Feb 2, 2008

Cannery Row - Monterey - California




Λοιπον πριν μπαγιατεψει τελειως το θεμα στο μυαλο μου και στα κιταπια μου, φερνω σημερα απο το ταξιδι του Δεκεμβρη στην Καλιφορνια, ενα slideshow απο το Cannery Row στο Monterey.
Cannery Row ονομαζεται ο παραλιακος δρομος στο νοτιο ακρο της πολης που παλιοτερα ειχε την ονομασια Ocean View.
Πριν τα μεσα της δεκαετιας του '50 η περιοχη ηταν γνωστη για την ακμαζουσα κονσερβοποιια σαρδελλας και αλλων ψαριων. Καπου στα μεσα του '50 η βιομηχανια παρηκμασε και η περιοχη εξελιχθηκε σε τουριστικο κεντρο κεντρο.
Ειναι γεματο καταστηματα με σουβενιρ (καρακιτσαριο), καραμελλαδικα με εκεινες τις χρωματιστες αμερικανικες καραμελλες, στεκια για να δοκιμαζεις τοπικα κρασια (το χαλι τους τα στεκια), μπουτικ που τις εχουν μεσοκοπες κυριες με μακρυα γκριζα μαλλια και γαλαζια ματια, μπυραριες, γκαλλερι με εργα ψυχδελικα και μερικα ξενοδοχεια με σπα.
Γενικα σου δινει την εντυπωση οτι εισαι καπου στο 1970.
Κλασσικη Καλιφορνια.
Στο νοτιο ακρο του Cannery Row βρισκεται το περιφημο ενυδρειο που αξιζει τον κοπο να επισκεφτει κανεις. Παμε λοιπον Γουεστ Κοουστ.
Η αληθεια ειναι οτι εχω αρχισει να γραφω κατι αλλο αλλα δε το τελειωσα λογω κλασσικου σουρτουκισμου γι αυτο ανοιξα το μπαουλο με τα μπαγιατικα.
Φιλακια πολλα!




13 comments:

------ said...

Καλημέρα από την ηλιόλουστη Αθήνα!!!!
Σε βρήκα στον Κώστα(ένας είναι!)και χάρηκα πολύ!
Σουρτούκω ...δηλαδή γυριστρούλα που λέμε;δε χάνεις ευκαιρία για βόλτα;;;χιχιχι
Φιλιά στη άλλη μεριά του Ωκεανού...έχω λόγο που στο λέω!

Penelope said...

Καλημέρα Δέσποινα και εγώ συμφωνώ με το Μοντερευ μόνο το ενυδρειο άξιξε τον κόπο! Αλλά μου θύμισες αυτό το καταπληκτικό ταξίδι μου και χάρηκα!
P.S. αυτό το καλοκαίρι θα κάνω ένα άλλο καταπληκτικό ταξίδι από τα λημέρια σου Σε φιλώ

δεσποιναριον said...

@νανα τσουμα
Καλωςορισες Νανουλα. Εχουμε διασταθρωθει μερικες φορες εδω κι εκει σε αλλες σελιδες. Χαιρομαι που εφτασες ως εδω και χαιρομαι που εγραψες κιολας. Ειχα γραψει κι εγω σε σενα ενα σχολιο για τις φωτογραφιες που εξαφανιζονται αλλα μαλλον το εφαγε το ιδιο μπλογκοσκουληκο που τρωει και τις φωτογραφιες. Χαιρομαι ιδιεταιρα να ακουω για ηλιολουστη Αθηνα γιατι μη κοιτας που ειμαι σουρτουκω του πλανητη, κατα βαθος ειμαι μια αθεραπευτη γκαγκαρη Αθηναια. Φιλια κι απο μενα.

δεσποιναριον said...

@πηνελοπη

Ειδες βρε ματια μου τωρα, τρια μιλια πιο κατω το Καρμελ, αλλος κοσμος, μερα με νυχτα. Φιλια πολλα .. το καλοκαιρακι οπου ναναι.. ολοι μαζι σπρωχνουμε!!!!

Roadartist said...

Καλησπέρα Φιλενάδα..ωραίο ταξίδι μας επιφύλαξες σήμερα..εύχομαι να βρεθώ και εγώ κάποια στιγμή σε αυτά τα μέρη.... Τι καλά που θα ήταν.. ΦΙΛΙΑ :)

Anonymous said...

πωπω..πραγματικά τέλεια πρέπει να είναι..Αν και έχω και αμερικανική υπηκοότητα (διπλή έχω) το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που έχω μείνει ΗΠΑ ήταν 4 μήνες, στη Βοστώνη...Τυχερή :)

Vrakas Kostas said...

Καλημερα χαρα μας!
Φιλι Γερμανικο!

δεσποιναριον said...

@roadartist. Hταν πραγματικα ενα ωραιο ταξιδακι μικρη μου αρτιστ. Κι ενα διαλειμμα ζεστο στην παγωνια του Δεκεμβρη γιατι εκει ειναι παντα πιο ζεστα.

@diianeira Καλως ορισες μικρη μου γιατρινα στη σελιδα. Η Βοστωνη ειναι ωραια. Δε ξερω που βρισκεσαι αλλα μπορει αν μου πεις να σε θεωρησω κι εγω τυχερη :)

δεσποιναριον said...

@ Κωστακη χε χε η χαρα δικη μου. Φιλι ελληνικωτατο (σιγα μη σου στειλω αμερικανιες !)

Blue said...

Σαββατοκύριακο χωρίς σουρτουκισμό δεν έχει αξία.... Κοίτα εμένα που πάω να τον τραβήξω και Δεύτερα... (τον σουρτουκισμό!)Όρθια πληκτρολογώ με το ένα πόδι έξω από την πόρτα!
Καλή εβδομάδα Δεσποινάκι...
(Δεν ξέρω τι καλό έφτιαξες στην τάβολα... θα πάω να δω το βραδάκι. Εγώ πάντως έφτιαξα σάντουιτς και πάω να πάρω τα παιδιά από το σχολείο να πάμε να τα φάμε στην θάλασσα...)

Ra Ma said...

Ωραίο το ταξιδάκι που μας έκανες και οι ...εναλλακτικές σου!

δεσποιναριον said...

Καλη βδομαδα μαι μπλου λειντυ. Αχ σαντουιτς στη θαλασσα!! Και χωρις σαντουιτς στη θαλασσα. Αχ Δευτεριατικο, λιγο πριν αρχισω δουλεια. Αχ


Καλη βδομαδα και σε σενα radio marconi .. θα κοιταξω να δω τι αλλο εχω ξεχασμενο στο χρονοντουλαπο.

Anonymous said...

Είμαι παράξενη κατάσταση εγώ.Σπούδαζα και δουλεύω στη Γαλλία.Παρίσι..Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα,αλλά επειδή ο μπαμπάς μου έχει αμερικανική υπηκοότητα απο παιδί πήγαινα πολύ συχνά ΗΠΑ,και πλέον,πηγαινοέρχομαι για δουλειά,συνέδρια,και γενικά όποτε έχω ευκαιρία :)