Mar 19, 2008

Garden update - Η πρωτη μερα της Ανοιξης.



Μ' αρεσει την ανοιξη τα πρωινα του Σαββατοκυριακου να φοραω τις γαλοτσες και να βγαινω βολτα στον κηπο.
Το χωμα τα πρωινα ειναι ακομα νοτισμενο, σε μερικα σημεια κατω απο τα δεντρα ειναι λασπουρια.
Την Κυριακη που μας περασε το πρωι, διεκρινα μια μικρη κιτρινη κουκιδα αναμεσα στα δεντρα.



Βγηκε το πρωτο καμπανακι (daffodil).
Σημαδι οτι τις επομενες δυο βδομαδες θα κιτρινισει ο τοπος.


Αλλο ενα ειναι σχεδον ετοιμο.
Τετοιες μικρες συσταδες ειναι γεματος ο κηπος.


Ξεπροβαλλαν κι αλλοι κροκοι σε διαφορα χρωματα.


Το ομορφο με τους βολβους ειναι οτι καθε χρονο πολλαπλασιαζονται υπογεια και την επομενη χρονια βγαινουν πιο πολλοι.


Η μανολιες εβγαλαν μουμπουκια.


Να κι ενα μικρο ξυλινο σπιτακι στον κηπο που οταν ερχονται μικρα παιδακια τρελλαινονται στο παιχνιδι. Δειτε το απο κοντα.

Καθε χρονο τετοια εποχη εινα σα τα βλεπω για πρωτη φορα.
Και θελω φετος να τα δειτε κι εσεις μαζι μου.

Φιλια της πρωτης μερας της ανοιξης




48 comments:

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Ωραίες φωτογραφίες μα... υπέροχο, υπέροχο, υπέροχο το τραγούδι.
Άιντε καλή Άνοιξη (μετά από αυτό το τραγούδι ήρθε στα σίγουρα).

δεσποιναριον said...

@Γιώργος Χρηστινίδης Τι κανεις μικρο μου τετοια ωρα ξυπνιο; Τωρα που πειστηκες αντε νανακια και ονειρα γλυκα. Η ανοιξη ειναι εδω και ηρθε για να μεινει.

Vrakas Kostas said...

Την πρωτη καλημερα της Ανοιξης,την αφησα σε σενα εδω γλυκουλι δεσποιναριον!Οταν ξυπνησεις,υα σου δωσω και ενα φιλακι με αρωμα πασχαλιας!

La Gigi said...

Πωπωωω τι τέλειος κήπος!!!!
Θέλω κι εγώ γαλότσες...:)

υγ το βρήκα στο photobucket το pop art!! βρήκα δουλειά να κάνω άρα.
τι μου συμβαίνει και ξυπνάω από τις 6 θα μου πει κανείς? και δεν μπορώ να ξανακοιμηθώ...εμένα μου αρέσει ο ύπνος :(

φιλιά χρωματιστά

La Gigi said...

και το google ανοιξιάτικο...έχει τουλίπες!!!!! καλέ δε μπορεί αφού το λέει κι αυτός που τα ξέρει όλα είναι αλήθεια, είναι εδώ!

An-Lu said...

Όμορφααααααα....

...ζηλεύωωωωωω!

fevis said...

Για μας που μένουμε σε διαμερίσματα, ο κήπως σου είναι ο παράδεισος.. Πόσες φορές να το γράψω πια? :-)

Anonymous said...

Ομορφη η ανοιξη και ειμαι πανευτυχης με την μουσικη υποκρουση Ειχα αρχισει να ανησυχω..οτι δεν εχω ηχο!! (οπως λεει και ενα αλλο ασμα) Εσυ βλεπεις ανοιξη στον κηπο και εγω εβαλα τις αρβυλες παλι γιατι ω φρικη, εδω χιονισε το βραδυ... Ω , ναι..
εχουμε χασει το μπουσουλα .. Λιακαδα τα χριστουγεννα, χιονι το πασχα.. ( για τους αλλους δηλαδη) Αχ.. ατιμη ξενητεια.. Σε λιγο στην πατριδα θα εχει πασχαλιες και εμεις εδω τι?? υπολοιπο ημερων 23!!!Φερε μου κανενα λουλουδακι Μαργαριτα

Anonymous said...

Αυτό που αρέσει πάρα πολύ στην Αμερική είναι η άπλα των σπιτιών και των κήπων που μοιάζουν με μικρά δάση, ειδικά στην Ανατολική Ακτή. Σας ζηλεύω!! Καλή ¨Ανοιξη και του χρόνου!

Penelope said...

θα ψάξω να το βρω αυτό το photo... τέτοιο που είπες... μου άρεσε το σπιτάκι στο κήπο, το έδειξα στα αλβιωνάκια και θέλουν το ίδιο ....
Σε φιλώ

Griz said...

τι τέλειο σπιτάκι! Ποτέ δεν έπαιξα σε κάτι τέτοιο, μόνο σε αμερικάνικες ταινίες τα βλεπα!! Και ποτέ δεν είχα κήπο.. κλαψ!! :(

Καλησπέρα πάντως δέσποινά μας!

Ra Ma said...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. Οι γειτόνοι είναι από την άλλη μεριά?
Το δε σπιτάκι για γκσρσονιέρα με τζάκι το κόβω και δεν σου κρύβω ότι πάντα ήθελα κάτι τέτοιο! Με τα δέντρα δε γεμάτα φύλλα ...Παράδεισος!

Μου έφτιαξες ακόμα περισσότερο τη διάθεση!

δεσποιναριον said...

@Vrakas Kostas Κωστακη τι ομορφα που ξυπνησα σημερα, και τι τιμη να παρω το πρωτο φιλακι πασχαλιας απο σενα; Σιγουρα η μερα θα παει μια χαρα. Σου στελνω κι εγω ενα αν και μεχρι τωρα θα εχεις εισπραξει διαφορα. Χαμογελο ως τα αυτια!

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα Να σου πω, αυτο το πρωινο ξυπνημα ειναι μπλογκοσυμπτωμα. Να το προσεξεις, το εχω κι εγω αλλα διορθωνεται με τις μερες.
Χαιρομαι που βρηκες τον τροπο να γινεις κι εσυ καλλιτεχνις σαν και την αφεντομουτσουναρα μου, και περιμενω να δω εργα σου. Φιλακια πρωινα.

Καλα εμενα δε με πιστευεις και πιστευεις τον παλιογκουγκλη; Καλα σου βρε!

Ξερεις τι μ' αρεσει. Μ' αρεσει που καθε μερα αφηνεις 2 σχολια κολλητα. Αυτο το κατι ξεχασα ειναι και δικο μου ιδιωμα!

δεσποιναριον said...

@Αν Λου, καλημερουδια μικρο μου, ειδα οτι εγινε μαζωξη και περασατε ομορφα. Τι σου ειναι το μπλογκινγκ τελικα!

δεσποιναριον said...

@Ευουλα Να σου πω το ξερω αλλα επειδη εχω και μια δοση με τον κηπο και την ανοιξη, επεται συνεχεια. Μια αγγαλιτσα ζεστη σε σενα σημερα.

δεσποιναριον said...

@Μαργαριτα, τι λουλουδια να φερω στο λουλουδι; Ασε που σε 23 μερες αλλαζουν τα πανω κατω, μην απελπιζεσαι και δε θ' αργησειιιιι
Κοντα σου θαρθει μια χαραυγηηηηηη!!!!
ενα τεραστιο φιλακι!

δεσποιναριον said...

@ Πηνελοπη
Καλα οταν αγορασαμε το σπιτι επαθα πλακα, τα παιδια μου ομως ηταν μεγαλα και προτιμουσαν αλλα πραγματα. Ομως εχω φιλους με μικρα παιδακια (απο αυτους που κανουν παιδακια στα 40) και οταν ερχονται ακομα και τα δικα μου γινονται μωρα και το σπιτακι γινεται μια φωλιτσα αγγελουδια.

δεσποιναριον said...

@ griz λοιπον εσυ οταν ερθεις στο Αμερικα περνα απο δω, θα παιξουμε μαζι!

δεσποιναριον said...

@radio Marconi. ε ενα μηνα που θα εχουν ΟΛΑ φυλλα θα το ξαναβγαλω φωτογραφια. Μονο επιπλακια δεν εχοουμε μεσα. Καλα οι προηγουμενοι που ειχαν παιδακια ειχαν φιαξει στον κατω οροφο ενα παιδικο λιβινγκ ρουμ αλλο να σας λεω Μεχρι και σε περιοδικο διακοσμησης υπηρχε. Αυτο το αλλαξαμε ριζικα σε κατι πιο στα μετρα μας σε μεσογειακο στυλ. Αλλα εχω φωτο παλιες, αν θελετε τις φερνω. Σε φιλω.

Pastaflora said...

Είδες η άνοιξη πώς τα αλλάζει όλα με το έμπα της; Σαν να γίνεται ένα μαγικό κλικ κι όλα γίνονται πιο ανθρώπινα.

Blue said...

Δεσποινάκι ένα τέτοιο σπιτάκι ζαχαρώνουν τα καμάρια μου ... Το είδαν σε μια μάντρα με ξύλινες κατασκευές και με έχουν τρελάνει... έλα όμως που δεν έχουμε τόσο μεγάλο κήπο εμείς και θα χάσω την άπλα μου...
Σήμερα είδα τα πρώτα μπουμπούκια στις πορτοκαλίες του γείτονα και στη λεμονιά μου... σε 10-15 μέρες θα μυρίζει ο κόσμος... άνοιξη!
έτσι καταλαβαίνω εγώ την άνοιξη... με τη μυρωδιά από τα ανθισμένα ξυνόδεντρα!

zero said...

Πραγματι ειναι η πρωτη μερα της Ανοιξης σημερα.
Η φυση ειναι πολυ ομορφη.
Κριμα που οι ανθρωποι τα καταστρεφουν ολα αυτα.

Anonymous said...

Τις τελευταίες μέρες απολαμβάνω να είμαι έξω (εκτός από σήμερα που παραήταν μουντά..)....οι βιολέτες δίνουν με το άρωμά τους την υπόσχεση της άνοιξης...όλα μυρίζουν αλλιώς...και οι νυχτερινές βόλτες με τον καλό μου στη λίμνη που έγιναν συνήθεια πια έχουν άλλη χάρη...όλα είναι καλά..όλα γεννιούνται ξανά και όλα ομορφαίνουν..Μμμμμ...σε αυτό το σπιτάκι θέλω οπωσδήποτε να παίξω...
Μαρία

Anonymous said...

Αγαπώ πολύ τις μανόλιες! Θα μας τις δείξεις και ολάνθιστες ε;;
Φιλιά μοσχοβολιστά!

Griz said...

θα έρθω Δέσποινά μου τότε, με τιμά η πρόσκλησή σου και θα την τιμήσω αναλόγως όοοοοοταν έρθω στο αμέρικα!
Να σαι καλά!

La Gigi said...

μπλογκοσύμπτωμα ε? για να δω και το ΣΚ που δεν θα έχω λαπτοπ μαζί...
φυσικά και σε πίστεψα εσένα πρώτα απ' όλους αλλά ήρθε κι αυτός ο ξερόλας και το επιβεβαιώσε!
αυτό το κάτι ξέχασα είναι διδυμιακό χαρακτηριστικό τελικά...από τη φούρια μας να τα πούμε όλα ξεχνάμε τα μισά!
φιλιά πολλά!

αα το πρωί εδώ θα είμαι πάλι μη νομίζεις ότι επειδή φεύγω δεν θα περάσω να πω μια καλημέρα!!

δεσποιναριον said...

@pastaflora Καλησπερα Πασταφλωρα μου. Ας την χαρουμε πριν πλακωσουν οι ζεστες!

δεσποιναριον said...

@ μαι λαιντυ
Δεν υπαρχει πιο λεπτη και ομορφη μυρωδια εχεις δικιο. Εγω παλι ενα πρωι ακουω τα τιτιβισματα πιο χαρουμενα.

δεσποιναριον said...

@ζερο, διακρινω ενα ψ πεσσιμισμο. Για ξανακοιτα καλα, και μην αφηνεις κανενα να σου χαλασει την ανοιξη σου.

δεσποιναριον said...

@Μαρια μου ελα να παιξουμε, απο την αλλη μερια εχει και μια τσουληθρα, ανεβαινεις τη σκαλιτσα και μετα βζζζζζζζζζζζνννννννν κατω. Εξ αλλου εμεις οι δυο εχουμε ξαναπαιξει σε παιδικη χαρα. ε;

δεσποιναριον said...

@δενδρογαλη Μα βεβαια και θα τις δειξω σε ολες τις φασεις. Παντως δεν ειναι οι θαμνοι ειναι δενδρα, μια ποικιλια που λεγεται Θιβετιανη Μανολια.

δεσποιναριον said...

Σε περιμενω Γκριζουλα!

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα. Καλο ταξιδι ζουζουνομελισσα. Ειμαστε ειμαστε τα χαλια μας ως παλιοζωδιο!

La Gigi said...

εσύ με την υπέροχη φωτογραφία που έχεις στη βιτρίνα και η Εύη με αυτή τη μαγική ικανότητα που έχει μου ανεβάζετε τη διάθεση ΠΟΛΥ σήμερα!!!!
φιλιά πολλά πολλά

Μαραγκάκη Αristea Delacroix said...

Ωραια που ειναι η ανοιξη και τα λουλουδια ανθιζουν!!!!!!!!!
(εχω σπασει το κεφαλι μου να θυμηθω το ονομα του τραγουδιστη, και δεν τα καταφερνω!)

καλος ειναι ο κηπος να μπορεις να τον χαρεις κιολας ακομα καλυτερα!
εγω διαμερισμα και παλι διαμερισμα με ενα δυο γλαστρες και παλι πολλες ειναι!

ειχα μεινει σε σπιτι με κηπο ενα στρεμμα γυρω γυρω, και απο τις τρεις πλευρες δασος!!!!!!!

το καταχαρηκα, να τρωμε στην τραπεζαρια και να εχουμε τα ελαφακια και τα σκιουρακια στο παραθυρο, και ενα αγριογουρουνο που εσπασε την πορτα, και δυο φιδακια που μπηκαν στο σαλονι!!!!!!

και που βρεχει συνεχεια και καθε βδομαδα το γκαζον θελει κουρεμα και καθε χρονο να νοικιαζεις γερανο για να κοψεις τα κλαδια απο τα δεντρα που εχουν πλεχτει στα καλωδια του τηλεφωνου ή του ηλεκτρικου! και να ακους τους δηψασμενους ταυρους και αγελαδες πανω των 500κιλων να μουγκριζουν για νερο με το που σε βλεπουν!

και να εχεις τις αλεπουδες που σου τρωνε τις χηνες και τις παπιες!!!!!
και τα κλαδια που σπανε απο τον αερα και πλακωνουν το αμαξι σου γιατι ο καλος σου εβαλε μονο το δικο του μεσα!!!!!!!

ωραια ...τα ειχα καταλοιπα στην ψυχη τοσα χρονια!
ωραιος ειναι ο κηπος...οταν δεν ειναι δικος μου!!!!!!!

μακια ανοιξιατικα με ...χαλαζοπτωση σημερα το πρωι!!!!
Καλο καθολικων Πασχα στο χιονι!!!!!
Καλημερα σου Δεσποινα!

Μηθυμναίος said...

Σήμερα 21 Μαρτίου, Εαρινή Ισημερία και Ημέρα της Ποίησης!
Καμιά σχέση με άνοιξη σήμερα, βροχερή η μέρα εδώ, σκούρα και η Δημουλά παραδίπλα να μου σιγοψιθυρίζει:
"Ο έρωτας,
όνομα ουσιαστικόν,
πολύ ουσιαστικόν,
ενικού αριθμού,
γένος ούτε θυλικού ούτε αρσενικού,
γένους ανυπεράσπιστου.
Πληθυντικός αριθμός
οι ανυπεράσπιστοι έρωτες..."

Είναι κι αυτά τα τριαντάφυλλά σου...
Καλημέρα!!!

Vrakas Kostas said...

Η ανοιξη μας εφτασε
εμπρος βημα ταχυ
να την προυπαντησουμε
παιδια στην εξοχη!
....................
Αχ δεσποινακι Δεσποινιω
μπηκα στο δευτερο στενο
κι απο την πορτα την παλια
μες την δικη σου...γκουχου γκουχ!
....................
Καλο σου απογευμα χαρα μου!

roadartist said...

Καλη Ανοιξη καλη μου φιλη, τι ομορφες φωτογραφιες.. Παρα πολυ ομορφες, σαν να εχουνε βγει απο ενα μακρινο ομορφο κοσμο :) χαχαχα φοβερες :0

δεσποιναριον said...

@melissoula Η διαθεση σου ειναι ανεβασμενη επειδη σημερα πας Αθηνα. Οι υπολοιποι απλα δε στο χαλαμε. Τωρα που γραφω εδω εσυ εισαι ηδη εκει και διασκεδαζεις! Καλη διασκεδαση λοιπον!! Και πολλα φιλια.

δεσποιναριον said...

@Αριστεα μου καλημερα σου κι εσενα για την επομενη μερα. Απ' οτι βλεπω απηυδησες εσυ με τον κηπο. Κι εμεις εδω εχουμε πολλα σκιουρακια, ελαφια και μια κυρα Μαριω που κυνηγαει τους λαγους. Καλωδια δεν εχει απο πανω για να κοβουμε κλαδια, και το γκαζον που ειναι η μεγαλη παλιοδουλεια το εχουν αναλαβει αλλοι κι ερχομαι και το βρισκω κουρεμενο. Ετσι μπορω να πω οτι τον απολαμβανω οσο μπορω γιατι εμεις εχουμε και το αλλο. Το καλοκαιρι αφορητη υγρασια οποτε ειναι δυσκολο να κατσεις πολυ εξω. Οποιος εχει ςρθει καλοκαιρι στην ανατολικη ακτη καταλαβαινει τι λεω.
Σε φιλω γλυκεια μου κι ευχομαι καλο Πασχα εκει που εισαι. Εδω δε το γιορταζουν ουτως η αλλως.

δεσποιναριον said...

@μηθυμναιος
Στρατο μου, ευαισθητο πλασμα της μπλογκοσφαιρας αρκει ενα τριανταφυλλο να παρασυρθεις. Καλο σου Σαββατοκυριακο και η βροχη, μη στεναχωριεσαι θα περασει.

δεσποιναριον said...

@Κωστη μου θα πνιγεις καμαρι μου, προσεχεεεεε!!! Και μου βιαζεσαι με Μαγιατικα τραγουδακια, ειπαμε ανοιξη, αλλα μου μπαινεις φορτσατος στο δευτερο στενο. Χαχαααα!!!! Πολλα φιλακια και καλο Πασχα σε σας.

δεσποιναριον said...

@roadartist Μακρυνος κοσμος, απο σας ναι και ομορφος, ναι και ομορφος. Σε φιλω πολυ.

Dr_MAD said...

Τι πανέμορφες εικόνες... και τι καταπληκτική ερμηνεία στα ήσυχα βράδια... και έχει και πανσέληνο. Αναψα τσιγάρο κατευθείαν... ΑΧ!

δεσποιναριον said...

Αχ με πετυχες την ωρα που αλλαζα μουσικες και εικονες. Ναι το ειδα το φεγγαρι αποψε την ωρα που εβγαινε και ηταν τεραστιο. Ελαααα, ντουμανιασαμεεεε!!!!!

tzonakos said...

Kαταπληκτικό ! Η Ανοιξη ήρθε !

δεσποιναριον said...

Ας μεινει για λιγο να τη χαρουμε Τζωνακο