Feb 12, 2008

παγος




Βγαινω κατα τις πεντε και δεκα απο το γραφειο ανυποψιαστη.
Βρισκω μισο δαχτυλο παγο πανω στο παρμπριζ.
Μου πηρε μιση ωρα να καθαρισω τα τζαμια
Με επιασε μυρμηρια με τη σκεψη πως θαναι οι δρομοι.
Οταν πατιουνται δεν παγωνουν.. προσπαθω να παρηγορηθω.
Αλλα η κινηση σημειωτον.
Διαβαζω στις φωτεινες επιγραφες οτι ο 95 εχει καθυστερησεις.
Ακουω στο ραδιοφωνο οτι δεκαδες ατυχηματα εχουν κανει την κυκλοφορια μια κολαση.
Αποφασιζω να αλλαξω δρομο να μη παω απο μικρους δρομους φοβουμενη τον παγο.
Μενω στο φρηγουεη.
Σχεδον καθομαι.
Ολη τη διαδρομη με το ποδι στο φρενο.
Κατι ηλιθια μα τελειως ηλιθια σπορτς γιουτιλιτυ σπιναρουν στη βοηθιτηκη λωριδα.
Το κερατο μου.
Ειδα αυτοκινητα στο χαντακι.
Οι σειρηνες δε σταματαγαν.
Μου πηρε 3 ωρες να φτασω σπιτι.
Ο δρομος μου γυαλι.
Ταχυτητα στο 1 και προβολεις.
Ευτυχως κατεβαινα μονη.
Φτανω στο ντραιβγουεη και στριβω μεσα.
ΠΑΓΟΣ
Δεν μπορω με τιποτα να βαλω το αυτοκινητο μεσα.
Γλυστραω.
Με λιγη προσπαθεια σιγα σιγα ειμαι μεσα.
Τραβαω το χειροφρενο και προσπαθω να χαλαρωσω.
Μπαινω σπιτι και βρισκω δεκαδες μυνηματα απο τα παιδια.
Εφτασες μαμα;
Παρε τηλεφωνο.
Μωρα μου!


Δεν το ειχα υποψιαστει.
Με διελυσε.



Φιλια ον δε ροκς!



5 comments:

Anonymous said...

αχ..και εδώ ψώφος..ΨΩΦΟΣ ΑΠΛΑ..Και χθες το βράδυ,να ρίχνει χιόνι σχεδόν και εγώ να είμαι στο δρόμο με κοντομάνικο επι 20 λεπτά..
καλημέρα

Ra Ma said...

Είδα και έπαθα μέχρι να φτάσεις στο σπίτι! Δεν μπορεί, θα βρει στη πόρτα του γκαράζ σκεφτόμουν. Ουφ, ανακούφιση στο τέλος!

δεσποιναριον said...

Δηιανειρα: Μωρε ο ψοφος δε με νοιαζει, οταν δεν μπορω να κοντρολαρω το οχημα με νοιαζει.

Radio Marconi Σκυψε να σου πω κατι να μην ακουσουν οι αλλοι. Ακουμπησα με τον προφυλακτηρα λιγο το γκαραζ αλλα πηγαινα τοσο σιγα που δεν εγινε τιποτα. Μου τοπαιρνε ο παγος γυαλι κατω σου λεω. Να βγω να ριξω κατι στην ασφαλτο,ετσι και παταγα θα πε επαιρνε κι εμενα κατω. Αλλα φοβομουνα στο δρομο κι αλλου ηρθαν τα δυσκολα. Μη το πεις ρε πουθενα και μας παρουν για ατζαμηδες ετσι?

Blue said...

Είναι 'ενα χάρισμα των παιδιών αυτό ... να μπορούν να σε "διαλύσουν" από αγάπη...

δεσποιναριον said...

Ματια μου οι παγοι με διελυσαν, τα παιδια με συνεφεραν.