Jan 12, 2008

Résumé de la semaine



Μετα τις γιορτες συνηθως πεφτουμε παλι σε ρουτινα ισως αγκομαχωντας λιγο γιατι ολο και καποιο κιλακι βαλαμε απανω. Μαζεψα κουτακια με μπισκοτα και σοκολατακια που γεμισε το σπιτι και τα πηγαινω στο γραφειο οπου οι μπισκοτοσοκολατοφαγοι φιλοι μου τα εξαφανιζουν παραυτα και γουργουριζουν με ευχαριστηση κι απο πανω.

Επηξα και λιγο στη δουλεια και τραβηξα και μερικες υπερωριες απο αυτες που δε μου ζητα ποτε κανεις αλλα μονο το πεισμα μου να τελειωσω κατι που αρχισα η να λυσω ενα προβλημα για να μη το σκεφτομαι ολη νυχτα.

Την Τεταρτη με απιστευτη χαρα πηρα τα πιο ευχαριστα νεα της εβδομαδας. Μια λατρεμενη φιλη πηρε τα αποτελεσματα μιας ιατρικης εξετασης και ηταν ολα καλα. Την ειχα στο νου μου καθ'ολη τη διαρκεια των εορτων, και φυσικα εκεινη περασε ασχημα. Τελος καλο ολα καλα τα χαμογελα αποκατασταθηκαν και κριμα που ειναι μακρυα για να μοιραστουμε ενα μπουκαλι κρασι στην υγεια μας και σ'αυτη την παλιοζωη που μας τρομαζει που και που.

Η μαμα ειναι μια χαρα και περασαν ολοι οι μωλωπες απο το προσωπο, εγινε παλι ομορφη και πηρε τους δρομους.



Σημερα οταν γυρισα απο τα σουλατσα μου στις αγορες του Μερυλαντ βρηκα να με περιμενει το βιβλιαρακι της αγαπημενης Ιουστινης "Στις αγορες του κοσμου" ενας πολυτιμος οδηγος για αγορες σε ολο τον κοσμο. Πως να το περιγραψω, κατι σαν το guide Michelin για μοδατες αγορες. Γιατι οπως λεει σωστα η Ιουστινη "Τα ομορφα πραγματα ανηκουν σε ολους μας" Ευχαριστω Ιουστινακι.



Η φωτογραφιουλα με το τσιν τσιν τραβηχτηκε στις 13 Γεναρη του 2006. Λιγες μερες πριν φυγει η Σοφη στα γενεθλια της. Χρονια πολλα στην Σοφη μου που χαιρεται το αυστραλιανο καλοκαιρακι.

13 Γεναρη ηταν επισης τα γενεθλια του αγαπημενου μου μπαμπα που εφυγε νεωτατος, μολις 60 ετων γιατι τον προδωσε η χρυση του καρδια. Μολις απεκτησε την πρωτη του εγγονουλα, τη Δαφνη μου και τη λατρεψε τοσο πολυ. Εφυγε μονος του στο κτημα στη Μαλακασσα εκει που περναγε τα Σαββατοκυριακα του σκαλιζοντας τριανταφυλλιες και φιαχνοντας κρασι.

Οσο για το πρωινο με τα μπωτε και με το χαζολοι μια χαρα πηγε. Η Σηλα δεν ειχε παει και εκανε τη βαφη η χαριτωμενη και αποτελεσματικη Λωρα. Οσο για τον Μαικλ με υποδεχτηκε με μια τσιμπια στο μαγουλακι, εχουμε γινει μπαντυ-μπαντυ, με ζεστο καφεδακι και κεφια για κους κους.

Φιλια και καλη Κυριακη!





7 comments:

Penelope said...

Το ειπες και το έκανες το χτένισμα και το χρώμα είναι ίδιο με την φωτογραφία μου!Μεγιά λοιπόν

δεσποιναριον said...

Και να φανταστεις οτι δεν του πηγα καμμια φωτογραφια, απλα το περιεγραψα. Ευχαριστω Πηνελοπη μου, υποτιθεται οτι ειναι καραμελε ανταυγειες. Ο δικος μου οταν με ειδε το πρωτο που μου ειπε ειναι: Ωραιο κουρεμα αλλα πολυ στα πατηκωσε. (μεεενννν)

Penelope said...

Ακου εκεί έκφραση 'μαλλί πατηκωμένο'εμένα που ο Johnny δεν καταλαβαίνει τίποτε αν έχω κουρέψει ή οχι η αν έχω κάνει ανταύγειες΄!Βέβαια δεν περιμένω να γίνει χάλι και να πάω, κρατάω το image μου στο 'κουτί' που λένε...φιλιά

Dr_MAD said...

Με γεια...! Πολύ καλό ;-)
Τώρα εισαι μια σκέτη greek godess, ενώ παλια ήσουν μια απλή κούκλα χιχι. Ελπίζω ατή η αλλαγή να σε ανεβ΄σει αρκούντως, γιατί η post-xmas depression μας χτυπάει την πόρτα!

Κι ελπίζω να μη το γυρίσεις σε emo φυσικά (επειδη δεν ειδα προσωπο λεω!)

Καλη εβφομάδα να έχουμε Δεσποινακι ;-)

δεσποιναριον said...

@penelope Πηνελοπη μου ειναι μερικες λεπτομερειες που τους διαφευγουν, οτι εχει σχεση με χρωματα και αλλαγες!

@mad Γιατρουλη μου παντα με τον καλο σου λογο. Επιτηδες γυρισα προφαιλ πρωτον για να δειξω τις λεπτομερειες της κουπ και δευτερον για να μη δειτα τα πηρσινγκ! Καλη βδομαδα και σε σενα.

Blue said...

Με γεια το μαλλί Δεσποινάκι!
Θα έλεγα ότι σε δείχνει δέκα χρόνια νεότερη αλλά αντιλαμβάνομαι την υπερβολή... αν σε δείχνει δέκα χρόνια νεότερη πόσο θα φαίνεσαι δηλαδη? Μαθήτρια?

δεσποιναριον said...

αχ εξαιρετο το κομπλιμεντο μαι λειντυ, νασαι καλα, το παλευουμε. :))