωλοφαρδο συζυγο. Καθε χρονια του πεφτει, μια φορα δεν το αφησε να ερθει ολο σε μενα χε χε..

@φεβις Χαχααα καλα τοσο καιρο που κανω αναφορες δε το πηρες χαμπαρι. Κανε μια βολτα Πηγαινε να δεις την κρασοχωρα το Δεκεμβρη. Μακια κουκλα!

δεσποιναριον said...

Αχ ξεχασα το Μιστο και τη Μαρινα. Σας κοιμιζω απ οτι καταλαβα. Παντως αυτο δε κανω πλακα, η μαμα μου οταν μιλαμε μου λεει παντα οτι εχω ηρεμιστικες ιδιοτητες. Ωμμμμμμμμμμ ωμμμμμμμμμμμ!! φιλια

Mustafa Şenalp said...

very nice a blog :)

δεσποιναριον said...

Thank you very much!

zero said...

Ενταξει, και μισο- μισο καλα ειναι.