Mar 5, 2008

Ποτε ο Γιαννης δεν μπορει ....




.. ποτε ο κωλος του πονει.
λεει η παροιμια.
Και εξηγουμαι.
Τη μια μου χαλαει το mother board.
Την αλλη μου χαλαει ο σκληρος δισκος.
Σημερα το πρωι μου εκανε κογκξες (πως γραφονται αυτες οι κονξες) το ιντερνετ.
Και δε με αφηνε να μπω στο μπλογκερ απο το σπιτι.
Μερικα σαιτς τα επιανα, αλλα οχι ..φορτωνε φορτωνε και μετα βαριοταν.
Δοκιμασα απο το MAC.. τα ιδια κι εκει, αρα κατεληξα στο συμπερασμα οτι γενικα στην περιοχη ειχε πεσει βαριεστημαρα, η ο Μπλογκερ με τον Γκουκλη επαιζαν ταβλι και δεν μπορουσαν να μας εξυπηρετησουν.
Εχει καλως, η παρτιδα τελειωσε και ναμαι παλι εδω.
Το πρωι στις εννεα ειχα ραντεβου με τον Ομαρ Σαριφ για κατι εντελως ρουτινιαρικο.
Με εκπληξη βλεπω οτι ξυρισε το μουστακι.
Ε δεν ειμαστε καλα σκεφτομαι.
Παει ολη η φαντασιωση.
Δε ξερω αν εχετε παρατηρησει μερικοι ανθρωποι ειναι γεννημενοι για να εχουν μουστακι.
Παντα!
Ο Ομαρ Σαριφ ειναι αναμεσα τους.
Ο Αινσταιν, ο Χιτλερ, ο Σταλιν, ο Σαρλω, η θεια μου η Σοφια και ο κουμπαρουλης μου ο Γιωργος, ειναι μερικοι αλλοι.
Οταν το ξυρισουν γινονται χαλια (δε θελω να πω πως)
Ε δε ξερω, κατι σα να μη πηγε καλα σημερα.
Με ρωταει, ολα καλα;
Ναι λεω ..αλλα κοιμαμαι λιγωτερες ωρες, δε χορταινω υπνο.
Και τι μου λεει, αντι να μου δωσει μπλε χαρτακι.
Να πινεις χαμομηλι το βραδυ λεει.
Γιναμε και ματζουνολογοι τωρα.
Να μην ασχολεισαι με κομπιουτερς το βραδυ, λεει, να τα αφηνεις για να χαλαρωνεις και να κοιμασαι πιο ηρεμα.
Και σκεφτομαι τωρα εγω.
Μηπως το μπλογκινγκ βλαφτει σοβαρα την υγεια;
Μηπως να αλλαξω γιατρο;
Πως μουρθαν ολα ετσι τα πανω κατω σημερα;
Παω να φιαξω ενα χαμομηλι και βλεπουμε.
Και ριχνει μια βροχη!
Ισως να με νανουρισει.

Σας φιλω.




Υ.Γ. Στα πλαισια της γενικης ανοιξιατικης διαθεσης ολων των μπλογκς, φερνω σημερα μια γλαστρα με μαιντανο.

24 comments:

Pastaflora said...

Internet, μπλογκς, μάδερμπορντς και τα συναφή τσιτσιπρέκια είναι του Εξαποδώ! Ένα ευχέλαιο επειγόντως επί του πληκτρολογίου, λίγο χοντρό αλάτι κάτω από το έπιπλο του PC και τέρμα τα βάσανα!
(συνήθως οι αϋπνίες έρχονται όταν παρακουράζουμε το μυαλουδάκι μας. Βάλτο στο ρελαντί, και θα με θυμηθείς)

Blue said...

Ότι πρέπει ο μαιντανός... και χρειαζόμουν λίγο να βάλω στο φαί!
Λοιπόν ο αμούστακος Ομάρ Σαρίφ έχει κάποιο δίκιο ξέρεις Δεσποινάκι... και το λέω όχι επειδή είμαι γιατρός αλλά από ... πείρα...
Την εποχή που είχα τις μεγάλες αυπνίες, πριν 2-3 χρόνια, πίστευα ότι με το μεταμεσονύχτιο σέρφιν στο ίντερνετ είχα ανακαλύψει
έναν τρόπο να μην τρελαίνομαι όλη νύχτα άυπνη. Πέρασε αρκετός καιρός για να συνειδητοποιήσω, ότι αν είχα έστω και μια πιθανότητα να κοιμηθώ κάποια στιγμή, την έχανα, βολτάροντας από σελίδα σε σελίδα και σχολιάζοντας στα διάφορα φόρουμ ... Κι έτσι το λαπ τοπ πλεον μένει σταθερό και δεν κόβει βόλτες στις κρεβατοκάμαρες.
Καλημέρα και φιλιά από μια συννεφιασμένη Αττική!

zero said...

Γεια σου Δεσποινα με τα ωραια σου.
Μπλε χαρτακι ηταν αυτο? ...'η μπλε χαπακι?

Penelope said...

Εγώ Δέσποινα λέω να join the club του Ηugh αυτός αντε κανένα μαλλί να κόψει και η φάτσα του είναι καθαρή πάντα! Τώρα ο Ομαρ μπορεί να έχει δίκιο για το blogging και τον ύπνο μου είχα και εγώ τέτοια συμπτώματα, αλλά κάνει καλό στην Ψυχή.Και ιδιαίτερα εμείς που μετακινούμαστε από το τόπο σε τόπο η μόνη σταθερή είναι οι φίλοι στο blog!Εκεί είναι κάθε βράδυ να μας πούν το καλό τους το λόγο "καρδούλα μου.." Σε φιλώ

Ra Ma said...

Φαντάσου να το έκοβε και ο Καπετανάκης που έχουμε γράψει ολόκληρο τραγούδι για πάρτη του. ("Δεν ξανακάνω φυκαλή, με τον Καπετανάκη, που έχει ντούγκλα το μουστάκι")
Συνιστώ να αλλάξεις γιατρό αλλά να μην του πεις ότι ξενυχτάς με τα Blogs!
Χθές ήπια καφέ με τη Καναδέζα στο Da Capo, απλά ...μουρλοκομίο! Αναστάτωσε όλη τη πλατεία... (Ωχ, ελπίζω να μην τα διαβάσει αυτά!)

Καλή ξεκούραση!

fevis said...

Είναι αυτός ο Μάρτηε που μπήκε με "χαριτωμενιές"...Σιγά μην του περάσει όμως... Φιλιά...

An-Lu said...

Πώς το έπαθε και δεν σε φόρτωσε με βαλεριάνες και συναφή;!
Άσε που έχασε τη μισή γοητεία του άνευ μύστακος ;-)
Για εμπλουτισμό του ποστ για τον ΟΣ, σου λέω ότι με ένα centrum και επιλέον Β, θα είσαι περδίκι σε όλα, εκτός αν καπνίζεις, οποότε χτύπα και μια C.

δεσποιναριον said...

Καλημεριζω τουσ πρωινους.

@πασταφλωρα μου ευκολο να το λες δυσκολο να το κανεις. Παντως δεν ειναι και καμια απελπιστικη κατασταση, εκει που κοιμομουνα 8 ωρες γεματες τωρα κοιμαμαι περιπου 6.5 - 7 αλλα τη διαφορα την καταλαβαινω κατα τη διαρκεια της μερας Που θα παει θα στρωσει ..μα με το αλατι μα με το ευχελαιο..

@μαι λειντυ, εγω εκεινη την εποχη δεν ειχα κανενα προβλημα.. :) Τωρα λεω α να δω κι α να δω κι εκεινο. Μηπως θες και ανηθο; Δε σε πειραζει που ειναι απο την περσυνη ανοιξη, λιγο μπαγιατικος, φετος δεν εβαλα ακομα.!!!

@ζερο χαρτακι , χαρτακι καλε μου που συνηθως λεει απανω ΤΙ χαπακι.

@Πηνελοπηηη καρδουλα μου, σα να εχεις δικιο.
Καλα τωρα αν ο Χιου αφησει μουστακι .. φφφ.. δε θα του πηγαινει, δεν εχουν ολοι την υποδομη πρεπει να κανεις αυτο που σου παει η αυτο που σου λενε οι αλλοι οτι σου παει...Φιλια.

δεσποιναριον said...

@ radio marconi. Τα μελιτζανια δε θα τα βαλω πια!
Αχ να ημουνα απο μια μερια να εβλεπα!!!! . Μπραβο φωτογραφε μου, χαρηκα, ελπιζω να ειχες και τη μηχανη σου μαζι. Ε;

@Ευη δεν γεννηθηκε ακομα ο Μαρτης που θα με ταλαιπωρησει !!! :) Φιλια και σε σενα


@Αν λου. Παιρνω και βιταμινουλες, τρωω και πορτοκαλακια, δεν καπνιζω. Και δεν ανησυχω ιδιεταιρα ... που θα μου παει..

Anonymous said...

Μοσχομύρισε το μπλογκ!...

Όσο για το blogging όσο δεν παίρνεις το φορητό στο κρεβάτι, δεν νομίζει ότι σε επηρεάζει. Εγώ γενικώς, δεν θέλω συσκευές στο δωμάτιο. Και ένα ψηφιακό ρολόι που μου έχουν κάνει δώρο και δείχνει την ώρα στο ταβάνι, το έχω ξαποστείλει στο χωλ.

Το χαμομηλάκι δεν κάνει κακό πάντως, καλά λέει ο αμούστακος Ομάρ Σαρίφ.

Καλησπέρα εδώ (καλημέρα εκεί)!

zero said...

Ξερεις μωρε... απο εκεινα τα μπλε χαπακια.
Οι χαριτωμενιες του Μαρτη ειναι ολα τα λεφτα.
Μην σου πω ...και του Απριλη.

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Καλησπέρα νονά. Τι υπέροχη μουσική ακούγεται κάθε φορά από τη γειτονιά σου!...

Vrakas Kostas said...

Καλη μου Δεσποινα...
να αλλαξεις γιατρο!
Αντικατεστησε το χαμομηλι με ..ουισκακι!Ιδιο χρωμα εχουν!
Περισσοτερο μπλογκιν ...κανει καλο!
Οταν γραφεις,ειναι σαν να πετας απο πανω σου ολο το αρνητικο στρες!
Εχω κοιμηθει και πανω...στο πληκτρολογιο και το πρωι,ενοιωθα υπεροχα!
Ευχαριστω για τον μαιντανο!Παει...με ολα!
Και αμα μασησεις λιγο μαιντανο και πιεις ενα ποτηρι δροσερο γαλα,δεν μυριζει μετα η αναπνοη, απο το βραδυνο δειπνο αλλα Ιταλικα!!!
Φιλια δυναμωτικα!

------ said...

Ωραια αφου εισαι πότε ο Γιαννης δε μπορει πότε ο κώλος του πονει θα σε φωναζω στο εξής....Γιαννούλα!!!!!
Μμμμμμμμμμάκια ανοιξιάτικα και ψιλοαδιαθετα!!!

La Gigi said...

Περαστικά Δεσποινάκι μας!! Φιλιά με άρωμα Glüwein, για να ζεσταθούμε γιατί ήθελε νυχτερινό σκι ο κ.... μας

δεσποιναριον said...

@δενδρογαλη
Σου μοσχομυρισε το μαιντανουδακι?
Οχι δε το παιρνω μαζι μου στο κρεββατι το λαπτοπ, εκτος οταν λειπει ταξιδι ο δικος μου, οποτε μου κανει παρεα, χαχα!
Καλημερα εκει!

δεσποιναριον said...

@ζερο. Αχ πολυ θελω Απριλη, αλλα υποσχεθηκα στον εαυτο μου να σταματησω να βιαζομαι. Θα χαρω το Μαρτη κι ας μου κανει χαριτωμενιες!!

δεσποιναριον said...

@Γιωργο Χρηστινιδη Χα χα πολυ αστειο μου αγουγεται αυτο το νονα, εχω βαφτισει δυο κοριτσακια, μαντραχαλο βαφτισιμιο..ουτε στα πιο τρελλα μου ονειρα. Χαιρετισμους στη Θεσσαλονικη!

δεσποιναριον said...

@Κωστακη, θα ακολουθησω τις σοφες σου συμβουλες, φαινεσαι πολυ εμπειρος στο θεμα! Φιλακια ξενυχτικα.

δεσποιναριον said...

@νανα
Τι εχεις Νανουλα, ευχομαι περαστικα!

δεσποιναριον said...

@μελισουλα μου πολυ μ' αρεσει το γκλουβαιν σου. Α να προσεχει σε παρακαλω βραδιατικα ο κ... σας με τα σκι. Εμενα απο ολη αυτη την υποθεση των σκι μου αρεσει μονο το απρε!!!!
Φιλακια, αποψε ειμαι λιωμα ακυρωσα ενα δειπνο εξω (δηλαδη το μετεφερα αυριο)

Φιλα σε ολους, μαλλον θα σας δω κατα το Σαββατο πια.

La Gigi said...

κι εμένα μόνο το apres μου αρέσει, αλλά έχω μπλέξει με παλιοπαρέες, αυτούς τους υγιεινούς, και με παρασύρουν ;)

δεσποιναριον said...

Eλαααα
Βαρατε με κι ας κλαιω!
Εμενα γιατι κατι μου λεει οτι περνας πολυ ομορφα!

Anonymous said...

Geia sou patriwtaki en exoria!


(στην κυρία Ρωρερκάρ)

Που σ’ αγαπώ τη γειτονιά αγαπάω.
Και όλο η αγάπη μου απλώνει
και πόλη, γη και σύμπαν μας αλώνει-
πιο σ’ αγαπώ-μ’ αγάπη πιο μεθάω.

Κι έτσι που εσύ δεν μ’ αγαπάς, ο μόνος
μέσα στη φύση νιώθω μισημένος
σαν πάνω μου να ξέσπασε το μένος
που από γέννα κουβαλεί ο Χρόνος.

Και τόσο ξένο νιώθω τον εαυτό μου
απ’ τα δικά σου τα όμορφα μεγάλα
που με το ίδιο αυτό το δάχτυλό μου
σαν μύγα ψόφια τον πετώ απ’ το γάλα.

Τέτοια αν τους βρίσκεται μοίρα γραμμένη
γι αυτό πεθαίνουν οι ερωτευμένοι.

Γιώργης Χολιαστός