Feb 27, 2008

Αισθανομαι καπως περιεργα.





Τα περιεργα συμπτωματα αρχισαν χτες αργα το απογευμα (Τριτη) κατα τις 6 η ωρα, οταν εφευγα απο το γραφειο. Μετα απο μια δυσκολη μερα που παλευα με αριθμους και ακριβειες και δεν κερδισα την μαχη. Η κινηση ειχε λιγο αραιωσει ηταν ανετη, και μου υποσχοταν οτι σε λιγο θα ημουνα στο σπιτακι μου να ξεκουραστω. Και παρατηρησα οτι εφεγγε ακομα 6 η ωρα. Για δες αρχισαν να μεγαλωνουν οι μερες. Οσο κι αν φανει παραξενο εκεινη την ωρα το συνηδειτοποιησα. Αυτοματα μια τετοια σκεψη φερνει μαζι της αισιοδοξια, αυτη την αισιοδοξια που μας δημιουργει μια προσμονη.

Σημερα το πρωι ειχα ενα ραντεβου στις 11:00. Ετσι δε βιαστηκα να σηκωθω το πρωι. Με το πασο μου κοιταξα την αλληλογραφια, ερριξα μια ματια σε καναδυο μπλογκς, εφιαξα καφε, εγραψα ενα συντομο ρηπορτακι που επρεπε να στειλω καπου, με το λαπτοπ στην αγγαλια ακομα στο κρεββατι, με τις κουρτινες τραβηγμενες και ενα ηλιο μεγαλοπρεπεστατο να τρυπωνει μεσα και να μου φωναζει. Αστα ολα και βγες εξω.

Και μεγαλωσε ξαφνικα η αισιοδοξια η χτεσινη, σχεδον ξεχειλισε και αρχισα να κανω σχεδια διαφορα στο κεφαλι μου. Και χαμογελασα με τον εαυτο μου που τον παρασυρει ενα ομορφο πρωινο.

Διαγνωση: Ανοιξη
Θεραπεια: Δε θελω


32 comments:

Blue said...

Χθες το πρωί, η κόρη μου ξύπνησε δέκα-δεκαπέντε λεπτά πριν την ώρα που τα ξυπνάω συνήθως και ήρθε αλαφιασμένη στην κουζίνα που ετοίμαζα το πρωινό τους να δει γιατί άργησα να τους ξυπνήσω...
Εκείνη τη στιγμή το συνειδητοποίησα κι εγώ... η Άνοιξη ante portas!!
Καλη σου μέρα Δεσποινάκι. Στέλνω ένα πρωινό φιλάκι κου κουλουράκια με γεύση πορτοκάλι για... τον απογευματινό σου καφέ!

Penelope said...

Kαλημερούδια στην Ανοιξιάτικη Ουάσινγκτον. Γιατί δεν περνάς και από εκείνο τον γιατρό σου τον Ομάρ Σαρίφ εκείνος θα κάνει καλύτερη διάγνωση δεν ξέρεις καμμιά φορά!!!
Σε φιλώ

Pastaflora said...

Κι εδώ βγήκαν τα πρώτα χαμομήλια, ανθίσαν οι βρούβες, ζευγαρώνουν οι γάτοι κι εμείς δηλώνουμε ξεμυαλισμένοι με την άνοιξη και πολύ μας αρέσει!

fevis said...

Μαι και να ήθελες, εχει γιατρειά η άνοιξη φιλενάδα μου? όχι ευτυχώς....:-)

La Gigi said...

1. Κορυφαίο το χαλαρό ξύπνημα
2. Τέλεια η άνοιξη που μας ξεσηκώνει και μας προετοιμάζει για το καλοκαιράκι
3. Φανταστικές οι βόλτες μετά τις έξι το απόγευμα τώρα που μεγαλώνει η μέρα
4. Αυτό είναι από μόνο του θεραπεία!!!

ηλιόλουστα φιλιά

Roadartist said...

Ανοιξη="θέλω" :)
Πάντα αισιόδοξη και χαμογελαστή να είσαι :)

An-Lu said...

Κι εγώ θέλω να ταϊζω τις πάπιες στον Κήπο αντι να άλλοιθωρίζω στο μόνιτορ!!!!!!

δεσποιναριον said...

@lady blue
Σ' ευχαριστω για το λουλουρακι και σε φιλω. Εμ το παιδακι μαι λειντυ ξαφνιαστηκε που ειδε το φως. Και η πλακα ειναι οτι ενω καθε χρονο παθαινουμε τα ιδια. παντα ειναι σοκ η αλλαγη.

δεσποιναριον said...

@πηνελοπη.
Οχι βρε φιλεναδα, να με γεμισει με εκεινα τα μπλε χαρτακια παλι και να χαπακωνομαι; Ασε να χαρω την ανοιξη. Σε φιλω και περιμενω να ξετσουμισουν οι τουλιπες σου οι ολλανδεζικες να μας τις φερεις.

δεσποιναριον said...

@πασταφλωρα. Αχ καλη μου φιλενας αθηναια αυτα ειναι που μου λειπουν στην αμερικανικη ανοιξη, τα χαμομηλια, οι παπαρουνες και οι βρουβες. Η λεπτομερεια κανει τη διαφορα. Σε φιλω κι εσενα.

δεσποιναριον said...

@Ευη μου ελπιζω τα συμπτωματα να επιμεινουν για αρκετο καιρο, αν και ο Μαρτης εδω πολλες φορες αποδεικνυεται παλουκοκαφτης, η χτεσινη στιγμη αξιζε και ηταν μια ενεσουλα αισιοδοξιας.

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα ιπταμενη στην κεντρικη ευρωπη. Στεκομαι στο σημειο 3. Εχεις δικιο, ενω πριν ενα μηνε ελεγα ας φτασω στο σπιτι να βαλω τα πυτζαμακια μου και να κουρνιασω, τωρα εχω και τα συμπτωματα μη μαζεμου μετα τις 6. Ζε τ' αμπρας.

δεσποιναριον said...

Κι εσενα μικρη καλλιτεχνουλα σου στελνω φιλια εκει στην αθηναικη σου ανοιξη.

δεσποιναριον said...

@ Αν-Λου ματια μου, μετα τη δουλεια περνα απο τα παπακια να σου φυγει ο καημος. Φιλια.

Δηιάνειρα said...

αχ..δίκιο έχεις

καλησπέρες χαμογελαστές :)

Ra Ma said...

Σήμερα το πρωϊ ξύπνησα από το μοναχικό κελάιδισμα ενός πουλιού, αρκετά πριν κτυπήσει το ξυπνητήρι! Και θυμάμαι που σκέφτηκα, πως κάτι άλλαξε!

Καλή συνέχεια της θεραπείας!

Penelope said...

θα υπάρχει μία δικαιολογία για επίσκεψη,να, προς τέρψιν των οφθαλμών μόνο.. και πέτα τα μπλε χαρτάκια.. Προχθές τις φύτεψα και δεν βλεπω τίποτε ακόμα!!Για να δούμε τι θα γίνει και έχουν ωραία χρώματα pink και purple αν βγούν...

Μηθυμναίος said...

Μα κι εσύ με την Άνοιξη; Κι εγώ τα ίδια έπαθα στον προχτεσινό μου περίπατο στον Υμηττό και δεν άντεξα. Μου φάνηκε τόσο αναπάντεχος τούτος ο ερχομός της που θέλησα να τον κρατήσω. Ρίξε μια ματιά στο μπλογκ μου. Θα καταλάβεις.

done for said...

Είδα το ποστ και θυμήθηκα: Τη μηλιά που έγινε μηλέα. Τα παιδιά που έβλεπαν τον ήλιο απ' έξω και ήθελαν να τον χαρούν.
Το δάσκαλο που νομίζαμε τότε ότι ήθελε να είναι μέσα. Είχαμε λάθος εντύπωση.

Καλή τσικνοπέμπτη :-)

Vrakas Kostas said...

Διαγνωση: Ανοιξη!!!
Θεραπεια:Ανοιξε κι αλλο την ψυχη σου ...στο ονειρο!
Φιλακια με γευση γυρης!

zero said...

Βρε δεσποιναριον... που ειναι τα δοκουμεντα?

tzonakos said...

Ετσι μπράβο !
Το ίδιο κι εγω, δεν θέλω θεραπεία !

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Πρώτη φορά θα ευχηθώ σε κάποιον να μη βρει τη γιατρειά του.
Καλημέρα από Θεσσαλονίκη (για κει καλησπέρα).

δεσποιναριον said...

@diianeira Καλησπερα γιατρινα μου καλη. Τοξερα οτι εσυ ειδικα δε θα το ειχες παρει χαμπαρι. Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@Radio Marconi Καλε μου φωτογραφε, ειδες ξαφνικα φανηκε η διαφορα. Φυσικα και δε περιμενατε εμενα να σας το πω!! Φιλια.

δεσποιναριον said...

Πηνελοπη κανε λιγη υπομονη, προχτες τα φυτεψες σημερα κιολας επρεπε να βγουν? Τι λεει στο περιτυλιγμα, θελουν μερικες μερες ετσι δεν ειναι?

δεσποιναριον said...

@Μηθυμναιο Περασα περασα, και απολαυσα ομορφιες, χαρμα οφθαλμων, να μπορουσα κιολας να τα μυρισω...

δεσποιναριον said...

@done for Παιδακια ειναι και οι δασκαλοι φαντασματακι μου. Μακια σου!

δεσποιναριον said...

@vrakas kostas Κωστα μου, τεζα ειναι η πορτα, μπατε σκυλοι αλεστε ενα πραγμα εδω και 2 μερες. Φιλια με γευση αντισταμινικου για την αντιμετωπιση της γυρης Χααααααααααα!!!!

δεσποιναριον said...

Ρε ζερουλη με τα δοκουμεντα.. ειπαμε οταν μου στειλουν. Βιαστικο πλασμα. Σε φιλω παρ' ολα ταυτα!

δεσποιναριον said...

@Τζωνακο μου καλως τον. Σε διαβαζω καθε μερα μη κοιτας που δε γραφω, τι να πρωτογραψει πια κανεις σε ολα αυτα τα "επικαιρα" θεματα. Νομιζα οτι με ολα αυτα δε θαχες μυρισει ανοιξη αλλα τελικα ΟΛΟΙ την μυρισαμε!

δεσποιναριον said...

@Γιωργο Χρηστινιδη. Καλη σου μερα και καλο ταξιδι. Καποιο ανοιξοατικο πουλακι μου ειπε οτι θα πας προς το νοτο!