Feb 5, 2008

Coffee please!



Καλημερουδια με καφεδακια.



Καιμακλιδικο διπλο απο τα χερακια μου!



Μπακιρενια μπρικια απο τη συλλογη της πεθερας μου.



Ωραια Ιταλις παραγγελνει καφεδακι σε coffee bar στην Perugia




Εσπρεσσο ριστρεττο



Κι αλλο ενα εσπρεσσο μετα το φαγητο



Ενα καπουτσινο κι ενα λαττε στο Culinary Institute of America



Καπουτσινο και λαττε πολυ πρωι στο Union Square μολις ανοιξε το μαγαζι



Κι ενα dark french roast απο την καφετιερα μου.

Φραπε δε φιαχνουμε σορυ!

Πολλα φιλακια!



17 comments:

Roadartist said...

Φιλενάδα καλημέρα!!!
Δεν θα το πιστέψεις .. μόλις έφτιαξα ένα ζεστό νες..το είχα πάρει το ακούμπησα στο γραφείο και μπήκα στο μπλογκ σου!! Και τι να δω : "Καλημερουδια με καφεδακια"
"coffee please"...χαχα τέλειο :) ΦΙΛΙΑ!!!

Anonymous said...

ο πρωτος παραδοσιακος με αντιπροσωπευει!!..

παρακαλω αυριο τσαγιερες.. και μπον τσαινα
σερβις για μας τους ξενερωτους τειοποτες..
μου λειπει στη συλλογη σου ο φραπουτσινο της Πλατειας αντι 5 ευρω..

Φιλακια με εναν φρεσκοκομμενο καφε BRAVO..
M. και ο Λουμιδης στους καφεδες..

fevis said...

Εγώ θα πάρω έναν διπλό καπουτσίνο με μια ζαχαρίνη παρακαλώ, και ένα κρουασαν βουτύρου..:-)

Penelope said...

Ax Δέσποινα μου πόσο μου αρέσει ο καφές! και είμαστε τόσο μακριά...
Αλλά δεν μου αρέσει αυτό το δηλητήριο ο εσπρέσσο...μεγάλο πρόβλημα είχα στη Ιταλία.. αφού κατάντησα να πίνω κοκα κολά που την σιχαίνομαι αλλά την προτιμούσα από το καφέ τους! Σε φιλώ
P.S. ωραία τα μπρίκια της πεθεράς!

Anonymous said...

σήμερα είμαι τόσο κομμάτια που παραλίγο να με πάρει ο ύπνος 2 φορές :P Μας είχαν μαζέψει σήμερα,στο μηνιαίο "επιστημονικό συμβούλιο" (τι επιστημονικό δηλαδή,οι άντρες έλεγαν για γκόμενες και οι γυναίκες για γόβες) και αφήνουν το "αφεντικό" να μιλάει..κάποια στιγμή λοιπόν σήμερα,ήμουν τόσο λιώμα,που σχεδόν είχα γλαρώσει..Με ρωτάει το "αφεντικό" τι είπε,ευτυχώς άκουσα τι έλεγε,του το επανέλαβα και με άφησε να συνεχίσω τον ύπνο μου :P

Και πού κολλάει με τους καφέδες όλο αυτό; Οτι απο το πρωί,έχω πιει ήδη 7 αλλά χαΐρι δεν είδα ακόμα

Vrakas Kostas said...

Καλημερα Δεσποινα!
Δεν ειμαι σιγουρος αμα με ξυπνησαν οι υπεροχοι καφεδες σου,η; η χαρμα οφθαλμων νεαρα Ιταλιδουλα!!
Σκοπος επετευχθην παντως!
Φιλι ανοιξιατικο!Ειχαμε και την πρωτη ..καταιγιαδα σημερα!Τετοια εποχη στη Γερμανια!Θου Κυριε...

δεσποιναριον said...

@roadartist Ειδες βρε κοριτσακι μου, καλα που εφερες τον φραπεδακο σου γιατι χτες βραδυ δεν εβρισκα εκεινο το μαραφετι το αερο λαττε.

@margarita. Τσαι και συμπαθεια για σενα αλλα προς το παρον πιες ενα καφεδακι να στανιαρεις.
Φιλακια κουκλα μου λαμπερη!!!!

@fevis. Α και κρουασσαν ε? Δε το φανταστηκα οτι το σημερινο με τους καφεδες θα εχει τοση περαση.

@penelope Πηνελοπη μου, εγω δεν πινω εσπρεσσο αλλα ειναι η αγαπη της αγαπης μου. Εχει εγκαταστησει μηχανηματα και το εχει αναγαγει σε μικρη καθημερινη απολαυση. Στην Ιταλια επινα καπουτσινο η λαττε και μου αρεσει ετσι. Αλλα η αγαπη μου ειναι ο γαλλικος δυνατος αρωματικος καφες. Αρωματικος οχι με βανιλλιες και λοιπα αλλα με αρωμα καφε. Φυσικα ο κλασσικος ελληνικος ειναι αουτσαιντερ αλλα θελει ηρεμια και απολαυση δηλαδη ωρα οποτε τον αφηνω για τα σαββατοκυριακα.

@dihaneira. Βρε καλη μου τι αλλο θες να λενε οι αντρες. Οταν σταματησουν να μιλανε για γυναικες τοτε να δεις πως θα μας κακοφανει. Εχουν μελλον ακομα μεχρι να λυσουν το μυστηριο.
Οι πολλοι καφεδες δε σε ξυπνανε σε καταβαλλουν. Φιλια καλη μου.

@kostas . Λοιπον δε θα με πιστεψεις αλλα για σενα εβαλα την ιταλιδουλα γιατι σε πηρα πρεφα οτι μαζι με τον καφε σου σ' αρεσει και το γλυκακι. Περιμενουμε κι εμεις καταιγιδες σε μια μερα που η θερμοκρασια θα φτασει τους 23 βαθμους (απιστευτες καταστασεισ) Φιλι με ομπρελλα λοιπον.

Anonymous said...

κάπως έτσι..έχω να κοιμηθώ βασικά 2 μέρες περίπου,και αυτό συν την ψυχολογική κούραση φτιάχνουν ένα κοκτέιλ εκρηκτικό..

δεσποιναριον said...

Μουρχεται να σου φιαξω ενα χαμομηλι βρε φιλεναδα. Χαλαρωσε λιγο.

Dr_MAD said...

Μπορώ να ζήσω μόνο με φραπέδες. Το έχω τσεκάρει κατά τη διάρκεια των σπουδών μου. Το επιβεβαιώνω ακόμα και σήμερα

PS: Αυτό μου έχει χαρίσει μια άψογη φόρμα, γιατί δεν έχω όρεξη να τρώω τίποτα όλη μέρα και τρώω μόνο από συνήθεια σε συγκεκριμένη ώρα. Κάποια στιγμή πρέπει να σας αναλύσω το θέμα καφές...

Anonymous said...

Αυτο που δεν εμαθα να πινω ειναι ο Γερμανικος καφες φιλτρου.
Το Καπουτσινο ειναι πολυ λαιτ.
Ο Εσπρεσο ειναι πολυ δυνατος..........οποτε που καταλειγουμε?
Νες και φραπε, καμια φορα και απο κανεναν ελληνικο καϊμακλίδικο με κουλουρακιααααα!

Και... κατι ακομη.. εδω το λατε το σερβιρουν σε νεροποτηρο!
Οσο για τα μπακιρια, τα βρισκω μοναδικα!
φιλουρες

δεσποιναριον said...

Γιατρουλη σε βρισκω φαουλ. Δεν μπορεις να ζησεις μονο με καφε και το ξερεις. Ναι για διαστηματα μπορουμε να το παρακανουμε, κι εγω οταν ημουν φοιτητρια επινα καφεδες και ξενυχταγα, αλλα δεν μπορεις ετσι. Και το γεγονος οτι δεν τρως παρα μονο απο συνηθεια γιατι δεν εχεις ορεξη δε νομιζω οτι εχει σχεση με τους καφεδες, ειναι απλα διατροφικη συνηθεια. Ο νες καφε μαλιστα που ειναι και επεξεργασμενος καφες δεν ειναι και οτι καλυτερο.
Εκοψα εδω και πολυ καιρο τη συνηθεια να πινω συνεχεια καφε για να βρισκομαι σε δουλεια που λενε και πινω μονο για απολαυση. Δυο καφεδες την ημερα οταν εχω κεφι και μονο κατι που μου αρεσει.

δεσποιναριον said...

Λουνα μου, ο καπουτσινο μπορει να ειναι οσο λαιτ τον θελουμε. Το λαττε και στην Ιταλια τον σερβιρουν σε ποτηρια και ιδιως στο νοτο.
Ο ελληνικος ειναι πραγματικα τελειος και του πηγαινουν πολυ τα κουλουρακια.
Οσο για τα μπακιρια, μου εχει χαρισει πολλα κομματια η πεθερουλα αλλα μου βγαινει η πιστη να τα κραταω γυαλισμενα.

Roadartist said...

εχεις προσκλησούλα :)

δεσποιναριον said...

ΩΩΩΩΩ καλη μου, σ' ευχαριστω. Θα ονειρευτω και θα επιστρεψω!

Blue said...

Αυτό το να ζεις μόνο με καφέ, μου έχει στοιχίσει ένα προβληματικό στομάχι... Είμαι και λίγο θεριακλού στο θέμα καφέ, και τον θέλω κατάμαυρο και δυνατό, ότι καφές και να είναι.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι ένας καλός καφές είναι από τις μεγαλύτερες απολαύσεις στη ζωή...
Καλημέρα Δεσποινάκι μου (πίνοντας την τελευταία τζούρα του ελληνικού από τα χεράκια σου)

δεσποιναριον said...

Καλημερα γκυκεια μου λαιδη. Ειναι βρε παιδι μου και κυριως η πρωτη γουλιτσα το πρωι ε?