Feb 12, 2008

Περι φιλιας.





Με προσκαλεσε η μικρη γιατρινα να γραψω για την φιλια. Την ευχαριστω για την προσκληση.
Μολις την ειδα σκεφτηκα αυτο το παλιο ημερολογιο που κραταγε η γιαγια του Ερρικου οταν ηταν κοριτσοπουλο στο νησι. Ειναι ενα ομορφο τετραδιο ντυμενο με μπορντω βελουδο και μεσα γραφουν οι φιλοι της πραγματα που θα μπορουσαμε να τα γραψουμε μεχρι σημερα. Γιατι εννοιες σαν την φιλια, την αγαπη, τον ερωτα δεν αλλαζουν ουσιαστικα, απλα εκφραζονται ισως με διαφορετικο τροπο.



Αξιζει τον κοπο να κανετε κλικ στην επομενη φωτογραφια για να διαβασετε τις απαντησεις των παππουδων μας και να θαυμασετε καλλιγραφια με πεννα.



ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

1. ΟΛΓΑ - ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΩΝ -ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ξανθεια με μακρυα μαλλια
Καθομαστε στο ιδιο θρανιο.
Μας αρεσει ο Παρις
Μας καλει και τις δυο στα γεννεθλια.
Αναρωτιομαστε ποια του αρεσει
Εγω ειμαι σιγουρη οτι προτιμα την ξανθεια
Παμε τα καλοκαιρια στον ομιλο Βουλιαγμενης και κανουμε μπανια ολη μερα.
Οι γονεις μας γινονται φιλοι.
Οι γονεις μας τα χαλανε δε ξερω γιατι.
Χωριζουμε στο γυμνασιο
Εμαθα οτι παντρευτηκε μικρη και οτι χωρισε.
Δε ξερω που βρισκεται
Την σκεφτομαι με τρυφεροτητα
Η φιλη η αγαπημενη η παιδικη



2. Η ΝΑΝΑ ΚΑΙ Η ΜΑΡΓΙΕΤΙΝΑ - ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΚΑΝΤΑΛΙΑΣ - ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Στα χρονια της σκανταλιας και της χαρας
Με την Μαργιεττινα στο ιδιο θρανιο στα Ελληνικα, με τη Νανα στα Γαλλικα
Στα παρτυ μαζι στο τρολλευ μαζι.
Αμφησβητουμε τα παντα, μιλαμε με τις ωρες, μοιραζομαστε μυστικα για φλερτακια.
Αγοραζουμε μαζι τα πρωτα δεσποινιδιστικα φοεματα στο Σοτρις στη Φωκιωνος Νεγρη.
Κουτσομπολευουμε και ξανα αμφησβητουμε.
Η Νανα παντρευτηκε το Χαρη αλλα την εχασα.
Η Μαργιεττινα σπουδασε εργαζεται, την ειδα μια δυο φορες που ηρθα στην Ελλαδα.
Τις σκεφτομαι παντα με αγαπη



3. ΝΤΑΝΥ - Η ΚΟΛΛΗΤΗ - ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ -

Βαζω εδω το λινκ για το ποστακι που της ειχα αφιερωσει στη γιορτη της.
ΤΙ ΝΑΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΝΙ



4. ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ - ΜΟΝΑΧΟ

Δεθηκαμε περισσοτερο με επικοινωνια οταν εφυγα παρα οσο ημουν εκει.
Μοιαζουμε σε πολλα και την αγαπω τοσο.
Μας γνωρισε ενας κοινος θειος. Θειος δικος της, καθηγητης στο πολυτεχνειο δικος μου.
Και η Μαργαριτα με καταλαβαινει και την καταλαβαινω και πολλες φορες μας θυμιζω τους δυο γερους του μαπετ σοου που μουρμουρανε στα θεωρεια.
Οταν βρισκομαστε και ανοιγουμε τα προσεκα.



5. ΣΟΦΗ - ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΜΕΡΙΚΗ

Τη γνωρισα σε ενα φορουμ
Ειχε ερθει για τρια χρονια στην Ουασινγτον
Γνωριστηκαμε απο κοντα και αμεσως νοιωσαμε..σαν αδερφες.
Μου τηλεφωναγε καθε πρωι
Την λατρευω και μου λειπει
Περασαν τα τρια χρονια κι εφυγε για το νοτιο ημισφαιριο.
Μιλαμε στο τηλεφωνο και στο yahoo πια.



Εχω κι αλλες φιλες που τις αγαπω πολυ αλλα εγραψα γι αυτες που με αγγιξαν παραπανω.
Εχω ανθρωπους που τους λεω φιλους απο κεκτημενη ταχυτητα γιατι δε λεει να πεις απο δω ενας γνωστος μου.
Εχω αντρες φιλους αλλα οχι κολλητους. Το κολλητιληκι στα αγορια παντα κετεληγε σε .. κατι περισσοτερο. Λες και οταν τους ανοιγες την καρδια σου αυτοματα ηθελαν να σε παρηγορησουν. Δεν αμφιβαλλω οτι μπορει να υπαρξει φιλια μεταζυ ενος ανδρα και μιας γυναικας απλα σε μενα δεν ετυχε και δεν ευδοκιμησε σαν φιλια.
Εχω εσας τους ιντερνετικους φιλους, αλλους ξερω περισσοτερο αλλους λιγωτερο.
Εχω φιλους σκορπιους στον πλανητη κατι σαν global friendships
Εχω φιλους αμερικανους που με αγαπουν πολυ και τους εχω κανει να αγαπησουν κι εμενα και την Ελλαδα.
Θα αποκτησω φιλους και στο μελλον το ξερω


Τελος θα προσπαηθσω να δωσω τον δικο μου ορισμο στη λεξη φιλος.

Φιλος ειναι οποιος τη στιγμη που αισθανομαι μονη, ερθει να μου κανει παρεα με ενα χαμογελο.

Προσκαλω τωρα την αγαπημενη Lady Blue και την γλυκεια Fevis αν θελουν και οποτε θελουν να μιλησουν για την φιλια. Ξερω οτι εχουν πολλα να πουν και τους το φυλαγα.

22 comments:

fevis said...

Καλημέρα!!! Παιχνιδάκι πάλι? Οκ.. Αύριο κι όλας θα παίξω και εγώ...:-) Φιλιά..

roadartist said...

Πάλι γεμάτη φίλους να ειναι η ζωή σου γλυκό Δεσποινάκι!
Πολύ όμορφα το παρουσίασες..και η φωτο απο το τετραδιο με τα καλλιγραφικά γράμματα..Πολύ ρομαντικές εποχές.. :)
Να εισαι καλα φιλεναδα :) ΦΙΛΙΑ!

Anonymous said...

πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΟ πόστ..

σε ευχαριστώ πολύ που με ταξίδεψες,σε ευχαριστώ πολύ που μου θύμησες τους φίλους μου,σε ευχαριστώ πολύ :)

kanataki said...

τι εκτέλεση


υγ αν και μεταξύ μας, νομίζω ότι άλλους είδους φίλο εννοεί!

δεσποιναριον said...

@fevis Oποτε μπορεις κι εχεις κεφι Ευακι μου. Καλημερα.

@roadartist Ειδες μικρη μου καλλιτεχνιδα, παλι το παρελθον θυμηθηκα. Φιλια

@diianeira Εγω σ' ευχαριστω που μου εδωσες την ευκαιρια .. να τις μαζεψω ολες σ' ενα ποστ.

@kanataki Ναι Χριστινακι μου, αλλου ειδους, αλλα παντα που να καλυπτει καποια αναγκη. Ειτε μεταφορικα ειτε αλλοιωτικα, ειναι οντως δυνατο κομματι.

Blue said...

Χαμογελούσα όσο διάβαζα το ποστ... Ξέρεις είχα ετσι κι αλλιώς σκόπο να κάνω ποστ για δύο - τρεις φιλίες που έχουν σημαδέψει τη ζωή μου....
Σ' ευχαριστώ λοιπόν που μου δίνεις την ευκαιρία να το κάνω πιο γρήγορα!
Φιλάκια πολλά Δεσποινάκι μου!

Penelope said...

Δέσποινα μου αρέσει έτσι που διατηρείς τις φιλίες σου με συγκεκριμένα πρόσωπα. Φιλεναδού λοιπόν αν και είναι ολοφάνερο. Σε φιλώ

Anonymous said...

την καλησπέρα μου

Justine's Blog said...

Δεσποινάκι,
Δεν χρειαζόταν να διαβάσω το πόστ για να πεισθώ πως είσαι φιλεναδένια! Ξέρεις, ζευγαρωμένη απο μικρή με τις φιλενάδες και γι αυτό ποτέ μόνη. Είναι χάρισμα να μπορείς να αναγνωρίσεις τη φίλη, να δεθείς μαζί της ιδιαίτερα στα χρόνια της ωριμότητας.
Οπως σου έχω χιλιοπεί, κι εγώ φιλεναδένια΄υπήρξα και συνεχίζω νάμαι. Οι φίλες μου όλες στην Ελλάδα κι εγώ στην αυτοψυχανάλυση μέσα απο τα Ψηλά Τακούνια. Επειδή η γυναικεία φιλία είναι πολύτιμη και δομικό υλικό της ζωής μας.
Φιλιά κι ελπίζω να συνήλθες απο το χθεσινό σόκ της οδήγησης.
Ιουστίνη σε απόλυτη χιονοθύελλα (λένε πως έχουμε πάρει ρεόρ χιονιού απο το 1947).

Vrakas Kostas said...

Περιμενα κι εγω μεχρι αυτην την ωρα, να σε καλησπερισω και να σου ευχηθω καλη ξεκουραση, μετα απο μια κουραστικη μερα!
Πολυ ωραιο το ποστ!Και θα πω εδω κατι σαν προφητεια!Εισαι η ανερχομενη δυναμη στην μπλογκοσφαιρα!Σε λιγο δεν θα προλαβαινεις να απαντας στους επσκεπτες σου!Θα χρειαστεις μαλλον γραμματεα!
Να με θυμηθεις Δεσποινακι!
Λοιπον,ενικος αριθμος.. φιλια!
Πληθυντικος; φιλια!!!
Μονο τον τονο να αλλαξεις!!!

Καλησπερα με φιλια γευσης χαλαρωσης!

δεσποιναριον said...

@lady blue. Το ηξερα μαι λειντυ οτι αυτο ηταν κομμενο και ραμμενο για σενα, Φιλια πολλα!

δεσποιναριον said...

Πηνελοπη, ναι φιλεναδου αλλα παραπονεμενη. Δε μουμεινε καμμια κοντα. Και ξερεις, κολλητη αμερικανα δε μπορω βρε παιδι μου, δε μου ταιριαζει. Σε φιλω κι εγω και σου εθχομαι καλη νυχτα και ..ονειρα γλυκα, και παλι ευχαριστω για το ποστακι σου το εμπνευσμενο.

δεσποιναριον said...
This comment has been removed by the author.
δεσποιναριον said...

Διηανειρα την καληνυχτα μου (ελπιζω να μην εχουμε ξενυχτι αποψε)

Penelope said...

Εχεις e-mail Δέσποινα μου Σε φιλώ

δεσποιναριον said...

Ιουστινακι, μου λειπουν, τελος παντως εχω μια φιλεναδενια διαθεση. Τα χιονια δε με πειραζουν ειναι και ομορφα (κυριως οταν ειναι σαββατοκυριακο) αλλα ο αναπαντεχος παγος ειλικρινα με κατεβαλλε χτες βραδυ. Το πρωι απο τον παγο ειχανε λυγισει τα κυπαρισσια, κρεμοντουσαν κρυσταλλακια απο τα κλαδια. Θα περιμενε κανεις οτι θαναι ομορφα αλλα δεν ηταν, υποφερανε μ' αυτο το βαρος.
Υπομονη κι εσυ ο Απριλης ειναι .. εδω διπλα αντε παραδιπλα.
Φιλια βροχερα.

δεσποιναριον said...

Κωστακη μου, δεν εχω βλεψεις για πρωτειες στην μπλογκοσφαιρα. Μου αρκει λιγο και καλο.
Λοιπον φιλία και φιλιά με γευση κουραμπιε (α ξεχασα να το αναφερω οτι το ανοιξα τελικα το ρημαδοκουτο για να συνελθω απο το στρες)

Justine's Blog said...

Δεσποινάριον αγανακτισμένο,
Αύριο που τα παγωμένα κλαδιά θα λάμπουν στις ηλιαχτίδες, θα δείς πόσο ανάλαφρη θα νιώσεις. Θα ξεχάσεις τη χθεσινή σου περιπέτεια.
Και οι φίλες σου σε περιμένουν πάντα να γυρίσεις εκεί που τις αγάπησες και δέθηκες μαζί σου.
Τί να τις κάνουμε εμείς τις αμερικ(λ)άνες, τις καναδέζες και άλλες φυλές; Δεν είναι για μας.
Αντε καληνύχτα και σε ζηλεύω που αμάρτησες με κουραμπιέδες. Κι εγώ θα την έκανα την αμαρτία άμα τους είχα μπροστά μου!
Καληνύχτα και φρόνιμα (που λέει κι ένα θεατρικό)
Ιουστίνη

δεσποιναριον said...

Ιουστινη ντηαρεστ δε ξερω τι λεει το θεατρικο, ελπιζω να μη περιμενεις να ακολουθησω αυτο που λεει παραμονιατικο αγιοβαλεντινικα! ;)
Καληνυχτα και σε σενα ματια μου.

δεσποιναριον said...

Πηνελοπη μου, σ' ευχαριστω.

Justine's Blog said...

Ηθελα να σου αφήσω ευχές του έρωτα , όταν είδα το πόστ με τα τριαντάφυλλα. Αλλά το ξανασκέφτηκα και είπα να σου κάνει ποδαρικό άντρας μέρα πούρχεται.
Χρόνια πολλά σε σένα και στις αγάπες σου. Να τις πολλαπλασιάσεις μέσα απο το άνοιγμα της καρδιάς σου.
Φιλιά Αγιοβαλεντίνικα , πασπαλισμένα με άχνη ζάχαρη απο εορταστικούς κουραμπιέδες!!!
Η Καναδέζα

δεσποιναριον said...

Αχ Καναδεζα μου σε φιλω και σ' ευχαριστω για τις ευχες και ανταποδιδω. Θαρθω το βραδακι παλι με περισσοτερη λογοδιαρροια. Ματς μουτς