Mar 15, 2008

Happy Birthday Teddy




Ο Θοδωρης μου η επι το χαιδευτικωτερον και πιο αμερικαιν
ο Teddy μου,
ειναι ο μικρος μου γιος.
Καλα βεβαια μικρο ειναι το ματι μου, γιατι ολα μεγαλωσαν τωρα,
αλλα οσοι εχετε παιδακια ξερετε οτι το μικροτερο ειναι παντα το γλυκουλι μας.
Το στεργουλι που ελεγε ο παππους μου.
Ο Θοδωρης μου γεννηθηκε στο Μοναχο στις 15 του Μαρτη,
και παντα τον λεγαμε χαιδευτικα,
"ο βαυαρος μωρος"
Εχει ενα απιστευτο χιουμορ, δυο ομορφα καστανα ματια, και ειναι ο καλλιτεχνης της οικογενειας μας.
Δε θα γραψω αλλα για το αγορι μου, αλλα θα μοιραστω τη χαρα μου μαζι σας.
Ετυχε να πεσει και η ονομαστικη του γιορτη στα γεννεθλια του.
Και ειμαι διπλα χαρουμενη.
Να μου ζησει διπλα το μωρο μου και να ειναι παντα ευτυχισμενο.

Κερναω τα κλασσικα.





Και ετοιμαζομαι να βγουμε ολοι εξω να το γιορτασουμε.

Καλα αν δει τι πανηγυρι εφιαξα εδω μεσα θα με κυνηγαει!

Φιλια διπλης γιορτης και διπλης χαρας.

42 comments:

Dr_MAD said...

Να τον χαίρεσαι! Πολύχρονος και να πάντα γερός. Το "να τον δεις και όπως επιθυμείς" δε στο λέω, γιατί το παιδί μια χαρά θα διαλέξει κι από μόνο του. Φτου φτου φτου. Και πάλι πολύχρονος

PS: Δίνω το χαρακτηρισμό κούκλα σε όποια blogger έχει δική της φωτό στο avatar και μου προκαλεί το ενδιαφέρον.

PS2: Ξέρεις ότι σε συμπαθώ ιδιαίτερα, γιατί είμαι ομογενής από US και έχω την εντύπωση ότι μιλάω με (πρώτη) πατρίδα. Φιλίιι *σμουτς

PS3: Επίσης έχω δοκιμάσει 2 συνταγές σου και έχω αποκτήσει πλέον κοινό στη μαγειρική (δεν τους έχω πει βέβαια ότι είναι κλεμμένες οι συνταγές -σόρρυ)

PS4: Επίσης το wallpaper μου στο laptop έχει το κατάστρωμά σου και γι'αυτό σε λατρεύω ;-)

δεσποιναριον said...

Σ' ευχαριστω τρελλογιατρουλη
Για ολα!

La Gigi said...

Να το χαίρεσαι διπλά το γιοκαρίνι σου!!!!
Και μια μελισούλα στη Λωζάνη και ειδικά Ελληνίδα μελισούλα δεν κοιμάται ποτέ νωρίς και βάλε ότι απόψε μας έκανε την τιμή ο νονός της House...ο αγαπημένος Frankie Knuckles.μέχρι και ποστ ανεβάζει η τεμπέλα μελισούλα

φιλάκια με το αγαπημένο whistle song του!
http://www.youtube.com/watch?v=Iw_gfNpMKd8

Vrakas Kostas said...

Πολυχρονος κι ευτυχισμενος!Να τον χαιρεσαι οσο μπορεις!Μεγαλωνουν γρηγορα!
Δεν χωρουν εδω πολλα λογια,μπροστα στην χαρα της μαμας!
Καλημερα σας!

Anonymous said...

Δεσποινάκι μου να τον χαίρεσαι..
να είναι πάντα γερός και καλότυχος..
Χμμμ...εγώ θα πω την έκφραση "να τον δεις όπως επιθυμείς" γιατί σα μάνα ξέρω πως αυτό που επιθυμούμε για τα παιδιά μας είναι να τα βλέπουμε καλά κι ευτυχισμένα με τις όποιες επιλογές τους...
χρόνια πολλά στο Θοδωρή σου....

με αγάπη
Μαρία

Vrakas Kostas said...

Ξεχασα!Και Teddy boy να τον δουμε!
Σαν τον Ρουσβελτ!
Να τον χαιροσαστε και παλι!

δεσποιναριον said...

@melissoula Σ' ευχαριστω για τις ευχες μελισσουλα μου, α τελικα εκει ησουνα και ξελαρυγγιαζομουνα εγω! Σε φιλω πολυ.

δεσποιναριον said...

@Κωστακη ναι μεγαλωνουν, ευτυχως μεγαλωνουν μονο αυτα ενω εμεις μενουμε στασιμες, τουλαχιστο οι μαμαδες. Σ' ευχαριστω για τις ευχες και σε φιλω.

δεσποιναριον said...

Μαρακι μου σ' ευχαριστω που ηρθες σημερα. Ηδη τον μισοβλεπω οπως θελει εκεινος. Εγω απλα ονειρευομαι γι αυτον υγεια και χαρα. Σε φιλω πολυ.

zero said...

Χρονια Πολλα Teddy.
Να σου ζησει, να τον χαιρεσαι.
Ελα ρε... με συγκινησες τωρα.

δεσποιναριον said...

@zero Ελα ρε.. σ'ευχαριστω για τις ευχες. Ε κοιτα ετσι ειναι οι μαμαδες, τις πιανει ποτε ποτε.

Roadartist said...

Χρόνια πολλά :) Να τον χαίρεσαι.. Υγεία, αγάπη και κάθε ευτυχία.. Να είστε παντα καλα :) :):)

δεσποιναριον said...

ΣΜΟΥΑΤΣ ενα μεγαλο φιλι για σενα

Anonymous said...

Άντε να βγείτε να το γιορτάσετε και να ρίξετε κι ένα χορό με την Ιτιά, απ' το προηγούμενο ποστ!!

Μία είναι η ευχή: πολύχρωμος κι εντοιχισμένος!!!

Φιλιά :)

Flora said...

Χρόνια του πολλά και γλυκά!!!
Περαστική και βιαστική τώρα, αλλά δεν μου πήγαινε να μην ευχηθώ.

Φιλιά φωτεινά από ηλιόλουστη Αθήνα
Του εύχομαι λοιπόν μια ζωή ηλιόφωτη.

fevis said...

Να σου ζήσει και να ΄ναι πάντα γερός, τυχερός και ευτυχισμένος... Και εσύ να τον καμαρώνεις και να τον χαίρεσαι...

Blue said...

Ψαράκι κι ο Θοδωρής...
Κατανοώ απολύτως την αμηχανία του για τα πανηγύρια!! Πρέπει να είναι ιδίωμα των ψαριών!
Να τα εκατοστήσει Δεσποινάκι μου και εσύ να τον καμαρώνεις πάντα όπως τώρα!
υ.γ. Πέρνα μια βόλτα από τα χαλάσματα... έχεις σχόλια στο τελευταίο ποστ σου!

Penelope said...

Να τον χαίρεσαι φάνταζομαι τι του έφτιαξες! και εγώ όταν ενθουσιάζομαι τα αλβιωνάκια λένε 'mama it's embarrasing....'!φιλιά
p.s it's publicity day for me!!!

δεσποιναριον said...

@δενδρογαλη. Καλη μου ηρωικη γατα σε ευχαριστω για τις ευχες.

δεσποιναριον said...

@ Φλωρα, κι εσενα καλη μου που παρ' ολο που βιαζοσουνα, σταθηκες για λιγο και ευχηθηκες.

δεσποιναριον said...

@Ευη, Ευχαριστω πολυ ματια μου.

δεσποιναριον said...

@Lady Blue Α ναι ψαρακας!
Ερχομαι να δω, καλα ειναι ντροπη, δε προλαβαινω να τα κοιταξω ολα, αισθανομαι χαλιααααα...

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη.
Σ' ευχαριστω Πηνελοπη μου, θαρθω να δω!!!

Griz said...

Να τον χαίρεσαι! Να τον δεις να μεγαλώνει όπως επιθυμείς και να τον δεις να πετυχαίνει αυτά που θέλει ο ίδιος!
Και με ΥΓΕΙΑ κυρίως, όλα τα κακά μακριά από το σπιτικό σας!
Φιλιά δεσποινάκι !

Pastaflora said...

πολλές ευχές για τον μικρούλη μας! Να'ναι η ζωή του πάντα γλυκιά σαν σοκολάτα!

------ said...

Να τον χαίρεσαι γλυκιά μου και να τον δεις όπως επιθυμεις που σίγουρα θα επιθυμει κι αυτος το ίδιο γιατι εισαι τελεια μαμα.
Να σου εξομολογηθώ πως έχω κι εγώ μια τρελή αδυναμια σε ένα Θοδωρή μοναδικό κι ανεπαναληπτο!!!
Να τους χαιρόμαστε!!!!!

δεσποιναριον said...

@pastaflora. Σ' ευχαριστω καλη μου Πασταφλωρα, την πιο νοστιμη και γλυκεια ευχη εκανες.

δεσποιναριον said...

@Νανα Να τους χαιρομαστε λοιπον Νανουλα μου, σ' ευχαριστω κι εσενα για τις ευχες σου. Φιλακια με γευση τουρτας!

Ra Ma said...

Διπλή γιορτή!!!! Τι επιτυχία είναι αυτή!
Να τον χαίρεσαι, να σου ζήσει και να δεις όπως επιθυμείς!

Κανένα γλυκάκι περίσεψε?

δεσποιναριον said...

Ειδες Μαρκονι μου, πιασαμε Τζακ Ποτ

Giorgio said...

έστω και καθυστερημένα χρόνια του πολλά να τον χαίρεστε!!!

Tali said...
This comment has been removed by a blog administrator.
δεσποιναριον said...
This comment has been removed by the author.
Talisker said...
This comment has been removed by a blog administrator.
δεσποιναριον said...
This comment has been removed by the author.
Tali said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Talisker said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Talisker said...
This comment has been removed by a blog administrator.
δεσποιναριον said...

Εσβησα τα κομεντς αλλα η συνομιλια εμεινε στην καρδια μου! Πφφφφφ!

Talisker said...

xa κι εσυ εισαι στη καρδια μου και το ξερεις ::)))

αυτο βαλτο...::))

φιλια θα ξαναρθω!!

Talisker said...

παιδι μου

τα δυο τελευταια να εσβηνες
χαχαχα
οχι το χτεσινο και την απαντηση!!!::)) μα τι θα σας κανω ???


τελος !!

απο δω και περα να δημοσιευεις τα παντα!

αυτη η εγκριση σχολιων με σκανδαλιζει και ειμαι τεμπελα να στελνω μειλ!!!

μακια
(να δημοσιευθει να πρωτοκολληθει κλπ!)

δεσποιναριον said...

ΑΑΑΑΑ!!! πρωινιατικαααα, ασε αυτο σβησε το αλλοοοοοο!!!!! Οι λογοι που καποτε δεν ηθελες πιστευω (προσωπικα) οτι εχουν εκλειψει εντελως. Ασε που δε προκειται να ερθει κανεις πια εδω ειναι πασεεεεε το σχολιο!!!!