Jan 29, 2008

Ασπιρινη με συνταγη




Ο γιατρος μου μοιαζει εκπληκτικα με τον Ομαρ Σαριφ οταν επαιξε το Δοκτορα Ζιβαγκο.
Οπως καταλαβαινετε δεν εχω κανενα προβλημα να πηγαινω μια δυο φορες το χρονο για τα απαραιτητα τσεκ απ και τις ποικιλες εξετασεις που η ιατρικη κοινοτητα συνιστα για τις γυναικες που εχουν περασει τα δεκαοχτω ας πουμε.
Με χαρα διαβασα πριν απο μερικα χρονια σε μια στατιστικη που ειχε κανει το περιοδικο Washingtonian οτι το ονομα του ηταν στη λιστα με τους καλυτερους 100 παθολογους.
Την επομενη φορα που πηγα το ανεφερα και μου ειπε γελωντας και αυτοσαρκαζομενος, ε αφου ρωτανε ανθρωπους σαν τη μαμα μου πως να μην ειμαι στη λιστα.
Κανονικα μας εχει ολους πελατες στην οικογενεια, τον καλο μου, τα χρυσα μου, ολους.
Τοσα χρονια πελατισσα με ξερει πολυ καλα και παντα μου πιανει κουβεντα για το τι καλο κυκλοφορει στην πολη μας απο αποψεως ελληνικων εστιατοριων. Εγω βεβαια αισθανομαι ασχημα να περιμενουν οι αλλοι ασθενεις καρτερικα στην αιθουσα αναμονης με πυρετους η με πονακια επειδη ο δοκτωρ Ζιβαγκο ενδιαφερεται να μαθει το που κυκλοφορουν καλα σουβλακια και σπανακοπιττες.
Ειναι απιστευτος πολυλογας, με πιανει μονοτερμα και με κανει και ξεχναω οτι ερωτησεις ειχα βαλει στη λιστα του μυαλου μου να τον ρωτησω.
Ολα αυτα πολυ καλα. Αλλα τωρα τελευταια μου φαινεται οτι εχει πεσει στην κατηγορια των γιατρων που προσπαθουν να σε φορτωσουν με φαρμακα ακομα και για ενα μπιμπικι που θα διακρινουν μολις σε αντικρυσουν. Συνταγη για αντιβακτηριακη κρεμα. Τζιφρα χρατς μλπε χαρτακι. Πηγα μια φορα για ασχετο λογο και ειχα ενα ψιλοκρυωματακι, λιγη καταρροη. Τζιφρα χρατς μπλε χαρτακι, παρε σταγονες για τη μυτη και .. τζιφρα χρατς μπλε χαρτακι, παρε και αυτο το σιροπι για το βηχα. Να πω την αμαρτια μου δε τα πηρα τα ματζουνια και σε 2-3 μερες ημουνα μια χαρα.
Ολοι γνωριζουμε το παιχνιδι των φαρμακοβιομηχανιων και τα πριμς που δινουν στους γιατρους, αλλα πατα φρενο βρε καλε μου. Το τελευταιο κολπο ειναι το εξης. Βιταμινες με συνταγη. Που φυσικα κοστιζουν δεκα φορες παραπανω απο τις βιταμινες τις κοινες. Για κατσε ρε φιλε, καμμια ασφαλεια δε καλυπτει βιταμινες οσο κι αν εχουν αποδειχθει θαυματουργες και οσο κι αν προλαμβανουν καταστασεις (οσο δηλαδη γινεται για να μη ξεχναμε και την προδιαθεση καθε οργανισμου). Αφου μπορω να τις παρω χωρις συνταγη. Την τελευταια φορα την πατησα γιατι το ονομα στο -τζιφρα χρατς μπλε χαρτακι - ηταν παραπλανητικο αλλα στην ουσια ηταν folic acid και βιταμινη B12.
Δεν εχω προβλημα να παρω ενα φαρμακο αν εξετασεις η αναλυσεις το κρινουν απαραιτητο, ουτε καμμια τρελλα με ομοιοπαθητικη (που σε πολλα της συμφωνω),
αλλα τζιφρα χρατς μπλε χαρτακι επειδη ρευτηκα,
ε οχι ρε Ζιβαγκο!

26 comments:

Blue said...

Όσο υπάρχουν άνθρωποι που (σαν την καλή μου πεθερούλα) τρέχουν σε δέκα γιατρούς για ψύλλου πήδημα, οι γιατροί, όσο σωστοί και καλοί και να είναι, θα επωφελούνται. Τώρα αν φορτώνουν και άχρηστα φάρμακα και τους άλλους πελάτες τους, εκείνους που δεν φοβούνται ότι έπαθαν φυματίωση κάθε φορά που βήχουν, είναι μάλλον από συνήθεια... Άσε που σου λέει "Και τα μισά να πάρει, όλο και κάτι θα βγάλω"
Δε λες πάλι καλά που έχεις σωστή κρίση και καταλαβαίνεις τι και πότε είναι άχρηστο...
Καλημέρα Δεσποινάκι

fevis said...

Εγώ πάντως, αν ο γιατρός μου έμοιαζε με τον Δόκορα Ζιβάγκο θα ήμουν κάθε μέρα άρρωστη... Και το καλοκαίρι με ηλιάση!!!!

Pastaflora said...

Δεν θα έλεγα ότι φταίνε μόνο τα πριμ αλλά και η κεκτημένη ... επιστημονική ταχύτητα. Πλέον οι γιατροί είναι τόσο εθισμένοι στη χημεία που πιστεύουν ότι αποτελεί πανάκεια.

Penelope said...

Με τέτοιο γιατρό και πηγαίνεις μόνο δύο φορές το χρόνο !Εγώ θα ήμουν κάθε εβδομάδα άρρωστη. Πήγαινε εσύ και μην δίνεις σημασία στις συνταγές.... Σε φιλώ και καλημέρα!
P.S. είδα τις προηγούμενες φωτογραφίες σου και αναρωτιέμαι αν η δουλειά σου είναι πολύ μακριά από το σπίτι σου, γιατί βλέπω πολύ δρόμο ...

Ra Ma said...

Νομίζω ότι το έχει παρακάνει η δυτική κουλτούρα. Εγώ από την άλλη θα πρέπει να φτάσω στο αμήν για να πάω στο γιατρό. Τελευταία φορά ήταν πριν 14 χρόνια! Κακώς βέβαια στα χρόνια μου. Ευτυχώς που λόγω δουλειάς πέρσι αναγκάστηκα να κάνω check up!
Και των δικών σας γιατρών με αυτόγραφα μοιάζουν οι συνταγές τους? Διαβάζονται?

Καλό μεσημέρι.

Anonymous said...

εσυ Ομαρ Σαριφ εγω Ρομπερτ Ρεντφορντ.. Και οχι βιταμινη αλλα βελονισμο... Ενα μασαζ ηθελα αδερφακι μου για τη μεση μου αλλα επειδη ειναι φιλος του Αλοις πηρα ολο το πακετο.. αλλα το εξωφρενικο ειναι οτι υπαρχουν νομοι που λενε οτι πρεπει το χρονο να κανεις 50 εγχειρησεις π.χ. γονατο αλλοιως σου αφαιρειται η αδεια για γονατα .. Φαντασου λοιπον να πας τελος του χρονου στον ορθοπεδικο και να του λειπουν κανα δυο .. Εισαι ντε φακτο με αρθροσκοπηση και πατεριτσα στο πιτς φυτιλι.. Και αυτα οχι στην Ελλαδα η στη Νιγηρια ..

Φιλια και βιταμινες εχουν και τα φρουτα

Μαργαριτα

δεσποιναριον said...

Καλημερα σε ολους αγαπημενοι, θα επανελθω αργοτερα στα σχολια λογω πρωινης επαγγελματικης κωλοπιλαλας. Προς το παρον σκαστα φιλια! Σμουτς! Εχω κι ενα πονοκεφαλακο, μηπως να εκλεινα ενα ραντεβου! χμ!

Vrakas Kostas said...

Διαφωνω και εγω φυσικα με,"τζιφρα χρατς μπλε χαρτακι "Αν και σε μας εδω ..ειναι ασπρο!
Ομως καπου καταλαβαινω και τους γιατρους!Δεν ειναι και ευκολο επαγγελματικα,να εισαι ενημερος,οταν εγινες γιατρος ας πουμε το 60 η; 70!
Νεα δεδομενα,νεες ανακαλυψεις,καινουργιες θεωριες,καινουργια φαρμακα....και προπαντος, καινουργιοι ασταθμητοι παραγοντες στην διαγνωση των ολο και μεταλλαγμενων ασθενειων, λογω της συγχρονης εποχης που βιωνουμε,οδηγουν τους επιστημομες αυτους στην ευκολη λυση,που ακουει στο...ονομα προληψη!Με οτι αυτο συνεπαγεται!
Επειδη εχω καποια σχετικοτητα με τα παραπανω,θα μου επιτραπει να πω,πως οι βιταμινες που μπορει ο καθενας απο το ...μπακαλικο,ειναι δωρον αδωρον!Δεν βοηθουν καθολου και..ουτε κανουν κακο!!!Εμπιπτουν βαση διεθνων στανταρτς...στα φαγωσιμα!!!
Εν αντιθεσει με τις ενισχυμενες/συμπυκνωμενες βιταμινες που πωλουνται στα φαρμακεια και χρειαζεται υπογραφη γιατρου!Αυτες λοιπον χρειαζονται και βοηθουν τα μαλλα!Πχ σε εγκυους που χρειαζονται σιδηρο!Σε γερους η; καπνιστες η; αλκοολικους που χρειαζονται απο βιταμινη C μεχρι μαγνησιο η; καλιο!Οι παραπανω υπαγονται ασφαλως στα ιατρικα φαρμακα και κοστιζουν παραπανω!Εδω στην Γερμανια αγαπητη Ντεπυ,τα πληρωνει η ασφαλιστικη σου!
Ξεφυγα πιθανον απο το πνευμα του ποστ που ανεβασες,αλλα ηθελα να σου πω κατι παραπανω απο... καλο απογευμα τωρα!!
Τα λεμε!

δεσποιναριον said...

@ lady blue

Εχεις δικιο μαι λειντυ, ξερω και "ασθενεις" που κατεβαζουν προληπτικα αντιβιοτικα χωρις να καταλαβαινουν οτι ετσι μειωνουν τις αμυνες του οργανισμου τους λογω εθισμου.

δεσποιναριον said...

@ fevis πως λεμε ποτε ο Γιαννης δεν μπορει ποτε ο κωλος του πονει ενα πραμμα! :)))))

δεσποιναριον said...

@pastaflora

Φαυλος κυκλος ειναι τελικα. Καταλαβαινω οτι δεν γινεται να φιαξεις ολα τα φαρμακα απο ματζουνια, καπου θα χρειαστεις και το χημικο μπορει να ειναι απαραιτητο για καποια παθηση. Καλο ειναι να ψαχνομαστε παντως, στην Ευρωπη γενικα νομιζω οτι ειναι πιο συνειδητοποιημενοι οι γιατροι αλλα και ο κοσμος. Χωρις να ειμαι παρανοικη με αυτα αλλα μιας και τοφερε η κουβεντα στο μπλογκ, με τρομαζει η ιδεα οτι μεταλλασομαστε με ολα αυτα που κατεβαζουμε.

δεσποιναριον said...

@πηνελοπη

χαχα να αλλη μια με πονοκεφαλο!!
Χμ οχι πολυ μακρυα με τα εδω δεδομενα 13 μιλια, το κανω 20 λεπτα περιπου.

δεσποιναριον said...

@radio marconi

Φυσικα και δε διαβαζονται, αυτα ειναι παγκοσμια φαινομενα. Εσυ τωρα στο γιατρο γρηγορα. Ειμαι σιγουρη πως θα κυκλοφορει καμμια γιατρινα συμπαθητικη!!!! :))))

δεσποιναριον said...

@Μαργαριτα Εσυ κανονικα πρεπει να εξαιρεθεις απο τη συζητηση γιατι ξερεις πολλα επι του θεματος και θα νου τρομαξεις τα παιδια εδω.
Α τωρα καταλαβα γιατι τρωγαμε και μηλαρακια μαζι με το προσεκο που ειχαμε βαλει στη μεση.

δεσποιναριον said...

@ vrakas kostas

Την προληψη Κωστα μου δεν την θεωρω ευκολη λυση αλλα απαραιτητη με την εννοια του να κανω τεστς και αναλυσεις και να παρακολουθω τα παλιοτριγλυκεριδια κλπ, και οχι να περιμενω να διπλωθω στα δυο για να παω να δω τι εχω.
Οι βιταμινες εδω καλυπτονται απο την ασφαλεια μονο οταν ειναι απαραιτητες για κατι που εχει διαγνωσθει. Για προληπτικους λογους ομως οχι. Η βιταμινουλα D ας πουμε που τελευταια εχει αποδειχθει ωφελιμη και που δεν εχω προβλημα να την παρω για τα καλα της, εφ' οσον εχει εγκριθει απο το FDA εδω, εχω την εντυπωση οτι 1000 ΙU ειτε απο το ραφι ειτε με συνταγη την ιδια δουλεια θα μου εκαναν. Για τις συμπεπυκνωμενες δε διαφωνω. Και καλα εκανες που τα ειπες, ετσι ειναι οι συζητησεις για να ξεφευγουμε προς πασα κατευθυνση και να μαθαινουμε.
Γκουτεν αμπεντ μαι ντηαρ!

Justine's Blog said...

Αγαπημένο Δεσποινάριον,
Ψηφίζω τον γιατρό με το look του Ομάρ. Καταψηφίζω κάθε είδους βιταμίνες, αμφεταμίνες κλπ σε φαρμακευτική συσκευασία. Ζήτωσαν τα φρούτα, τα λαχανικά και γενικά η σωστή διατροφή με λίγα απ΄όλα.
Προσωπικά, δεν χαπακώνομαι και απαγορεύω στην οικογένεια να χαπακώνεται με βιταμινούλες. Είναι άκρως εθιστική πρακτική και δημιουργεί εξαρτήσεις.
Στο παιδί, έδωσα πολυβιταμίνες μέχρι 2 ετών για να μην απενεχοποιούνται τα χάπια. Αυτή είναι η ηθική μου, αυτή η πρακτική μου.
Πέστε με αιθεροβάμονα, αλλά η σαλάτα μας κάθε βράδυ περιέχει 8-10 διαφορετικά λαχανικά!
Τάπα κι εγώ για τη φαρμακολαγνεία και ξέσπασα! ΟύΦ!
Φιλάκια στον καλλονό γιατρό και βοήθειά μας!

tzonakos said...

Εγω αγοράζω μόνος μου και χωρίς τζίφρα, αλλα με χράτς, δίνω μπλε χαρτάκι, δηλ. ενα εικοσάευρο !
Ε, αμα δεν τα καλύπτει το ΙΚΑ τα φάρμακα πρέπει να τα πάρω μόνος μου.
Τι να κάνω ;
Χαιρετίσματα απο Ελλάντα :)

δεσποιναριον said...

Καλο μου χορτοφαγον Ιουστινακι, αυτο για σενα http://tavolabianca.blogspot.com/2007/11/blog-post_2110.html

δεσποιναριον said...

Εχεις κι εσυ τα δικια σου βρε Τζονακο, χαορετισμους απο Αμερικα!

Anonymous said...

Μαθαινω εκει στην Ταβολα εχετε μιαν εκπληκτικη συνταγη!!::)θα παω να σας την υποκλεψω!
επισης εμεις εδω εχουμε τον Δοκτωρα Ζιβαγκο σε εφημεριδα το Σαββατο /το θες???

μακια!!

Sca

δεσποιναριον said...

Καρδουλα μουυυυυυυυυυ!!!!! μακια σου μακια σου !!!

Roadartist said...

Δεσποινάκι μου εγώ πάντως θα συμφωνήσω με την fevis..ω, ναι και εμενα αν ο γιατρός μου έμοιαζε με τον Δόκορα Ζιβάγκο θα ήμουν κάθε μέρα άρρωστη... ΦΙΛΙΑ!!

Anonymous said...

-ναι αλλα το θες?????:::)))

μακια πολλα!!!

Sca.

δεσποιναριον said...

@roadartist Κοιτα καλη μου, θα ανοιξω λιγο ακομα το μαλλι να φερνω προς Τζουλι Κριστι ετσι για να γινει σωστα η δουλεια. Λαρα εκεινη Ναρα εγω (απο το Δεσποιναρα) :D :D :D


@φιλεναδα μου ανωνυμη
Οχι ματια μου, αυτα τα παλια τα εχω ευχαριστω παντως.

Penelope said...

Αχ αυτή η ευγένεια Δέσποινα πόσο μας λείπει και πόσο σημαντική είναι για την καθημερινή μας ζωή!! Το απόσπασμα ήταν πολύ ωραίο και σε ευχαριστώ που μας τα θυμίζεις! Σε φιλώ και καλό σ/κ που λένε οι έλληνες στην Ελλάδα μέχρι στο λεξικό εψαξα να καταλάβω τι σημαίνει (δυστυχώς εντελώς αποσυντονισμένη είμαι).

δεσποιναριον said...

Επισης Πηνελοπη μου. Ε ειδες ειναι τεραστια λεξη, ολα ειναι συντμησεις τωρα.