Feb 11, 2008

Προσκλησεις και πειρασμοι



Φευγω με μειον οχτω βαθμους το πρωι.

Ο χτεσινος μουσακας με εκανε να αισθανομαι τυψεις και αποφασιζω να αρχισω παλι μια ψιλοδιαιτα (μιας και ειναι Δευτερα). Δεν παιρνω μεσημεριανο μαζι μου παρα μονο μια χουφτα αμυγδαλα και δυο τυρακια αραπακια. Το ηξερα οτι θα το μετανιωνα κατα τις μια, αλλα οταν δεν εχω δε θα φαω.


Ο χτεσινος μουσακας με τη μπεσαμελ των 3000 θερμιδων ανα μπουκια

Βρισκω τον συναδελφο (πρωην ιερεα που λεγαμε) πρωινιατικα μπροστα μου, και με πρηζει μιση ωρα ορθιος στην πορτα του γραφειου μου με πολιτικες συζητησεις ο αχρηστος ρεπουμπλικανος. Μου θυμιζει ομως οτι την αλλη Δευτερα ειναι αργια -που το ειχα ξεχασει - και χαιρομαι.

Και θα απορει παλι η Καναδεζα τι γιορταζουμε εμεις οι
αμερικ(λ)ανοι και που ευκαιρια βρισκουμε για αραλικι. Λοιπον ειναι President's day. Αυτο αν το ειχαμε στην Ελλαδα θα γιορταζαν οι μισοι ελληνες καθοτι ειναι καπου "προεδροι" .

Συνεργαζομαι με μια εταιρεια αυτο τον καιρο που θελουν να υιοθετησουν και να εφαρμοσουν ενα δικο μας προγραμμα. Δεν μου επιτρεπεται ομως να ερχομαι σε επαφη απ ευθειας με τον ειδικο που θα κανει ολη τη δουλεια. Πρεπει να μιλαω με τον προτζεκτ μανατζερ ο οποιος δεν εχει ιδεα απο ορολογια η ακομα και με το περιεχομενο της δουλειας. Ο ειδικος ξερει τα παντα και αυτο το καταλαβα απο συζητησεις σε ενα αρχικο μητινγκ. Ομως εχουν τις διαδικασιες τους. Το αποτελεσμα ειναι να τρωμε απιστευτο χρονο και προσπαθεια , να προσπαθω να γραφω στον μανατζερ κατανοητα μυνηματα κι εκεινος να τα μεταφερει στον ειδικο. Να απαντα ο ειδικος στον μανατζερ και να μου τα μεταφερει οπως τα καταλαβε. Αυτο με τον "middle man" ειναι τελειως σπαστικο αλλα τι να πω. Μπορει να θελουν να δικαιολογησουν καποιο μισθο. Σαν νταβατζηλικι ακουγεται, και ειναι.

Γυρναω σπιτι και βρισκω ενα κουτι κουραμπιεδες στο γραμματοκιβωτιο απο πεθερουλα. Δε θα τα ανοιξω, θα τα στειλω κατ ευθειαν στα παιδια. Ετσι και τα ανοιξω θα αμαρτησω παλι η γλυκατζου. Πανω που τα πηγα μια χαρα για Δευτερα. Το φλερταρω ομως και δε μου εχω καμμια εμπιστοσυνη.

Αποψε θαθελα να προσκαλεσω στο παιχνιδι των ονειρων τις δυο καλες και ωραιες μου φιλες την Πηνελοπη και την Ιουστινη. Αν φυσικα θελουν και οποτε θελουν να γραψουν για τα δικα τους ονειρα.

Σας φιλω γλυκα.

29 comments:

Justine's Blog said...

Δεσποινάριον,
Συγγνώμη που σε έθεσα ενώπιον τύψεων για τον μουσακά των υψηλών θερμίδων. Φαίνεται ... ντιλίσιους, που λένε και οι αμερικ(λ)άνοι, που βρήκαν πάλι ευκαιρία να γιορτάσουν ποιόν ; τον Μπούς τα τελευταία 8 χρόνια. Να μην τα σούρω τώρα στον καουμπόη και στους άκριτους πολίτες της γείτονος! Αντε μη βγάλετε καμιά Μπίλαρυ κι αλλάξει το σκηνικό σας, γιατί με Ομπάμα δεν βλέπω προκοπή μέχρι τέλους!
Α! σε ευχαριστώ που με καλείς να ονειρευτώ. Τώρα θα πέσω , θα σφαλίσω τα κουρασμένα μου ματάκια κι αύριο θα καταθέσω το όνειρό μου.
Σε ευχαριστώ που απόψε η νύχτα μου θα βγάλει όνειρα, γιατί συνήθως είναι κενή!
Καληνύχτες απο σούπερ μπιλοζίρια, ανελέητα σαν εκείνα της Αλάσκας, λέμε!

Penelope said...

Δέσποινα μου τι να σου πρωτογράψω εγώ είμαι σε καθημερινή κατάσταση ονείρου!Μόλις κάτι δεν μου πάει καλά, κλικ το κουμπάκι και βάζω μπρός το όνειρο, να τι θηλυκός Γούντι Αλλεν γίνομαι, τι τραγουδίστρια οπερας (δεν έχω ιδεά από αυτά αλλά μου αρέσουν και τους ζηλεύω αυτούς που έχουν ταλέντο)...κλπ. Πριγκίπισσα όχι δεν ονειρεύομαι, καθότι είμαι στην κατ'εξοχήν χώρα των τίτλων και εκτός που δεν έχουν και the best look! είναι και άτυχες βρε παιδί μου! Αυτά ελπίζω να σε κάλυψα εν μέρει, σε φιλώ!
P.S. καλά η Ιουστίνη ξέρω χορεύτρια του Τάνγκο!Η καλλιτέχνικη κλίση μας δένει..!

Anonymous said...

Σε ζηλεύω πολύ γιατους -8 το πρωί

Anonymous said...

καλα αν δεν εχεις τι να τους κανεις τους κουραμπιεδες ΕΔΩ!! κανενα προβλημα
οσο για τον μανατζερ . Που νακαταλαβει
καημενη την ορολογια Και για μας δεν ειναι ευκολο!!. Δος του η μουσακα η κουραμπιε να του φτειαξεις το κεφι. και για να κλεισω Φανταζομαι οτι ρεπουμπιλκανος πρωην παπας δευτεριατικα ειναι μαλλον αντιπαραγωγικο..καλο κουραγιο ολους τους ασχετους που σθνανταμαι μπροστα μας..

Περισσευμα μουσακα εχεις??

Μαργαριτα

Ra Ma said...

Δηλώνω εθελοντής καταναλωτής του μουσακά και των κουραμπιέδων της πεθερούλας! Μεγάλη αγάπη διακρίνω!!!

Το παιχνίδι που παίζετε, εδώ εμείς το λέμε χαλασμένο τηλέφωνο!
Μου αρέσει που πρόλαβες και τις απορίες της Καναδέζας χα,χα,χα.

Καλημέρα από τη κρύα Αθήνα.

fevis said...

Να τους ανοίξεις τους κουραμπίεδες... Ταιριάζουν υπέροχα με τον χτεσινό μουσακά.. Γιαμ, γιαμ, γιαμ....

Anonymous said...

πολύ όμορφο ποστ..μου έβγαλε χαρούμενα συναισθήματα..
πθίτ άσε κάτω τους κουραμπιέδες σε βλέπω :P

και εγώ λέω θα κάνω δίαιτα εδώ και κανα μήνα,αλλά δε το παίρνω απόφαση..απο Δευτέρα λέω συνεχώς και εγώ..

Σήμερα το πήγαινα τόσο καλά..Κάποια στιγμή,έρχεται μια γιαγιά που νοσηλευόταν το εγγόνι της,και με ρωτάει τι να κάνει για να μας ευχαριστήσει..της λέω,απλά να πάρεις μια αγκαλιά το εγγόνι σου γιαγιά..τίποτα άλλο..έρχεται μετά απο λίγο,και μου δίνει μια σοκολάτα απο αυτές που λατρεύω και τρώω κάθε μέρα..χαμογελάω,λέω ευχαριστώ και υπέκυψα στον πειρασμό..Απορούσα που ήξερε οτι τρώω τη σοκολάτα αυτή,,και μου έλεγε η κολλητή μου,οτι όλη μέρα μασουλάω :P και δεν είναι δύσκολο να το βρει..

κακίιιιιιιες

kanataki said...

μόλις έφαγα 4 μίνι μπουκιές απο γλυκά

υγ οι μικρές μπουκιές δεν μετράνε, έ?

δεσποιναριον said...

@Iουστινη. Ακου μπιλοζιρια, βλεπω οτι εισαι πληρως καταρτισμενη με ελληνοαμερικανικουρες τις οποιες εγω δεν κατεχω μιας και δεν εχω διασυνδεσεις. Παντως με τη Χιλλαρυ το παλευουν. Σημερα ακουγα το κομενταρυ της Καθλην Κενεντυ, κορη του Ροβερτου που την υποστηριζει αντιθετα με τον γερο-Τεντ που λακισε. Λοιπον οταν οι γυναικες μιλανε και ξερουν τι λενε, ειναι πιο πειστικες απο τους ανδρες.
Οσο για τον μουσακα, ναι τον ετρωγα και με ετρωγε και σε καθε μπουκια ελεγα, αχ παναγιτσα μου απ' αυριο θαμαι καλο παιδι.
Χε χε γελασα με το ντιλιιιιισιους, ετσι καπως κοροιδευει και ο Ερρικος τις αμερικανικες σπεσιαλιτε παραδειγματος χαριν, τουνα κασερολ!
Φιλια παγωμενα αλλα οχι τοσο σαν τα δικα σας, μαλλον ζεστα θα σου φανουν.

δεσποιναριον said...

Πηνελοπη μου καλημερα. Ειναι πολυ ωραιο να πατας ενα κουμπι και να αρχιζει το ονειρο. Εχω κι εγω μερικα τετοια κουμπια αλλοιως θα παλαβωναμε. Τωρα που ειπες για ασχημες πριγγιπισσες θυμαμαι μικρη να κοιταω σε ενα περιοδικο που επαιρνε ο παπους μου -Εικονες- μια πριγγιπισσα γρια και ασχημη καπου απο τα Βαλκανια νομιζω και σκεφτομουνα μα καποιο λαθος θαχουν κανει δεν ειναι ετσι οι πριγγιπισσες.
Φιλια κουκλα μου!

δεσποιναριον said...

@flo Καλως τηνε, καλα τοσους κουραμπιεδες και μουσακαδες εφερα. Στους -8 κολλησες? Παντως φλο μου δεν ειναι και τοσο χαλια γιατι ειναι ξερο το κρυο και αντεχεται.

δεσποιναριον said...

Μαργαριτακι ναι, εχω περισσευμα, ειναι αρκετα μεγαλο το ταψι και θα τον λιβανιζουμε μια δυο μερες ακομα. Φιλια κουκλα μου.

δεσποιναριον said...

radio marconi καλε μου την εχω παρει πρεφα και ξερω πως ακριβως θα αντιδρασει. Την Καναδεζα λεμε. Ετσι προλαβαινω καταστασεις.
Α ναι ειμαι τυχερο πλασμα οσον αφορα την πεθερουλα. Μ' αγαπαει πολυ και φυσικα κι εγω. Καμμια φορα ξερεις οι αποστασεις δεν αφηνουν να δημιουργηθουν τα γνωστα προβληματα.

δεσποιναριον said...

Ευηηηη!!! μη με προτρεπεις στο τσακ ειμαι να τους ανοιξω, απο πανω καθομαι. Δε στογραψα ποτε γιατι τοτε δε σε ηξερα αλλα ειχα φιαξει μια μερα τα λαζανια σου και τα παιδια μου ξετρελαθηκαν, και ο Ερρικος δηλαδη. Συνταγη για ζεστη παρεουλα

δεσποιναριον said...

Δηιανειρα, καλα βαλτοι εισαστε ολοι με τα γλυκα πρωινιατικα, ειπαμε θελω να αποτοξινωθω.
Μπαι δε γουεη φορ δε ρεκορντ..τι τσικουλατα μασουλας ολη την ωρα?

δεσποιναριον said...

Γεια σου Χριστινουλα μου. Οχι φυσικα οι μπουκιες δε μετρανε τι ψυχη εχουνε. Μου θυμισες που πηγαιναμε με μια φιλη σε ενα αυστριακο παραγγελναμε 8 μπουκιες, τις κοβαμε στη μεση και δοκιμαζαμε απ' ολα και η μισες μπουκιες εξαφανιζαν τις τυψεις μας. Σαν τα κορακια πανω απο την πιατελιτσα, απ' αυτο εφαγες? απο κεινο?

δεσποιναριον said...

Το βραδακι παλι τα λεμε, φιλια σε ολους τους πρωινους.

Anonymous said...

αχ..να σου πω την αμαρτία μου..

http://www.lamaisonduchocolat.com/vimages/zoom1/F-ALCHIM_1.jpg

σε αυτή δε μπορώ να πω όχι

Vrakas Kostas said...

Καλημερα,καλημερα!Συμφωνα με την ωρα εκει σου την λεω!
Και με υπεροχα ηλιολουστα και ζεστα φιλακια Δεσποινουλα!
Για μενα φυσικα εδω,τελειωσε η Τριτη και...οχι φαρμακερη!
Οι Γερμανοι ειναι λιγο πιο οργανωμενοι απο τους Αμις!χα χα!
Εδω ο καθενας κανει αυτο που του λενε,ακομα κι αν βλεπει οτι ...ειναι βλακεια!Αποποιει ετσι..την εθυνη απο το προσωπο του!
Τελος παντων!Υπαρχουν και χειροτερα!
Το μυστικο για να χωνεψει ευχαριστα ο μουσακας,ειναι δυο ποτηρακια καλο λευκο κρασι,με γευση απο Muskat,αν θυμασαι ακομα απο την διαμονη σου εδω!
Για κουραμπιεδες η; γλυκα γενικα,μην μου μιλας!Ειμαι παντελως ασχετος!Πρεπει να ανατρεξω στην παιδικη μου ηλικια,για να βρω ποτε εφαγα τελευταια φορα..κι αυτο μαλλον σπιτικο γλυκο του κουταλιου θαταν!
Δεν με πιστευει κανεις αλλα..ετσι ειναι!Δεν το ζητα ο οργανισμος μου με τιποτα!
Το αντιθετο:Πεθαινω για αλμυρα παντος ειδους!Απο φυστικια ...μεχρι αντζουγιες!Οποτε χαρησε καπου αλλου τους κουραμπιεδες η; παρε την αμαρτια και..φατους εσυ!!!Μην καταπιεζουμε και τον εαυτο μας κιολας!Η; βαλε με φυλακα τους!Δεν κινδυνεουν με τιποτα ες αει!Το αντιθετο θα ελεγα για την καβα του καλου κοκκινου κρασιου σου!Χαχαχα!Εκει θα υπεκυπτα αμεσως στο..παθος μου!
Φιλια ..κατανοησης και παλι!

Blue said...

Διάβαζα το ποστ σου Δεσποινάκι και ... από τη μια ο μουσακάς από την άλλη οι κουραμπιέδες (που δεν τους τρώω κιόλας...) συνειδητοποίησα ότι δεν έχω φάει τίποτα σήμερα....
Που θα πάει.... θα τελειώσω ....
Να βρω τη σειρά μου πάλι!!
Φιλάκια πολλά

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Δέσποινα,
Σου κατέθεσα το όνειρό μου με τις παιδικές φωτογραφίες. Αυτό δεν ήθελες; Αφιερωμένο σε σένα και πάει ασορτί με το τραγουδάκι του μπλόγκ σου.
Φιλιά μέσα σε απίστευτα μπιλοζίρια.

------ said...

Να φλερτάρεις καλή μου...να φλερτάρεις...καλό κάνει...ακόμα και με κουραμπιέ!!!!
Μμμμμμμμμμμμμάκια μελομακαρονωτά

Pastaflora said...

Κάπου κάποτε είχα διαβάσει ότι όταν τρως κάτι με τύψεις τότε είναι που σου κάθεται στο στομάχι (και ενίοτε στην περιφέρεια). Όχι τύψεις λοιπόν!

δεσποιναριον said...

@ δηανειρα.... εγω παλι...
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:cTr-R2zfQ4ShJM:http://www.ion.gr/uploaded/newletters/images/amigdalou(1)1.jpg

δεσποιναριον said...

Κωστακη μου δεν εχω ξαναδει αντρα που να μη τρωει γλυκα.
Μολις εφαγα ενα μικρο κομματακι παλι με κοκκινο κρασακι ομως.
Με στρεσσαρανε οι παγωμενοι θαρθω να σε δω σε λιγο. Φιλια ματια μου.

δεσποιναριον said...

@ μαι λειντυ.. γρηγορα φιαξε ενα σαντουιτσακι. Σε καλο σου βρε κουκλα μου, ειπαμε δουλεια δουλεια αλλα προσεχε. Γρηγορα τσακω ενα μηλαρακι

δεσποιναριον said...

Ιουστινακι μου .........................................................................

δεσποιναριον said...

Νανουλα μια ζωη πεταριζω τα βλεφαρα, και προ παντος σε κουραμπιεδες ;)

δεσποιναριον said...

αγαπητη μου πασταφλωρα εσεις με τι μαρμελαδα εισθε φιαγμενη; Βερυκοκο μηπως? Θεος φυλαξοι τις περιφερειες.