Feb 19, 2008

Στην Πολη του Ωκεανου - Β'


Φερνω σημερα μερικες φωτογραφιες απο το Σαββατοκυριακο.
Δεν καταφερα να τις επεξεργαστω ολες κι ετσι θα τις φερνω σιγα σιγα.
Σημερα διαλεξα αμμουδιες, παραλιες, φαρους και γλαρους ολες σε τονους γκρι και γαλαζιο.


Bay bridge











Η μονη φωτογραφια που καταφερα να βγαλω την ωρα της ανατολης. Δυστυχως ειχε τοση καταχνια και τοσα συννεφα που μονο η αλλαγη του μαυρου σε σκουρο μπλε μαρτυραγε την ανατολη του ηλιου.




Και η αφεντομουτσουναρα μου ξεμαλλιασμενη απο το παλεμα με τον Αιολο.



Υ.Γ Στην ταβολα τρωμε μακαροναδα με χτενια.

38 comments:

Ra Ma said...

Καλημέρα στην πόλη του Ωκεανού. Η γέφυρα και το παρατηρητήριο πολύ ωραίες, οι γλάροι ταξιδιάρικοι, η πρωϊνή θάλλασα ονειρική και η αφεντομουτσουνάρα σου ...κούκλα :)

Καλημέρα και πάλι!

fevis said...

Πάντως η αλήθεια να λέγεται... Είναι άλλο χρώμα το δικό μας γαλάζιο.. Καμμία σχέση.... Φιλιά πολλά, καταγάλανα...

Roadartist said...

Τι ομορφες εικονες.. Αν και θα συμφωνησεις οτι Κυκλαδες δεν ειναι!!!! Χαχαχα εντάξει οκ άλλη γοητεία εχει όλο αυτό..Με θέλετε στη παρέα σας..?? Μονο τη θάλασσα να κοιτώ και τους γλάρους.. ΦΙΛΙΑ!

Penelope said...

Πολύ ωραίες φωτογραφίες μου άρεσε εκείνη με την φουρτουνιασμένη θάλασσα η πρωινή. Οσο για σένα μπορώ να πω η Δέσποινα με τα εκατό πρόσωπα κάθε φορά είσαι διαφορετική και με καταπληκτικό δέρμα!!!Σε φιλώ
P.s είμαι τυχερή που έγραψα και τόσα πολλά γιατί η σύνδεσή μου έρχεται και φεύγει...

Μηθυμναίος said...

Θάλασσα ότι πρέπει για σέρφινγκ, τουλάχιστον καμιά βουτιά έκανες;
Φωτογραφίες για χάζι...
Την καλημέρα μου.

An-Lu said...

Ζηλεύωωωωωωωωω!!!!!!
Ακόμα και την καταχνιά ;-)

Anonymous said...

ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΣ......

δεσποιναριον said...

@radio marconi Παντα με τον καλο λογο, νασαι καλα. Η φωτογραφια στη γεφυρα ειναι μεσα απο το παρμπριζ του αυτοκινητου. Αντε να σταματησεις. Εχω και μερικες φολκλορικες που θα τις φερω καποια αλλη φορα. Σε φιλω.

@fevis ΜΑ ΕΥΗ ΜΟΥ αλλοιμονο να συγκρινω τωρα το δικο μας το καταγαλανο. Εδω η θαλασσα εχει αλλο προσωπο, επιθετικο και αγριεμενο. Αλλα σα θαλασσα εχει την ιδιοτητα να καλμαρει

@roadartist Γυρισαμε ματια μου, την επομενη φορα θα σου σφυριξω απο πριν ..φιλακια

@penelope. Χαα οχι και εκατο, το ιδιο μουτρο ειμαι παντα βρε Πηνελοπη μου. Μη παλευεις με τη συνδεση, κοιτα να περασεις ομορφα εκει που εισαι. Πολλα φιλια καλο μου.

@μηθυμναιοs Καλημερα και σε σενα νησιωτη. Ε οχι και μπανιο με τετοιο ψοφο, να με παρουν και τα κυμματα ασεεεεε...

@an-lu Αχ αυτη η καταχνια, ηλπιζα σε μεγαλοπρεπη ανατολη και μουμεινε.. η νυστα..

@anonymous Ναι καλα περασα.

Μαραγκάκη Αristea Delacroix said...

απο τη μια ή απο την αλλη του Ατλαντικου τελικα αυτος εχει το ιδιο χρωμα!

μια μακαροναδα με χτενια θα παρω μονο!!!
και λιγο πεκορινο αν σας βρησκετε!!!

φιλια υπερατλαντικα

δεσποιναριον said...

Δικιο εχεις Αριστεα μου, αυτο το γκρι το μουντο που θαθελε ναναι γαλαζιο αλλα δε του βγαινει.
Πεκορινο τι προτιματε Ρομανο η Τοσκανο?

Μαραγκάκη Αristea Delacroix said...

romano bien sur!!!

Pastaflora said...

Αξιομνημόνευτη αγριάδα! Οντως άλλο το γαλάζιο το δικό μας και το γαλάζιο πέρα από τον Ατλαντικό...

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Αμερικάνα,
Εχει μια γοητεία η έρημη παραλία του ωκεανού με την καταχνιά. Μαγικές σκηνές, ομολογώ.
Αλλά εσύ με το αναμαλλιασμένο σου χαμόγελο ανατρέπεις το σκηνικό και φωτίζεις την ατμόσφαιρα.
Σου εύχομαι πάντα να συλλαμβάνεις με την κάμερα τις στιγμές! Αυτές κάνουν την ωραιότητα της κυματοειδούς ζωής.
Φιλιά απο σουρτούκα που μόλις επ΄στρεψε απο το μανικιούρ, πεντικιούρ, μαλλικιούρ κλπ

Anonymous said...

καλησπέρα..μου έφεραν χαμόγελο στα χείλη οι φωτογραφίες.. χαίρομαι που πέρασες καλά..
:)

φιλιά

luna said...

Ma poso zilepsa........ den legete!
Me thn kalh enoia, tha parw kai mia makaronada kai gw, me romano.....parakalw! filia

Blue said...

Καλωσόρισες Δεσποινάκι...
Όλες οι φωτογραφίες μου άρεσαν! Μου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι είμαι κι εγώ σε διακοπές παρέα σου!
Φιλάκια πολλά!

δεσποιναριον said...

@soie pour soi...μετάξυ μας a tout de suite cherie

δεσποιναριον said...

@pastaflora δε το συζηταω, απλα το παρουσιαζω. Το Αιγαιο δε το αλλαζω με τιποτα.

δεσποιναριον said...

@ Καναδεζα
Μπωτε εν οψει ταξιδιου ψυχανεμιζομαι Καναδεζα. Να μου φερεις ΟΛΑ τα Αθηναικα νεα, φωτογραφιες, τον ηλιο, τις μυρωδιες και να ξερεις οτι θα μου λειψει το καθημερινο. Αλλα θα σε ξαναβρω στους μπολγκομπαξεδες. Φιλια απο το πασπαλισμενο με λιγο χιονακι της ντροπης Μερυλαντ.

δεσποιναριον said...

@Δηιανειρα, φιλια κι απο μενα ντοκτορινα

δεσποιναριον said...

Λουνα μου καλη, (καλε τι παθανε με τα πεκορινα ολες) η αληθεια ειναι οτι κι εγω προτιμω το πεκορινο η το κεφαλοτυρι στα μακαρονια. Η παρμεζανα μ' αρεσει ετσι στο δαγκωτο ..

δεσποιναριον said...

Αγαπημενη μου Λαιδη να σου πω ενα μυστικο. Παιρνω τις φωτογραφιες και σκεφτομαι.. αχ τι καλα που θα μοιραστω παλι κατι με την εδω παρεα μου. Δεν ειναι σα τη δικη σου θαλασσα αλλα μπρος στα ολοτελα... Σε φιλω γλυκα

Justine's Blog said...

Αμερικάνα μου,
Υποψιάζεσαι πως εγώ η κολλημένη στη μπλογκογειτονιά θα σε εγκαταλείψω επειδή θα απομακρυνθώ απο το ταμείο;
Οχι, ποτέ δεν θα διαπράξω τέτοια απιστία. Απλώς, δεν θα σου καταθέτω φωτογραφίες εν κινήσει, διότι εκεί συνδέομαι με ντάιαλ άπ και δε λέει να περιμένω με τις ώρες να ανεβεί το υλικό.
Αλλά ύπόσχομαι σε σένα της Ουασιγκτώνος, τη μικρή Πηνελόπη της Αλβιόνος, το νέο Βίγκινγκ φίλο μας της Νορβηγίας, να σας μεταφέρω μυρωδιές της πατρίδας σχεδόν καθημερινά.Σας φυλάω και μια έκπληξη!
Φιλιά σας γλυκά, νυχτερινά.
Τρέχω πάλι σε δεξιώσεις ένεκα το επάγγελμα!

δεσποιναριον said...

Ποτε ανοιξαμε διπλωματικς σχεσεις με Νορβηγια (μακρυα νυχτωμενη θαρθω αργοτερα να δω) Παλι δεξιωση? Αμαν πια ΝΤΟΓΚ ΛΑΙΦ!! Σε φιλω πολυ και ευχομαι καλη διασκεδαση.

Anonymous said...

ax τι ωραιες φωτο !
τελεια θα περασες.φιλακια
Μ+Μ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΙΑ

δεσποιναριον said...

Μου και μου τα κουμπαρακια
και πολλα πολλα φιλακια. :P

Tali said...

-εγω θα παρω την τελευταια
και θα φυγω!:)
καλη προσαρμογη!

------ said...

Ετυχε και ειχε συννεφια γιαυτο βγήκε γκρι η θαλασσα...κι εκει γαλάζια είναι τα νερά...μονο που ειναι αγρια...ωκεανος βλέπεις ...τα δικά μας ειναι απλά πέλαγος!!
Αλλωστε τηρουμένων των αναλογιών πάντα....
Ωκεανός-πέλαγος
USA -GREECE!!!!!
Μμμμμμμμμμμάκια πελαγίσια

δεσποιναριον said...

@talisker Μισο λεπτο να σου κανω μια αφιερωση.
"Στην φουριοζα μου" Προσαρμοστηκα, δεν εχω περιθωρια. Φιλια!

δεσποιναριον said...

@Νανα μου, ακομα και με τον ωραιοτερο και λαμπροτερο ηλιο το δικο μας το Αιγαιοπελαγιτικο δεν υπαρχει πουθενα. Μμμμακια σου κι εσενα αλλα απο αλλο πελαγος.. αυτο που πελαγωνω εγω, της δουλειας.

Vrakas Kostas said...

Εγω τωρα τι να πω!
Ειδα την τελευταια φωτο και μου ανεβηκε ο πυρετος!χα χα!
Κουκλιον το δεσποιναριον!
Τα σεβη μου Κυρια!

Justine's Blog said...

Δεσποινάκι αγαπημένο,
Θέλω να σου στείλω ένα μεγάλο χορταστικό φιλί επι τη αναχωρήσει μου.
Θα σε κουβαλώ μαζί μου παντού στην πατρίδα. Θα επικοινωνώ καθημερινά μαζί σου και θα σου μεταφέρω τις μικρές χαρές και πίκρες της Αθήνας μας.
Νάσαι καλά, να περιμένεις την άνοιξη των κερασιών, να ταξιδεύεις τα Σαββατοκύριακα, να φωτογραφίζεις και να παίζεις τις ωραιότερες ελληνικές μουσικές που έχω ακούσει σε μπλόγκ.
(Ο καλύτερος σε ξένη μουσική είναι ο Λιμπρόφιλος, επίσης άπαιχτος).
Σε μυριοφιλώ
Ιουστίνη

δεσποιναριον said...

@Kostas

Κωστακη αντε ειδαμε και παθαμε να πεσει ο πυρετος, μη ξαναρχισουμε τα ιδια χα χα γι αυτο την εβαλα τελευταια για να προλαβεις να δεις και τις αλλες. Φιλια και περαστικα η παλιοιωση.

δεσποιναριον said...

Καλο ταξιδι Ιουστινη μου. Ποτε φευγεις? Αυριο? Βαλιτσα εφιαξες?? Οχι πικρες στην Αθηνα, χαρες μονο. Θα ειμαι νοερα μαζι σου. Ειμαι χαρουμενη για σενα μωρε. Πολυ. Εφιαξε και ο καιρος εκει και θα το απολαυσεις περισσοτερο. Ανταποδιδω το τεραστιο φιλακι ΣΜΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ και θα περιμενω νεα σου. Καλο δρομο ματια μου.

Anonymous said...

καλησπέρα δεσποινάκι :)

δεσποιναριον said...

Καλησπερα γλυκεια μου.

Dr_MAD said...

Απλά απίστευτες εικόνες. Θέλω να γυρίσω πίσω στο χλωμό μας γαλάζιο. Α ρε μάνα μου λείπεις (παραληρώ δεσποινάκι μου, μη σκας)

Εσύ όμως... ΘΕΑ. Εισαι μια κουκλα
φτου φτου μη σε ματιάσω!

Δανείζομια και τη φωτό με τους γλάρους να την κάνω wallpaper. Δεν είμαι και στα πολύ high μου και είναι ό,τι πρέπει. Μόνο για wallpaper OK?

δεσποιναριον said...

Ελευθερα γιατρουλη μου, παρτην την φωτογραφια. Κι ευχαριστω για τα κομπλιμεντα. :)