Feb 6, 2008

Σημερα





Σημερα περι μπλογκ ο λογος. Ε λοιπον και να μου το λεγανε δε θα το πιστευα πως μεσα σε δυο μηνες μεσα απ' αυτα τα μπλογκς θα γνωριζα τοσο ωραιο κοσμο, τοσο ενδιαφεροντες ανθρωπους. Παρ' ολο που αρχισα πολυ δειλα να γραφω περσυ το Γεναρη και να τα διαβαζω μονη μου, μολις τον Απριλη μοιραστηκα το "μυστικο" μου με την γλυκεια μου φιλη λειντυ μπλου και πριν δυο μηνες κι ενω βρισκομουν σε ενα ξενοδοχειο στην Καλιφορνια εγραψα ενα σχολιο σε μπλογκ μεγαλης επισκεψιμοτητας γιατι αισθανθηκα την ανακγη. Φυσικα δεν εχω ψευδαισθησεις οτι απο τοτε αρχισε ο κοσμος να ερχεται εδω.
Και τωρα εγω το δεσποιναριον που ντρεπομουνα να γραψω και να βγω πιο εξω, ειμαι χαρη σε σας πολυ πιο χαρουμενη πολυ πιο ανοιχτη και πολυ τυχερη μπορω να πω.
Γιατι ηρθατε με τον καλο και ζεστο σας λογο, με πολυ αγαπη, με καθημερινα μακρυνα φιλια, και η προσωρινη μου παραμονη στην Αμερικη (ετσι ονομαζω εγω την ξενητεια) ειναι πιο ομορφη.

Πολλες φορες πιανω τον εαυτο μου να διακλαδωνεται μεσα απο τα δικα σας μπλογκς και να ανακαλυπτω πολλους ενδιαφεροντες μπλογκερς αλλα παταω φρενο γιατι να σας πω την αμαρτια μου, δεν προλαβαινω καθε μερα να ερχομαι σε ολους ενω θελω, θελω παρα πολυ.

Σημερα αισθανομαι την αναγκη να σας αγγαλιασω ολους μαζι και να σας σκασω ενα σβουριχτο φιλακι στον καθενα.

Σημερα ηταν σαν ανοιξη εδω, φτασαμε ρεκορ θερμοκρασιες 23 βαθμους. Οι αμερικανοι μες το χειμωνα ετσι και δουν μια τετοια μερα αμεσως κοτσαρουν το σορτς και το πεδιλο, λες και το ειχαν μπροστα μπροστα στην ντουλαπα. Στα πανεπιστημιακα campuses ιδιεταιρα ολα τα παιδοπουλα γδυνονται. Ναι βιαζονται αλλα ειναι χαρμα οφθαλμων. Ασχετα αν αυριο χιονισει παλι.

Σημερα λοιπον παρατηρησα οτι εσκασε μυτουλα ενας κροκος στον κηπο. Εμ ξεγελαστηκε με τετοιο καιρο. Ισως θαταν προωρο να πω οτι ειχα μια αισθηση οτι μπαινει η ανοιξη αλλα το λεω.

Σημερα (7 Φλεβαρη) ειναι η Κινεζικη Πρωτοχρονια που βασιζεται καθαρα σε αστρονομικα μεγεθη χρονου. Πρεπει να πω χρονια πολλα στον καλο μου νεαρο συνεργατη Changxue και στην αγαπημενη μου φιλεναδα Wei που ειναι οτι πιο τρελλο και τσαχπινικο εχει βγαλει η Κινα. Και με ενα στιγμιοτυπο με την αφεντομουτσουναρα μου και την τσαχπινοφιλεναδα μου κλεινω το ποστ για

................σημερα




UPDATE: Ποια με πηρε τηλεφωνο σημερα; Ε;





29 comments:

fevis said...

Νομίζω πως τα αισθήματα είναι αμοιβαία για πολλούς από εμάς... Φιλάκια πολλά και σβουριχτά...
υ.γ. Πες παιδί μου στην Χίλαρι να αλλάξει λίγο χτένσιμα.. Θέλουμε κάτι πιο ανάλαφρο και πιο αεράτο...

Pastaflora said...

καλή χρονιά γιατί είναι πολύ ωραίο να γιορτάζεις δυο πρωτοχρονιές στο καπάκι! Μοιραζόμαστε τα ίδια συναισθήματα περί μπλόγκινγκ και των ωραίων ανθρώπων που γνωρίζεις. Και είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι ενώ γύρω τριγύρω βλέπεις με τα χρόνια τον κοινωνικό κύκλο των περισσότερων να συρρικνώνεται, ο δικός σου μεγαλώνει.

Ra Ma said...

Ωπατις!!!! έπεσε και το τηλέφωνο της ψηφοθηρίας?

Είδατε τι ωραία πράγματα μας προσφέρει το net. Κρατάμε τα καλά, στα άλλα τα άσχημα λέμε όχι!
Η αλήθεια είναι ότι αν θέλεις να είσαι εντάξει με αυτούς που επικοινωνείς, χρειάζεται πολύ χρόνος και δεν υπάρχει πάντα δυστυχώς.

Ευχαριστώ για το σβουριχτό, την αγγαλιά και ανταποδίδω!

Καλημέρα.

Roadartist said...

Καλημέρα!! Η Χίλαρη βγήκε τελικά? Μα τι να πω.. δεν την πολυεμπιστεύομαι.. δεν ξερω κιολας..Ας λογικευτεί κάπως η Αμερική.. :)) Χα! Η roadartist εχει άποψη και για τη πολιτική της Αμερικής..σε παρακαλώ!!
Με συγκίνησες με τα λόγια σου.. και να ξέρεις έχεις μια ζεστή αγκαλιά και απο εμένα και ενα μεγάλο φιλί :)))

Penelope said...

Δέσποινα μου όταν λές προσωρινά με πιάνει κατάθλιψη ...δεν ξέρω γιατί ίσως θέλω και άλλοι να είναι σαν και μένα .....Πολύ διαφορετικό το Look στη φωτογραφία άλλος τύπος θά έλεγα! Οσο για την Hillary σφίξαν τα λουριά με τον Obama αλλά νομίζω ότι θα τα καταφέρει τελικά...Maybe the racism is more strong than sexism!Σε φιλώ

δεσποιναριον said...

@ fevis Ναι θα ξαναπαρει αποψε ειπε.. και θα τη βαλω ποστα. Σε φιλω.

@pastaflora. Εμ ετσι που εχει γινει ο κοσμος σε λιγο θα χρωσταμε τον κοινωκικο μας κυκλο στο νετ. Αλλαξαν οι καιροι πασταφλωρα.

@radio marconi Ελπιζω καλε μου ολοι αυτοι που εχουν το ιδιο προβλημα να καταλαβαινουν.

@roadartist Καλλιτεχνουλα μου μικρη, κερδισε στη μασαχουσεττη που ειμαι μεγαλο στεητ. Πρεπει να σου πω ομως οτι αλλοιως σκεφτονται οι αμερικανοι κι αλλοιως εμεις οι ελληνες. Σε μας σημασια εχει τι εξωτερικη πολιτικη θα εφαρμοσει καποιος, αυτο μας καιει. Στην αμερικη τωρα τους καιει η οικονομια. Κοντευει να τιναχτει στον αερα. Ο Ομπαμα υποσχεται αλλαγες αλλα δεν εχει πει πως θα κανει τις αλλαγες. Η λεξη αλλαγη ειναι ευκολη να την πεις αλλα θελει ορισμο και εφαρμογη. Εχουμε ακομα λιγο κιρο να δουμε την τελικη αποφαση.

@penelope Μαλλον ειναι που δε μου αρεσουν τα τετελεσμενα Πηνελοπη μου. Μεσα μου βαθεια δεν εχω αμφιβολιες οτιο κατι με δενει με την αμερικη κι αυτο ειναι τα παιδια μου. Στην Αθηνα εφιαξα ενα σπιτι που περιμενει να το επιπλωσω τωρα αντε να δουμε, καποια στιγμη ισως γινω πηνελοπη, ποτε εδω οτε εκει.
Ειδες ειναι απο τον Σεπτεμβρη που προσπαθουσα απεγνωσμενα να ξεφορτωθω μια παλια περμαναντ, την ξεφορτωθηκα ομως!!!!! Φιλια!

Vrakas Kostas said...

Μια προσχαρη καλοσυνατη κουκλαρα εισαι και χαιρομαι που τα λεμε!
Δεν λεω τιποτα παραπανω να μην με παρεξηγησουν!
Τα σεβη μου Ντεπυ!

δεσποιναριον said...

Ωωω μερσι για το κομπλιμαν. Ψηλωσα !!! Αν εχεις κι εσυ τιποτα να πω στη Χιλλαρυ η στη φιλη μου πες μου :))))

Penelope said...

Ax Δέσποινα ετοιμάσες και σπίτι! Σε βλέπω να επαναπατρίζεσε σύντομα...Οτι είναι καλό για σένα ... Σε φιλώ και καληνυχτώ

Anonymous said...

αχ βρε Δεσποινα, ποσο δικιο εχεις(περι προσωρινης παραμονης )και γω ετσι σκεφτομαι αλλα .......τα παιδια μας και ο τροπος που μεγαλωνουμε μας κανουν μονιμη την διαμονη.
Νομιζω πως εχω ξαναπει οτι μου θυμιζεις καποια γνωστη μου και ο τροπος που μας φανερωνεσε μεσα απο τα μπλογκ σου με κανει να σε νιωθω ......οικεια, σαν μια φιλη ......εστω και διαδυκτιακη!
Φιλουρες και αγκαλιες

Justine's Blog said...

Άγαπημένη,
Αμοιβαία τα αισθήματα, μωρό μου! Αμοιβαία και τα σβουριχτά φιλιά. Εγώ πάλι την ξενητειά, τη λέω αποδημία γιατί έχω καταφέρει να βρίσκομαι και με τα δύο πόδια σε δύο αγαπημένους κόσμους. 21 Φλεβάρη την κάνω με ελαφρα πηδηματάκια για την Αθήνα , όπου έχω φτιάξει σπίτι, το έχω επιπλώσει και κάνω και τραπεζώματα με σιδερωμένα κολλαριστά τραπεζομάντηλα! Αμέ! Ελα στην τάβολά μας, παρακαλώ.
Οσο για τη Χίλλαρυ, μές στην ώρα που είχα πιστέψει που ήμουν η προνομιούχα συνεντευξίας της, σε παίρνει τηλε΄φωνα παρακαλώντας σε για μία ψήφο ή και για δύο.
Αντε και είδα το Βουλγαράκη με τα ψώνια ανα χείρας και αναθάρρησα, πως δηλαδή δεν είναι μόνο οι γυναίκες ψώνια στα ψώνια!
Φιλάκια απο χιονοσκέπαστο Μόντρεαλ (αλλά κι εδώ ξυποληθήκανε οι φοιτητές και τριγυρνάνε με σόρτς επειδή είναι 0C).
Ελεος με την αισιοδοξία τους!

Anonymous said...

καλησπέρα Δεσποινάκι..Κάπως έτσι σκεφτόμουν τις προάλλες και εγώ..Είναι πολύ όμορφο να γνωρίζεις μέσα απο την κατάθεση ψυχής του,κάποια άτομα :)

Φιλιά πολλά

δεσποιναριον said...

Πηνελοπη μου ειπαμε απλα τωρα να εχω ενα μερος δικο μου. Για να μη πηγαινω συνεχεια στις μαμαδες που πραγματικα κουραζονται να μας εχουν τα παντα στην τριχα. Εχουμε και τις δουλειες μας εδω. Βλεπουμε.

δεσποιναριον said...

Λουνα μου δε ξερω ειναι μερικα πραγματα που δε θα τα παραδεχτω ποτε κι αλλα που δε θα αποδεχτω ποτε. Ειπαμε καμμια σχεση με μακεδονια εγω. Φιλουρες κι απο μενα φεγγαροφιλεναδα.

δεσποιναριον said...

Ιουστινη εχεις ακουσει το ασμα:

Ελα στην ταβολα μας φανταρεεεε
εκεινο το νταλγαδιαρικο των κρασοποσιων. Ετσι τοπες κι εσυ..

Ναι τον εχω κοψει οτι κοτσαρει κατι μπουρμπεροειδη ο δικος σου και στολιζεται. Εμ ετσι ειναι οι αντρηδες την σημερον. Και ξερουν και τα τρεντς. Κι εχουν και αποψη. Και προσεχουν τις λεπτομεριες. Φιλακια ματιαμ

δεσποιναριον said...

Διηανειρα!!! σε βλεπω πιο καλα σημερα και χαιρομαι πολυ. Ετσι! Ζε τ' αμπρας.

------ said...

Καλημερα Δεσποινούλα μου...αφού ανοιξε ο κρόκος μή φοβάσαι τίποτα!!!
Ειδες η Χίλαρυ;;;Πόρτα πόρτα μαζευει ψηφαλάκια...μπαινει σ`ενα σπιτι...κλαινε;;;κλαιει κι αυτη...γελάνε;;;γελάει κι αυτη...τρώνε;;;τρωει κι αυτη!!!Μετά λένε για μας που οι βουλευτές γυρνανε στη επαρχια και χορευουν καλαματιανα και τσάμικα....

Μμμμμάκια σου χιλαρυστά(νεο ειδος)

Blue said...

Σαν ψέμματα φαίνεται Δεσποινάκι ότι πέρασε ένας χρόνος από τότε που συζητήσαμε πρώτη φορά περί blogging ...Νομίζω ότι ήμασταν τότε κι οι δύο σε φάση αναζήτησης μιας και φαινόταν ότι ένας κύκλος ύπαρξης μας στο νετ τελείωνε και ψάχναμε μέσο να τον αντικαταστήσουμε...
Μάλλον το καταφέραμε ... Τι λες? :)
Τα σέβη μου στη Χίλαρυ. Αν και δεν μπορώ να πω ότι τη συμπαθώ τρελλά, δεν θα με χάλαγε καθόλου να είναι η πρώτη Πλανητάρχισσα...

Anonymous said...

την παλευώ..να σου πω, σε εμας εδώ,είχαν κλείσει ένα χώρο είχαν βάλει φαγητό,ποτό και δίπλα και μια "κάλπη" για διακοσμητικό μιας και δε χρησιμοποιείται.. Βέβαια,να πω οτι το τίμησα ,δε το τίμησα,γιατί έτρεχα με την αδερφή μου,και μου το είπαν φίλοι μου,που πήγαν να ψουφίσουν :P

δεσποιναριον said...

@ Νανα Τσουμα
Νανουλα, ενας κροκος δε φερνει την ανοιξη και για αυριο κατι ψυθιριζεται για χιονια. Δε σου λενε και με ακριωβεια βρε παιδι μου, να ξερεις, θα κατσω μεσα να σιδερωσω ενα βουνο η θα παρω τους δρομους σουρτουκευοντας, Φιλια πολλα μα τελειως α-πολιτικα

δεσποιναριον said...

@ μαι νταρλινγκ λειντυ μπλου. Νομιζω εγινε ομαλη μεταβαση αλλα να σου πω περναω μια χαρα στο μπλογκ. Και δε μετραω την υπαρξη εδω με επιτυχιες. Πιο πολυ με καθημερινη απολαυση. Θυμασαι που μου ειχες πει. Αν βαλω το λινκ σου θαρθουν κι αλλοι εκει. Επ! του χρονου με τι θα ασχοληθουμε ε? Φιλακια Σαββατοκυριακου!

δεσποιναριον said...

@ Διηανειρα
Και που εισαι ακομα, οταν θα πλησιαζουν οι πραγματικες εκλογες να δεις χαμος εδω. Το τι λεφτο ξοδευεται για αυτα τα προεκλογικα δε λεγεται. Θα φιαξουμε την οικονομια αλλα ας φεφτυλιστουμε τωρα οσονουπω για να επιπλευσουμε. Φιλια!

Anonymous said...

άστα να πάνε..Τόσες φορές,ξεκαθαρίζει απο την πρώτη "σούπερ τρίτη" αυτή τη φορά,τραβάει πολύ σε μάκρος,και αρχίζουν να στερεύουν τα ταμεία..Η Χ.Κλίντον έβαλε λένε και 5 εκ απο την τσέπη της

δεσποιναριον said...

... την καυμενουλα!

tzonakos said...

Θα το πάρω το σβουριχτό σου φιλάκι και να περνάς όποτ έχεις λιγο χρόνο χωρίς ν αφήνεις σχόλιο αν δεν εχεις κάτι να πείς.
Βασικά για να εχεις κατι να πείς, πρέπει κι εγω να σου δώσω να εχεις κατι να πείς, δηλάδη να ειμαι ενδιαφέρων.
Διακτινίζω προς Αμέρικα μεριά ενα σβουριχτό κι εγω αλλα μην το πάρει μόνο ο αέρας που φυσάει έξω μανιασμένος !
Καλημερα :)

tzonakos said...

Αν καλέσω αυτο το νούμερο, θα βγει η χίλαρι ; ο ...Χείλαρης συμφωνεί ;

δεσποιναριον said...

Ακουσα τζονακο για τα μποφωρια σας τα πολλα σημερα. Οσο για τον χειλαρη ποιος τον ρωταει πια.

tzonakos said...

Πράγματι εδω και 3 μέρες φυσάει τρελά και κάνει κρύο. Δεν πειράζει, ανάβω τζάκι που μου αρέσει πολύ.
Ο Χείλαρης αμα βγει η γυναίκα του θα ειναι ο "πρώτος κύριος" ;

δεσποιναριον said...

Σειρα μας σημερα για κρυο και αερηδες
Μα φυσικα καο ο πρωτος που λενε!