Feb 17, 2008

Η Αθηνα στα λευκα



Βλεπω σιγα σιγα την Αθηνα να ντυνεται στα ασπρα.
Περασε το πρωτο κυμα κακοκαιριας κι ερχεται ενα δευτερο λενε ακομα πιο εντονο.
Το πρωι επαιρνα τη μαμα για να μου κανει ρεπορταζ.
Δεν απαντουσε και ανυσηχησα.
Δε μπορει να ειχε παει μακρυα.
Παιρνω το Μανωλη που μενει απο κατω.
Ευτυχως τη βρηκα και σταματησα να ανυσηχω.
Ειχε βγει και πηρε εφημεριδες και πηγε βολτα γιατι οπως απεφανθη:
"Εγω μωρο μου ειμαι Πουμα παντος καιρου"

Ειναι παραξενη η εικονα της Αθηνας με τα χιονια.
Κι ετσι που βλεπω να φυσαει ο αερας ξενιζει ακομα περισσοτερο.
Οταν ημουν μικρη μεσα στην Αθηνα σπανια χιονιζε.
Μια φορα που εκανε κατι παρομοιο ειχαμε δυο μερες τα σχολεια κλειστα.

Ο καλος μου φιλος Πετρος -ερασιτεχνης μετεωρολογος- εχει φιαξει εδω και καιρο ενα πολυ ωραιο σαιτ την νιφαδα. Εκει παω για να δω τον καιρο στην Αθηνα. Θα εχει ξετρελλαθει με τοσο χιονι, το λατρευει.

Φευγω σε μια ωρα για μια διημερη εκδρομουλα.
Γιατι εδω ειναι μια γλυκεια ηλιολουστη αν και κρυα ημερα.
Και θελω να αλλαξω λιγο παραστασεις.

Θελω να προσεχετε.
Φιλια

19 comments:

Vrakas Kostas said...

Καλη χαλαρωση, καλη μου Δεσποινα σου ευχομαι!
Απολαυσε τις στιγμες!
Περνα καλα!
Την Αθηνα χιονισμενη ετσι,ειχα χρονια να την δω!Δεν με εκπλησει ομως!
Αλλως τε..χειμωνα εχουμε!
Φιλια απαλα σαν νιφαδες!

fevis said...

Να περάσεις υπέροχα!!!! Φιλιά...

Justine's Blog said...

Μικρή μου,
Καλοτάξιδη. Ασε τα χιόνια της Αθήνας, παραμύθι πρόσκαιρο είναι. Συγκεντρώσου να φέρεις όμορφες φωτογραφίες απο την εκδρομή στο νεανικό σου πόστ, όπως γράφει και ο λατρεμένος μου Στράτος.
Είδες μπούστ οι φίλοι μου;
Κυριακάτικες αγκαλιές απο το βουνό μου

Pastaflora said...

Εχουμε τρελαθεί από τη χαρά μας με τόσο χιόνι που είδαμε. Το μεσημέρι παίξαμε χιονοπόλεμο και τώρα χουχουλιάζουμε πίνοντας ζεστή σοκολάτα. Μακάρι να χιόνιζε πιο συχνά!

Μηθυμναίος said...

Κάνε μια βόλτα από εδώ: http://mithymnaios.blogspot.com να πάρεις μια γεύση από τη χιονισμένη πρωινή Αθήνα. Άσπρη μέρα, επιτέλους!!!
Τώρα έχει φυσικά πολύ περισσότερο χιόνι.
Να περάσεις καλά στην εκδρομούλα σου.
Φιλάκια

Anonymous said...

αυτά ειναι..Είπα και εγώ να συνδυάσω την δουλειά του καλού μου,με μια εκδρομή,και βρέθηκα 400 χιλιόμετρα μακριά απο τη "βάση" μου,και απο το χιόνι,δε προχωράει τίποτα..Τελικά σε όλη τη ευρώπη είναι έτσι,όχι μόνο στην Ελλάδα

Καλά να περάσεις στη εκδρομή :)

Anonymous said...

Θα κλαφτώ και εδώ. Στη Θεσσαλονίκη είχε και έχει μια εκνευριστικά κρύα λιακάδα, μπρρρ....

Blue said...

Σήμερα κι εδώ είναι μια ηλιόλουστη αλλά κατάλευκη και παγωμένη μέρα!
Καλά να περάσεις Δεποινάκι και ... καλή επάνοδο!

Dr_MAD said...

Σέλω κι εγώ εκδρομούλα!!!
Ασε βρε Δεσποινάκι μου που εδώ Σαλόνικα αντί να χιονίζει, έχει μια εκτυφλωτική λιακάδα σε συνδυασμό με θερμοκρασίες υπό του μηδενός

Καλή εβδομάδα ;-)

δεσποιναριον said...

E οπως και να το κανουμε Κωστα μου δεν ειναι συνηθες το φαινομενο, Αθηνα με χιονια, νομιζω οτι ειχε περιπου 20 χρονια να χιονισει τοσο πολυ. Σε ευχαριστω πολυ, γραφω χαλλλλλλλαρα με πρωινο καφε και θεα τον Ατλαντικο. Σας βλεπω ολους εκει!!!! Καλη βδομαδα και φιλια.

δεσποιναριον said...

@ Ευη μου φιλια και σε σενα, πρωινα, θαλασσινα, με γλαρους.

δεσποιναριον said...

Ιουστινακι, κοιμηθηκα ωρες πολλες, εχω στησει καρτερι στην ανατολη και μετα παω παλι για χουζουρι. Της ξεγνοιασιας τα πρωινα ειναι τοσο λιγα. Σε φιλω.

δεσποιναριον said...

@ Πασταφλορα. Ειδατε αγαπητη μου πασταφλωρα χρειαζομαστε καποια δικαιολογια ακομα και για να ξεκουραστουμε και να απολαυσουμε μια σοκολατα. Να το κανετε λοιπον πιο συχνα και χωρις χιονι.

δεσποιναριον said...

Καλε μου Μηθυμναιε, ειδα τις φωτογραφιες σου. Πολυ ομορφες και ειδικα για μενα που λαχταραω Αθηνα τοσο πολυ. Εδω που βρισκομαι χτες και σημερα δεν εχω και συνδεση με ελληνικη τηλεοραση για να δω και τα πιο φρεσκα χιονακια.
Σε ευχαριστω και φιλια κι απο μενα.
Καλη βδομαδα.

δεσποιναριον said...

@δηανειρα. Σ' ευχαριστω πολυ καλη μου. Σημερα λεει εδω θα μας φτασει στουε 18 βαθμους. Καυσωνας στα παραλια του Ατλαντικου

δεσποιναριον said...

@φλο Μα εγω το βρισκω συναρπατικο το κρυο με λιακαδα, ειναι οι αγαπημενες μου χειμωνιατικες μερες.

δεσποιναριον said...

@ μαι μπλου λειντυ. Φιλακια ..καλη βδομαδα και θα σου φερω μια αλλη θαλασσα.

δεσποιναριον said...

@ τρελλογιατρο Φαγωθηκατε με τα χιονια. Σε φιλω κι ευχομαι και σε σενα καλη βδομαδα. Η δικη μου αρχιζει σε τελειως χαλαρους ρυθμους (φορ ε τσεηντζ)

Anonymous said...

ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ΧΘΕΣ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΝΑΚΙ.ΠΑΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΧΙΟΝΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΗΣΤΕΙ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΙΧΕΙ ΧΙΝΙΣΕΙ ΠΡΝ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΟΣΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!

ΦΙΛΙΑ ΜΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΝΑ