Feb 18, 2008

Στην Πολη του Ωκεανου



Σας γραφω απο αυτο ακριβως το ξενοδοχειο, στον ενδεκατο οροφο εχοντας στησει καρτερι στην ανατολη απο τα βαθη του Ατλαντικου.
Κι ενω στην Αθηνα ολα ειναι ασπρα απο το χιονι, στην πολη του Ωκεανου ειχε χτες το μεσημερι γυρω στους 15 βαθμους και μια λιακαδα ξεγυρισμενη.
Ξεκινησαμε κατα τις 9:30 χτες και φτασαμε μεσημερακι.
Η Πολη του Ωκεανου (Οcean City) ειναι λιγο πιο νοτια απο την Ουασινγτον πανω στη χερσονησο που βλεπετε στο χαρτη, περιπου εκει που λεει Laguna Vista.
Περναμε στην χερσονησο που λεγεται Eastern Shore απο το Bay Bridge.
Ο κολπος που χωριζει το κυριως Μερυλαντ απο το Eastern Shore λεγεται Chesapeake Bay και ειναι φημισμενο για τα καβουρια του (Maryland Blue Crabs)
Κι ενω ειναι τοσο κοντα στην Ουασινγτον, το κλιμα εκει κοντα στη θαλασσα ειναι πολυ πιο γλυκο. Αναλογα με τον καιρο μπορει να εχει τεραστια κυμματα στον ωκεανο αλλα χτες και απ' οτι φαινεται και σημερα ειναι ηρεμος κι αυτος.



Γενικα εδω τα καλοκαιρια γινεται της τρελλης και σαν καλοκαιρινο θερετρο δε μου πολυαρεσει, αλλα τετοια εποχη εχει μια απιστευτη ηρεμια απ' αυτη που σε παιρνει απο τη βιασυνη της καθημερινοτητας, απο το στρες της δουλειας, και με δυο γλαρους στον οριζοντα σου ηρεμει την ψυχη.

Η πολη ειναι χτισμενη σε μια στενη λωριδα γης περιπου 500 μετρα φαρδος αλλα μερικα χιλιομετρα μηκος. Εχει μια κεντρικη λεωφορο κατα μηκος της λωριδας και δεξια κι αριστερα ξενοδοχεια, σπιτια που ενοικιαζονται για το καλοκαιρι, εστιατορια και διαφορα καταστηματα παντα σχετικα με διακοπες (ρουχα, κανω, ποδηλατα κλπ.)

Περπατησαμε πολυ στην αμμο, στην κεντρικη λεωφορο, φαγαμε καβουροκεφτεδες, πλακωσαμε τις μπυρες και μετα μας πηρε ενας γλυκος υπνος. Κι οταν πια ανοιξαμε τα ματια κοντευε να νυχτωσει. Γρηγορη βουτια στην κλειστη πισινα και βολτα για φαγητο. Ανακαλυψαμε ενα Ιταλικο που κανει την παστα φρεσκια εκεινη την ωρα και κατι σαλτσες με θαλασσινα κυριως ΑΟΥΤ ΟΦ ΔΙΣ ΓΟΥΟΡΛΝΤ.

Σκεφτομαι οτι ειχα καιρο να ερθω τοσο κοντα με την Αμερικανικη πραγματικοτητα εκτος πολης. Η επαρχια στην Αμερικη με γυριζει χρονια πισω. Υπαρχει παντα μια ταση να κολλανε στο παρελθον. Τα σιξτις στην Αμερικη ηταν μια πολυ αγαπημενη δεκαετια και οταν βγεις εξω απο τις πολεις αμεσως το βλεπεις. Ισως κι αυτη η ακουσια επιστροφη στο χθες να ειναι κι ενα απο τα στοιχεια που με ξεκουραζει.

Φιλακια πρωινα, αλμυρα, αμμουδερα και παλιομοδιτικα.




21 comments:

Dr_MAD said...

2/1/2009 επιστρέφω Jacksonville την πόλη που με μεγάλωσε. Αυτές οι εικόνες με ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΠΙΣΩ! Θέεεελω μαμά μου (εκεί έιναι γι'αυτό). Ασε που εδώ Σαλόνικα Δεσποινάκι μου ούτε χιονίζει ούτε τίποτα. Χμφ! Θα κλαίω!

Καλά να περάσεις κούκλα. Φαίνεται τέλειο το μέρος, αν και δεν έχω βρεθεί ποτέ κατά εκεί. Καλημέρες ;-)

δεσποιναριον said...

Μες τη γκρινια μου αρχισες την εβδομαδα τρελλογιατρε. Χιονι θες, μαμα θες, κι εγω το μονο που θελω τωρα ειναι να δω την ανατολη (που παραφυλαω πισω απο μια μπαλκονοπορτα) αλλα εχει τοσο συννεφο ο οριζοντας που ολα ειναι ακομα γκριζα. Αυτο θελω λοιπον, θελω λιγο ποροκαλι!!!! Καλημερες σου.

Ra Ma said...

Φαντάζομαι ο απέραντος ωκεανός και η έρημη παραλία θα είναι μια εντυπωσιακή εικόνα.
Αστακομακαρονάδες φτιάχνουν εκεί?

Καλά να περάσετε!

δεσποιναριον said...

Καλημερα καλε μου Radio Marconi.
Ειναι πραγματικα υπεροχα και ιδιως τωρα πρωι πρωι . Εχει ενα κυμα, κανεις δε περπαταει κατω ακομα, με σκασανε τα συννεφα που βρηκανε πρωι πρωι να παρκαρουν στον οριζοντα. Μαλλον θαναι συννεφιασμενη μερα γριζα.
Ναι αλλα περισσοτερο καβουρομακαροναδες μιας και τα καβουρια ειναι εδω σαν τα λαχανα.
Καλη σου βδομαδα. Φιλια!

Justine's Blog said...

Δεσποινάκι ανανεωμένο,
Τα ξέρω αυτά τα υπέροχα μέρη των αμερικάνικων διακοπών. Απο Ατλάντικ Σίτυ μέχρι Μέιν και Καρολάινα, παραπέμπυν όντως σ΄αυτή την Αμερική των ταινιών.
Χαίρομαι που σου προσδίδει ηρεμία ο τόπος αλλά και οι αστακομακαρονάδες. Να καταβροχθίσεις μία εκ μέρους όλων ημών, που γλυφόμαστε στο άκουσμά της.
Φιλιά πρωινά απο νεφοσκεπές Μόντρεαλ

Anonymous said...

Τι ωραια .. με χαρτη κλπ.. τωρα ξερω που εισαι και ηρεμησα.. Να περασεις καλα και να αναπνευσεις και γι αμενα λιγι ιωδιο..
Αντε παλι σε μερη που μονο στην οθονη τα εχω δει εισαι..εμεις ακομα ηλιο !πιο βαρετο (χιχιχιχ) χειμωνα δεν εχω περασει ..
Αφησα τα ακραια καιρικα φαινομενα στη φοβερη αδερφη..
μαργαριτα.

δεσποιναριον said...

Ιουστινη μου αυτη που εφαγα χτες βραδυ κανει για πεντε. Θα ξαναφαω μακαρονια παλι σε κανενα μηνα. Α παπα.. Πολυ ρεμπελιο πρωινο.. αρχισα με ενα καφε που εφιαξα στο δωματιο ..εκανα παλι βουτια στην πισινα, φαγαμε κατω λες και ειμασταν μερες νηστικοι.. και τωρα τα μαζευω γιατι πηγε δεκα και μιση. Παω στην περατζαδα για σουλατσο (boardwalk) κι αν ο Αιολος με αφησει μπορει να πεταξω και αετο. Τα λεμε αυριο πια. Κις

δεσποιναριον said...

Μαργαριτακιιιιι.. γιατι εισαι τοοοσο μακρυααααα;;;;;;; Ξεχασα να σου πω οτι θαφευγα .. αλλα ετσι τελευταια στιγμη.. λεω του πριγγιπα μου, δε πα να φυγουμε απο δω.. Και δε παμε λεει.. πως παρασυρεται ετσι βρε παιδι μου. Φιλακια!!!!

Vrakas Kostas said...

Μια ηλιολουστη καλημερα στελνω να σε συντροφευει!
Περνα καλα!Γεμισε τις "μπαταριες" σου οπως σου ειπα και αλλου!
Μακαρι να μπορουσαμε να ..δραπετευαμε ολοι ετσι για λιγο!
Ριξε καμια πετρουλα ετσι και για μενα..στη θαλασσα!
Καλη βδομαδα Δεσποινα!χχχ ευρωπαικα!

Μαραγκάκη Αristea Delacroix said...

το βασιλειο μου ολο!!! για μια παστα φρεσκια με σαλτσα θαλασσινων!!!το κρασι δεν μας ειπες Δεσποινα;!
λευκο ή ροζε ιταλικο;
και ειχε και καβουροκεφτεδες;!εε!!

ωραια ειναι απο την αλλη μερια του ατλαντικου!
φαι να ναι και παω στην κινα αμα χρειαστει!!!!!

καλησπερες λιολουστες!

Anonymous said...

ΣΕ "ΦΘΟΝΩ" ΘΑΝΑΣΙΜΑ :P

Χιονισμένες καλησπέρες και απο εμένα :)

Penelope said...

Kαι εσύ διακοπές είσαι Δέσποινα μου! παρά πολύ όμορφα και τι ωραία που τα περιγράφεις κάθε φορά! Πιστεύω θα μας δείξεις πιο πολλές φωτογραφίες! Σε φιλώ

δεσποιναριον said...

@Kostas Vrakas Καλο ειναι να δραπετευεις λιγο. Μια αποφαση ειναι.. Και πιστεψε με αξιζει εστω και για 2 μερες.

δεσποιναριον said...

@soie pour soi...μετάξυ μας
Καλωστην Αριστεα, βρε καλη μου γιατι να πας στην Κινα οταν εκει που εισαι εχεις τετοιες νοστιμιες.
Μπα ουτε λευκο ουτε ροζε, ενα κοκκινο Terrabianca Campaccio πηραμε γιατι τα αλλα τα απερριψε ο οιδημων.
Χαρηκα που σε ειδα εδω!!!! Πολυ.

δεσποιναριον said...

@ Δηιανειρα Καλημερα γιατρινα μου μικρη. Αλλαζουν οι καιροι αυριο λιακαδα εσεις, χιονια εμεις.

δεσποιναριον said...

Πηνελοπη μου.. τι κι εγω διακοπες.. μηπως κι εσυ? Φιλακια και καλη βδομαδα.

fevis said...

Τέλεια!!!! Ήλιος και θάλασσα... Ζηλέυω τρελά, πράσινη έχω γίνει από το κακό μου... Παρόλα αυτά, να περάσεις υπέροχα!!!!!!

Anonymous said...

εδώ σπάνια έχουμε χιόνι πλέον..αλλά δε με χαλάει ιδιαίτερα να σου πω..

την καλημέρα μου

Anonymous said...

Θέλω να κοιτώ τον ωκεανό, θέλω να κοιτω;τον ωκεανό και να χάνομαι στην υπέροχη east coast...

roadartist said...

Καλε λιγο αργησα να περασω και βλεπω αρχισες τις τρελες.. Μμμμ ζήλεψα!! :) Να περασεις τελεια!!!!

δεσποιναριον said...

@fevis. Οχι ασε αρκετα πρασινησες.. κοιτα Ευη την αλλη βδομαδα εσεις θα εχετε λιακαδες κι εμεις θα φτυαριζουμε. Μια σας και μια μας βρε χρυσο μου.

@diianeira Εγω τοχω βαρεθει γενικα παντως, καλη σου μερα.

@flo Παραδειγματος χαρη να με λενε Μαρια ναχω μια φιλεναδαααααα κοκκινη αλεπουυυυυυ!!! Αντε και θα το τραγουδαω ολη μερα!!!

@roadartist Φιλακια καλλιτεχνουλα μου, τωρα γυρισα παλι, θαρθω καμμια βολτουλα τρο βραδακι.