Mar 24, 2008

Bertinoro




Bertinoro


Με παιρνει πρωι πρωι το Ερρικακι απο το Bertinoro.
Ναι εκει ειναι, αναμεσα στην Φλωρεντια και στην Μπολωνια.
Σ' αυτο το μικρο χωριουδακι που το καστρο του χρονολογειται απο τον ενδεκατο αιωνα.
Ειναι μοδα τωρα τελευταια τα συνεδρια να τα κανουν σε κεντρα - αποκεντρα για να συγκεντρωνεται ο κοσμος μακρυα απο τον θορυβο των πολεων.
Αυριο λεει θα πεταχτει μεχρι τη Ραβεννα.
Μου περιγραφει το ταξιδι.
Κανει κρυο εκει.
Ξεχασα να του πω για το Iris Nobile.
Βρηκα και απο που προερχεται το ονομα Bertinoro.

"According to a folk tale, Galla Placidia, Emperor Valentiniano III’s mother, magnifying the quality of local wines served in rough jugs, once stated: “Non di così rozzo calice sei degno, o vino, ma di BERTI IN ORO”, which means: you do not deserve to be drunk from such a rough jug, but from a gold one (BERTI meaning being drunk and ORO meaning gold)."

Ακουω κατι παλια Ιταλικα τραγουδια και σας φερνω ενα.

Mille bacci a tutti

ΥΓ. Απο καποια αλλη εξορμηση στη Βενετια εφερα μερικες φωτογραφιες στην καμερα

28 comments:

Anonymous said...

καλημερα και χρονια πολλα.. ( ασχετο) αλλα σε αυτη την ζωη την αναπποδη οταν δουλευουμε εμεις καθονται οι αλλοι και τουμπαλιν.. Αντι για μπακαλιαρο σκορδαλια, χιονι και σουπιτσες.. Οσο για τον δικο σου, πριν παει στα ιταλικα καστρα εφαγε πρωινο στο Νταλμαιερ και μας ξυπνησε μεσα στην τρελλη χαρα απο τα βαυβαρεζικα μεζεκλικια.. Αυτο στο ειπε?? φιλακια μαργαριτα

δεσποιναριον said...

Χρονια πολλα Μαργαριτα μου.
Μου το ειπε και ηταν μες την τρελλη χαρα οταν μου το ελεγε.
Πολλα φιλακια, ξερεις τι θυμηθηκα, το τηγανι! Λες να εχει σημερα μπακαλιαρο;

Tali said...

-M e r a v i g l i o s o cara mia !!
-bacci

.. i Dio mio che canzone!!!

δεσποιναριον said...

Αυτο καποτε ταλισκερονι μου, το χορευαμε με τους καβαλλιερους μας κολλητα, μουφερε στο νου χαμηλους φωτισμους και βερμουτακια. Μπατσι καρα.

mareld said...

Ψυχούλι μου!

Τα μάτια μου τρέχουν..από συγκίνηση..
τα λόγια!! τα τραγούδια!!
Δεν σε είχα επισκευφτεί γιατί νόμιζα ότι εισαι Ελλάδα και δεν αντέχω..
Εδώ ακόμη χιονίζει..
Χρόνια σου Πολλά!
Μπες στο γλυκοχαράζει να δεις και τη δική μου φάτσα, να μου πεις αν είμαι ακόμη ζακυνθινιά..
Χάρηκα τόσο πολύ!!!

Φιλιά και ζακυνθινές αγκαλίτσες!

Dr_MAD said...

Κοίτα από πού μπορεί να πάρει το όνομά του ένας τόπος...

Πολύ όμορφο τραγούδι, αλλά θέλω κάτι πιο dance τώρα. Είναι μέρα γιορτής άλλωστε :-)

Vrakas Kostas said...

Να πω μια καλημερα,μεσημερι Τριτης δηλαδη εκει και να σου δωσω και ενα φιλακι στο μαγουλο,ετσι συνεσταλμενο,οπως την εποχη εκεινη που τα παρτυ μας,μυριζαν βερμουτ!
Και ενα μικρο ανεκδοτακι,να σου φυγει η κουραση:Στην Βενετια,μια ξανθια αποφασισε να γινει του δρομου..και πνιγηκε!

So_Far said...

Ta συνέδρια σε τέτοια κάστρα είναι απίστευτα και μάλιστα έχουν και άλλο χαρακτήρα ξεφεύγοντας από αυτό του αποστειρωμένου συνεδριακού χώρου στα ξενοδοχεία ή τα λοιπά συνεδριακά κέντρα.
Τυχερός, τυχερός και αν προέκυψαν και ιταλο-βαυαρέζικα ασματο-χορευτικά ακόμα καλύτερα..
Αχ ! πεθύμησα ένα συνέδριο τώρα !!

Justine's Blog said...

Καλό απόγευμα ρομαντικούλα μου,
Είναι αξεπέραστη αυτή η πανωραία Ιτάλία με έμφαση στη Φλωρεντία. Θα συναντήσω τις πόλεις μου πάλι αυτή την άνοιξη.
Σου λείπει ο Ερρίκος σου ή η φυγή στην ομορφιά; Μήπως παρακράτησε τούτος ο χειμώνας;
Φιλιά με αέρα Μόντρεαλ

δεσποιναριον said...

@mareld Καλως ηρθες στο μπλογκακι. Κι εγω χαρηκα παρα πολυ. Σε ειδα, και εισαι πολυ πολυ ζακυνθινια. Το ακομα δε το καταλαβα, δεν εισαι στην Ζακυνθο; Πολλα φιλια.

δεσποιναριον said...

@γιατρουλη, τι θελεις να βαλω κανενα τσαμικο?

La Gigi said...

Ωραία η Ιταλία, αλλά εγώ θέλω να την ξαναδώ σε 6 μήνες ξανά, γιατί νοιώθω ότι οδηγούσα μέρες ολόκληρες ώσπου να φτάσω στο Monte Bianchi

φιλιά που κρατιούνται με το ζόρι ξύπνια!!

δεσποιναριον said...

@Κωστακη μου, φιλαρακι μου και γειτονακι μου, λες να ειχαμε βρεθει μαζι σε παρτυ τοτε? Χμ! μαλλον οχι αλλοιως θα σε ειχα ζητησει σε χορο. Πολλα φιλακια ζεστα γιατι ακουω οτι ενεσκηψε χειμωνας βαρυς εκει.

δεσποιναριον said...

@So_Far . Καλη μου, οι Ιταλοι φημιζονται για κατι τετοια, ετυχε να παρακολουθησω ενα στην Περουτζια οπου οι κατακομβες ειχαν γινει διαδρομοι για ποστερς,κι ενα στο Εριτσε στη Σικελια σε παλιο μοναστηρι. Το δευτερο μαλιστα ηταν θεραπεια ψυχης ετσι ψηλα που ηταν και αγγιζε τα συννεφα.

δεσποιναριον said...

@Ιουστινακι, ποια ανοιξη θα φυγεις παλι, τον Απριλη? Ειναι ειναι πολυ ωραια, να σου πω τωρα, αποψε ουτε που ξερω τι μου λειπει, ειμαι τοοσο κουρασμενη που αν σου ελεγα οτι μου λειπει υπνος θα γινομουνα πεζη. Ο δε χειμωνας εδω μαλλον ειναι παρελθον, εδω και πολλες μερες. Σε λιγες μερες θα εχουμε και ανθισμενες κερασιες. Να δω αν θα τα καταφερω να παω καμια βολτα να τις δω. Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@melissoula ΓΥΡΙΣΕΣ;;;; Καλωστηνε. Εμ ειναι αποσταση βρε παιδακι μου, αλλα τωρα θα εχεις το κινεζακι σου παρεα. Ξεκουρασου και θα τα πουμε. Περιμενω και εντυπωσεις απο ολα αυτα ωραια περι συναντησεων που κυκλοφορησανε στον μπλογκοκοσμο. Μας ελλειψες, σε φιλω πολυ!

So_Far said...

Πρωτοπόρος αυτός ο λαός, τον Οκτώβρη που ήμουν σε συνέδριο στο Παλέρμο έζησα περίπου το ίδιο !
Αλλά κάποιες τέτοιες τσαχπινιές έχουν αρχίσει και οι Άγγλοι επίσης.
Νομίζω μάλιστα ότι σε τέτοια περιβάλλοντα λειτουργούμε κι εμείς καλύτερα, νομίζω !

Ra Ma said...

Ωραίο το Bertinoro και οι φωτογραφίες της Βενετίας καταπληκτιές.

Καλημέρα και πως μου φαίνεται για Δευτέρα σήμερα!!!

mareld said...

Ψυχούλι μου!

Από το 73 μένω Στοκχόλμη.
Το γραφείο μου έχει θέα χιονισμένο δάσος.
Μεγάλη μου η χαρά που στα μάτια μιας γεωφυσικού παραμένω ζακυνθινιά.
Ακούω τα τραγούδια σου!
Φιλιά!

Anonymous said...

"Ανέβηκα" στην αρχή της σελίδας να δω τι ώρα είναι για να χαιρετήσω κατάλληλα, και είδα αυτό: «η ολυμπιακή φλόγα είναι ιερή, αλλά τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι πιο ιερά». Reporters Without Borders.
Και πολύ μου άρεσε. Καλημέρα κορίτσι αγαπημένο.

zero said...

Μαλιστα.
Πολυ ομορφα ολα αυτα.
Ζηλευωωω

Giorgio said...

Καλό βράδυ και σε σας με ένα άκρως ταξιδευτικό post!!!

δεσποιναριον said...

@so far Λιγο πολυ ολες οι ευρωπακες χωρες κανουν παρομοιες κινησεις. Εχει γινει μαλιστα επιχειρηση, οι οργανισμοι η οτα πανεπιστημια η οτιδηποτε αλλο, πληρωνουν αλλες εταιρειες να τους τα οργανωσουν. Μπιζνες, κομπινες και τα λοιπα.

δεσποιναριον said...

@ραδιο μαρκονι. Ευχαριστω φωτογραφε μου, Σημερα σου φαινεται Δευτερα αλλα να δεις αυριο που θα πλησιαζει το Σαββατοκυριακο παλι θα ερθεις στα ισα σου!

δεσποιναριον said...

@δενδρογαλη. Αντε επι τελους βγηκες να κανεις μια βολτα να ξεσκασεις. Σε φιλω.

δεσποιναριον said...

Ζου Ζου Ζερο Ζουλιαρογατο

δεσποιναριον said...

@Τζορτζιο Καληνυχτα και σε σενα.

zero said...

Ναι, μωρε ειμαι... ζουλιαρης