Feb 24, 2008

7 μειον


Με προσκαλεσαν η μικρη Αθηναια καλλιτεχνις roadartist και ο θεοτρελλος γιατρουλης MAD σε παιχνιδακι.
Να γραψω λεει 7 ελατωμματα μου.
Αντε τωρα να βρω ελατωμματα .. δε μου ζηταγε καλυτερα να γραψω τα προτερηματα μου. Ελπιζω να διακρινετε τον αυτοσαρκασμο μου και να μην αρχισετε να ανασηκωνετε το φρυδι .. βρε την φαντασμενη.. (*)

Ωπ μολις συνηδειτοποιησα δυο θανασιμα.

1. Σαρκαζω και αυτοσαρκαζομαι
2. Αλλα κατα βαθος το χαιρομαι σε σημειο γαργαλιστικο.

Λεγαμε λοιπον αντε να βρω ελαττωματα.
Ζουλαω το τσερβελλο μου και δε βγαινει τιποτα.
Αποφασιζω να παρω τη βοηθεια του κοινου.
Ρωταω μελισταλαχτα τον καλο μου.
Τι ελαττωματα μου βρισκεις.
Δε καταλαβαινω γιατι με κοιτα με δυσπιστια.
Ελευθερα καλε μου.
"Αγχωνεσαι.." μου λεει ο ανθρωπος μου.
Κι εχει δικιο εδω που τα λεμε.
Συλλαμβανω τον εαυτο μου να αγχωνομαι με πραγματα που δε θαπρεπε.
Και με πιανει νευρικη λογοδιαρροια πανω στο αγχος μου.
Νομιζω οτι οταν γερασω θα ειμαι μια αντιπαθητικια στρεσσαρισμενη παλιογρια.
Αρα να και το τριτο.

3. Στρεσσαρομαι

Αλλο.. τον ρωταω.
"Δεν εχεις αλλα .." μου απαντα ο διπλωματης.
Ε αν δε με ξερει ο ανθρωπος μου ε τοτε ποιος με ξερει.. (σας παραπεμπω απανω στο αστρουλακι)

Παμε παρακατω.
Σε μερικα αντιστοιχα ποστς που διαβασα, πολλα προτερηματα αναφερονται σαν ελαττωματα. Ας πουμε ο αυθορμητισμος, το πεισμα του παλεματος για να τα καταφερουμε (οχι το πεισμα το παιδικο με το σουφρωμενο στοματακι), η αντιπαθεια στα στραβα ειναι για μενα προτερηματα.
Παιρνω ενα ενα τα 7 θανασιμα αμαρτηματα και πεταω αυτα που δε μου κολλανε

Λαιμαργια λεει.. χμ ναι και καλα που εχουμε και καλο μεταβολισμο και δεν μας παιρνει η μπαλλα. Λαγνεια λεει.. καλα τωρα μη περιμενετε να παραδεχτω τετοια ελαττωματα σε μπλογκ, ωραια τεμπελα δεν ειμαι, δε θυμωνω παρα μονο με την επιτηδευμενη βλακεια, δε ζηλευω, δεν εχω αλλαζονικες τασεις, οσο για την απληστια, σε ενα μικρο βαθμο, οσον αφορα τις γυναικειες αγορες που θα αναφερθω σε αλλο ποστ ε σα γυναικα...

4. Λαιμαργία
5. Απληστία (πεπερασμενης μορφης και σε ωρισμενα ειδη)

Μας μεινανε δυο. Εννοειται οτι δε θα πιασω τις 10 εντολες για βοηθημα γιατι πελαγωσαμε.

Καταληγω λοιπον σε αυτα.

6. Εμπιστευομαι ευκολα, ενθουσιαζομαι και την παταω, απογοητευομαι.
7. Ειμαι ανυπομονη.. ΤΩΡΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτα ειναι τα 7 αγκαθια στο ματσο με τις βιολες που λεγεται Δεσποιναριον.
Οποιος θελει απο τους φιλους η επισκεπτες ας παρει τη σκυταλη. Δεν ειναι ευκολο στον καθενα να αραδιαζει τα αρνητικα του, αλλοι δε τα βλεπουν κιολας, αλλοι τα ξερουν αλλα δε θελουν να τα πουν.
Ξαναδιαβαζω το ποστ.
Με βρισκω ακαταμαχητα υποφερτη.
Φιλια αυτογνωσιας με σαλτσα μυστικοπαθειας.



ΥΓ. Λοιπον η ζου ζου με το καθρεφτακι στη φωτογραφια του ποστ δεν ειμαι εγω, το λεω για την Πηνελοπη που θα μου πει παλι οτι αλλαξα στυλακι οβερναιτ.

14 comments:

fevis said...

Στον αυτοσαρκασμό και στην λαιμαργία ταιριάζουμε απολύτως... Κατά τα άλλα εγώ δεν έχω άλλα ελαττώματα, αγγίζω την τελειότητα...:-)

Roadartist said...

Καλημερα Δεσποινακι! Πολύ ωραία η καινούργια σου φωτο :) Ετοιμη για έξοδο είσαι..Φυσικά και είσαι μια χαρά κοπέλα! Αλλωστε δεχόμαστε το φίλο μας με τα ελαττώματα του ή μάλλον για τα ελαττώματα σου Φιλιά άπειραααααααα :)

An-Lu said...

Smouts!

Dr_MAD said...

Ακαταμάχητα υποφερτή? Μια χαρά σε βρίσκω. Γεμάτη και ιντριγκαδόρισα! χαχαχα Μια χαρά! Το 4 να πολεμήσεις λίγο, γιατί κάποτε ο μεταβολισμός τα φτύνει. Φιλί *σμουτς και thanx για την ανταπόκριση κούκλα

Καλή εβδομάδα ;-)

δεσποιναριον said...

@ Ευη. Μα ειδες βρε παιδακι μου, ερχομαστε σε απογνωση.. να βρουμε τωρα ελαττωματα..

@ roadartist Φιλακια απειρα και σε σενα και καλη βδομαδα μικρακι μου

@Αν-Λου Σματς

@ mad Νασαι καλα γιατρουλη.. Φιλι και θα το καταπολεμησω το 4 .. καπου διαβασα οτι καταπολεμαται με ρυχογκοφρεττες. Χε χε.

Ως το βραδυ που θα ξαναρθω φιλια σε οποιον περασει απο δω.

Vrakas Kostas said...

Απο μια Κυρια,δεν θα ζητουσα ποτε να μου πει τα ελαττωματα της!!!
Τα σεβη μου Δεσποινα και καλη εβδομαδα!

Penelope said...

Καλέ αυτά μου θυμίζουν the seven habits of highly effective people!!!! Και νομίζω ότι είσαι μέσα σε αυτούς Σε φιλώ πολύ

Ra Ma said...

Μου άρεσε πολύ ...το πως το παρουσίασες. Super!!!
Κάτσε λίγο τώρα να σκουπίσω τη σάλτσα μυστικοπάθειας που με γέμισες με τα φιλιά της αυτογνωσίας!

Καλή ακαταμάχητη εβδομάδα.

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Εφτά; Τι ωραία! Εγώ έχω τριανταεφτά (37).
Καλή εβδομάδα, ευχαριστώ για την επαλήθευση του ποδαρικού.

------ said...

Αχ Δεσποινούλα μου κι εγω εμπιστευομαι σα βόδι ευκολα και την πατώ το νούμερο συνεχεια....
Αν ξαναζούσα μονο αυτο θα έφτιαχνα...όλα τα άλλα μου υποφέρονται!!!!
μμμμμμμμμμάκια υποφερτά!

Justine's Blog said...

Α! Δεσποινάκι,
Γιατί παραδέχτηκες 7 ελάσσονα ελαττώματα; Εγώ νόμισα πως είχα την ΤΕΛΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΦΙΛΗ και σύ μου χαμηλώνεις τον πήχυ.
Σε συγχωρώ γιατί μετά απο ένα πάρτυ μπορεί να πάθεις κρίση αυτοκριτικής- έστω και λάθος!
Φιλάκια απο Λευκάδα

luna said...

mia xara se vriskw! diafonw me to stressarisma prepei kati na kaneis gia auto.oso gia Ta alla san proterimata mou akougonte kai mono! ante na mhn epanaliftho allh fora.....se vriskw katapliktikhkai mono me proterimata, den allazeis titlo? .....lew twra egw!
filia

La Gigi said...

Ε όλα τα άλλα ελαττώματα που δεν έχεις είναι για τους κοινούς θνητούς ;-)

δεσποιναριον said...

@ Κωστακη οταν λες τα σεβη μου βγαζεις και το καπελλο?? Καλη βδομαδα και σε σενα.

@ πηνελοπη Χαχα μακρυα απο μενα αυτες οι στατιστικες ματια μου.

@Radio Marconi .. σορυ βρε μαρκονακι που σε πασαλειψα. Οσο για τη βδομαδα δε ξερω βρε παιδι μου, η Δευτερα με τσακισε λιγο. :)

@γιωργο χρηστινιδη. 37 ε?? ε εσυ φιρι φιρι το πας νεαρε μου φιλε να εισπραξεις προσκλησουλα. Εχε χαρη που δε κανω πια προσκλησεις :)

@νανουλα μου, τι παναπει αν ξαναζησεις.. ζεις ματια μου και ολα διορθωνονται, ακομα και το στρες μου. Μακια διορθωτικα.

@Ιουστινακι. Χα χα με στριμωξανε και με κανανε να ομολογησω. Κοιτα μεχρι να γυρισεις θα εχω συμμαζευτει. Να περνας ομορφα στη Λευκαδα. Φιλακια και σε σενα και στο μικρο.

@Λουνα. Φιλια φεγγαροφιλεναδα μου. α ολα κι ολα δε στρεσσαρομαι αλλο με τα παλιο ελαττωματα!!

@ Καλωστη μου τη μελισσουλα και σ' ευχαριστω και για την πρωινη εκπληξη. Φιλια πολλα.