Mar 16, 2008

Διαλειμμα για καφε και κουβεντουλα, με καψουρικη γαλλικη μουσικη και μποτακια




Η περασμενη βδομαδα ηταν γεματη σε σημειο υπερχειλισης.
Ειναι πολυ ομορφο να εχεις φιλους να επισκεπτονται την πολη σου.
Μα παρα πολυ ομορφο.
Αλλα το καθημερινο το εξω μετα απο παρανοικες καθημερινες στο γραφειο, καπου ηρθε και με διελυσε. Πεθυμησα την ησυχη γωνια μου, να βυθιστω στην ακρη του καναπε και να χαθω αναμεσα στα μαξιλαρια.
Την Παρασκευη το πρωι κοιταω στον καθρεφτη και διακρινω μαυρους κυκλους.
Προλαβαινω τον πανικο στρεφοντας τα ματια αλλου.
Την Παρασκευη το βραδυ βαρεθηκα ακομα και να μαγειρεψω (καλα το εξω δε το διαπραγματευομουνα με τιποτα).
Το Σαββατο ομως ξυπναω με μια τρελλη διαθεση.
Μια μερα τελειως ανοιξιατικη με εναν ηλιο να σου ανοιγει την αγκαλια του.
Εχω και τη χαρα της γιορτης και με φιαχνει ακομα περισσοτερο.
Λεω να ξεκοκκαλισω την εφημεριδα αλλα συντομα νευριαζω.
Οι αμερικανοι ανοιγουν μετωπο στο Θιβετ τωρα.
Ειναι τυχαιο αραγε τωρα που πλησιαζουν οι Ολυμπιακοι στην Κινα;
Το Washington Post εχει ενα ολοκληρο δισελιδο πληρωμενο απο την κυβερνηση στα Σκοπια.
Η μια σελιδα εχει ολοκληρη αφιερωση με τιτλο " Η Μακεδονια αξιζει να μπει στο ΝΑΤΟ "
Η αλλη παρουσιαζει στους Αμερικανους (γιατι αυτο κανει) μια Ελλαδα αδικη που δεν μπορουν να καταλαβουν γιατι τους απειλει με Βετο. Ο τιτλος ειναι " Η Μακεδονια και η Ελλαδα γειτονες και συνεργατες ". Η προσεγγιση στο αμερικανικο αναγνωστικο κοινο με πολυ συγγινητικο υφος.
Καθε φορα λεω να μη την ξαναδιαβασω την κωλοφυλλαδα, αλλα ελα που ειναι καλο να τα ξερεις για να προφυλασσεσαι.
Βαζω εξτρα ζαχαρη στον καφε για να αποφυγω κι αλλη πικρα.
Μιλαω με τη μαμα και μου λεει οτι στην Αθηνα εχει ανοιξη.
Παιρνω τους δρομους για καλωπισμο και αγορες.


Σ' ενα Σαββατο συμπιεζω τα παντα.
Περναω απο τον Κουβανο στυλιστα και αποφασιζω να καλυψω τις ανταυγειες γιατι υπαρχει πολυς συνωστισμος στο μαλλι. Διαλεγω ενα ωραιο χρυσο χρωματακι και βγαινει καστανουλι, ωραιο χρωμα αλλα το φανταζομουν πιο ανοιχτο.
Απογοητευομαι, δε μ' αρεσει να μου χαλανε τη φαντασια.


Και μη κοιτατε που χαμογελαω στο φακο, κατα βαθος ειμαι ζοχαδιασμενη!


Περναω απο το BORDER's τεραστιο βιβλιοπωλειο στην περιοχη μας. Με το καφενειο του και τους ανετους καναπεδες του. Εκει περναει η ωρα χωρις να το καταλαβω. Διαλεγω ενα λευκωμα με εργα του Andy Warhol για να το βαλω στην σακουλα με τα δωρακια του Θοδωρη, ειμαι σιγουρη οτι θα του αρεσει.
Χαζευω τα μπεστ σελλερς. Τρια βιβλια σχετικα με το Αφγανισταν. Παιρνω και το τελευταιο τευχος του Vanity Fair και μουρχεται στο νου η Πηνελοπη.
Συνεχιζω τη βολτα στη Mall. Επειδη κανονιζω ενα ταξιδακι και θελω να παρω κατι φρεσκο.
Οπως περναω εξω απο τα καταστηματα και βλεπω οτι το καθενα εχει στις βιτρινες και διαφορετικο χρωμα, σκεφτομαι πως αλλαξε ο ορισμος της μοδας με την υπερκαταναλωση.
Καποτε ειχαμε ενα στυλ καθε σαιζον. Τωρα οι σαιζον εγιναν οχτω για να πη πω παραπανω γιατι εχουμε και τα ενδιαμεσα, χειμωνας προς ανοιξη, αλλα οχι τελειως ανοιξη.
Μουρχεται στο νου οταν ημουν κοριτσακι και η μαμα εφερνε τη Λια και μας ερραβε μαντω στο τελος του χειμωνα. Απο ελαφρυ μαλλινακι σε ομορφα παστελ χρωματα, και μετα τσαντουλα λουστρινι στο ιδιο χρωμα. Καπως ετσι και τωρα, ξαναρθαν τα μαντω αλλα και οι καμπαρντινες σε χρωματα βγαλμενα απο παιδικο παρτυ.
Μπαινω στο ενα, ολα σε σαπιο μηλο (το χρωμα που ειχε να μας θυμηθει απο τις αρχες του '70 οπου ολες οι κυριες ειχαν ενα κομματι σαπιο μηλο στην γκαρνταρομπα τους, κι εγω τοτε το απεχθανομουνα γιατι μουφερνε πολυ κατεστημενο, ειναι η εποχη που εναντιωνομουν σε ολα).


Μπαινω σε αλλο καταστημα, ολα ροζ, σε αλλο πρασινα.

Ξαφινικα μενει το ματι μου πανω σε ενα ζευγαρι λουστρινενια μποτακια.
Μα ελα που δε βγηκα για μποτακια σημερα.
Τα δοκιμαζω, περπαταω πανω κατω, τρελλαινομαι ετσι οπως φαινονται κατω απο το τζην.
Ας μη βγηκα για μποτακια, και τι εγινε;



ΤΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ

Παω στο ταμειο.
Εκεινη την ωρα σταματα η μουσικη στο καταστημα, σβηνουν τα μισα φωτα και οι ταμειακες μηχανες παθαινουν λοξυγγα.
Μου λεει ο υπαλληλος να κανω καμια βολτα μεχρι να ξαναρθει το ρευμα.
Χαζευω ενα μισαωρο, αλλα τιποτα. Φευγω απο τη mall να τελειωσω κατι αλλες δουλειες, αλλα τον παρακαλαω να μου τις φυλαξει για να γυρισω να τις παρω καποια ωρα. Τελικα ξεμπερδευω σε τρεις ωρες και ξαναγυρναω. Αφαντος ο υπαλληλος. Μιλαω σε καποιον αλλο, ο οποιος μεχρι να βρει που τις ειχε αφησει ο προηγουμενος, αρχιζω να πιστευω οτι καποια αλλη θα λικνιζεται πανω στα γυαλιστερα τακουνακια.
Τελος καλο, ολα καλα.
Γυριζω σπιτι με ανοιχτη τη σκεπη του αυτοκινητου και ο ηλιος να καιει.
Ενας υπνακος πριν τη βραδυνη εξοδο ειναι οτι πρεπει.
Γιορταζουμε τα γεννεθλια και τη γιορτη του Θοδωρη σε ενα Ιταλικο που διαλεξε ο ιδιος.
Η Κυριακη ξημερωσε βροχερη και τεμπελικη.
Βυθιζομαι την ακρη του καναπε, και χανομαι αναμεσα στα μαξιλαρια.

Σας φιλω με αγαπη!






31 comments:

Ra Ma said...

Ενημερωτική η αφορά σου στα γραφόμενα των αμερικάνικων εφημερίδων.
Μεγιά η κόμμωση! και τα καινούργια παπά.
Υποστήριξη στη ΔΕΗ μας έκανε η ηλεκτρική εταιρία σας?

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

fevis said...

Σούπερ τα μποτάκια αλλά τώρα είναι καιρός να αρχίσουμε να φωνίζουμε mules και σαγιονάρες....:-)

Penelope said...

Ολα τέλεια ήταν! είδες στο section travel του Vanity Fair τη Μύκονο και recommends ένα εστιατόριο τη Κική! Τα μποτάκια μου αρέσανε πολύ αλλά αυτό το σάπιο μήλο δεν μπορώ να το digest με τίποτα... Σε φιλώ

Blue said...

Και το μαλλί βρίσκω χαριτωμένο και τα μποτάκια πολύ σικ!
Ακούω και για νέο ταξιδάκι και ζηλεύω....
Καλημέρα Δεσποινάκι μου!
Πολλά φιλιά και από εδώ

zero said...

Η μουσικη με εστειλε
τα μποτακια με εφτιαξαν
Δεσποινα εισαι βιτσιοζα τελικα
Να σε δω να φτιαχνεις χαλβα φορωντας αυτα τα μποτακια, το στερεο να παιζει αυτη την μουσικη, εγω να πινω τον καφε σου και να διαβαζω vanity fair...
...
κι'ας πεθανω μετα...

zero said...

Αα... και να'σαι ζοχαδιασμενη.
Το καλυτερο μου λεμε τωρα...

La Gigi said...

μου αρέσει πολύ να διαβάζω για κομμωτήρια, μαγαζιά και ψώνια!!!!
Λοιπόν, το χρώμα στο μαλλί είναι πολύ ωραίο και το λίγο πιο ανοιχτό είναι θέμα 2 λουσιμάτων τίποτε παραπάνω οπότε μη γκρινιάζεις σε μια βδομάδα θα είναι όπως ακριβώς το ονειρεύτηκες.
Τα παπούτσια τέλεια, και κροκό και λουστρίνι....
Με 'γεια σου χουχουλιάρα κοκεταρία μας!!!

Anonymous said...

Εκτός που μου αρέσει πολύ ο χαλαρός τρόπος που σχολιάζεις τα πάντα, μου αρέσουν πολύ και τα μποτάκιααααααα!!!

Το μαλλί θα μακρύνει, θα κοπεί, θα ξαναβαφτεί, μη σκοτίζεσαι....

Γεια σου Δεσποινάριο γλυκό :)))

Griz said...

Με γεια τα μποτάκια , ωραία είναι!
Και γω τώρα που είχα φιλοξενούμενους , πεθύμησα για λίγο αυτό το λιώσιμο που λες για να ξεκουραστώ από το συνεχές.. "έξω" ! Αλλά πέρασα καλά , δε λέω!

Μπορείς να μας πεις περισσότερα για το πώς βλέπουν στην Αμερική το θέμα της Μακεδονίας? Γιατί έχουμε πλήρη μεσάνυχτα εδώ..
Την καλησπέρα μου!

δεσποιναριον said...

Πρωινο και συντομο -θα επανελθω στον καθενα ξεχωριστα το βραδακι μου- αργηΞα να ξυπνησω και πλακωσανε τα e-mails και τα κω@@@memoranda και τα μητινγκς εδω. Γελαω ακομα με το φοβερο του Ζερο!!!!
ΦΙΛΙΑ σε οσους ηρθαν και σε οσους θαρθουν.

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Λίγο έλειψα κι έχασα επεισόδια. Χρόνια πολλά και υγεία στο Θοδωρή (είναι κάτι σαν αδερφός μου;). Η σημερινή σου ανάρτηση μου θυμίζει τον "Οδυσσέα" του Τζέημς Τζόυς.
Καλή ξεκούραση εύχομαι, μάλλον τη χρειάζεσαι σήμερα.

zero said...

Μα ο zero ξερει τι θελει μια γυναικα απο την ζωη της.
Αχ! Δεσποινα, Δεσποινα... μας αναψες φωτιες...

Anonymous said...

FΦΙΛΑΚΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ

ΤΡΕΧΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΟΛΟ

ΜΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΝΑ

zero said...

Τα αποκαλυψα ολα

Vrakas Kostas said...

Να μας ταξιδευεις πιο συχνα ετσι αγαπητη Ντεπυ!
Καλη Μεγαλοβδομαδα!
Υγ Φωτο την αλλη φορα, με μποτακια κι αραχτη στον καναπε!χα χα!

Roadartist said...

..ομορφα τα πέρασες!!!
Προσπάθησα να φανταστώ τα μέρη που λες..ειδικά το βιβλιοπωλείο το έχω στο μυαλό μου πολύ...ονειρεμένο!!
χε χε να σαι καλά Δεσποινάκι μου :)

Giorgio said...

Πάντως το μαλλί είναι πολύ ωραίο... Το καστανό είναι πολύ elegance!!!Και το μποτάκι εκπληκτικό!

δεσποιναριον said...

@radio marconi
Καλη βδομαδα φωτογραφε μου. Αυτο ακριβως σκεφτηκα κι εγω μολις κοπηκε το ρευμα.

δεσποιναριον said...

@Ευη μου, εχουμε ακομα το μισο Μαρτη, και τον Απριλη για μποτακια. Κατσε να δουμε τα καινουργια σχεδια, να τα εμπεδωσουμε και θα προχωρησουμε στα πεδιλακια.

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη.. χμ ..το τευχος του Απριλη πηρα, δεν ειδα τιποτα, μηπως ειναι στου Μαρτη? Εκτος απο το σαπιο μηλο ειναι και το σκουρο πρασινο που αντιπαθω. Φιλακια.

δεσποιναριον said...

@μαι λειντυ, σ' ευχαριστω. Καλη βδομαδα και πολλα φιλια.

δεσποιναριον said...

@Ζερο, αθεοφοβον πλασμα, σημερα παντως με εκανες και γελασα πολυ. Εισαι μεγαλο πειραχτηρι, πιο μεγαλο κι απο μενα.

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα μου, χρειαζερται καπου καπου, και το χουχουλιασμα και να ξεδινουμε και να υποκυπτουμε σε ενα ζευγαρι μποτακια. Φιλια ανοιξιατικα.

δεσποιναριον said...

@δενδρογαλη. Σ' ευχαριστω για τα κολακευτικα λογια. Ναι ετσι ειναι οπως λεει και η μαμα μου, τριχες ειναι, θα τις αλλαξουμε.

δεσποιναριον said...

@Griz Να σου πω, οι αμερικανοι διαβαζουν τις εφημεριδες τους και ακουνε τα επιχειρηματα που τους σερβιρουν και με τον τροπο που θελουν και τους συμφερει. Οσοι δηλαδη ασχολουνται με το τι συμβαινει στο εξωτερικο. Οι αμερικανοι ασχετως τοποθετησεων, τασσονται παντα με τα συμφεροντα της χωρας τους. Δυστυχως αναλογα την πληροφορηση, διαμορφωνεται και η γνωμη.

δεσποιναριον said...

@Γιωργο μου σ' ευχαριστω για τις ευχες.

δεσποιναριον said...

@Μιστο και Μαρινα, η ωρα η καλη ευχομαι.

δεσποιναριον said...

@ Κωστα Χααα αυτο δε το σκεφτηκα!!! καλη ιδεα! Καλη βδομαδα, εσυ πας με το καθολικο Πασχα? Δηλαδη νηστευεις ; Καλα τι ρωταω η αφελης;

δεσποιναριον said...

@Roadartist Οντως ειναι πολυ ομορφο το βιβλιοπωλειο και τεραστιο. Παντως τωρα και στην Ελλαδα ετσι τα φιαχνουν, με καφε και ανεσεις, ετσι δεν ειναι; Ακομα και στο νησι που παω τα καλοκαιρια εχει δυο βιβλιοπωλεια πολυ μεγαλα και φιλοξενα.

δεσποιναριον said...

@Giorgio Καλως ορισες στο μπλογκ. Ελαγκαντ ε? Τα κραταμε!!

roadartist said...

Ναι έτσι είναι.... :) Αλλά ξέρεις τα του εξωτερικού τα έχω κάπως στο μυαλό μου.. :) :) Φιλιά :)