Mar 18, 2008

Ειναι θεμα οργανωσης.



Ποτε μου δε καταφερα να εχω μια ηλεκτρονικη ατζεντα.
Κατι προιστορικα γκατζετακια που δοκιμασα, μεσα στην τσαντα μου ζουλιοντουσαν, (συνωστισμος γαρ) και οτι ειχα περασει μεσα, μπαμ ντηλητ!
Μια, δυο, δε πηγαινε αλλο, μπηκαν στο συρταρι με τα αρχαιολογικα ηλεκτρονικα και καλωδια.
Εκει εζησαν - μαζι με ενα παλιο θεορατο κινητο κα με μια ετεροχρονισμενη καμερα - καλα κι εγω καλυτερα.
Εκνευριζομαι να καταχωρω με μικρουτσικα πληκτρακια αριθμους και γραμματα και μετα να μη μπορω να τα διαβασω στην λιλιπουτεια οθονη.
Ετσι εχω καταληξει σε ενα φαιλοφαξ μεσα στο οποιο βεβαια χανει η μανα το παιδι και το παιδι τη μανα (κι εγω τα παντα) κι ετσι εχω βρει την ησυχια μου.
Χωνω μεσα και επι πλεον σημειωσεις και καρτ βιζιτ αλλων και εχει παραπαχυνει το δολιο.
Αγωνα κανω να το κουμπωσω.
Παντως το κουβαλαω συνεχεια μαζι μου.
Κραταω σημειωσεις σε διασκεψεις, γραφω διευθυνσεις, την ιστορια της ζωης μου εχω εκει μεσα.

Ειμαι και λιγο της παλιας σχολης (εχω ακομα πενες και χαρτια)
Εχω και τα στικ-ονς μπλοκακια σε ολα τα χρωματα στο γραφειο μου.
Σε ολα τα μεγεθη.
Γραφω τηλεφωνα, γρηγορες σημειωσεις οταν μου μιλανε στο τηλεφωνο, εξισωσεις, to do , not to do ,και to remember τα τρια κακα της μοιρας μου.
Σημερα το πρωι μπαινω στο γραφειο και με πιανει μυρμηρια.
Λες και περασε σιφουνας απο πανω απο το γραφειο και σκορπισε τα χρωματιστα μου χαρτακια εδω κι εκει. και μια στοιβα χαρτια που καποτε αποτελουσαν ενα συγγραμα (χωρις συνδετηρα φυσικα) ειναι στο πατωμα περιμενοντας μια χαρωπη Δεσποινα με κεφια για παζλς πρωινιατικα.
Υποψιαζομαι καποιο καλωδιο της ηλεκτρικης σκουπας χτες βραδυ μαλλον την εκανε τη ζημια.
Τελος παντων τα φιαχνω και ηρεμω.

Και τωρα σκεφτομαι τουτο δω το μπλογκ.
Εχει αρχισει να γινεται ασυμμαζευτο.
Μισα λινκς εδω, μισα στην ταβολα, το αλλο με την καμερα παραπονεμενο εδω και καιρο.
Μηπως πρεπει να τα συμμαζεψω λιγο;
Το ειχα ξανασκεφτει και παλιοτερα και μετα το προσπερασα.
Τωρα ομως εχω αρχιζει να ξεχειλιζω, απο το ενα βγαινω στο αλλο μπαινω κι εχω καταντησει μπλογκομανατζερ.

Με την ντουλαπα μου θα ασχοληθω αλλη φορα.

Σας φιλω γλυκα


29 comments:

La Gigi said...

γιατί καλέ μια χαρά είναι το μπλογκ τι θες να το κάνεις τώρα και να μας μπερδέψεις...
Καλημέρα Δεσποινάκι!!

La Gigi said...

δες τώρα τι έχω πάθει...κοιμήθηκα πολύ νωρίς χθες και ξύπνησα από το άγριο χάραμα...θα κάνω καφεδάκι ελληνικό και θα χαζέψω!!
θα μου στείλεις μαιιλ με οδηγίες πως να κάνω τις φωτογραφίες Αντυ Γουόρχολ? μου αρεσει και η δική σου πολύ, θέλεις να μου τη στείλεις μήπως διακοσμήσει τους τοίχους του καινούριου μου ρετρό σπιτιού?

habilis said...

�� ����� � ��� ,�� � ���� � ����� � ����...

Blue said...

Καθόλου ασυμμάζευτο δε μου φαίνεται εμένα το μπλογκ... Ίσα-ίσα... περιποιημένο και τακτοποιημένο μου φαίνεται. Και η τάβολα και το φωτογραφικό έχουν κι αυτά λόγο ύπαρξης! Άσε που τα συνηθίσαμε ετσι κιόλας, και αν μας τα αλλάξεις θα μπερδευτούμε...
Καλημέρα Δεσποινάκι μου!

------ said...

Εγώ έχω καμια δεκαρια ατζέντες χύμα σαν κι εμενα ...πρέπει να με δεις όταν ψάχνω να βρώ κάτι....αλλά το βρίσκω η άτιμη...το πώς δεν ξέρω ..μαλλον στην τύχη!
Μμμμμμμάκια εκτός ατζέντας

Anonymous said...

άκου να δεις μπουμπού....κάποια πράγματα είναι για να μένουν έτσι όπως είναι και να μην προσπαθούμε να τα αλλάξουμε....μερικές φορές μας απασχολεί κάτι που είπε κάποιος και αισθανόμαστε άσχημα με τον τρόπο που λειτουργούμε (που κατά τα άλλα μας βολεύει μια χαρά να λειτουργούμε έτσι και είμαστε μια χαρά άνετα με την "ακαταστασία" μας)και λέμε "από αύριο θα συμαζέψω".....δηλαδή κι αν δεν συμαζέψω τι θα γίνει?.....θα με κακοχαρακτηρίσουν?....έτσι κι αλλιώς πάντα δεν ξέρω που βρίσκω αυτό που θέλω?......κι αν κάποτε ξεχάσω κάτι (που για να το ξέχασα αχρείαστο θα ήταν) δεν θα είναι μια όμορφη έκπληξη όταν ξανασκουντουφλήσω πάνω του?........................τώρα γιατί εγώ σε καταλαβαίνω και σου λέω μην χολοσκάς.................σήμερα το πρωί αγόρασα καινούργιο πορτοφόλι (γιατί το παλιό έσκασε) και προσπάθησα μέσα του να χωρέσω την "φαμίλια" μου....φωτογραφίες (παλιομοδίτικες) από το πρώτο μου σκυλί μέχρι το τρίτο μου παιδί....ραβασάκια από τον καλό μου....κάρτες που θεωρώ χρήσιμες στο πορτοφόλι....μερικές επαγγελματικές έτσι για να έχω και στο πορτοφόλι....πλαστικές χρήμα σε όλα τα χρώματα.....κάρτες μέλους σε καταστήματα που τα ακουμπάω συχνά....κάρτες των σουπερ μάρκετ....ενθύμια και πάει λέγοντας...και μια και εξόπλιζα το νέο μου πορτοφόλι, είπα να κοιτάξω μήπως οι τσάντες μου έχουν κάτι μέσα που του λείπει.....και κοίταξα μόνο τις τρεις τελευταία χρησιμοποιημένες (που να τις κοίταγα όλες!)....και μέσα βρήκα πολλές εκπλήξεις! ;-) :-Ρ........

και έρχομαι μετά εδώ και βλέπω τι γράφεις και χαμογελώ πλατιά!!!! βρε τι θα τα κάνουμε αυτά τα πνεύματα που συναντιόνται πάλι?!!!...πόσο το γραφείο σου μου θύμισε το δικό μου......όταν το είχα.....


από την άλλη.....μια ο χρόνος...μια η τάξη.....τι σε τυραννάει μάτια μου και όλο ψάχνεις?.....μήπως είναι καιρός για κανένα ταξιδάκι?....


δεν μπόρεσα νωρίτερα να σου ευχηθώ για τον Θοδωρούλη σου....ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ δεσποινάκι μου....φιλιά πολλά!!!!!

Anonymous said...

χαιρομαι που δεν ειμαι η μονη οπισθοδρομικη στις αντζεντες Ασε που φοραω και ρολοι ακομα.. τα ανηψια μου ολα εχουν το κινητο τους για ρολοι.. Αισχος ..Οσο για τα αυτοκολλητα χαρτακια .. ασε, δασος κιτρινο ο υπολογιστης γυρω γυρω σαν κορνιζα.. φαωτασου πως θα ειταν αν ειμουνα και φουλ ταιμ.. Καπου διαβασα προληπτικα για το αλτσαχαιμερ να κανουμε τρεινινγκ καταργωντας τις αντζεντες....

φιλια και να χαιρεσαι και τον βαυαρο της ιοκογενειας (ντροπη μου που το ξεχασα) Ποτε θα ερθει να δει τον τοπο που γεννηθηκε??

φιλια και καλημερουδια Μαργαριτα

An-Lu said...

Ομολογώ ότι κι εγώ είμαι λίγο οπισθοδρομική...από τη μία έχω φάιλοφαξ και μολεσκίνι (χώρια τα ποστ-ιτ και λοιπά χαρτάκια) και από την άλλη έχω όοοοολα μου τα κινητά νούμερα στην εκάστοτε συσκευή μου... ;-)

Anonymous said...

Το μπλογκ είναι μια χαρά. Να το αφήσεις στην ησυχία του! Απαγορεύονται οι διορθωτικές κινήσεις! Άντε με τις φιλοσοφικές αναζητήσεις δυο μέρες τώρα!

Σε φιλώ κορίτσι!!!

ΥΓ: Βέβαια το μπλογκομάνατζερ είναι ωραία δουλειά! Μήπως να ανοίξεις μερικά μπλογκ ακόμα να 'χεις να μανατζάρεις;;; :))

Penelope said...

Δεν σε προλαβαίνω Γουόρχολ μου! εχεις μεγάλη ταχύτητα με τα ποστ!!! Πως το έκανε αυτό πάλι θα μας πεις και εμας?? Λοιπόν πάω εκεί που πάνε όλοι οι celebrities για να αποφύγουν τους παπαράτσι, καθότι καταλαβαίνεςι τώρα τελευταία .....!Σε φιλώ

δεσποιναριον said...

Αχχχ! Θελω να μιλησω ξεχωριστα στον καθενα, αλλα αργοτερα. Φευγει σημερα ενας συνεργατης μου για δυο βδομαδες διακοπες και θελει να μου αφησει πισω πληροφοριες για το στατους των δικων του προτζεκτς και με παρακαλεσε να πηγαινω και στα μητινγκς του οσο θα λειπει.
Καλα θα με παρετε για ψωνιο ετσι που τα ειπα.
Πνιγομαι αλλα εχουμε αλληλεγγυη εδω, σε τρεις βδομαδες θα του πασσαρω εγω τα δικα μου.
Το βραδυ λοιπον, θα σας τα πω ΟΛΑ!
Για το τρελλο εικονιδιο, να πω μονο, το εκανα στο http://s3.photobucket.com/ πατηστε το λινκ "φωτοκουβας" στο δικο μου. Αν εχετε εκει μια φωτογραφια καντε κλικ για να τη δειτε πιο μεγαλη. Δεξια στην ακρη εχει την επιλογη "edit"
Εκει εχει νεο μενου. Σε ενα απο αυτα που αυτη τη στιγμη δεν μπορω να το δω υπαρχει η επιλογη art. Αν δε μπορειτε να το βρειτε, το βραδακι σας υποσχομαι να το γραψω αναλυτικα. ΦΙΛΙΑΑΑΑ!!!

zero said...

Κι'εγω τις παλιας σχολης ειμαι.
Και πως λες να το κανεις το μπλογκ σου?
Τρια σε ενα?
χαχαχα

Anonymous said...

Εμένα πάντως μου αρέσουν όλα όπως είναι...και δε νομίζω να είναι θέμα συνήθειας...δεν βρίσκω τίποτα ασυμάζευτο...
Φιλιά πολλά
Μαρία

Γιώργος Χρηστινίδης said...

Αγαπητή νονά έχω περάσει πολλές φορές από αυτό το στάδιο της σύγχυσης. Πίστεψέ με πάντα έτσι θα είναι. Χρειάζεται που και που να βάζουμε μια τάξη, γιατί κατά καιρούς μαζεύονται και πολλά άχρηστα που νομίζαμε ότι είναι χρήσιμα, αλλά σε χρόνο dt πάλι δε βγάζουμε άκρη. Δε χρειάζεται άγχος, ούτε να μας απασχολούν πολύ αυτά γιατί η ζωή είναι μικρή.

(Οι πένες, η σινική μελάνη, τα μολύβια και τα κάθε είδους χαρτιά είναι το φετίχ μου)

Να είσαι καλά.

Vrakas Kostas said...

Αντιθετα με τους πιο πολλους,εγω θα ελεγα ναι!Θελει συμμαζεμα!Συμπυκνωση!
Τρια σε ενα!Αλλιως στο μελλον η; θα καταληξουν τα αλλα ανενεργα,η; εσυ θα ψαχνεις να βρεις,σε ποια χωρα του κοσμου εχει η μερα 60 ωρες,για να τα προλαβαινεις ολα!
Βαλε τα αλλα δυο μπλογκ μεσα εδω με μορφη λινκς,αλλα χωρις σχολιασμο!Παρε θεματα απο κεινα και ανεβασε τα κι εδω,με δυνατοτητα σχολιασμου!
Τεσπα,μια ιδεα εριξα,γιατι τα περασα και ο ιδιος!

Καλο σου απογευμα και ενα φιλικο χτυπηματακι στην πλατουλα!

δεσποιναριον said...

@μελισσουλα Τι λες ματια μου, ωρες ειναι να στολιζω και σαλονια, χα χα!
Τι κανεις αρ ντεκο? Φιλακια.

δεσποιναριον said...

Γλυκεια μου λειντυ θυμασαι αλλη μια φορα ειχα τετοιες ανησυχιες και μετα μου περασαν. Σε φιλω

δεσποιναριον said...

@νανουλα. Η μαμα μου το λεει αυτο¨"Κανω ερευνα" Φιλακια νοικκυριστικα.

δεσποιναριον said...

@μπουμπου μου. Να σε ευχαριστησω για τις ευχες πρωτα. Ε αφου με ξερεις ειμαι ανυσηχον πλασμα, περισσοτερο βαριεμαι μια κατασταση γι αυτο ψαχνω να κανω αλλαγες παντα. Μεγεια και το πορτοφολι, τι πορτοφολι ειναι αυτο. Εγω τα καταργησα τα μεγαλα. Λοιπον φωτογραφιες των παιδιων ποτε δε κουβαλαγα μαζι. Δε ξερω γιατι, ουτε εγω ουτε ο Ερρικος. Ολοι εβγαζαν κι εδειχναν φωτογραφιες με μωρα εμεις κοιτιομασταν και μας επιαναν τα γελια. Οι γιαγιαδες και οι παπουδες αντιθετα εχουν τεραστιες συλλογες σε πορτοφολια κορνιζες και δε συμμαζευεται. Δυο πλαστικες κουβαλαω, μια ταυτοτητα και την καρτα ασφαλειας υγειας. Λιτοτης στο πορτοφολι μου.
Σε φιλω μπουμπου μου.

δεσποιναριον said...

Μαργαριτονι, αν καταργησω την ατζεντα μπορει να μη παθω αλζχαιμερσ αλλα πρωτον θα ξεχασω τα γεννεθλια σου, και δευτερον θα παθω συγχιση, εγγεφαλικο και θα μι φαν τα σκληκια.

Μετραω τις μερες ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΚΙΙΙΙΙΙ!!!!

δεσποιναριον said...

@ Αν Λου μα φυσικα ολα τα νουμερα ειναι περασμενα στο κινητο. Ακομα και το δικο μου που ολο το ξεχναω γιατι δε μου τηλεφωναω ποτε.

δεσποιναριον said...

Καλησπερα αυστηρη μου δενδρογαλη. Μη με μαλωνεις που εχω ανησυχιες, θα μου περασουν ειναι θεμα σεληνης. Ματς μουτς.

δεσποιναριον said...

@ζερο. Μα βρε ζερουλη ηδη τα εχω κανει τα τρια δυο μιας και το φωτογραφικο εχω να το αγγιξω απο το Δεκεμβρη. χαχα δε ξερω ειπαμε θα το σκεφτω, εχω και την ντουλαπα λεμε.

δεσποιναριον said...

@Πηνελοπη μου εσυ καμαρι μου. Που μου κρυβεσαι, σε γιωτ εχεις αποσυρθει. Πες μου εχεις account στο photobucket? και θα σου πω.

δεσποιναριον said...

@Μαρια, ευτυχως και γραφω και κανενα υπαρξιακο κι ερχεσαι. Μακιααααααα!

δεσποιναριον said...

@Γιωργο Χρηστινιδη. Δεν εχω αγχος μικρε μου, αποπροσανατολισμο εχω.

δεσποιναριον said...

@Κωστακη. Που νομιζει οτι μπορει να ξεμπερδευει με ενα φιλικο χτυπημα στην πλατουλα. Ειμαστε τεχνοκρατες, μας αρεσει η μεθοδικοτητα κι εσυ επι πλεον ζεις στη Γερμανια οπου ολα γινονται νοικοκυρεμενα και στην ωρα τους. Το ηξερα οτι εσυ θα συμφωνουσες. Θα δω, μπορει να το τρεναρω λιγο ακομα αλλα να σου πω ενα μυστικο ; μου τρωει περισσοτερη ωρα απ' οσο θαθελα ετσι. Σε φιλω γλυκα.

Μαραγκάκη Αristea Delacroix said...

καλε Δεσποινα τι ζωδιο εισαι;
ορισμενοι γεννιομαστε ποιο οργανωμενοι απο αλλους!
εγω δεν ειμαι στους οργανωμενους ειναι δεδομενο αυτο!
μακια

δεσποιναριον said...

Ειμαι μια παλιοδιδυμη Αριστεα μου.